Als je daar bang voor bent hou je toch een zakdoekje tegen je anus?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wie heeft dat wellus gedaan? Loop je niet het risico dat de hele bank vies wordt door het uitdruppelende gebeuren?
Dat zal nogal helpen als het er bij me vriedin uitdruppelt.........quote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent hou je toch een zakdoekje tegen je anus?
Oh, dan heb je je antwoord toch al op je vraag...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zal nogal helpen als het er bij me vriedin uitdruppelt.........
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Pool het volgende:
ING of ABN Amro? Dat scheelt nogal, namelijk.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Dipkip het volgende:
Leren bank, doekje.
Ik gaat tog niet speciaal een leren bank kopen als ik al een stoffen bank in de huiskamer heb staan, alleen maar om er op te kunnen krikken?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Dipkip het volgende:
Leren bank, doekje.
dat zegt toch ook niemandquote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik gaat tog niet speciaal een leren bank kopen als ik al een stoffen bank in de huiskamer heb staan, alleen maar om er op te kunnen krikken?
In Grunn' is de ING zo'n 30 meter hoger, dus ik denk dat het boven op het dak daar wat kouder is, dat tocht zo langs je kont.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Pool het volgende:
ING of ABN Amro? Dat scheelt nogal, namelijk.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:13 schreef Pool het volgende:
Je kunt er na de daad ook snel uitfloepen, het volgende moment grijp je snel haar kuiten en houdt haar ondersteboven. Zo til je haar naar de douche.
Hoewel je daar ook makkelijker plassecks op kan hebben. Is een leren bank plasdicht?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik gaat tog niet speciaal een leren bank kopen als ik al een stoffen bank in de huiskamer heb staan, alleen maar om er op te kunnen krikken?
maar zit dat onder de stoffen bekleding?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:45 schreef hamkaastosti het volgende:
mijn banken zijn voorzien van protexx. Dat zorgt ervoor dat vloeistoffen er niet intrekken. In principe zou ik dus tot 5 jaar na aankoop m'n bank terug kunnen sturen omdat de sportvlekken er niet uit gaan
nee. d'r bovenop. ik heb er al bier, wijn, cola en allerlei sterke dranken op gesmeten en je haalt het er met water zo weer afquote:Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
maar zit dat onder de stoffen bekleding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |