abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55681447
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55683161
Welke honden kunnen we verder nog verwachten?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55683843
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:06 schreef Blight het volgende:
Welke honden kunnen we verder nog verwachten?
Het schoothondje van Suarez?
pi_55683888
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het schoothondje van Suarez?
Schwalbie, het Uruguyaanse teckeltje met 1 te kort pootje waar door hij nogal eens omvalt.
pi_55683961
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff.. Maandag weer naar school ...
Hebben ze bij jou maar één week vrij?

Maar..... Probeer het eens. Probeer eens iets toe te voegen aan VBL ipv alleen te zeiken TR. Mogelijk lukt het je best!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55684504
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Blight het volgende:

[..]

Een gesprek met Jazzy, de hond van Ronald en Bartina Koeman.

[ afbeelding ]

[
Een leuke Blight!!!

Hulde!
www.thuisuiteten.nl
pi_55684532
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:33 schreef methodmich het volgende:
Maar..... Probeer het eens. Probeer eens iets toe te voegen aan VBL ipv alleen te zeiken TR. Mogelijk lukt het je best!
Nee, dat doe ik alleen bij topics met niveau.
pi_55684561
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat ben jij zielig zeg..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_55684623
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Okee. Hopelijk gaan we dat in 2008 zien!!! De hond van Barry Maguire was best leuk geweest.
www.thuisuiteten.nl
pi_55686766
hehehe
pi_55686793

Huilie, de hond van Louis van Gaal.

Ben je al lang hond van Van Gaal?
Nee, nog niet zo lang. Mijn baasje had eerst een hele verzameling Amsterdamse keffertjes, die hij ook nog mee naar Barcelona heeft genomen toen hij daar ging werken. Maar die hondjes zijn in Spanje allemaal vertrapt in de drukte. Ratten waren de oorzaak van hun dood, persratten. Het waren altijd hectische toestanden met die rotbeesten daar, vertelde mijn baasje eens bij het uitlaten. De persratten in Spanje keken nooit waar ze hun gore poten neerzetten en alle hondjes van Louis werden pardoes vertrapt. Terug in Nederland zocht hij een groter exemplaar en zo ben ik bij hem terechtgekomen.

Hoe is dat gegaan?
Ik zat te verpieteren in een asiel. Als pup ben ik ooit gered uit het water, waar mijn vorige baasje mij met mijn broertjes en zusjes in had ingegooid. In een zak! Schandalig toch? Moet vast en zeker een persrat geweest zijn, mijn vorige baas. Toen Louis in het asiel kwam, was hij onder de indruk van mijn hondstrouwe ogen en vooral van het traantje in mijn ooghoek. Vind je het gek? Ik dacht elke dag aan mijn overleden broertjes en zusjes. ''Die ogen, die traan; Truus die hond moet ik hebben,'' hoorde ik Louis zeggen tegen zijn vrouwtje Truus, die hem vergezelde. Bijna ging het niet door, want de mensen van het asiel wilden grof geld zien. Met behulp van een lening bij de DSB-bank kon Louis mij gelukkig toch kopen.

En bevalt het in huize Van Gaal?
Ja, ik heb een prachtige mand in de woonkamer en ben van alle gemakken voorzien. Ik heb zelfs een hele verzameling kluiven, die door mijn baasje allemaal van namen zijn voorzien. Zo heb ik een Hugo, een Henk en een Johan. Die laatste is een vette kluif, waar de haren nog opstaan. Het is mijn favoriete kluif. En elke week mag ik een voetbalblad helemaal verscheuren, dat is leuk hoor. Thuis ben ik niet zo vaak, trouwens. Als Louis naar de club gaat mag ik altijd mee. ,,Kijk maar of je je kan amuseren”, zegt Louis dan in de auto en met een scheef lachje voegt hij er steeds aan toe dat er genoeg journalisten zullen zijn. Amuseren doe ik me elke dag. Je moest eens weten hoeveel persratten ik al in de kuiten gebeten heb.

Word je verwend?
Gaat nogal ja. Als hond van Louis van Gaal ben ik gewend mijn zin te krijgen. Als ik een nieuw speeltje wil, krijg ik een nieuw speeltje. Niet van Louis trouwens. Nee, van andere mensen. Zo krijg ik straks van Ome Dirk weer nieuw speelgoed. Leuk. Zo kan ik na de winterstop weer lekker ravotten met iets nieuws.

Hoe heb je je pootje trouwens bezeerd?
Mijn baasje nam me een paar weken geleden mee naar een reünie van het asiel. Alle honden die daar ooit hadden gewoond maar een nieuw baasje hadden gevonden, waren aanwezig. Met hun nieuwe baasjes. Veel soeps was daar trouwens niet bij. Er was zelfs een journalist bij, maar toen ik hard gromde, koos die haastig het hazenpad. Dat was wel grappig. Ik kreeg er zelfs een klopje op de rug voor van mijn baasje. Dat maakte mij een beetje overmoedig. Als hond van Louis van Gaal had ik natuurlijk al het hoogste woord, maar na het compliment van mijn baasje wilde ik de andere honden eens laten zien dat ik over de hoge muur kon springen. Dat lukte net niet. De sprong was technisch wel perfect uitgevoerd, maar omdat de mensen van het asiel de bladeren die van de bomen waren gevallen niet hadden opgeruimd, gleed ik bij het afzetten even weg. Met fatale gevolgen. Schande, dat die natte bladeren niet opgeruimd waren.

Ben je ernstig gehandicapt, nu?
Nee hoor. Dat gips is een beetje hinderlijk, maar alles wordt perfect geregeld voor me. Bij PSV hadden ze zelfs een bolderkar voor me klaar staan. Mooi van die boeren.

Tot slot Huilie, wat gaat 2008 voor jou brengen?
Ik hoop dat mijn baasje in 2008 eens aanschuift aan tafel bij Johan Derksen. Tot nu toe heeft hij dat nog niet gedaan. Omdat ik nog niet agressief genoeg ben, zegt mijn baasje altijd. Elke dag krijg ik van hem een foto van die Snor en die moet binnen drie seconden helemaal verscheurd zijn. Ik doe er nu nog vijf seconden over, maar die drie seconden ga ik halen. Zeker weten. Dan mag ik mee naar de studio van RTL7 en zien de mensen in Nederland live hoe ik Johan Derksen zijn strot afbijt. Nog een paar maandjes oefenen en dan is het zover. Ik kan haast niet wachten.
pi_55686904
Vooral dat laatste antwoord.
pi_55686909
Huilie volgt zijn baasje in alles, zo blijkt. Zielig, met die poot.
www.thuisuiteten.nl
pi_55687018
Geniaal topic
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_55687216
Huillie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_55687272
quote:
Op maandag 31 december 2007 01:07 schreef Radegast het volgende:
mcyodogg zou ook wel een stukje kunnen schrijven over Gullit [de hond van Mourinho], het was een bewogen jaar.
haha ik zal er eens naar kijken.

Wel leuke tot nu toe.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55688020
Truus, de blindegeleidehond van Willem van Hanegem.

Twee vragen om te beginnen

Nou doe ze maar 1 voor 1 dan.

Hoezo Truus, je bent toch een mannetje?

Dat is voor de verwerking, zoals Willem zelf zegt. Hij heeft nog iets uit te dokteren met zijn ex-vrouw Truus en hij denkt dat het helpt als ie zijn hond zo noemt. De ene keer scheldt ie me dus verrot om me vervolgens half dood te knuffelen. Ik moet er maar mee leven. Ook dat de andere honden me uitlachen omdat ik een meisjesnaam hebt. En Willem is te blind om te zien dat ik eigenlijk een mannetje ben.

En waarom heeft Willem een blindegeleidehond, hij is toch niet blind?

Dat is een goed bewaard geheim. Willem heeft staar en ziet eigenlijk niks. Zonder mij zou hij de Galgenwaard niet eens vinden.

Een blinde voetbaltrainer?

Ja, hij doet alles op gevoel en intuitie, deed ie als voetballer ook. Daar kwamen die kromme ballen ook door. Hij ziet gewoon geen rechte lijnen, daar ben ik voor. "Jij houdt me op het goede spoort Truus", zegt Willem vaak. Volgens hem is het trouwens meestal een voordeel om de wedstrijden van Utrecht niet zo goed tek unnen zien.

Is hij een goede trainer volgens jou?

Voor mij is ie goed. We lopen altijd vaste routes en ik mag voor in de auto zitten. Maar ik zeg wel eens tegen de andere honden: in het land van al die eenogen is de blinde koning. Vat je 'm?

Wat vind je ervan dat hij na de wedstrijd niet zelf de pers te woord staat

Ach, dat is toch leuk voor John. Van Loens noemen Willem en ik hem. Hij kijkt altijd zo raar. Alsof ie een winterpeen heeft ingeslikt, zeg Willem. Ja, we lachen wat af.

Vertel eens een goeie grap van Willem?

Gisteren nog. Had ie een stok weggegooid die ik op moest halen. Liet ik hem verdorie halverwege uit mijn bek vallen. Zegt Willem droogjes: "oeps Truus, een Grandelletje".

Is het altijd leuk om mee te gaan?

Ik ben het liefst thuis eigenlijk. Maar dat geldt gelukkig ook voor Willem. Als het even kan dan sneaken we er tussen uit.

Truus, tot slot, belooft het nieuw jaar nog wat?

Er doen geruchten dat er een aanslag op de Snor staat gepland door een hond die ik niet ken. Dus we staan allemaal op scherp en lopen wacht op zondagavond. Zowel ik als Mollie, de bouvier van Wilfred en Tukkertje, de poedel van Jan van Halst. Johan, de Groninger Stabij van De Snor is onlangs overleden, dus die kan het zelf niet meer doen.

Blijft Willem nog lang trainer van FC Utrecht?

Grappig dat je dat vraagt. Dat vroeg zijn vriendin laatst ook aan hem. Zegt Willem: verdomd, ben ik trainer van FC Utrecht, daar zeg je me wat.
pi_55688097
Typisch de hond van Willem! Dit is wel een andere dan in 78 toch, die mocht bepalen of ie naar het WK ging?
www.thuisuiteten.nl
pi_55690531
SCH
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55759190
Bloedt toch niet dood, dit topic?
pi_55759348
Ligt eraan of er nog een bloedhond langskomt natuurlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55774686
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Wekelijks een hond, was mijn bedoeling. En alles wat tussendoor komt is extra leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_55774806
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef Beschouw het volgende:
Nee, dat zou jammer zijn.
pi_55775453

Een interview met Havana, het keffertje van Henk Kesler.

Door Humberto Tan

Na de schitterende reeks interviews die Barbera Barend voor het Kerstnummer van de Voetbal International gemaakt heeft met ‘De vrouw achter…’, kan ik natuurlijk niet achterblijven, hondenliefhebber die ik ben. En waarom ook niet? Honden staan tenslotte vaak veel dichter bij hun baasje dan de vrouw doet. Ze gaan mee uit wandelen, spelen samen en snuffelen aan elkaar. Dít vond ik een veel beter idee.
Ik ontmoet mijn eerste gesprekspartner in de donkere bossen rond het Utrechtse Zeist. Een pittoresk dorpje, waar weinig valt te beleven. Maar, en dat is ook niet onbelangrijk, de burelen van de belangrijkste voetbalorganisatie van Nederland is er gevestigd: de KNVB. Mijn gesprekspartner heeft hier alles mee te maken. Ik praat hier namelijk Havana, het keffertje van Henk Kesler.

Goedenmiddag Havana, geniet je van de wandeling door dit prachtige landschap?

Jazeker Humberto, zonder meer. De vrijheid, geweldig. Hoewel ik wel de eigenschap heb me van de gebaande paden te begeven, bang dat ik ben voor alles wat er achter die bosjes schuilgaat. Stel je voor dat je gebeten wordt door een teek, dat moet je niet hebben. Altijd op de gebaande paden blijven, heeft het baasje me dan ook uitgelegd.

Je poept dus ook op het pad?

Ja.

Maar dat is toch niet handig? Wandelaars en andere honden hebben daar last van, ze kunnen er over uitglijden.

Dat is zo, Humberto. Maar op de paden blijven is gewoon het veiligste om te doen. En natuurlijk zijn er mensen die het daar niet mee eens zijn. Maar mensen zoals jij, Humberto, moeten daar niet over oordelen, vindt mijn baasje. Besluitvoering moeten ze overlaten aan de mensen met verstand.

Verstand, verstand, heb je verstand van voetbal als je zo fel de playoffs blijft verdedigen en Marco van Basten aanstelt als bondscoach?

Humberto, blijf kalm. Mijn baasje heeft zeker verstand van voetbal. Dat het Europees nu een seizoen minder gaat is niet de schuld van de playoffs. Dat Ajax, Feyenoord en PSV alledrie moeilijke seizoenen hebben gehad, is dat ook niet. De playoffs maken de competitie extra spannend, altijd zit nog wel ergens een belang. En de kijker geniet er ook van, de inkomsten van de televisierechten zijn gestegen. Rots, de hond van Bert van Oostveen, is het daar mee eens.

En het besluit om Marco van Basten aan te stellen als coach?

Iedereen was blij dat Marco van Basten coach werd. Jij toch ook, Humberto? Nu is iedereen opeens tegen hem. Ik snap er weinig van, nog nooit heeft Oranje zich zo gemakkelijk geplaatst voor een groot toernooi. En dat in een moeilijke poule. Dat zegt tenminste Cruijffie, de hond van Johan. En Bullie, de buldog van Tennessee, zegt het ook. Dus dan zal het wel zo zijn.

Maar heb jij wel eens een wedstrijd van Oranje gezien de laatste tijd?

Nee, als ik heel eerlijk ben, niet. Eigenlijk heb ik heel weinig verstand van voetbal, Humberto. Komt bij dat ik op het vrouwtje moet passen als het baasje naar een wedstrijd is. Geeft niks hoor, op het vrouwtje passen is ook wel oké. Een beetje eten, een beetje drinken, een beetje blaffen als er wordt aangebeld, maar het is toch vooral veel liggen in mijn mand. Mijn vrouwtje blijft toch wel thuis, trouw als ze aan het baasje is.

Waarom blaf je altijd zo als er iemand aanbelt, daar is toch helemaal geen reden voor?

Jawel, Humberto, die is er wel. Je weet het nooit, misschien is het wel zo’n verwend kereltje in zo’n belachelijk blauw pakje. Ach, wat zou ik zo’n kerel eens graag in zijn kon bijten. Maar ja, daar kan ik niet bij. Bovendien mag het helemaal niet van mijn baasje. Je mag het wel denken, zegt hij dan, maar het uitspreken is niet goed. Het doet de titel koninklijk geen eer aan. Alsof ik de hond van Beatrix ben, joh. Lijkt me ook niks trouwens. De hele dag stilzitten onder die gekke hoedjes van haar…

Wanneer vertrekt Henk bij de KNVB?

Humberto, ik heb geen idee. Mijn baasje heeft daar nooit iets over gezegd. Ik denk dat zijn afscheid nog wel een tijdje kan duren. Hij vindt het wel leuk hier in Zeist. Gezellig borrelen elke dag, sigaartje erbij, veel wedstrijden bezoeken, bijkletsen met bobo’s, drankje en een sigaartje erbij… Ach, ik vind het ook niet vervelend, van mij mag hij wel eeuwig hier blijven. Komt bij dat ik die poedel van Erika Terpstra vaker kan zien, wat een heerlijke hond is dat zeg!

Nou Havana, dat lijkt me wel weer voldoende. Het is niet de bedoeling dat de 3e januri-editie ook extra dik wordt. Mijn dank ook namens de redactie, ik zal Johan een doosje sigaren naar het baasje opsturen.

Graag gedaan Humberto, dat zal hij leuk vinden.

En weg was ze, dat kleine schattige keffertje. Over het pad, terug naar het hoofdgebouw van de Nederlandse voetbalbond. Daar zat Henk, op de bank. Een glaasje wijn en een sigaartje in de hand, genietend van het leven.
pi_55775723
Wat een hondje.... Beetje nuffig.
www.thuisuiteten.nl
pi_55775835
Die van SCH is geweldig
En de rest is ook leuk hoor

[ Bericht 44% gewijzigd door Gordon_Shumway op 04-01-2008 18:12:32 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55776559
Ik moest ook erg lachen om die van SCH, subtiliteit ten top. De rest heb ik, op Transferio na, nog niet gelezen.
That's all folks!
pi_55776574

Deze reportage over de Hond van gaat over Felix Bovenkerck de 3e, de Hond van Theo Janssen

Noem me maar gewoon FEBO hoor, dat praat wat makkelijker. Zo noemt mijn baasje mij ook altijd.

Febo, hoe lang ben je al het hondje van Theo?

Sinds dat Theo me had gewonnen met een grillburger eet wedstrijd bij een fastfoodketen.
Dat is nu ongeveer 7 jaar geleden.

Voel je je dan niet een trofee in plaats van een hondje?

Zo moet je het niet zien, Theo heeft me juist gered.
Als Theo niet had gewonnen dan was ik waarschijnlijk verkocht aan chinese handelaren en je weet wat die met honden doen. Gelukkig had Theo geen honger meer na de wedstrijd.

Dus we moeten Theo als een held zien?

Tuurlijk, Theo kan hier niet meer normaal over straat lopen. Dus ik kan hem tegenwoordig niet meer makkelijk uitlaten.
Dat is heel erg jammer want vroeger gingen we nog wel eens gezellig met elkaar uit eten.

Doe je nog wel andere dingen met Theo?

Ja, ik ga altijd met hem mee naar voetballen en dan mag ik gezellig naast de andere voetbalvrouwen op de tribune zitten.
Daarna drinken we samen een paar biertjes leeg in het spelerhome.

Erger je wel eens aan het feit dat Theo FEBO wordt genoemd?

Ik vind het vooral heel erg verwarrend want ik weet dan niet of ze mij of Theo bedoelen.
Gelukkig is het gewichtsverschil tussen ons inmiddels opgelopen tot 130 kilo dus de mensen weten ons sinds kort weer uit elkaar te houden.

Er zijn toch nog wel meer verschillen tussen jullie?

Behalve het feit dat ik niet snurk en wel smaak voor kleding heb zijn er niet zo veel verschillen tussen ons.
Je kan ons tegenwoordig ook uit elkaar houden doordat ik geen halsband meer draag.

Waarom heb je dan geen halsband om je nek?

Nek, dat woord wil ik hier niet horen! Ik heb liever niet dat we het over die schijtclub uit Nijmegen gaan hebben

Oke laten we overgaan op een andere vraag: Wat is je grootste wens nog?

Dat ik ooit als tattoo op de rug van mijn baasje mag verschijnen al zal dat heel erg lastig worden.
Er is namelijk nog maar weinig plek over.

Hoe zie je de toekomst dan precies in over een jaartje of 5?

Waarschijnlijk willen Theo en ik onze eigen eetgelegenheid opzetten.
Want zeg nou zelf, met het voetballen krijg je ook geen vetpot.

Je ziet eruit als een zelfverzekerde hond, ben je ook nog ergens bang voor?

Nou ik ben wel zeker ergens bang voor en het heeft met brand te maken.

Ben je bang voor vuur dan?

Welnee joh, hoe kom je daar nou bij.
Mijn grootste angst is dat het Brand Bier ooit opraakt. Dan heb ik helemaal geen zin meer om verder te leven, want wat is het leven nou zonder Brand Bier?

Tot slot, wil je zelf nog iets kwijt?

Ja een paar kilootjes maar dat gaat nog moeilijk worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 04-01-2008 23:39:32 ]
pi_55776676
Straks krijgen we ook nog de hond van Johnny van de Burgerking.
Hij is leuk sjimz
pi_55783200
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:09 schreef sjimz het volgende:
Waarom heb je dan geen halsband om je nek?

Nek, dat woord wil ik hier niet horen! Ik heb liever niet dat we het over die schijtclub uit Nijmegen gaan hebben
pi_55784273
De hond van Theo wou verder nog kwijt dat die foto's, foto's uit zn jeugd zijn.
pi_55784961
Ik vind ze geweldig Klasse heren. Waarom wou Febo niet op de foto?
pi_55785023
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Vond ik ook enorm goed gevonden.
pi_55785596
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik vind ze geweldig Klasse heren. Waarom wou Febo niet op de foto?
Hij staat weer op de foto!
Met zijn brand biertje en geliefde bal.
Ik had ook een foto willen maken met een grillburger maar tegen de tijd dat ik de foto nam was de grillburger al op.
pi_55786019

Stiekem had ik het wel leuker gevonden als het écht de honden van de betreffende spelers waren.
pi_55796739
Een nieuwe aflevering. Proberend in te haken op de actualiteit.

Vandaag spraken we met Bombarie, de hond van Arie Haan.

Zo Bombarie, de koffers al gepakt?

Volgens mij wel. De baas was druk bezig met inpakken en het regelen van allerlei dingen. Mijn acht opblaashokken zitten ook al in een koffer.

Trekt het, Albanië?

Ze zijn er erg arm, hoorde ik. In de buurt hier zeiden ze al dat er geen hond wil wonen. Misschien ben ik dan wel de enige.

Want jij wilt wel?

Ik volg Arie overal. De pers zegt wel eens dat alleen zijn hond nog luistert naar Aries babbels. Dat zou wel eens waar kunnen zijn.

Hoe voelt dat, dat cynisme?

Ik ben het gewend. De mensen onderschatten Arie. Hij wordt altijd een beetje lacherig besproken in die praatprogramma's met al die zogenaamde kenners. Ze vinden Arie geen goede trainer, geloof ik. Maar hij heeft overal succes gehad.

In Nederland hebben we dat nooit zo gezien eigenlijk. Bij Feyenoord was het niet zo best.

Dat kwam ook door de pers hoor. Er is toen zo'n boek geschreven over dat jaar bij Feyenoord, waarin Arie het overnam van die vent met die kromme poten. Die van die domme dingen zegt en alle namen fout uitspreekt. Dat vinden ze dan wel leuk. Terwijl Arie altijd goede verhalen heeft.

Van Hanegem is een volksheld natuurlijk en dus zien de mensen dat als charme. Het is zijn handelsmerk. Arie mist zoiets.

Ja, dat is dus ook weer zo'n verkeerd beeld. Arie is toevallig net zo'n held hoor. Die goal tegen Zoff vergeten? De jaren bij Ajax?

Nee, maar daar staat de ramp bij Feyenoord tegenover, de Luikse affaire...

Niets van waar. Dat was Tahamata.

Kan zijn. Maar waar kwamen de verhalen vandaan dat Arie geld aan transfers heeft verdiend?

Ook al leugens. In Zuid-Amerika zijn gewoon jongens die wel accepteren dat Arie een grootheid is en graag onder hem trainen. Dus als hij dan advies geeft, dan geven ze gewoon een fooitje. Bovendien mag Feyenoord wel blij zijn dat hij zulke toppers haalde!

Zou er in de Kuip nog iemand smachten naar Tati Montoya dan?

Zeker wel! Die was beter dan Cruz in potentie, maar ze hebben hem kapot gemaakt. Net als ze Arie kapot willen maken met deze praatjes en dat boek.

Je gelooft dus echt heilig dat Arie volledig oprecht is en een stempel krijgt van de media? Of is dit dat hondstrouwe?

Op Johan Cruijff na is Arie Haan de grootste. Zowel als voetballer als als trainer.

Ik zie dat helaas toch anders. Ik....

Zeker die langhaar gesproken?

Die langhaar?

Ja, die schrijver van dat boek. Die is jaloers. Hij wil het kapsel dat Arie al in de jaren zeventig had, maar het lukt hem maar niet. Die heeft Arie lelijk neergezet en dat geloven ze nu dus allemaal. Terwijl hij vakwerk levert. Let maar op in Albanië straks!

Dat land wil naar het WK. Gezien de poule is dat toch onmogelijk Bombarie?

Als ik de hond van Leo Beenhakker was zou ik nu zuchten..... Niets is onmogelijk! Kijk maar naar Leo met Polen en Guus met Rusland. Gewoon naar het EK hoor. Albanië speelt in 2010 op het WK een grote rol, dankzij mijn baas.

Maar het materiaal is toch niet zo goed?

Nou, Nederland had het er knap lastig mee toch? Dat lag dan aan een slecht Oranje zeggen ze, nou, Albanië was gewoon goed. We hebben wel twee spitsen uit de Serie A hoor. Heeft Nederland die?

Nee, dat niet.

Nou dan! Bovendien heeft mijn baas al genoeg talent ontdekt daar.

Die gaat ie binnenkort met commissie in Nederland slijten?

Nee, Arie wil niks meer van Nederland weten. Hij gaat de Belgische clubs helpen of de Griekse. Wacht maar af.

Als het WK niet gehaald wordt, wat dan?

Dan mag die langhaar een boek schrijven. Tirana bleef leeg. Als ie durft...

Waar komt de naam Bombarie trouwens vandaan?

Van de pers. Die noemen Arie zo en dat vond hij een hondennaam, dus kreeg ik die. Trouwens, heb je nog interesse in een paar getalenteerde windhonden?

Handel jij daar in?

Ik handel niet, ik geef tips. Ze komen uit Zuid-Amerika. Ze heten Picun en Tati.

Bekende namen.... Geen interesse, sorry. Fijne reis naar Albanië!

Bedankt. Tot in 2010!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:24:47 #87
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55797018
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55797272
Overigens schijnt de hond van Johan Derksen erg teleurgesteld te zijn dat hij nog niet is geweest. Naar verluidt is hij "niet bijster onder de indruk van al deze armetierige omhooggevallen schoothondjes die al hun clichés hebben mogen braken".
www.thuisuiteten.nl
pi_55797455
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
Overigens schijnt de hond van Johan Derksen erg teleurgesteld te zijn dat hij nog niet is geweest. Naar verluidt is hij "niet bijster onder de indruk van al deze armetierige omhooggevallen schoothondjes die al hun clichés hebben mogen braken".
Hij is net overleden hoor
pi_55797517
Lange laatste woorden had die hond dan.....
www.thuisuiteten.nl
pi_55797553
Fantastisch topic dit! Vooral die van Sjimz was zeer droog!
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:25:29 #92
52871 Blight
Supersized.
pi_55800268
Ik had vandaag een interview met de hond van Stefan Postma op de planning staan, maar helaas bleek het beestje uiteindelijk toch niet voor commentaar bereikbaar. Mijn fotograaf heeft wel snel een kiekje van hem kunnen maken:

I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55800457
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef Blight het volgende:
Ik had vandaag een interview met de hond van Stefan Postma op de planning staan, maar helaas bleek het beestje uiteindelijk toch niet voor commentaar bereikbaar. Mijn fotograaf heeft wel snel een kiekje van hem kunnen maken:

[ afbeelding ]
pi_55800661
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef methodmich het volgende:
De hond van Johan Derksen heeft gister nog een heel interview gehouden met de hond van Kesler...
pi_55800876
quote:

[ afbeelding ]
OMG
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_55802212
quote:

[ afbeelding ]

Heb voor volgende week een interview gepland staan.
Moet nog even zien welke hond beschikbaar is, er zijn er veel op wintersport.
pi_55812732
Kostelijk, die foto van Postma's hondje
  zondag 6 januari 2008 @ 00:13:44 #98
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_55813000

De hond van Kenneth Perez houd ook niet zo van op de bank zitten.

Grappig topic trouwens, het is dat ik zelf niet zo veel schrijverstalent in me heb, anders had ik er ook 1 gemaakt
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_55820636
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:13 schreef TomHoofd het volgende:
[ afbeelding ]

De hond van Kenneth Perez houd ook niet zo van op de bank zitten.
pi_55825614
Die hond van Postma is er ook lelijk ingeluisd, dat deze beelden op internet verschijnen. Had zijn baas ook al!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')