abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55588322
Hij is idd schattig die pyjama. Van de week eens even kijken als ik langs de H&M com. Ik heb pas een hele berg spullen besteld, die nog binnen moeten komen. Toen hadden ze die nachthemdjes nog niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 27 december 2007 @ 23:44:23 #52
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55589300
Ik vind ze ook zoooooo cool...van de week ff kijken voor me surrogaatdochter De setjes ondergoed zijn ook zoooooo leuk
pi_55589706
Ja, die zijn ook zo leuk.
He, wanneer was Megadeth nou ook alweer?
pi_55589768
Jij denkt bij My Little Pony aan Megadeth?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55589838
Ja, jij niet dan?
pi_55589948
Nee, ik denk überhaupt nooit aan zowel My Little Pony als aan Megadeth
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55594669
Grrrr, gisteravond kreeg ik als klap op de vuurpijl ook nog razende oorpijn, man o man, mijn derde oorontsteking dit jaar (van wie zou Saartje dit nou hebben?). Vannacht hoorde ik ineens allerlei bizarre geluiden (alsof ik in een afvoerbuis van de gootsteen zat) waarna m'n oor ging lopen. Nu is de ergste druk eraf, maar pijn doet het nog steeds. Straks maar even langs de huisarts, wil zo eigenlijk het weekend niet in, bah zeg!
Met m'n oma gaat het nog niet echt beter, nog steeds hetzelfde eigenlijk.

edit: al gebeld en als het maandag niet beter is dan moet ik even langskomen, en anders sowieso volgende week vrijdag om te kijken of het trommelvlies goed geheeld is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Fuente op 28-12-2007 08:19:05 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 28 december 2007 @ 09:52:18 #58
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55595493
Beterschap Fuente!
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:34:23 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55596051
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Igraine het volgende:
Hij is idd schattig die pyjama. Van de week eens even kijken als ik langs de H&M com. Ik heb pas een hele berg spullen besteld, die nog binnen moeten komen. Toen hadden ze die nachthemdjes nog niet.

Leuke typfout! Kan je nagaan hoe digitaal we inmiddels allemaal denken en schrijven.

Cattie, fijn dat alles goed is.
Ik vond die bruiloft trouwens al aardig krap toen je het laatst vertelde.

Beterschap Fuente! Ik had gisteren 3 steken in mijn oor, die vond ik al naar, was blij dat het daarbij bleef.
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:39:29 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55596127
Hebben jullie ook de Top 2000 aan staan?
Sommige liedjes zeggen me niets, andere zijn te oubollig voor woorden, maar ik vind het zo leuk altijd. Liedjes die ik wel ken van mijn ouders enzo. Ik vind het altijd zo gezellig.

Oh, en bij een aantal nummers schiet ik, dank u hormonen, ook nog eens heerlijk vol uit sentiment.
pi_55596272
Thnx lieverds!

BE, welke radiozender zendt dat uit? Kan er even niet opkomen en ik wil het ook aan hebben hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:53:51 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55596366
Radio 2.
pi_55596397
Mogguh

gaat eens ijken of ik vandaag eerder kan stoppen ben zo gesloopt door de 2de nacht niet goed hebben kunnen slapen door het vele gehoest, en gewoon niet lekker zijnde...

Gisteren van open tot sluit gedraaid...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55596415
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Radio 2.
Thnx!
Sara
Merel
Ukje
pi_55596425
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:56 schreef _Bar_ het volgende:
Mogguh

gaat eens ijken of ik vandaag eerder kan stoppen ben zo gesloopt door de 2de nacht niet goed hebben kunnen slapen door het vele gehoest, en gewoon niet lekker zijnde...

Gisteren van open tot sluit gedraaid...
let goed op jezelf meis, hopelijk kun je vandaag eerder stoppen en even lekker in bed kruipen!
Sara
Merel
Ukje
pi_55596440
ow en ik wil even Bix een hele dikke kus geven, dank je wel voor je lieve woorden in je kaartje
pi_55596449
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:57 schreef Fuente het volgende:

[..]

let goed op jezelf meis, hopelijk kun je vandaag eerder stoppen en even lekker in bed kruipen!
Jij ook beterschap
pi_55596463
Bar, pas goed op jezelf hoor .

Vanmorgen half 10 ging de telefoon, baas van lief . Zijn spreekuur stond voor vandaag gewoon ingepland, terwijl hij ervan uitging dat hij vrij was... Maar goed, ze lossen het vast wel op op de een of andere manier .

Hoort het poetsen van auto's onder nesteldrang bij mannen? Onze buurvrouw is binnen nu en een week of 2 uitgerekend en de buurman staat de auto's te poetsen .
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:40:29 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_55597079
wij kijken top 2000 op tv

bar, beterschap!
Nick heeft vanochtend bij de huisarts codeine gekregen tegen de hoest, moet je misschien ook even doen?

wij zouden vandaag eten bij mijn broer, maar mijn schoonzus is ook ziek, buikgriep hebben ze daar, nou dat wil ik niet ook nog eens
stormy waters...
sailin'
pi_55597209
Bar ook ff tijd voor jezelf zoeken hoor

hihi Nijna bij jou ook al planningsfoutje.

Ik bracht vanochtend Pepijn naar de opvang, zegt de leidster, maar Pepijn zou toch helemaal neit komen vandaag.
Bleek hij voor gisteren op de lijst te staan ipv vandaag. Had ik blijkbaar verkeerd aangevraagd zag ik later in mijn emaillijst, maar ze hebben gisteren ook niet gebeld waar hij nou was.
Naja hij kon vandaag toch komen gelukkig.

PFFFFFFFFF wat een goed al dat plannen en regelen. Net weer hogere agenda voering voor 1e kwartaal 2008 gedaan. Werkrooster vriendje + mijn werkrooster + mijn studierooster + kdv Pepijn + vrijwilligerswerk op elkaar afstemmen
Nog 3 van mijn werkdiensten ruilen en 1 studiepracticum. En dan klopt alles weer voor de komende 3 maanden.
pi_55597214
hmmm ik kijk het nu nog heel even aan, aangezien ik straks moet werken...
En anders maar langs de Hap aangezien ze mij daar nooit weigeren
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:59:54 #72
108648 cattie
lieve moeder
pi_55597450
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef Brighteyes het volgende:

(...)

Cattie, fijn dat alles goed is.
Ik vond die bruiloft trouwens al aardig krap toen je het laatst vertelde.

(...)
Dank jullie allemaal voor de felicitaties.
De bruiloft was ook wat krap gepland, maar ja, het kind is met 34 weken geboren en de ouders kennen elkaar nu 36 weken... Beetje oeps dus, maar ze gaan ervoor!

Beterschap aan alle zieken!
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:12:38 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_55597731
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef cattie het volgende:
Aaaaah, Hanne aan de My little pony, wat schattig!
[..]

Gisteravond is veel te vroeg hun zoontje geboren. Hij is direct geopereerd en alles gaat gelukkig goed! Ik ben erg blij en opgelucht. Het huwelijk hebben ze wel uitgesteld.
heej ik lees dat nu pas! wat fijn dat alles goed gegaan is zeg! dat is een hele opluchting!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:28:34 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55598102
oeps, dat is zeker een oeps cattie Maar van de andere kant maakt het niet zo veel uit (zelf ondervonden ) Van harte! Heb je hem al mogen bekijken?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55598137
Cattie gelukkig dat alles goed gegaan is
pi_55598733
Cattie, ik lees het ook net pas! Wat fijn dat alles goed gegaan is!
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:19:52 #77
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55599200
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef E.T. het volgende:
Hij is wel schattig

En ons lieftallige fotomodelletje (inclusief netuitbedhead) showt u even hoe überschattig het haar nog nét iets te grote nachtponnetje in het echt is...

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:22:50 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55599285
Die kan je idd gewoonweg niet laten hangen nee.

En dat meisje trouwens ook niet.
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:24:58 #79
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55599357
Ze lijkt rechtstreeks uit de boekjes van Rien Poortvliet gelopen, zo'n lief klein kaboutermeisje
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:53:22 #80
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55600148
ja, nu ga ik wel heel hard twijfelen of ik 'm niet alsnog aan m'n bestelling ga toevoegen

Wat een schatje zo!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55600404
Aaah

Wat schattig, zowel het meisje én de net-uit-bed-look (niets lievers en leukers dan kindjes nog warm van de slaap) en het ponnetje
Variety is the spice of life
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 december 2007 @ 15:02:28 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55601712
TV-tip

A.s. zaterdag (als in morgen dus) is om NL3 om 19.00 u Pipo en de p-p-p-arelridder
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:05:18 #84
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55601743
Lieve Hanne

Ik ben met een grote schoonmaak begonnen. Eerst alle kleding uitgezocht, resultaat: 4 vuilniszakken vol kleding richting de container en 1 verhuisdoos vol voor marktplaats o.i.d. De kerstversiering is ook al weg. Nu alleen nog uitzoeken wanneer ik die stomme boom buiten kan zetten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:31:03 #85
3011 E.T.
pi_55603644
Dat ruimt altijd wel lekker op, m@x (had je dat niet met de verhuizing meteen gedaan? had er ook een mooie gelegenheid voor geweest )

Ik heb net nog even de zorgverzekering van Swets en de kinderen geregeld. lekker op tijd ook Al bijna twee maanden die zooi in huis, en nu op de valreep die zooi weer regelen (ach, vorig jaar was het vanuit m'n kraambed... ben nu dus nog wel lekker op tijd )
IK kan toch niet overstappen door de zwangerschap.. Volgend jaar eens goed gaan shoppen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55604102
Hoezo zou je niet kunnen overstappen door je zwangerschap?
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:02:07 #87
3011 E.T.
pi_55604286
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:53 schreef bibi het volgende:
Hoezo zou je niet kunnen overstappen door je zwangerschap?
Wel voor de basisverzekering, maar er zal geen verzekeraar zijn die me een aanvullend pakket geeft dat 100% van de poliklinische bevalling vergoedt en de volledige eigen bijdrage voor de kraamzorg
Gevalletje 'brandend huis'
pi_55604488
Helemaal geen gevalletje brandend huis. Officieel mogen ze je niet weigeren ivm je zwangerschap, is namelijk geen ziekte. Dus ze zouden je als je verder niets hebt niet om mogen afwijzen. Ik heb 6 jaar bij een hele grote verzekeraar gewerkt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:27:01 #89
3011 E.T.
pi_55604848
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 17:10 schreef bibi het volgende:
Helemaal geen gevalletje brandend huis. Officieel mogen ze je niet weigeren ivm je zwangerschap, is namelijk geen ziekte. Dus ze zouden je als je verder niets hebt niet om mogen afwijzen. Ik heb 6 jaar bij een hele grote verzekeraar gewerkt.
De aanvulling word je echt voor geweigerd... Zeker de aanvullingen waar 100% vergoed wordt. (tot april dit jaar bij een ass.tussenpersoon/makelaar gewerkt, dus ook geen nitwit )
pi_55604998
Wij gaan vanavond kerstavond vieren

Maandag was ik ziek en schaap was ook niet in orde, dus onze reservering bij de Japanner naar vanavond verschoven. Straks gaan we dus heerlijk eten en daarna gaan we thuis Love Actually kijken; toch nog kerstavond vieren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55605114

ik kom ook ff gluren...

Nou ik ben ook aangestoken met het virus hoor. Ik was gisteravond en vannacht hele goede vriendjes met de wc. Belde vanmorgen mijn moeder op en mijn zusje en zwager zijn ook ziek en vanmiddag kreeg ik een sms dat mijn vader ook geveld is... pokke virus..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55605789
*zucht* Ik heb weer eens "ruzie" met m'n zus. We hebben een beetje een haat-liefde-verhouding af en toe. Maar ze kan echt zo stom doen soms! (En ik waarschijnlijk ook in haar ogen ) En dan er voor weglopen ipv ooit eens keer iets uit te praten...
©Dumbo
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:50:41 #93
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55606583
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:53 schreef Igraine het volgende:
Ja, die zijn ook zo leuk.
He, wanneer was Megadeth nou ook alweer?
14 februari in Amsterdam en 15 februari in Antwerpen...

Wij gaan sowieso naar beide voorstellingen
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:58:29 #94
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55606812
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef Suzziieee het volgende:
Ik vind ze ook zoooooo cool...van de week ff kijken voor me surrogaatdochter De setjes ondergoed zijn ook zoooooo leuk
Het ondergoed van my little pony hadden ze niet in dr maat Dus maar een shirt gekocht met een 'lief' doodshoofd inclusief strikje.Ze vond hem helemaal geweldig...want het was heel erg 'Megadeth'
pi_55606931
Oh, die zwarte met witte streepjes zeker... Die hebben wij hier ook. Staat zo cool.
En vorig jaar had ze al een shirtje van Led Zeppelin en eentje van de Clash...

Die twee data komen allebei niet echt lekker uit moet ik zeggen, bummer! Ik heb die week ook een tentamen en ga ook naar Ari & Silvester.
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:08:28 #96
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55607052
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:02 schreef Igraine het volgende:
Oh, die zwarte met witte streepjes zeker... Die hebben wij hier ook. Staat zo cool.
En vorig jaar had ze al een shirtje van Led Zeppelin en eentje van de Clash...

Die twee data komen allebei niet echt lekker uit moet ik zeggen, bummer! Ik heb die week ook een tentamen en ga ook naar Ari & Silvester.
Jaaaa...die ja!Hij is echt zooo leuk

Jammmmmerrrrrrrrr!!

pi_55621722
hmmm, volgens mij zit ik helemaal alleen tijdens oud en nieuw.... eens kijken of ik op de valreep nog wat kan regelen.... mocht ik me dan in elk geval wat beter voelen tegen die tijd....

alhoewel een lading paracetamols ook wonderen verichten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 13:33:37 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55622712
Tis alweer bijna een nieuw jaar. Een nieuw jaar met nieuwe kansen, nieuwe liefdes, nieuwe banen, nieuwe kinderen.
Bijna tijd om dit jaar achter ons te laten. Een jaar met mooie dingen, maar ook een jaar met verdriet, ellende en eenzaamheid.
Soms, soms vraag je je af wat t allemaal gaat brengen, wat op je pad zal komen en welke keuzes je tegenkomt.

Ach, t leven gaat toch wel door. De zon gaat onder en komt weer op.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:41:59 #99
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55622911
Mooi gezegd Ynske!!

Ik ga zeker 2007 achter met laten... 2008 word mijn jaar!!
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:51:29 #100
3011 E.T.
pi_55623124
Mooi 'sproken Ynske
Al laat ik het stukje nieuwe liefdes even voor wat ze zijn (al zou je daar ook de nieuwe baby mee kunnen bedoelen natuurlijk )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')