Het was gezellig druk, met een hele fijne sfeer, hebben doordat de voorbereidingen goed waren (mice and place) het heel relaxend gehad en liep gewoon superquote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef livelink het volgende:
Pas je wel op dat je je niet over de kop werkt, Bar? Was het trouwens druk met de Kerstdagen in het restaurant?
Mice=muizen, Mise en place ( "zet op zijn plaats" is Frans)quote:Op donderdag 27 december 2007 11:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het was gezellig druk, met een hele fijne sfeer, hebben doordat de voorbereidingen goed waren (mice and place)
Je hebt me aangestokenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
jaaaa, hier ook roggelend t nieuwe jaar in ben ik bang.
Men beweerde wel vorige week dat alles leeg was in mijn bijholtes, maar als ik zie wat er nu uitkomt
dan betwijfel ik dat ten zeerste
Barsterkte
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mice=muizen, Mise en place ( "zet op zijn plaats" is Frans)
tevens TVP
Bikkelquote:Op donderdag 27 december 2007 11:52 schreef _Bar_ het volgende:
Snot en buikgriep heb ik ook niet
Ach in februari ben ik paar dagen vrij ivm carnaval
Heb niet veel visite gehad, maar het was wel gezellig.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een heerlijk toetje lijkt me dat, VickyJammer dat de man ziek was wel. Leuke verjaardag gehad verder?
quote:
Kleve is leuk! Maar voor van der Valk zou ik een andere smiley gebruiken persoonlijk..quote:Op donderdag 27 december 2007 18:48 schreef Oxymoron het volgende:Grasparkiet op ontdekkingstocht
![]()
![]()
Morgen ga ik met mijn opa, oma en ouders, naar het Duitse Kleve. En daarna bij van der Valk uit eten...
Gisteravond is veel te vroeg hun zoontje geboren. Hij is direct geopereerd en alles gaat gelukkig goed!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef cattie het volgende:
Even een vraagje. De vriendin van een neef verwacht een kindje met gastroschizis, de darmen liggen buiten het lichaam. Ze is nu ongeveer 34 weken zwanger. Na de bevalling zal het kindje direct geopereerd moeten worden. Erg naar allemaal. Vandaag kregen we een kaartje dat ze 8 januari gaan trouwen.
En nu wil ik eigenlijk een leuk trouwcadeau geven met als thema het kindje. Zijn er dingen die voor een kindje met zo'n afwijking of kindjes die om andere redenen de eerste tijd in het ziekenhuis moeten liggen die erg fijn zijn? Ik zat zelf aan een dekentje te denken, maar misschien hebben jullie nog goede ideėen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Igraine het volgende:
Hij is idd schattig die pyjama. Van de week eens even kijken als ik langs de H&M com. Ik heb pas een hele berg spullen besteld, die nog binnen moeten komen. Toen hadden ze die nachthemdjes nog niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef _Bar_ het volgende:
Mogguh
gaat eens ijken of ik vandaag eerder kan stoppen ben zo gesloopt door de 2de nacht niet goed hebben kunnen slapen door het vele gehoest, en gewoon niet lekker zijnde...
Gisteren van open tot sluit gedraaid...
Jij ook beterschapquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:57 schreef Fuente het volgende:
[..]let goed op jezelf meis, hopelijk kun je vandaag eerder stoppen en even lekker in bed kruipen!
Dank jullie allemaal voor de felicitaties.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
(...)
Cattie, fijn dat alles goed is.
Ik vond die bruiloft trouwens al aardig krap toen je het laatst vertelde.
(...)
heej ik lees dat nu pas! wat fijn dat alles goed gegaan is zeg! dat is een hele opluchting!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef cattie het volgende:
Aaaaah, Hanne aan de My little pony, wat schattig!
[..]
Gisteravond is veel te vroeg hun zoontje geboren. Hij is direct geopereerd en alles gaat gelukkig goed!Ik ben erg blij en opgelucht. Het huwelijk hebben ze wel uitgesteld.
quote:
Wel voor de basisverzekering, maar er zal geen verzekeraar zijn die me een aanvullend pakket geeft dat 100% van de poliklinische bevalling vergoedt en de volledige eigen bijdrage voor de kraamzorgquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:53 schreef bibi het volgende:
Hoezo zou je niet kunnen overstappen door je zwangerschap?
De aanvulling word je echt voor geweigerd... Zeker de aanvullingen waar 100% vergoed wordt. (tot april dit jaar bij een ass.tussenpersoon/makelaar gewerkt, dus ook geen nitwitquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:10 schreef bibi het volgende:
Helemaal geen gevalletje brandend huis. Officieel mogen ze je niet weigeren ivm je zwangerschap, is namelijk geen ziekte. Dus ze zouden je als je verder niets hebt niet om mogen afwijzen. Ik heb 6 jaar bij een hele grote verzekeraar gewerkt.
14 februari in Amsterdam en 15 februari in Antwerpen...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef Igraine het volgende:
Ja, die zijn ook zo leuk.
He, wanneer was Megadeth nou ook alweer?
Het ondergoed van my little pony hadden ze niet in dr maatquote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef Suzziieee het volgende:
Ik vind ze ook zoooooo cool...van de week ff kijken voor me surrogaatdochterDe setjes ondergoed zijn ook zoooooo leuk
Jaaaa...die ja!Hij is echt zooo leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:02 schreef Igraine het volgende:
Oh, die zwarte met witte streepjes zeker... Die hebben wij hier ook. Staat zo cool.
En vorig jaar had ze al een shirtje van Led Zeppelin en eentje van de Clash...
Die twee data komen allebei niet echt lekker uit moet ik zeggen, bummer! Ik heb die week ook een tentamen en ga ook naar Ari & Silvester.
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:
Tis alweer bijna een nieuw jaar. Een nieuw jaar met nieuwe kansen, nieuwe liefdes, nieuwe banen, nieuwe kinderen.
Bijna tijd om dit jaar achter ons te laten. Een jaar met mooie dingen, maar ook een jaar met verdriet, ellende en eenzaamheid.
Soms, soms vraag je je af wat t allemaal gaat brengen, wat op je pad zal komen en welke keuzes je tegenkomt.
Ach, t leven gaat toch wel door. De zon gaat onder en komt weer op.
In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan in principe naar vrienden die wat mensen hebben uitgenodigd.
Althans... dat wil zeggen, als er nog geen baby is.
En als ik het niet trek dan blijven we ook gewoon met z'n 2-tjes thuis.
Of we gaan maar eventjes. Die vrienden wonen bij ons achter, dus we zijn zo weer thuis.
wat zij zegt!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....
Wat zij zegt!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Suzziieee het volgende:
Mooi gezegd Ynske!!
Ik ga zeker 2007 achter met laten... 2008 word mijn jaar!!
Neeeeeeee M@x!! ik was eerder!! Het word mijn jaar!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer inNu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.
Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef Igraine het volgende:
WIj gaan naar de buren, en nog een stel buren komen daar. Gezellig.
Ik denk dat we de kleine meenemen. Ik laat haar niet graag alleen thuis met al dat vuurwerk. Ookal zitten we maar twee deuren verder.
Mag je best zeggen hoor, ik ben het toch ook gewoon van plan om haar mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....
Wat lief en sfeervol, Tex!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:28 schreef texelonia het volgende:
Om vast in de stemming te komen voor oud&nieuw heb ik vandaag bijna een jaar na dato toch nog even een filmpje van vorige jaarwisseling in elkaar geflanst
tadaa
Hij is zo leuk geworden vind ik
En wat de plannen van dit weekend betreft, wij gan morgen met grote groep vrienden tapas eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |