quote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Igraine het volgende:
Hij is idd schattig die pyjama. Van de week eens even kijken als ik langs de H&M com. Ik heb pas een hele berg spullen besteld, die nog binnen moeten komen. Toen hadden ze die nachthemdjes nog niet.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef _Bar_ het volgende:
Mogguh
gaat eens ijken of ik vandaag eerder kan stoppen ben zo gesloopt door de 2de nacht niet goed hebben kunnen slapen door het vele gehoest, en gewoon niet lekker zijnde...
Gisteren van open tot sluit gedraaid...
Jij ook beterschapquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:57 schreef Fuente het volgende:
[..]let goed op jezelf meis, hopelijk kun je vandaag eerder stoppen en even lekker in bed kruipen!
Dank jullie allemaal voor de felicitaties.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
(...)
Cattie, fijn dat alles goed is.
Ik vond die bruiloft trouwens al aardig krap toen je het laatst vertelde.
(...)
heej ik lees dat nu pas! wat fijn dat alles goed gegaan is zeg! dat is een hele opluchting!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef cattie het volgende:
Aaaaah, Hanne aan de My little pony, wat schattig!
[..]
Gisteravond is veel te vroeg hun zoontje geboren. Hij is direct geopereerd en alles gaat gelukkig goed!Ik ben erg blij en opgelucht. Het huwelijk hebben ze wel uitgesteld.
quote:
Wel voor de basisverzekering, maar er zal geen verzekeraar zijn die me een aanvullend pakket geeft dat 100% van de poliklinische bevalling vergoedt en de volledige eigen bijdrage voor de kraamzorgquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:53 schreef bibi het volgende:
Hoezo zou je niet kunnen overstappen door je zwangerschap?
De aanvulling word je echt voor geweigerd... Zeker de aanvullingen waar 100% vergoed wordt. (tot april dit jaar bij een ass.tussenpersoon/makelaar gewerkt, dus ook geen nitwitquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:10 schreef bibi het volgende:
Helemaal geen gevalletje brandend huis. Officieel mogen ze je niet weigeren ivm je zwangerschap, is namelijk geen ziekte. Dus ze zouden je als je verder niets hebt niet om mogen afwijzen. Ik heb 6 jaar bij een hele grote verzekeraar gewerkt.
14 februari in Amsterdam en 15 februari in Antwerpen...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef Igraine het volgende:
Ja, die zijn ook zo leuk.
He, wanneer was Megadeth nou ook alweer?
Het ondergoed van my little pony hadden ze niet in dr maatquote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef Suzziieee het volgende:
Ik vind ze ook zoooooo cool...van de week ff kijken voor me surrogaatdochterDe setjes ondergoed zijn ook zoooooo leuk
Jaaaa...die ja!Hij is echt zooo leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:02 schreef Igraine het volgende:
Oh, die zwarte met witte streepjes zeker... Die hebben wij hier ook. Staat zo cool.
En vorig jaar had ze al een shirtje van Led Zeppelin en eentje van de Clash...
Die twee data komen allebei niet echt lekker uit moet ik zeggen, bummer! Ik heb die week ook een tentamen en ga ook naar Ari & Silvester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |