abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55568603
Livelink, ik werk gewoon tot zondag, tenzij het echt niet meer gaat, maar dat zal ook wel loslopen.
Er speelt ook gewoon genoeg mee waardoor ik me denk ik zo voel als nu en gister
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 december 2007 @ 11:38:02 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55568649
jaaaa, hier ook roggelend t nieuwe jaar in ben ik bang.
Men beweerde wel vorige week dat alles leeg was in mijn bijholtes, maar als ik zie wat er nu uitkomt
dan betwijfel ik dat ten zeerste

Bar sterkte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 27 december 2007 @ 11:38:34 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55568666
Pas je wel op dat je je niet over de kop werkt, Bar? Was het trouwens druk met de Kerstdagen in het restaurant?

Ynske, dat duurt nu allemaal wel erg lang bij jou. Maar ja, het is in ieder geval wel goed dat het er nu uitkomt en niet opnieuw vast blijft zitten. Beterschap maar weer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55568721
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef livelink het volgende:
Pas je wel op dat je je niet over de kop werkt, Bar? Was het trouwens druk met de Kerstdagen in het restaurant?
Het was gezellig druk, met een hele fijne sfeer, hebben doordat de voorbereidingen goed waren (mice and place) het heel relaxend gehad en liep gewoon super

Ik werk me niet over de kop hoor, althans ik denk van niet, ben wel terug geroepen door mijn lichaam, maar nu ik een stapje terug heb genomen gaat het al veel beter

normaal ga ik snelwandelen als het drukker word, en dat doe ik niet echt meer
  donderdag 27 december 2007 @ 11:46:45 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55568824
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:40 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Het was gezellig druk, met een hele fijne sfeer, hebben doordat de voorbereidingen goed waren (mice and place)
Mice=muizen, Mise en place ( "zet op zijn plaats" is Frans)

tevens TVP
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 december 2007 @ 11:48:07 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55568855
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
jaaaa, hier ook roggelend t nieuwe jaar in ben ik bang.
Men beweerde wel vorige week dat alles leeg was in mijn bijholtes, maar als ik zie wat er nu uitkomt
dan betwijfel ik dat ten zeerste

Bar sterkte
Je hebt me aangestoken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55568856
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mice=muizen, Mise en place ( "zet op zijn plaats" is Frans)

tevens TVP
dank je wel
pi_55568866
muizen moet je niet hebben hoor
Saartje
  donderdag 27 december 2007 @ 11:51:50 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55568920
Nergens last van hier!
Geen snot, geen buikgriepjes helemaal niets.
Tot nog toe gaat alles keurig netjes onze deur voorbij!

Maneki, hoe is het trouwens met je kies?
pi_55568941
Snot en buikgriep heb ik ook niet

Ach in februari ben ik paar dagen vrij ivm carnaval
  donderdag 27 december 2007 @ 11:53:24 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55568953

1,5 jaar geleden hebben mensen verderop in het rijtje hun hele huis zo'n beetje verbouwd.. hebben we bijna een jaar in de herrie gezeten van geboor en getimmer.. Het is nu een jaar rustig geloof ik en het lijkt alsof ze opnieuw gaan beginnen Zag al een hoop hout en gips enzo liggen en zit al weer de hele ochtend in de boor-herrie
Geloof dat ik binnenkort toch de woningbouw eens ga bellen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 27 december 2007 @ 11:55:37 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55569014
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:52 schreef _Bar_ het volgende:
Snot en buikgriep heb ik ook niet

Ach in februari ben ik paar dagen vrij ivm carnaval
Bikkel
pi_55569034
Kies irriteert nog wel wat, maar lang zo erg niet meer als een paar dagen terug gelukkig!
E.T. lekker dan Wij hadden ook eens zo`n type naast ons, is weetikveel hoelang aan het verbouwen geweest, en toen hij klaar was verkocht hij het huis. De volgende die er in kwam trok alles er weer uit om vrolijk opnieuw te beginnen
Saartje
pi_55569128
Hier ook de feestdagen achter de rug, maar ik vond ze erg gezellig. Alleen jammer dat ons eigen traditionele etenje op Kerstavond bij de Japanner niet kon doorgaan omdat we ziek waren, maar dat gaan we morgenavond dan alsnog doen

Vandaag vrij, even beetje shoppen en dan morgen half dagje werken en daarna vrij tot en met woensdag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 december 2007 @ 12:03:53 #15
3011 E.T.
pi_55569178
Fijn dat het beter gaat, Maneki

ik geloof niet dat de vrouw ooit uit het huis gaat. Ik wacht eigenlijk op het moment tot zij hem het huis uit schopt. Maar ze zal wel wachten tot het hele huis naar haar zin verbouwd is. Zij is nl. proto-type uitzuiger: drie kinderen van drie verschillende vaders, ontzettend viswijf, te beroerd om te werken.. alles is altijd de schuld van anderen en zij is 'slachtoffer'...
Hij heeft de blik van Goofy/Droopy.. erg goed met z'n handen om te verbouwen (en om z'n vriendin te meppen), maar verre van snugger.
Door een stadsvernieuwingsproject zitten de oorspronkelijke bewoners errug goedkoop in deze huizen, dus als bijstandsmoeder ga je er dan helemaal niet uit. (niet verwonderlijk dat er sowieso weinig verloop is hier in de buurt )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55569224
goedemorgen!

ik heb helemaal in een deuk gelegen om dat filmpje...

Mijn 2e kerstdag was niet zoals ik het verwacht had. Michel is alleen maar aan de diarree en aan het overgeven geweest.Ben alleen met Amber kerst bij mijn ouders wezen vieren...

Zo zag ons toetje er truowens uit:

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55569252
Wat een vrolijk toetje
  donderdag 27 december 2007 @ 12:11:53 #18
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55569335
Wat een heerlijk toetje lijkt me dat, Vicky Jammer dat de man ziek was wel. Leuke verjaardag gehad verder?

Vivi, dat zag er lekker uit.

Fuente, sterkte met de situatie... Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Hier alledrie de kop vol snot zoals de rest van NL, lijkt het wel.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55569354
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een heerlijk toetje lijkt me dat, Vicky Jammer dat de man ziek was wel. Leuke verjaardag gehad verder?
Heb niet veel visite gehad, maar het was wel gezellig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55569927
Vicky wat een leuk toetje! Was het net zo lekker als het eruit ziet?

Ik ga mn was even ophangen, krijg zo visite.
Fake it till you make it...
pi_55569985
het was een heeeeeerlijk toetje, maar wel heel machtig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55570032
* _Bar_ gaat zich eens naar het werk toe slepen heb er wel zin in hoor, en de hoestzuigtableten lijken zowaar beetje aan te slaan

ziet er vrolijk uit dat toetje Vickey
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 december 2007 @ 13:52:43 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55571533
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je hebt me aangestoken
NIETUS dat was Isa
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55577796
Het schaatsen was zo leuk vanmiddag

Noah vond het ook erg leuk, maar het leukste waren toch wel de blauwe machine en de gele machine die de baan weer glad maakten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55577820
Wat een leuke foto
  donderdag 27 december 2007 @ 18:48:58 #26
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55578596
Grasparkiet op ontdekkingstocht

Morgen ga ik met mijn opa, oma en ouders, naar het Duitse Kleve. En daarna bij van der Valk uit eten...
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Jubileum moderator donderdag 27 december 2007 @ 19:00:53 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55578930
Wat leuk Tex! Handig die ijsrollators!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55579280
Tex wat een heerlijke foto! Leuk zeg!
  donderdag 27 december 2007 @ 19:20:35 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55579366
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:48 schreef Oxymoron het volgende:
Grasparkiet op ontdekkingstocht

Morgen ga ik met mijn opa, oma en ouders, naar het Duitse Kleve. En daarna bij van der Valk uit eten...
Kleve is leuk! Maar voor van der Valk zou ik een andere smiley gebruiken persoonlijk..

Oh en mensen; ik ben net ternauwernood aan de dood ontsnapt, ik stikte bijna in een pindarotsje.

Leuke schaatsfoto's Tex

Zo. Dit was mijn nuttige bijdrage.
  donderdag 27 december 2007 @ 19:26:26 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55579533
Voor straf heb ik trouwens het hele pak pindarotsjes leeggeschranst. Getver, nu voel ik me weer zo goor .
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 27 december 2007 @ 19:43:04 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55579979
*Ook weer boven water komt*

Zo... alles weer achter de rug. Gister kerst 'gevierd' bij mijn mams en stiefpaps. Was heel gezellig, ondanks het zwarte randje om onze kerstdagen. Lekker gegeten: zalmamuse, kreeftensoep, zalmoot en champagne-ijs toe. Alles met dank aan Meneer Heijn, want mams had niet de puf om echt zelf te koken..logisch ook. Voor en na het eten lekker op de bank All You Need is Love gekeken.

Uiteindelijk ons met veel tegenzin naar bed gesleept (en niet alleen maar omdat het zo gezellig was) en vanmorgen vroeg opgestaan i.v.m. de crematie. Omdat de dagen zo raar vielen, was het afscheid nemen direct voor de crematie. Achteraf is dat een prima zet geweest, omdat nu ook alle mensen van ver, nog de gelegenheid hadden om afscheid van opa te nemen.

Ondanks dat ik in eerste instantie gezegd had, niet te willen kijken, heb ik toch ook een paar keer een blik in de kist geworpen. Raar vond ik het. Hij lag er heel mooi bij, maar het was echt opa niet meer.

De plechtigheid was erg mooi. Veel sprekers (mijn moeder, mijn jongste nichtje, twee buurvrouwen en ik), waardoor het erg persoonlijk werd. De dominee was af en toe wat langdradig, maar dat vinden we sowieso bij dominee's . Daarna koffie en een broodje en weer al die handjes schudden van įįįl die mensen. En toen naar huis en leeg.... heb vanmiddag twee uur als een blok liggen pitten. Was echt gesloopt!

En nu morgen weer een dagje werken... voelt heel raar. Geloof niet dat ik er een erg lange dag van ga maken
  donderdag 27 december 2007 @ 19:51:35 #32
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55580193
Fijn dat het allemaal achter de rug is en je een goed gevoel hebt over de plechtigheid. Morgen zal vast een vreemde dag worden na al die emoties. Pas goed op jezelf

Ik ben net terug van een middagje herinneringen ophalen met een oude vriendin. Het klikt nog net zo goed als vroeger, alsof we elkaar gisteren voor het laatst hebben gezien ipv 10 jaar geleden. We hebben gelijk maar een nieuwe afspraak gepland
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 27 december 2007 @ 19:59:57 #33
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55580486
Yoni

Leuk dat je meeting zo leuk was M@x!! Je klint zo heeeeeeeeerlijk positief!
  donderdag 27 december 2007 @ 20:02:36 #34
3142 m@x
pi_55580566
Zo voel ik me ook Suzziieee. Het was gewoon weer als vanouds. Zo leuk om op die manier weer in contact te komen met mensen die je ook kennen van vroeger. De meeste kennissen/vriendinnen die ik heb zijn vrij vers. Ik heb eigenlijk met niemand van de middelbare school of de lagere school nog contact. Ik dacht altijd dat ik daar geen behoefte aan had, maar ik denk dat ik dat toch mis had

Hoe was je etentje gisteren?
  donderdag 27 december 2007 @ 20:08:20 #35
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55580766
Ja was gezellig... achteraf leuker dan datik van te voren dacht! Gister dus ook geen last van kerstdipjes gehad zoals ik die dinsdag wel had.

Ben ook hyves aan het afstruinen naar mensen van vroegah... maar kan echt niemand vinden Maar ik moet ook wel zeggen dat ik met veel van mijn vrienden van vroeger nog steeds contact heb Dus dat maakt het zoeken naar anderen ook wel wat moeilijker
pi_55581936
laat maar.

[ Bericht 93% gewijzigd door _Ingrid_ op 27-12-2007 20:55:07 ]
  Jubileum moderator donderdag 27 december 2007 @ 20:52:38 #37
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55582287
Viev ik ben blij dat je nog leeft, en ik heb gelijk mijn pindarotsjes weer weggelegd

Yoni Fijn dat het afscheid mooi was, dat helpt altijd bij de verwerking vind ik.

klinkt gezellig m@x!

Ingrid.... ik heb lang getwijfeld of ik er iets van zou zeggen maar eh..... wat een onzinpost eigenlijk. Waarom zou duimen helpen? Zouden we dan niet voor iedereen moeten duimen dat er niet ingebroken wordt? Zouden we dan niet, als dat helpt, gaan duimen voor wereldvrede als we toch bezig zijn?
(ja pms ja, is het te merken? )
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 december 2007 @ 20:58:18 #38
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55582484
Nee, hoor Lois. Het is gewoon even echt helemaal waar.

Yoni
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 27 december 2007 @ 22:07:58 #39
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55585149
*binnen rolt*
Yoni

Ik ben eens een avond alleen, is met twee ex-collega's wat drinken. Ik ben benieuwd in wat voor staat en vooral ook HOE hij thuis gaat komen. De laatste bus gaat om 11 uur en het zal niet de eerste keer zijn dat ie die mist.

Maneki, jij was(/bent) ook wel van de My Little Pony toch?
H&M heeft nu allemaal MLPspul Leuk voor als je derde straks een meid is
We gingen op zoek voor een megapak sokken voor Wilyan, maar op de struintocht door de winkel viel Hanne als een blok voor een veel te fout MLPnachtponnetje
Damn you! Youtube! We zoeken ons al maanden scheel naar My Little Pony dvd's, ze kijkt wel 's op de pc naar korte filmpjes maar die zijn eigenlijk alleen maar in het engels.

Maar het kind helemaal trots vanavond.. *trots haar bolle buikie zo ver mogelijk vooruit stekend*
"Kijk mamma. Mooi he? Mij likkel Koolie"
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55585553
Aaaaah, Hanne aan de My little pony, wat schattig!
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:10 schreef cattie het volgende:

Even een vraagje. De vriendin van een neef verwacht een kindje met gastroschizis, de darmen liggen buiten het lichaam. Ze is nu ongeveer 34 weken zwanger. Na de bevalling zal het kindje direct geopereerd moeten worden. Erg naar allemaal. Vandaag kregen we een kaartje dat ze 8 januari gaan trouwen.
En nu wil ik eigenlijk een leuk trouwcadeau geven met als thema het kindje. Zijn er dingen die voor een kindje met zo'n afwijking of kindjes die om andere redenen de eerste tijd in het ziekenhuis moeten liggen die erg fijn zijn? Ik zat zelf aan een dekentje te denken, maar misschien hebben jullie nog goede ideėen.
Gisteravond is veel te vroeg hun zoontje geboren. Hij is direct geopereerd en alles gaat gelukkig goed! Ik ben erg blij en opgelucht. Het huwelijk hebben ze wel uitgesteld.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:19:26 #41
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55585655
Ondanks de situatie toch wel goed nieuws Cattie
pi_55586279
Noli. Ik heb er vandaag ook 1 voor luuke gekocht. Met pofmouwtjes. Lief joh!

Cattie, van harte! En fijn dat het zo goed gaat!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 27 december 2007 @ 22:37:08 #43
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55586399
Bij Hanne hangt ie nu tot op haar knieėn ( ) maar ze is er zoooo trots op.

(en die strikjes aan de boordjes )
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 27 december 2007 @ 22:39:01 #44
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55586471
Fijn dat het zo goed met 'm gaat Cattie!
Dat ie maar een grote vent mag worden!
Maxi, Midi & Mini
pi_55586473
Bedankt voor de tip Noli. Dat je dat weet
Ik zal alvast preventief gaan inslaan whehe
Saartje
pi_55586506
Die van luuk komt tot d´r kuiten. En ze is er zo blij mee! (Ja die strikjes, het is echt een meisjesdroom, zo´n pyama!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 27 december 2007 @ 22:42:33 #47
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55586606
Hoooo tikfout!
Het ding hangt 'r (natuurlijk) tot op haar ENKELS!

Maxi, Midi & Mini
  donderdag 27 december 2007 @ 23:15:00 #48
3011 E.T.
pi_55587971
hmz.. ik heb niet bij de pyama's gekeken net op hm.com.. Naja,.. de hele kinderbijslag is er toch al doorheen (maar goed dat er nog wel e.e.a. terug moet ) en ik heb niet eens voor mezelf besteld (o nee, dat lieg ik.. een heel tricot rokje voor mezelf dat ook over pas-bevallen-flubber-buiken past )

Cattie fijn dat alles goed gaat!
  donderdag 27 december 2007 @ 23:16:19 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55588028
Ik zag geen Mij Likkel Koolies hoor. Wel voor 130 euro andere spullen. .
  donderdag 27 december 2007 @ 23:21:19 #50
3011 E.T.
pi_55588259
Hij is wel schattig
pi_55588322
Hij is idd schattig die pyjama. Van de week eens even kijken als ik langs de H&M com. Ik heb pas een hele berg spullen besteld, die nog binnen moeten komen. Toen hadden ze die nachthemdjes nog niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 27 december 2007 @ 23:44:23 #52
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55589300
Ik vind ze ook zoooooo cool...van de week ff kijken voor me surrogaatdochter De setjes ondergoed zijn ook zoooooo leuk
pi_55589706
Ja, die zijn ook zo leuk.
He, wanneer was Megadeth nou ook alweer?
pi_55589768
Jij denkt bij My Little Pony aan Megadeth?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55589838
Ja, jij niet dan?
pi_55589948
Nee, ik denk überhaupt nooit aan zowel My Little Pony als aan Megadeth
©Dumbo
pi_55594669
Grrrr, gisteravond kreeg ik als klap op de vuurpijl ook nog razende oorpijn, man o man, mijn derde oorontsteking dit jaar (van wie zou Saartje dit nou hebben?). Vannacht hoorde ik ineens allerlei bizarre geluiden (alsof ik in een afvoerbuis van de gootsteen zat) waarna m'n oor ging lopen. Nu is de ergste druk eraf, maar pijn doet het nog steeds. Straks maar even langs de huisarts, wil zo eigenlijk het weekend niet in, bah zeg!
Met m'n oma gaat het nog niet echt beter, nog steeds hetzelfde eigenlijk.

edit: al gebeld en als het maandag niet beter is dan moet ik even langskomen, en anders sowieso volgende week vrijdag om te kijken of het trommelvlies goed geheeld is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Fuente op 28-12-2007 08:19:05 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 28 december 2007 @ 09:52:18 #58
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55595493
Beterschap Fuente!
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:34:23 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55596051
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Igraine het volgende:
Hij is idd schattig die pyjama. Van de week eens even kijken als ik langs de H&M com. Ik heb pas een hele berg spullen besteld, die nog binnen moeten komen. Toen hadden ze die nachthemdjes nog niet.

Leuke typfout! Kan je nagaan hoe digitaal we inmiddels allemaal denken en schrijven.

Cattie, fijn dat alles goed is.
Ik vond die bruiloft trouwens al aardig krap toen je het laatst vertelde.

Beterschap Fuente! Ik had gisteren 3 steken in mijn oor, die vond ik al naar, was blij dat het daarbij bleef.
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:39:29 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55596127
Hebben jullie ook de Top 2000 aan staan?
Sommige liedjes zeggen me niets, andere zijn te oubollig voor woorden, maar ik vind het zo leuk altijd. Liedjes die ik wel ken van mijn ouders enzo. Ik vind het altijd zo gezellig.

Oh, en bij een aantal nummers schiet ik, dank u hormonen, ook nog eens heerlijk vol uit sentiment.
pi_55596272
Thnx lieverds!

BE, welke radiozender zendt dat uit? Kan er even niet opkomen en ik wil het ook aan hebben hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:53:51 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55596366
Radio 2.
pi_55596397
Mogguh

gaat eens ijken of ik vandaag eerder kan stoppen ben zo gesloopt door de 2de nacht niet goed hebben kunnen slapen door het vele gehoest, en gewoon niet lekker zijnde...

Gisteren van open tot sluit gedraaid...
pi_55596415
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Radio 2.
Thnx!
Sara
Merel
Ukje
pi_55596425
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef _Bar_ het volgende:
Mogguh

gaat eens ijken of ik vandaag eerder kan stoppen ben zo gesloopt door de 2de nacht niet goed hebben kunnen slapen door het vele gehoest, en gewoon niet lekker zijnde...

Gisteren van open tot sluit gedraaid...
let goed op jezelf meis, hopelijk kun je vandaag eerder stoppen en even lekker in bed kruipen!
Sara
Merel
Ukje
pi_55596440
ow en ik wil even Bix een hele dikke kus geven, dank je wel voor je lieve woorden in je kaartje
pi_55596449
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:57 schreef Fuente het volgende:

[..]

let goed op jezelf meis, hopelijk kun je vandaag eerder stoppen en even lekker in bed kruipen!
Jij ook beterschap
pi_55596463
Bar, pas goed op jezelf hoor .

Vanmorgen half 10 ging de telefoon, baas van lief . Zijn spreekuur stond voor vandaag gewoon ingepland, terwijl hij ervan uitging dat hij vrij was... Maar goed, ze lossen het vast wel op op de een of andere manier .

Hoort het poetsen van auto's onder nesteldrang bij mannen? Onze buurvrouw is binnen nu en een week of 2 uitgerekend en de buurman staat de auto's te poetsen .
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:40:29 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_55597079
wij kijken top 2000 op tv

bar, beterschap!
Nick heeft vanochtend bij de huisarts codeine gekregen tegen de hoest, moet je misschien ook even doen?

wij zouden vandaag eten bij mijn broer, maar mijn schoonzus is ook ziek, buikgriep hebben ze daar, nou dat wil ik niet ook nog eens
stormy waters...
sailin'
pi_55597209
Bar ook ff tijd voor jezelf zoeken hoor

hihi Nijna bij jou ook al planningsfoutje.

Ik bracht vanochtend Pepijn naar de opvang, zegt de leidster, maar Pepijn zou toch helemaal neit komen vandaag.
Bleek hij voor gisteren op de lijst te staan ipv vandaag. Had ik blijkbaar verkeerd aangevraagd zag ik later in mijn emaillijst, maar ze hebben gisteren ook niet gebeld waar hij nou was.
Naja hij kon vandaag toch komen gelukkig.

PFFFFFFFFF wat een goed al dat plannen en regelen. Net weer hogere agenda voering voor 1e kwartaal 2008 gedaan. Werkrooster vriendje + mijn werkrooster + mijn studierooster + kdv Pepijn + vrijwilligerswerk op elkaar afstemmen
Nog 3 van mijn werkdiensten ruilen en 1 studiepracticum. En dan klopt alles weer voor de komende 3 maanden.
pi_55597214
hmmm ik kijk het nu nog heel even aan, aangezien ik straks moet werken...
En anders maar langs de Hap aangezien ze mij daar nooit weigeren
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:59:54 #72
108648 cattie
lieve moeder
pi_55597450
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef Brighteyes het volgende:

(...)

Cattie, fijn dat alles goed is.
Ik vond die bruiloft trouwens al aardig krap toen je het laatst vertelde.

(...)
Dank jullie allemaal voor de felicitaties.
De bruiloft was ook wat krap gepland, maar ja, het kind is met 34 weken geboren en de ouders kennen elkaar nu 36 weken... Beetje oeps dus, maar ze gaan ervoor!

Beterschap aan alle zieken!
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:12:38 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_55597731
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef cattie het volgende:
Aaaaah, Hanne aan de My little pony, wat schattig!
[..]

Gisteravond is veel te vroeg hun zoontje geboren. Hij is direct geopereerd en alles gaat gelukkig goed! Ik ben erg blij en opgelucht. Het huwelijk hebben ze wel uitgesteld.
heej ik lees dat nu pas! wat fijn dat alles goed gegaan is zeg! dat is een hele opluchting!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:28:34 #74
190853 RockabeIIa
pi_55598102
oeps, dat is zeker een oeps cattie Maar van de andere kant maakt het niet zo veel uit (zelf ondervonden ) Van harte! Heb je hem al mogen bekijken?
pi_55598137
Cattie gelukkig dat alles goed gegaan is
pi_55598733
Cattie, ik lees het ook net pas! Wat fijn dat alles goed gegaan is!
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:19:52 #77
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55599200
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef E.T. het volgende:
Hij is wel schattig

En ons lieftallige fotomodelletje (inclusief netuitbedhead) showt u even hoe überschattig het haar nog nét iets te grote nachtponnetje in het echt is...

Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:22:50 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55599285
Die kan je idd gewoonweg niet laten hangen nee.

En dat meisje trouwens ook niet.
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:24:58 #79
190853 RockabeIIa
pi_55599357
Ze lijkt rechtstreeks uit de boekjes van Rien Poortvliet gelopen, zo'n lief klein kaboutermeisje
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:53:22 #80
3011 E.T.
pi_55600148
ja, nu ga ik wel heel hard twijfelen of ik 'm niet alsnog aan m'n bestelling ga toevoegen

Wat een schatje zo!
pi_55600404
Aaah

Wat schattig, zowel het meisje én de net-uit-bed-look (niets lievers en leukers dan kindjes nog warm van de slaap) en het ponnetje
Variety is the spice of life
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 december 2007 @ 15:02:28 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55601712
TV-tip

A.s. zaterdag (als in morgen dus) is om NL3 om 19.00 u Pipo en de p-p-p-arelridder
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:05:18 #84
3142 m@x
pi_55601743
Lieve Hanne

Ik ben met een grote schoonmaak begonnen. Eerst alle kleding uitgezocht, resultaat: 4 vuilniszakken vol kleding richting de container en 1 verhuisdoos vol voor marktplaats o.i.d. De kerstversiering is ook al weg. Nu alleen nog uitzoeken wanneer ik die stomme boom buiten kan zetten.
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:31:03 #85
3011 E.T.
pi_55603644
Dat ruimt altijd wel lekker op, m@x (had je dat niet met de verhuizing meteen gedaan? had er ook een mooie gelegenheid voor geweest )

Ik heb net nog even de zorgverzekering van Swets en de kinderen geregeld. lekker op tijd ook Al bijna twee maanden die zooi in huis, en nu op de valreep die zooi weer regelen (ach, vorig jaar was het vanuit m'n kraambed... ben nu dus nog wel lekker op tijd )
IK kan toch niet overstappen door de zwangerschap.. Volgend jaar eens goed gaan shoppen
pi_55604102
Hoezo zou je niet kunnen overstappen door je zwangerschap?
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:02:07 #87
3011 E.T.
pi_55604286
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:53 schreef bibi het volgende:
Hoezo zou je niet kunnen overstappen door je zwangerschap?
Wel voor de basisverzekering, maar er zal geen verzekeraar zijn die me een aanvullend pakket geeft dat 100% van de poliklinische bevalling vergoedt en de volledige eigen bijdrage voor de kraamzorg
Gevalletje 'brandend huis'
pi_55604488
Helemaal geen gevalletje brandend huis. Officieel mogen ze je niet weigeren ivm je zwangerschap, is namelijk geen ziekte. Dus ze zouden je als je verder niets hebt niet om mogen afwijzen. Ik heb 6 jaar bij een hele grote verzekeraar gewerkt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:27:01 #89
3011 E.T.
pi_55604848
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 17:10 schreef bibi het volgende:
Helemaal geen gevalletje brandend huis. Officieel mogen ze je niet weigeren ivm je zwangerschap, is namelijk geen ziekte. Dus ze zouden je als je verder niets hebt niet om mogen afwijzen. Ik heb 6 jaar bij een hele grote verzekeraar gewerkt.
De aanvulling word je echt voor geweigerd... Zeker de aanvullingen waar 100% vergoed wordt. (tot april dit jaar bij een ass.tussenpersoon/makelaar gewerkt, dus ook geen nitwit )
pi_55604998
Wij gaan vanavond kerstavond vieren

Maandag was ik ziek en schaap was ook niet in orde, dus onze reservering bij de Japanner naar vanavond verschoven. Straks gaan we dus heerlijk eten en daarna gaan we thuis Love Actually kijken; toch nog kerstavond vieren
pi_55605114

ik kom ook ff gluren...

Nou ik ben ook aangestoken met het virus hoor. Ik was gisteravond en vannacht hele goede vriendjes met de wc. Belde vanmorgen mijn moeder op en mijn zusje en zwager zijn ook ziek en vanmiddag kreeg ik een sms dat mijn vader ook geveld is... pokke virus..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55605789
*zucht* Ik heb weer eens "ruzie" met m'n zus. We hebben een beetje een haat-liefde-verhouding af en toe. Maar ze kan echt zo stom doen soms! (En ik waarschijnlijk ook in haar ogen ) En dan er voor weglopen ipv ooit eens keer iets uit te praten...
©Dumbo
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:50:41 #93
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55606583
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef Igraine het volgende:
Ja, die zijn ook zo leuk.
He, wanneer was Megadeth nou ook alweer?
14 februari in Amsterdam en 15 februari in Antwerpen...

Wij gaan sowieso naar beide voorstellingen
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:58:29 #94
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55606812
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef Suzziieee het volgende:
Ik vind ze ook zoooooo cool...van de week ff kijken voor me surrogaatdochter De setjes ondergoed zijn ook zoooooo leuk
Het ondergoed van my little pony hadden ze niet in dr maat Dus maar een shirt gekocht met een 'lief' doodshoofd inclusief strikje.Ze vond hem helemaal geweldig...want het was heel erg 'Megadeth'
pi_55606931
Oh, die zwarte met witte streepjes zeker... Die hebben wij hier ook. Staat zo cool.
En vorig jaar had ze al een shirtje van Led Zeppelin en eentje van de Clash...

Die twee data komen allebei niet echt lekker uit moet ik zeggen, bummer! Ik heb die week ook een tentamen en ga ook naar Ari & Silvester.
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:08:28 #96
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55607052
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:02 schreef Igraine het volgende:
Oh, die zwarte met witte streepjes zeker... Die hebben wij hier ook. Staat zo cool.
En vorig jaar had ze al een shirtje van Led Zeppelin en eentje van de Clash...

Die twee data komen allebei niet echt lekker uit moet ik zeggen, bummer! Ik heb die week ook een tentamen en ga ook naar Ari & Silvester.
Jaaaa...die ja!Hij is echt zooo leuk

Jammmmmerrrrrrrrr!!

pi_55621722
hmmm, volgens mij zit ik helemaal alleen tijdens oud en nieuw.... eens kijken of ik op de valreep nog wat kan regelen.... mocht ik me dan in elk geval wat beter voelen tegen die tijd....

alhoewel een lading paracetamols ook wonderen verichten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 13:33:37 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55622712
Tis alweer bijna een nieuw jaar. Een nieuw jaar met nieuwe kansen, nieuwe liefdes, nieuwe banen, nieuwe kinderen.
Bijna tijd om dit jaar achter ons te laten. Een jaar met mooie dingen, maar ook een jaar met verdriet, ellende en eenzaamheid.
Soms, soms vraag je je af wat t allemaal gaat brengen, wat op je pad zal komen en welke keuzes je tegenkomt.

Ach, t leven gaat toch wel door. De zon gaat onder en komt weer op.
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:41:59 #99
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55622911
Mooi gezegd Ynske!!

Ik ga zeker 2007 achter met laten... 2008 word mijn jaar!!
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:51:29 #100
3011 E.T.
pi_55623124
Mooi 'sproken Ynske
Al laat ik het stukje nieuwe liefdes even voor wat ze zijn (al zou je daar ook de nieuwe baby mee kunnen bedoelen natuurlijk )
pi_55623173
Ik ben hier bezig met een "opruiming". Vanmorgen een nieuw kleed gekocht en van de week al allemaal prutteltjes om de boel te veranderen. Kerstspul al beetje weggehaald. Was toch een k*t kerst dus vind het helemaal niet erg. We gaan voor het nieuwe jaar nog behangen hier (heb eindelijk het behang gevonden dat ik zocht en nog goedkoop ook ) zodat ik het nieuwe jaar ook opnieuw kan beginnen. Eindelijk. Nieuwe start voor Mikael en mij. Gewoon wij met zijn tweeen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 29 december 2007 @ 14:05:50 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55623411
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Dean gaat voor het eerst uit logeren bij oma en en ik gaan naar een feest bij mijn beste vriendinnetje, waar we een winter BBQ houden en daarna wrs nog naar een ander feest in ons "stam"eetcafeetje, met als thema "de drooglegging"

Op 1 januari hebben we dan nog een leuke nieuwjaarsborrel in mijn oude stamkroegje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 14:17:27 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55623616
Oud en Nieuw? De klok uitzenden. Een doodgewone werkdag dit jaar.
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 29 december 2007 @ 14:29:12 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55623904
Met Oud&Nieuw komen er een heleboel vrienden hier bij ons. Gewoon een gezellige avond, om half 12 ofzow Noah uit bed halen en dan 12 uur vuurwerk kijken enzow Vorig jaar ook zo gedaan en goed bevallen
©Dumbo
pi_55624324
Wij gaan naar mijn ouders. Gezellig kletsen met "mijn oude buren" na twaalven.
We zitten nog te twijfelen hoe we het met Kim gaan doen. De 1 zegt laten slapen en als ze wakker wordt eruit halen. De ander opblijven de hele tijd. En weer een ander 23.30 eruit halen.
Vorig jaar vond ze het wel heel leuk, maar was de hele nacht aan het spoken. Misschien te veel indrukken op gedaan toen.
Ik neig overigens naar het laatste, net als wat Tex zegt.
pi_55624348
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:
Tis alweer bijna een nieuw jaar. Een nieuw jaar met nieuwe kansen, nieuwe liefdes, nieuwe banen, nieuwe kinderen.
Bijna tijd om dit jaar achter ons te laten. Een jaar met mooie dingen, maar ook een jaar met verdriet, ellende en eenzaamheid.
Soms, soms vraag je je af wat t allemaal gaat brengen, wat op je pad zal komen en welke keuzes je tegenkomt.

Ach, t leven gaat toch wel door. De zon gaat onder en komt weer op.
Mooi gezegd
Ik hoop dat niet alles nieuw zal worden in 2008, maar er mogen toch een aantal dingen veranderen.. Zaken waar ik al een "eeuwigheid" naar uitkijk

Ik hoop dat het ook jouw jaar wordt Ynske
pi_55624375
Wij gaan met oudjaar naar een collega: eten, drinken, misschien gezelschapsspelletje spelen, naar het vuurwerk gaan kijken. Al bij al een rustige avond, zoals ik het eigenlijk het liefst heb.
pi_55625027
Als het allemaal doorgaat gaan we naar mijn ouders (nu is mijn moeder ziek). We blijven er slapen anders meoten we Amber eruit halen en dat vind ik zielig.

Zo, ik heb me net ff lekker kwaad gemaakt.. Alle kerstspullen en de kerstboom zijn opgeruimd. Jeetje wat komen er toch een hoop naalden vanaf zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 15:27:40 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55625085
Wrom gooien jullie de boom er nu al uit?
vond t thuis altijd gezellig als hij bleef staan tot we weer nar school gingen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55625134
ten eerste omdat ik m nu wel zat was en ten tweede vielen de naalden er al uit als je er naar keek.

vind het ook wel weer lekker hoor zo'n "opgeruimd" tis hier nooit opgeruimd geloof ik huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55625136
WIj gaan naar de buren, en nog een stel buren komen daar. Gezellig.
Ik denk dat we de kleine meenemen. Ik laat haar niet graag alleen thuis met al dat vuurwerk. Ookal zitten we maar twee deuren verder.
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:33:41 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55625204
Hier blijft de boom staan tot driekoningen. Dat 'hoort' zo vind ik
Hij staat er ook pas net 2 weken, dus vind het zonde hem nu alweer weg te doen
©Dumbo
pi_55625227
die van ons heeft 3 weken gestaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:35:34 #114
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_55625241
Hier gaan we naar mijn schoonouders.. !

Daar gaan we eerst "plaatgrillen" en dan gezellig zijn denk k !
Vuurwerk kijken van 15 hoog is werkelijk adembenemend!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:44:03 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55625390
Oh daar valt het 4 hoog van ons redelijk bij in het niet
©Dumbo
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:48:22 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55625482
Owjah ik was de sterretjes voor Noah vergeten trouwens Hoort er ook nij natuurlijk, en Noah vindt het inmiddels helemaal geweldig (vorig jaar vond ie het wel leuk maar ook nog een beetje eng )

Ben wel benieuwd hoe ie het echte vuurwerk gaat vinden dit jaar. Hij is al bij het minste geringste bang namelijk. Bij elke knal vraagt ie angstig "wat was dat?? " Zelfs als ie een eend hoort kwak zegt ie "Mama de kwak van de eend vind ik eng!" Hij weet dus precies te benoemen wat het is, maar hij vindt dus echt alles eng Zal wel bij de leeftijd horen, maar hoop niet dat ie al te paniekerig wordt. Vorig jaar vond ie het vuurwerk wel mooi trouwens. Hij deed steeds "whieieieieieieie, BOEM! Kapot! "
©Dumbo
pi_55625597
Ik moet ook nog even sterretjes voor Amber halen. Vind ze helemaal geweldig En als ze nu buiten vuurwerk hoort rent ze naar het raam, gaat op de bassbox staan en roept vuurwerk kijken vuurwerk kijken.. Ze vindt het helemaal geweldig. Soms hoort ze een hele harde knal en dan zegt ze stout vuurwerk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55625828
Wij blijven lekker thuis met oud en nieuw, voor het eerst (vorig jaar ook, maar toen hadden we het huis vol bezoek, dat doen we nu niet meer). We gaan lekker goutmetten met z'n drietjes denk ik
Sara
Merel
Ukje
pi_55628077
Wij weten nog niet wat we doen met oud en nieuw.
Misschien even naar schoonzusje en haar lief zo rond koffietijd en dan zien we wel hoe lang we blijven. Hangt ook een beetje van Mirte af. Misschien blijven we ook wel gewoon lekker thuis. Lief heeft dienst dus we moeten sowieso in de buurt blijven.
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:23:02 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55628862
Wij gaan in principe naar vrienden die wat mensen hebben uitgenodigd.
Althans... dat wil zeggen, als er nog geen baby is.
En als ik het niet trek dan blijven we ook gewoon met z'n 2-tjes thuis.
Of we gaan maar eventjes. Die vrienden wonen bij ons achter, dus we zijn zo weer thuis.
pi_55628953
BE, jij b;ijft gewoon lekker met zn 3tjes thuis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55628980
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan in principe naar vrienden die wat mensen hebben uitgenodigd.
Althans... dat wil zeggen, als er nog geen baby is.
En als ik het niet trek dan blijven we ook gewoon met z'n 2-tjes thuis.
Of we gaan maar eventjes. Die vrienden wonen bij ons achter, dus we zijn zo weer thuis.
In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....
pi_55629079
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....
wat zij zegt!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55629097
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Suzziieee het volgende:
Mooi gezegd Ynske!!

Ik ga zeker 2007 achter met laten... 2008 word mijn jaar!!
Wat zij zegt!! Hier sluit ik me echt helemaal bij aan!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:34:38 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55629125
Daar hoop ik wel op natuurlijk. Lijkt me een prachtig moment. Gewoon met z'n drietjes op de slaapkamer en gewoon alleen maar elkaar.

Maar goed...
Ik wil vandaag niet elk topic naar me toe trekken dusseh...
Zijn er nog mensen met spannende plannen voor het weekend? Of is het even rust voor iedereen?

Vicky, vindt je dat niet heel snel, dat kerstspul al de deur uit?
Ik had ooit eens een vriendje en zijn moeder maakte het wel heel bont. 2e kerstdag, we hadden met de hele familie (hij heeft 3 zussen en 1 broer en een berg neefjes en nichtjes) daar gegeten, iedereen was weer naar huis om een uur of 11, wij trokkens ons even een half uurtje op zijn slaapkamer terug en toen we daar weer uit kwamen was er geen spoortje kerst meer te vinden. En er hing een heleboel.
Echt zo raar was dat. Zo'n koude douche zeg maar.

Ik vind het iig nog te vroeg om mijn little people stalletje weg te halen.
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:35:24 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55629142
En ik steun alle wensen van mensen die zeggen 'het wordt mijn jaar'!
Jullie hebben het echt wel verdient!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 18:37:38 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55629187
Ik ga morgen nog naar Eindhoven
naar de ijssculpturen daar/
Vorig jaar naar die in Leiden geweest met thema Rembrandt
Dit jaar is t t jaar v an de 7 wereldwonderen

Verders nog werken vandaag.

Owjah gister nog contact gehad met instelling van angst en bindingsangsten voor die intake.
Moet in Jan terugbellen voor een nieuwe afspraak
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55629226
Be, ik vind het juist heeeerlijk opgeruimd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55629232
Wij pakken de boel weer in en vertrekken richting het oosten. Pien Floor bij opa en oma en wij (met vrienden, die ook naar het oosten komen) naar een feestje. Oudjaarsavond bij mijn ouders op de bank, na 00.00 naar dat feestje.

Dan nog even een APK (voor de auto...dit x ) en dan zijn we donderdag weer terug. Dan even niets,maarrrrrrrrr dan heerlijk 4 dagen naar Londen ! Zonder P&F !!!!

Eerste 2 nachten in het Hilton ( op kosten van vriendlief zijn werk ! )
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:42:01 #130
3142 m@x
pi_55629268
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer in Nu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.

Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:50:24 #131
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55629410
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer in Nu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.

Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
Neeeeeeee M@x!! ik was eerder!! Het word mijn jaar!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 18:51:14 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55629425
Jullie mogen t allemaal van me hebben

Ik ga voor 2012
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55629451
Meiden, 2008 is groot genoeg om voor iedereen hun jaar te worden
  Jubileum moderator zaterdag 29 december 2007 @ 19:22:13 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55630191
Oe M@x gele tulpen zijn wel heel erg mooi! Ik krijg spontaan zin om alle kerstbende op te ruimen maar dan krijg ik ruzie met de kinderen vrees ik. Ik had al voorgesteld om morgen alles op te ruimen maar het mag nog niet.

Wij blijven gewoon thuis op oudejaarsavond. Ik moet de hele dag gewoon werken dus ik vrees dat ik samen met de kinderen wakker gemaakt moet worden voor het vuurwerk
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:27:48 #135
103793 kozakken
Living the life
pi_55630332
Onze oude overburen (nu zelfs wel een straatverwegburen ) komen lekker bij ons plaatgrillen. Kinderen van hun lekker in ons bed en dan tegen half twaalf het hele spul eruit. Tenminste.. onze Jonne. Want hopenlijk slaapt Romme door het gehele lawaaigeweld heen.

Dit weekend is gewoon een lekker bijkom weekend. Bijkomen van alle feestdagen, klussen afmaken en gewooon niet zo heel veel hoeven. We zijn met 't hele gezin de boodschappen gaan doen en even naar de markt geweest.
Morgen ook niet zo heel veel op de agenda. Maar jaaa... wat niet is kan nog komen

De kerstspullen staan hier in ieder geval tot na het nieuwe jaar. en dan het weekend maar puinruimen. Vind dat gedoe van opruimen vaak net zo'n berg-om-tegenop-te-zien als het optuigen van 't huis. Maar goed.. ik kan moeilijk in juli nog een kerstboom in m'n woonkamer hebben staan

Is er vanavond nog wat leuks op tv of ben ik gedoemd tot mijn DS? (Wat ik trouwens samen met lief heel enthousiast doe is braintraining Zo leuk ook om er samen mee bezig te zijn. We giebelen soms echt nog wat na in bed )
pi_55630406
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef Igraine het volgende:
WIj gaan naar de buren, en nog een stel buren komen daar. Gezellig.
Ik denk dat we de kleine meenemen. Ik laat haar niet graag alleen thuis met al dat vuurwerk. Ookal zitten we maar twee deuren verder.
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....
  Jubileum moderator zaterdag 29 december 2007 @ 19:32:28 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55630430
Ow god veeg mij maar op. Helemaal in tranen ben ik, zie net de begrafenis van die 4 meisjes die in die brand om zijn gekomen. Die kistjes.....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55630597
Ja triest is dat, wij kregen vandaag post dat de remidial teacher van school is overleden aan een hersenbloeding, ze was nog geen 50. Echt zo verdrietig, iedereen was overrompeld.
Het voelt goed hč?
A je to!
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:42:38 #139
3142 m@x
pi_55630709
Ik hanteer wat betreft die vier kindjes de kop-in-het-zand-steek-tactiek. Ik lees en kijk niks wat ermee te maken heeft want ik weet zeker dat je anders op kan dweilen.

Die gele tulpen zijn idd mooi. Ik heb vandaag zowiezo een verwenjezelfdagje. Mezelf getrakteerd op bloemen, een ontzettend hoerig lampje voor mijn slaapkamer, een lekker broodje en een bezoekje aan de kapper. Straks nog even een kleurtje in mijn haar en dan ben ik weer mooi
  Jubileum moderator zaterdag 29 december 2007 @ 19:48:26 #140
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55630882
Wat verdrietig Mel

Wat een heerlijk dagje zo M@x, heb je wel verdiend! Krijgen we ook een voor en na verfbeurtfoto?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:49:35 #141
3142 m@x
pi_55630913
Misschien, als ik mezelf een beetje normaal op de foto kan krijgen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 19:55:39 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55631096
ik mag 2 uur eerder naar huis
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55631435
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....
Mag je best zeggen hoor, ik ben het toch ook gewoon van plan om haar mee te nemen.
pi_55631797
Ik heb ook een zelfverwendag gedaan, ik heb geshopt en ben geslaagd voor laarsen, leuk stoer bruin rib jasje en mooi hip rood leren jasje, en een heerlijke oma zilverkleurige lange AGU regenjas, deze staat echt veul leuker dan mijn lompe blauw groene regenpak waar ik nog chagrijniger van word als ik 'm aan moet. (Fietsen door de regen vind ik zo erg) Dus nu een iets leukere.
En verder heb ik een nachtlampje voor Yoram gescoord, een aanvulling op mijn verzameling houten 3d puzzeltjes en een Keith Haring dingetje en dat allemaal voor nog geen 20 euro bij de KRINGLOOP!
Het voelt goed hč?
A je to!
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:28:34 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55632026
Om vast in de stemming te komen voor oud&nieuw heb ik vandaag bijna een jaar na dato toch nog even een filmpje van vorige jaarwisseling in elkaar geflanst

tadaa

Hij is zo leuk geworden vind ik

En wat de plannen van dit weekend betreft, wij gan morgen met grote groep vrienden tapas eten
©Dumbo
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:43:59 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55632584
Ben je de hele dag bezig taart te maken e.d. belt de een na de ander af.. het oh en een misschien.
Maar het toppunt van reden van niet komen is zo erg dat ik het niet eens kan melden.. maar ben er zo boos en teleurgsteld om.. tis verdomme een kind wat jarig is
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55632766
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:28 schreef texelonia het volgende:
Om vast in de stemming te komen voor oud&nieuw heb ik vandaag bijna een jaar na dato toch nog even een filmpje van vorige jaarwisseling in elkaar geflanst

tadaa

Hij is zo leuk geworden vind ik

En wat de plannen van dit weekend betreft, wij gan morgen met grote groep vrienden tapas eten
Wat lief en sfeervol, Tex!
pi_55632872
Leuk filmpje Tex!

Evenstar
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:13:06 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55633431
Thanx

[ Bericht 78% gewijzigd door texelonia op 30-12-2007 12:07:22 ]
©Dumbo
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:18:35 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55633624
Ach Evenstar, wat ontzettend sneu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')