abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:46:09 #126
52871 Blight
Supersized.
pi_56301182
Een interview met Snuff, het teefje van Aad de Mos.

Ha, Snuff. Wat te vieren?
Klopt. Ik ben jarig vandaag!

Gefeliciteerd. Hoe oud ben je geworden?
Nou, dat weet ik niet precies. Mijn baasje mompelde iets over 3=21. Dat zegt me niet zoveel.

Hoe is de relatie met je baasje?
Goed. We zijn dikke maatjes. Aad is een echte gezinsman. Hij, Tessa en ik zijn een typische hoeksteen van deze samenleving. Ik heb het ontzettend naar mijn zin in huise de Mos, vooral als Vitesse weer eens gewonnen heeft.

Vitesse doet het best aardig. Ben je trots op de prestaties?
Zeker weten! Ik en Febo (de hond van Theo Janssen, red) zitten elke week op de tribune. Vol trots blaffen we dan naarmate het goed gaat steeds harder. Soms komen we zelfs boven alles en iedereen uit! Maarja, dat gaat ook al snel in het Gelredome. Hoewel die dekselse trommels het ons soms flink lastig maken.

Zijn jij en Febo goede vrienden?
Jazeker. We hebben het erg gezellig samen.

Zit het je dan niet dwars dat Aad heeft aangegeven dat het voor Febo's baasje, Theo Janssen, beter is om een andere club te zoeken?
Ja, best wel. Daar heb ik het ook wel over gehad met Aad, maar met dit soort dingen is hij erg standvastig. Hij heeft dan weinig aan de adviezen van een hond, zegt hij. Ik begrijp dat wel, en misschien heeft Aad ook wel gewoon gelijk en moet Theo gewoon een andere club zoeken. Voor je het weet zet Aad hem immers linksback of rechtsbuiten en gaat Vitesse met een stuk of vijf tegengoals onderuit. Ik heb nu vrede met de keuze van Aad, ook omdat ik hem al heb teruggepakt voor dit dubieuze besluit.

Vertel?
Haha, ach, dat is een gek verhaal. Ik had met Aad wat discussie gehad over het wel of niet laten gaan van Theo Janssen, zoals ik al zei, en ik was best boos op Aad dat hij al mijn adviezen zomaar naast zich neer legde. Voor straf heb ik toen in zijn slaap een oude zonnebril aan zijn voorhoofd vast gelijmd. Hij had het pas ver na de wedstrijd door. Liep hij even voor joker, haha!

Je baasje heeft nogal een dubbele reputatie. Aadje Afkoopsom, Aadje Maximaal: dat verschilt nogal. wat vindt je daar van?
Onterecht. Ik kan aan onze manier van leven zien dat Aad echt nog nooit een rode cent van die afkoopsommetjes heeft gezien. Jullie zouden eens bij Jazzy Koeman moeten kijken. Gouden bordjes daar, en dat is vast niet om Ronald Koeman zo'n goede trainer is! De bijnaam Aadje Maximaal vind ik dan wel weer terecht.

Zo te horen doet het je deugd dat Aad weer als trainer actief is.
Dat klopt. De periode als analist vond ik vreselijk. Ik was toen nog erg jong en dacht bij mezelf "als ik de rest van mijn leven met hém moet delen, dan hoeft het van mij niet meer.". "Laat me dan maar in het asiel", dacht ik dan. Ik weet niet wat dat is. Aad is gewoon niet zo handig in analyseren. Hij kraamt dan allerlei onnavolgbare one-liners uit. Ik ben blij dat hij weer trainer is, ja.

Gewoon nog jaren doorgaan met Vitesse dus?
Dat lijkt me een uitstekend idee. We worden vanzelf kampioen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56301321
Ik lig in een deuk, geweldige verhalen . 3=21 .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56301337
Blight
pi_56301476
Prachtige interviews weer
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56302737
De poes van Dione. Zou die ook een interview willen geven?

Leuk dat Snuf dan weer Febo kent!

Gefelicteerd trouwens, snuf!
pi_56304108
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef Werewolf het volgende:
Leuk topic!

Ik heb wel medelijden met de hond van Gomes. Je zou maar telkens de ballen moeten halen die hij weggooit.
pi_56306246
Zeker, stuk van SCH is erg sterk!

Tong heeft zich goed verdiept in het vrouwenvoetbal, dat is wel mooie research.

En Blight is ook op dreef met de hond van Aad. Die heeft zelf ook een hondenkop trouwens.

De poes van Dione, dat lijkt me ook de afdeling van tong.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 januari 2008 @ 19:49:05 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56306276
hij is fijn
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56307174
Ik had zo mn twijfels over dit topic, maar er staan toch wel geniale dingen tussen
pi_56307555

Het volgende interview is met Heim Wee, de Koreaanse Chinese naakthond van Feyenoord speler Lee.

annyeonghaseyo?
jal jinaeyo

cheo-eum beogeseumnida?
kwaenchanhseumnida, kamsahamnida

itt-da keshida?
shillyehamnida mianhaeyo

yeongeoreul johahashimnikka?
hanguke gamnida

Helaas moest Heim Wee weer snel terug met zijn baasje naar Zuid Korea waardoor het interview maar 4 vragen kon bevatten.
pi_56308174
Ik kan het totaal niet, maar wellicht kan iemand wat met de hond van Johan Cruijff
pi_56312123
Heim wee

Iemand een vertaling?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:47:45 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56312513
Het topic wordt leuker en leuker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56316476
De dirty mind van sjimz komt wel boven als je die vragen laat vertalen door een Koreaan zeg... Jemig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56318921
Eclusieve foto van de poes van Dione

pi_56319184

Iemand een idee van wie dit hondje is?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56319207
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee van wie dit hondje is?
Dat is Rotje, de hond van Theo Lucius.
pi_56319255
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is Rotje, de hond van Theo Lucius.

hoewel het volgens mij geen Rottweiler is, is het wel een goede ingeving
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_56319294
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56319320
Heeft ie nou een horloge om zijn nek?
Heeft Theo zeker gekregen toen ie vuurwerk bestelde en er uurwerk werd verstaan
pi_56319351
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Bos81 het volgende:
hoewel het volgens mij geen Rottweiler is, is het wel een goede ingeving
Grappen over Theo Lucius in combinatie met vuuwerk zijn inderdaad erg origineel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 januari 2008 @ 14:45:28 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56319367

Deze hond is van Levchenko en Koblenko, zijn naam: Tsjerno

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56319528
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:43 schreef SCH het volgende:
Heeft ie nou een horloge om zijn nek?
Heeft Theo zeker gekregen toen ie vuurwerk bestelde en er uurwerk werd verstaan
Dat is een horloge ja...
pi_56319828
Een interview met Snuffie, de Antilliaanse Sneeuwhusky van Maikel Aerts.

Nou Snuffie, gefeliciteerd. AZ is vernederd, Van Gaal is boos.

Jazeker, ik ben erg trots op mijn baasje. Heeft hij er toch voor gezorgd dat Willem II een topclub verslagen heeft. Dat kunnen ze daar niet vaak zeggen, want Willem II presteert helaas niet al te goed de laatste jaren.

Je noemt AZ een topclub?

Ja, ze hebben een topcoach, een topstadion en topspelers. Alleen de prestaties zijn dit seizoen niet zo goed. Kan gebeuren, dat roepen we hier in Tilburg ook al een jaar of zes. Alleen de keepers bij AZ kunnen beter. Zoals die rode kaart van Waterman tegen Excelsior vorig seizoen in de laatste wedstrijd. Die had Maikel nooit gekregen.

Maikel Aerts is een AZ-waardige keeper?

Zeker weten. Op oneven dagen en niet op zaterdag, als de wind niet harder waait dan windkracht vier en het niet sneeuwt, is Maikel de beste van Nederland.

Wat heeft je baasje met sneeuw?

Veel, mijn baasje is er gek op. Poedersneeuw, stuifsneeuw, droge sneeuw, gele sneeuw, bevroren sneeuw, het kan hem niet gek genoeg. Daarom ben ik er ook. Antilliaanse sneeuw, zegt hij altijd, is heel bijzonder en heel duur. Maar gelukkig weet hij er altijd wel aan te komen.

Er gaan geruchten dat zijn lievelingsgerecht pannenkoeken met poedersuiker is… Kan je dit bevestigen?

Dat heeft hij ooit eens gezegd in de VI for Kids ja, maar dat is niet waar. Zijn lievelingsgerecht is namelijk poedersuiker met pannenkoeken, het kan hem niet wit genoeg zijn, dan zit de hele kamer onder. Wat het bazinnetje ervan vindt? Ach, die laat het gewoon zijn gang gaan. “Soms wordt het hem helemaal wit voor de ogen”, zegt ze dan.

Wat voor keeper is je baasje?

Maikel is een echte lijnkeeper. Hij is er niet van af te slaan, zo geconcentreerd is hij altijd bezig.

Tot slot. Maikel Aerts heeft alles al meegemaakt. Degradatievoetbal, spelen in de Kuip… Heb jij nog idolen naast je baasje?

Jazeker. Ik kijk enorm op tegen Hutjemutje, de chihuahua van Adrian Mutu. En ook heb ik de poottekening van Keffie, het beffertje van Marco Borriello boven mijn mand hangen.
pi_56320615
Briljant, vooral omdat ik eerst geen idee had waar het naar toe ging en de eerste 2 antwoorden nogal suf vond.

Een lijnkeeper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')