abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55625429
Tijd voor een nieuwe serie. Heb je ook een hond van een voetballer / trainer / scheidsrechter / BoBo gesproken, plaats het interview dan hier.

We trappen af met Transferío, de hond van Afonso Alves.

Zo Transferío, een bewogen jaar denk ik?

Dat kun je wel zeggen ja. Eigenlijk heb ik amper rust gehad en kon ik niet doen wat ik zo graag doe, luieren. Alleen in de zomer even.

Ja, die zomer. Hoe zat dat nou?

Nou, eerst de Copa America natuurlijk.

Hoe was dat?

Beetje vreemd. Ik merkte toch dat ik maar een hond uit Heerenveen was. De andere honden van de selectiespelers snapten me niet en hadden toch vaak wat duurdere halsbanden en kettingen. Je had daar wel watertjes, maar zij gingen daar dan in zwemmen en wat naar de teefjes loeren. Ze begrepen er niks van dat ik met mijn stok aan kwam zetten en die dan midden in het water liet neerkomen, om er over te kunnen springen. Vonden ze maar raar, terwijl dat in Friesland door alle honden gedaan wordt.

Keken ze op je neer?

Eigenlijk wel. Alleen de hond van Kaká niet. Die zei "Let op, de laatsten zullen ooit de eersten zijn." Vond ik wel mooi.

Daarna was Afonso een tijdje zoek. Wist jij wel waar hij was?

Ja, want ik was ook zoek. We doen trouwens wel vaker verstoppertje, dus ik vond het niet zo vreemd.

Wie wint er dan?

Afonso.

De fans hadden er ook liedjes over. 1,2,3,4,5,6,7, waar is Alves nou gebleven? Hoe is dat om te horen als hond?

Ach, ik snapte ze wel. De mensen begrepen het niet zo. Maar mijn baas had die rust gewoon nodig.

Jullie kregen ook een ongeluk in Brazilië toch?

Ja, dat merkte ik pas later, want ik lag te slapen. Maar ik geloof dat dat nep was hoor.

Dat vonden veel supporters ook raar. Net als de soap rond de deal met AZ. Hoe kijk je daar op terug?

Ja, alleen in AD zat een Heerenveen-supporter die alles snapte. Dat is de enige. De rest wist het niet. Ik ook niet. Maar alleen die ene, die steeds maar vragen over mijn baas mag beantwoorden.

Hoe vind je die supporter?

Die zou ik wel eens willen bijten. Goedmoedig hoor, niet gemeen.

Na zijn rentree scoorde Afonso zeven keer tegen Heracles. Hoe voelde je je toen?

Trots. Ik blafte bij elke goal steeds harder. Het was een mooie manier om de mensen weer voor zich te winnen.

Wat denk je, AZ na de winter?

Denk het niet. Die trainer blaft nog harder dan ik. Lijkt me niks voor Afonso. Ik mag al nauwelijks blaffen. En er zijn daar veel katten denk ik, dat lijkt mij niks.

Katten?

Ja, ze hebben daar toch veel kaas en dus veel muizen?

Oh zo. Engeland dan?

Ik weet niet of Afonso daar binnen mag. Ik wel, als Engelse bulldog. Hoewel die twee van Mourinho soms wel eens gedoe hadden met de regering daar. En de hond van Andy van der Meijde is zelfs ontvoerd! Dus misschien beter van niet.

Welke club heeft jouw voorkeur?

PSV.

Waarom?

Daar doen Brazilianen het altijd goed. En ik hoor van Blackie dat het daar gezellig is.

Wie is Blackie?

De hond van Kenneth Perez. Die wordt trouwens vaak uitgelaten, wist je dat?

Nee, vertel.

Nou, Kenneth zit al genoeg op de bank, hahaha!

Fijne jaarwisseling Transferío.

Dank je. Gelukkig steken die Friezen weinig vuurwerk af.

[ Bericht 66% gewijzigd door methodmich op 30-12-2007 17:44:31 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55625516
*woef*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55625847
Waar de neuk heb je het allemaal over.
pi_55625887
I was a fool to trust in the light.
pi_55625936
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
*woef*
Doe jij de tweede editie Golfer?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:10:39 #6
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55625975
Shit, vertel me dat je dit niet zelf hebt verzonnen
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:13:30 #7
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55626036
briljant haha
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55626098
Top!!
pi_55626161
Een beetje teveel vrije tijd in de vakantie MM?
pi_55626239
Hoho Panic_A, dit wordt natuurlijk een reeks in Sportweek.... Zoals je begrijpt.
www.thuisuiteten.nl
pi_55626288
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:37:16 #12
11102 knep
Mountainfreak
pi_55626464
.
pi_55626484

hoe kom je erop
pi_55626524
Tja, na vergieten, krantenverhalen over nog te komen gebeurtenissen, scharrels van voetballers enzovoort leek mij dat de dieren ook niet vergeten mochten worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_55626760
Het is weer schoolvakantie dus.
pi_55626837
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef MaxPower het volgende:
Het is weer schoolvakantie dus.
De hond haalt jou ook nog aan. Andersom mag ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_55627260
Transferío gaat niet om met amateurkeffertjes.
pi_55627726
Verzoekjes voor meer honden kunnen worden ingediend.
www.thuisuiteten.nl
pi_55627759
Een bewogen jaar, riiight.
Dat beest heeft een jaar niet bewogen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:38:15 #20
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_55627794
Ik doe dit niet snel, maar in dit topic toch wel gerechtvaardigd:
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_55628063
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:36 schreef shmoopy het volgende:
Een bewogen jaar, riiight.
Dat beest heeft een jaar niet bewogen.
Pffff... Het is de hond van tong niet.

www.thuisuiteten.nl
pi_55628355
pi_55628633
meer meer
pi_55629505
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Verzoekjes voor meer honden kunnen worden ingediend.
de pitbull van Davids
pi_55629523
Blackie
pi_55629556
De poedel van Rommedahl
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55629602
Hahahahahahahahaa!

Geweldig dude!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55629906
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
De poedel van Rommedahl
Niet eens de hond van Urzaiz?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55629970
De dalmatier van Koeman zou ik ook nog eens willen interviewen.
Misschien dat ik sommige beslissingen van Koeman dan wel begrijp.
Dat als die hond een paar keer blaft, de speler met het rugnummer van het aantal keer blaffen uit de selectie moet ofzo
  zondag 30 december 2007 @ 01:15:16 #30
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55641913
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55657874
We passen hem (opgeschoond) weer naar VBL door, met de excuses van onze kant omdat we een verkeerde beslissing hebben genomen.

Hopelijk blijven de interviews komen en wordt er wat leuks van gemaakt. Op lemmings/flauwe spin-offs hiervan zitten we niet te wachten. methodmich is de eerste en blijft de enige wat ons betreft.
That's all folks!
pi_55658017
Ik heb voor volgende week een interview gepland met de hond van Rommedahl, een echte Deense Dog. Even wachten nog dus.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55658107
Nou RayMania, benieuwd wat je er van gaat maken en wat die hond jou te melden heeft!
www.thuisuiteten.nl
pi_55659614
Aha, de hond van Wesley Sneijder heeft ook al een diepgaand vraaggesprek toegezegd. Nou ja, hondje dan.
pi_55659927
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
We passen hem (opgeschoond) weer naar VBL door, met de excuses van onze kant omdat we een verkeerde beslissing hebben genomen.
quote:
Hopelijk blijven de interviews komen en wordt er wat leuks van gemaakt. Op lemmings/flauwe spin-offs hiervan zitten we niet te wachten. methodmich is de eerste en blijft de enige wat ons betreft.

Bij deze nogmaals "Puik werk MM", geweldige 'onafhankelijke' kijk op het voetbal Ik kan bijna niet wachten op de volgende bijdrage
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55663394
Pff.. Maandag weer naar school ...
  maandag 31 december 2007 @ 00:21:53 #37
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 december 2007 @ 00:33:39 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55669724
leuk stuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 31 december 2007 @ 00:35:17 #39
146874 DANILXL
pi_55669766
he hij stond toch in ONZ ?!?
pi_55670492
Grappig stukje
pi_55670672
mcyodogg zou ook wel een stukje kunnen schrijven over Gullit [de hond van Mourinho], het was een bewogen jaar.
  Trouwste user 2022 maandag 31 december 2007 @ 03:38:13 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_55672832

Maurice de Hond :

'Zo'n lul had dat beest.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55672983
Hond van Wesley Sneijder

een zeldzame blinde tyfushond
pi_55673026
quote:
Op maandag 31 december 2007 04:42 schreef DrDentz het volgende:
Hond van Wesley Sneijder

[ afbeelding ]

Koning.
pi_55676881
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De dalmatier van Koeman zou ik ook nog eens willen interviewen.
Misschien dat ik sommige beslissingen van Koeman dan wel begrijp.
Dat als die hond een paar keer blaft, de speler met het rugnummer van het aantal keer blaffen uit de selectie moet ofzo
Een gesprek met Jazzy, de hond van Ronald en Bartina Koeman.

Ha, Jazzy. Hoe bevalt het in Valencia?
Och, ik heb niet te klagen. Het weer is goed en de teefjes mogen er best zijn, maar heel veel anders is mijn leven er sinds Eindhoven niet op geworden. Ik houd voor Bartina nog steeds een oogje in het zeil bij wat Ronald allemaal uitspookt. Als hij weer eens zijn handjes niet thuis weet te houden bij zo'n Spaanse griet, dan grom ik wat naar hem. De wandelingen zijn wel lekker hoor, zo in het mediterrane zonnetje.

Heb jij nog met Ronald en Bartina kunnen spreken toen zij de overstap naar Spanje in overweging hadden?
Nou, niet echt. Ik heb de geruchten over Valencia moeten lezen via internet. Dat stuitte me wel een beetje tegen de borst, dat ik er op zo'n manier moest achter komen. Zo ga je niet met je hond om. Maar goed, we hebben dat uitgesproken en ik heb er vrede mee gesloten. Gedane zaken nemen geen keer.

Heb je moeite met de felle kritiek die Ronald in Nederland vaak te verduren krijgt?
Nou, weet je, ik mag Ronald ook niet altijd even veel, maar het blijft toch je baasje hè? Je moet het zo zien: Ronald is, in tegenstelling tot zijn broer, absoluut geen gevoelsmens. Hij kan ontzettend hard en kil voor je zijn. Als ik niet kan 'presteren' bij de noodzakelijke avondwandeling, dan steekt Ronald zijn teleurstelling nooit onder stoelen of banken. En weet je? Je behoefte doen wanneer er zoveel druk op staat, kan soms knap lastig zijn. Als ik dan zie hoe sommige voetballers onder bewind van Ronald staan te schutteren, en ik denk aan hoe hij hier met zijn hoge eisen debet aan is, dan begrijp ik die kritiek dus wel. Maar zoals ik al zei, het blijft toch je baasje. Soms is die kritiek dus, hoe begrijpelijk ook, best vervelend.

Als ik je zo hoor, zou je haast zeggen dat je Ronald eigenlijk helemaal niet mag?
Dat zijn jouw woorden. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik niet zijn beste maatje ben, maar dat hoeft toch ook niet altijd? Weet je, Ronald is vast iemand die veel respect verdient wegens zijn voetballende kwaliteiten van weleer, maar wie ben ik om me daar iets van aan te trekken? Ik heb die beroemde goal uit de vrije trap niet mee gemaakt. Ik kwam pas kijken toen Ronald die ploeg uit Amsterdam liet kwakkelen. Ik kwam pas kijken toen Ronald liet zien dat hij zichzelf vooral de beste vindt, met die achterlijke één op z'n stropdas. Men zegt altijd dat een hond je beste vriend is, maar dat vind ik zo'n cliché. De politie, dat is je beste vriend.

We kunnen dus wel concluderen dat jullie relatie niet erg lekker loopt.
Als je mij woorden in de mond blijft leggen zijn we snel uitgepraat, makker.

Ik trek slechts een conclusie.
Laat dat maar aan je lezers over.

Wat vindt je van het beleid van Ronald bij Valencia? In Spanje wordt met veel verbazing gereageerd op het laten vallen van bepaalde clubiconen.
Ach. Hier in Spanje maken ze overal een drama van. Als je niet goed genoeg bent, moet je weg. Zo werkt het in de familie Koeman, en eigenlijk vind ik dat wel terecht. Op dit gebied ben ik het wel eens met Ronald.

Wat als jij zelf in zo'n situatie beland? Één waarin Ronald jou niet goed genoeg acht?
Dat gaat niet gebeuren. Ik ben een goede hond. Of sterker nog: ik ben de beste hond. Ik heb niet voor niets het cijfer één op mijn halsband staan. Dat zegt genoeg, lijkt me.

Het cijfer één? Is dat niet een beetje hypocriet, na je kritiek op dit item van Ronald?
Hypocriet? Ach, wat is een wereld zonder tegenstrijdigheden? Om met de gevleugelde woorden van mijn baasje te spreken: zo is voetbal.

Wat vindt je eigenlijk van de beslissing van Koeman om PSV zo midden in het seizoen te verlaten. Is dat inderdaad het voetbal, of had hij meer respect voor zijn contract moeten tonen?
Ik heb de euro's die met het contract hier in Valencia gemoeid zijn zelf onder ogen gehad, dus ik sta volledig achter Ronald's beslissing. Goud kommen, gouden bordjes. Wat wil een hond nog meer?

Maar op het sportieve aspect is zijn keuze toch op zijn minst opmerkelijk?
Daar ga je weer, met je suggestieve vragen. Nogmaals: ik sta volledig achter Ronald. Als je zo'n dwaas van een voetbaltrainer bent en dan toch zoveel kan vangen, dan mag je dat nooit laten lopen. Dat sportieve aspect is wat mij betreft een bijzaak. Zo is voetbal.

Maar los van het financiele aspect is Koeman dus geen goede trainer?
Moet je dat aan een hond vragen om het zeker te weten? Haha.

We horen graag je mening.
Nou, ken je die mop van Ronald Koeman die een contract uit dient?

Nee?
Ik ook niet, want dat doet hij niet! Haha.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55677048
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Blight het volgende:

Wat als jij zelf in zo'n situatie beland? Één waarin Ronald jou niet goed genoeg acht?
Dat gaat niet gebeuren. Ik ben een goede hond. Of sterker nog: ik ben de beste hond. Ik heb niet voor niets het cijfer één op mijn halsband staan. Dat zegt genoeg, lijkt me.

We horen graag je mening.
Nou, ken je die mop van Ronald Koeman die een contract uit dient?
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55677244
  maandag 31 december 2007 @ 12:06:42 #48
146874 DANILXL
pi_55677483
quote:
Op maandag 31 december 2007 04:42 schreef DrDentz het volgende:
Hond van Wesley Sneijder

[ afbeelding ]

pi_55678225
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Blight het volgende:

[..]

Een gesprek met Jazzy, de hond van Ronald en Bartina Koeman.

[ afbeelding ]

Hond doet me een beetje aan Van Gaal denken
pi_55678651
Topic van het jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')