Niet witquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:20 schreef Fuente het volgende:
Het is hier (Oosten) gewoon nog steeds niet wit, GRRRRRRR. Manlief heeft echt een hele foute kerstCD gemaakt om toch de kerstsfeer te krijgen
kijk maar uit dattie geen wak moet slaan in het vruchtwater om eruit te komenquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Het is hier zo verschrikkelijk mooi!
Ik zou graag naar buiten gaan en een berg foto's maken, maar ja... het eind van de straat is me al te ver inmiddels!
Ik kijk wel naar de live beelden in de hoop dat de baby die vibes mee krijgt. Het lijkt me zo tof om met dit weer te bevallen en dan naar buiten kijken en die mooie wereld zien!
Hema?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:40 schreef lady-wrb het volgende:
wie weet waar ik nog kan zoeken naar een badjas maat 134 van een beetje fatsoenlijke kwaliteit?
overal kom ik allen baby en kleutermaten tegen en van die fleecegevallen met winnie de poo enzo
gewoon effen donkerblauw is toch niet zoveel gevraagd?
Ow, dat is vast heel erg mooi als het inderdaad zo wit isquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:09 schreef Yoni het volgende:
Ik hoop dat het maandag nog zo wit is, dan ga ik naar de Winterefteling
Ben maandag en dinsdag vrij...quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:32 schreef Lishe het volgende:
Heb je binnenkort nog een dag vrij Bar? Zodat je daar in ieder geval naar uit kan kijken?
Nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar de disney versie van Scrooge... weet iemand waar ik die dvd kan kopen??
ET ik heb inmiddels gezocht en gevonden?? op internet.... er is een dvd die Mickey's Kerstmagie heet. Op deze dvd zou de film moeten staan. Daar staan wat meer verhaaltjes op en dus ook die film. Ik ga zo naar de stad en die kopenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Niet
(loop ook al jaren alle zaken af op zoek naar Dagobert als Scrooge)
Ik ben even foto's aan het omzetten, zal zo eens wat posten
daar hadden ze de maat nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hema?
[ afbeelding ]
Geen blauw dan, maar ook geen winnie de pooh
quote:13 december 2006 almere
Scroodge verhaal
Het scroodge verhaal met mickey op dvd, dit is dvd waar ik lang naar zocht!, meerdere verhalen op 1 dvd , TOP !
Die had ik idd ook gevondenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:42 schreef texelonia het volgende:
Mickey's Kerst Magie
Als het goed is is deze het, gezien de comments:
[..]
Neckermann?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
bij prenatal hoef ik het zeker ook niet te proberen he?
die link doet het nietquote:
Ohquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die link doet het niet
maar het liefst koop ik iets wat ik kan zien. ik wil graag stofjes voelen.
en anders moet ik maar op zoek naar een lekkere dikke lusvaste badstof.
dan flans ik er zelf maar één in elkaar.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:50 schreef lady-wrb het volgende:
gisteren hadden ze in het park om de hoek een midwinterfeest. er konden wensen in de boom gehangen worden.
kom ik zonet deze tegen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |