abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55623173
Ik ben hier bezig met een "opruiming". Vanmorgen een nieuw kleed gekocht en van de week al allemaal prutteltjes om de boel te veranderen. Kerstspul al beetje weggehaald. Was toch een k*t kerst dus vind het helemaal niet erg. We gaan voor het nieuwe jaar nog behangen hier (heb eindelijk het behang gevonden dat ik zocht en nog goedkoop ook ) zodat ik het nieuwe jaar ook opnieuw kan beginnen. Eindelijk. Nieuwe start voor Mikael en mij. Gewoon wij met zijn tweeen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 29 december 2007 @ 14:05:50 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55623411
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Dean gaat voor het eerst uit logeren bij oma en en ik gaan naar een feest bij mijn beste vriendinnetje, waar we een winter BBQ houden en daarna wrs nog naar een ander feest in ons "stam"eetcafeetje, met als thema "de drooglegging"

Op 1 januari hebben we dan nog een leuke nieuwjaarsborrel in mijn oude stamkroegje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 14:17:27 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55623616
Oud en Nieuw? De klok uitzenden. Een doodgewone werkdag dit jaar.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 29 december 2007 @ 14:29:12 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55623904
Met Oud&Nieuw komen er een heleboel vrienden hier bij ons. Gewoon een gezellige avond, om half 12 ofzow Noah uit bed halen en dan 12 uur vuurwerk kijken enzow Vorig jaar ook zo gedaan en goed bevallen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55624324
Wij gaan naar mijn ouders. Gezellig kletsen met "mijn oude buren" na twaalven.
We zitten nog te twijfelen hoe we het met Kim gaan doen. De 1 zegt laten slapen en als ze wakker wordt eruit halen. De ander opblijven de hele tijd. En weer een ander 23.30 eruit halen.
Vorig jaar vond ze het wel heel leuk, maar was de hele nacht aan het spoken. Misschien te veel indrukken op gedaan toen.
Ik neig overigens naar het laatste, net als wat Tex zegt.
pi_55624348
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:
Tis alweer bijna een nieuw jaar. Een nieuw jaar met nieuwe kansen, nieuwe liefdes, nieuwe banen, nieuwe kinderen.
Bijna tijd om dit jaar achter ons te laten. Een jaar met mooie dingen, maar ook een jaar met verdriet, ellende en eenzaamheid.
Soms, soms vraag je je af wat t allemaal gaat brengen, wat op je pad zal komen en welke keuzes je tegenkomt.

Ach, t leven gaat toch wel door. De zon gaat onder en komt weer op.
Mooi gezegd
Ik hoop dat niet alles nieuw zal worden in 2008, maar er mogen toch een aantal dingen veranderen.. Zaken waar ik al een "eeuwigheid" naar uitkijk

Ik hoop dat het ook jouw jaar wordt Ynske
pi_55624375
Wij gaan met oudjaar naar een collega: eten, drinken, misschien gezelschapsspelletje spelen, naar het vuurwerk gaan kijken. Al bij al een rustige avond, zoals ik het eigenlijk het liefst heb.
pi_55625027
Als het allemaal doorgaat gaan we naar mijn ouders (nu is mijn moeder ziek). We blijven er slapen anders meoten we Amber eruit halen en dat vind ik zielig.

Zo, ik heb me net ff lekker kwaad gemaakt.. Alle kerstspullen en de kerstboom zijn opgeruimd. Jeetje wat komen er toch een hoop naalden vanaf zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 15:27:40 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55625085
Wrom gooien jullie de boom er nu al uit?
vond t thuis altijd gezellig als hij bleef staan tot we weer nar school gingen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55625134
ten eerste omdat ik m nu wel zat was en ten tweede vielen de naalden er al uit als je er naar keek.

vind het ook wel weer lekker hoor zo'n "opgeruimd" tis hier nooit opgeruimd geloof ik huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55625136
WIj gaan naar de buren, en nog een stel buren komen daar. Gezellig.
Ik denk dat we de kleine meenemen. Ik laat haar niet graag alleen thuis met al dat vuurwerk. Ookal zitten we maar twee deuren verder.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:33:41 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55625204
Hier blijft de boom staan tot driekoningen. Dat 'hoort' zo vind ik
Hij staat er ook pas net 2 weken, dus vind het zonde hem nu alweer weg te doen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55625227
die van ons heeft 3 weken gestaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:35:34 #114
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_55625241
Hier gaan we naar mijn schoonouders.. !

Daar gaan we eerst "plaatgrillen" en dan gezellig zijn denk k !
Vuurwerk kijken van 15 hoog is werkelijk adembenemend!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:44:03 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55625390
Oh daar valt het 4 hoog van ons redelijk bij in het niet
©Dumbo
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:48:22 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55625482
Owjah ik was de sterretjes voor Noah vergeten trouwens Hoort er ook nij natuurlijk, en Noah vindt het inmiddels helemaal geweldig (vorig jaar vond ie het wel leuk maar ook nog een beetje eng )

Ben wel benieuwd hoe ie het echte vuurwerk gaat vinden dit jaar. Hij is al bij het minste geringste bang namelijk. Bij elke knal vraagt ie angstig "wat was dat?? " Zelfs als ie een eend hoort kwak zegt ie "Mama de kwak van de eend vind ik eng!" Hij weet dus precies te benoemen wat het is, maar hij vindt dus echt alles eng Zal wel bij de leeftijd horen, maar hoop niet dat ie al te paniekerig wordt. Vorig jaar vond ie het vuurwerk wel mooi trouwens. Hij deed steeds "whieieieieieieie, BOEM! Kapot! "
©Dumbo
pi_55625597
Ik moet ook nog even sterretjes voor Amber halen. Vind ze helemaal geweldig En als ze nu buiten vuurwerk hoort rent ze naar het raam, gaat op de bassbox staan en roept vuurwerk kijken vuurwerk kijken.. Ze vindt het helemaal geweldig. Soms hoort ze een hele harde knal en dan zegt ze stout vuurwerk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55625828
Wij blijven lekker thuis met oud en nieuw, voor het eerst (vorig jaar ook, maar toen hadden we het huis vol bezoek, dat doen we nu niet meer). We gaan lekker goutmetten met z'n drietjes denk ik
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55628077
Wij weten nog niet wat we doen met oud en nieuw.
Misschien even naar schoonzusje en haar lief zo rond koffietijd en dan zien we wel hoe lang we blijven. Hangt ook een beetje van Mirte af. Misschien blijven we ook wel gewoon lekker thuis. Lief heeft dienst dus we moeten sowieso in de buurt blijven.
Fake it till you make it...
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:23:02 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55628862
Wij gaan in principe naar vrienden die wat mensen hebben uitgenodigd.
Althans... dat wil zeggen, als er nog geen baby is.
En als ik het niet trek dan blijven we ook gewoon met z'n 2-tjes thuis.
Of we gaan maar eventjes. Die vrienden wonen bij ons achter, dus we zijn zo weer thuis.
pi_55628953
BE, jij b;ijft gewoon lekker met zn 3tjes thuis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55628980
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan in principe naar vrienden die wat mensen hebben uitgenodigd.
Althans... dat wil zeggen, als er nog geen baby is.
En als ik het niet trek dan blijven we ook gewoon met z'n 2-tjes thuis.
Of we gaan maar eventjes. Die vrienden wonen bij ons achter, dus we zijn zo weer thuis.
In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....
pi_55629079
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....
wat zij zegt!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55629097
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Suzziieee het volgende:
Mooi gezegd Ynske!!

Ik ga zeker 2007 achter met laten... 2008 word mijn jaar!!
Wat zij zegt!! Hier sluit ik me echt helemaal bij aan!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:34:38 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55629125
Daar hoop ik wel op natuurlijk. Lijkt me een prachtig moment. Gewoon met z'n drietjes op de slaapkamer en gewoon alleen maar elkaar.

Maar goed...
Ik wil vandaag niet elk topic naar me toe trekken dusseh...
Zijn er nog mensen met spannende plannen voor het weekend? Of is het even rust voor iedereen?

Vicky, vindt je dat niet heel snel, dat kerstspul al de deur uit?
Ik had ooit eens een vriendje en zijn moeder maakte het wel heel bont. 2e kerstdag, we hadden met de hele familie (hij heeft 3 zussen en 1 broer en een berg neefjes en nichtjes) daar gegeten, iedereen was weer naar huis om een uur of 11, wij trokkens ons even een half uurtje op zijn slaapkamer terug en toen we daar weer uit kwamen was er geen spoortje kerst meer te vinden. En er hing een heleboel.
Echt zo raar was dat. Zo'n koude douche zeg maar.

Ik vind het iig nog te vroeg om mijn little people stalletje weg te halen.
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:35:24 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55629142
En ik steun alle wensen van mensen die zeggen 'het wordt mijn jaar'!
Jullie hebben het echt wel verdient!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 18:37:38 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55629187
Ik ga morgen nog naar Eindhoven
naar de ijssculpturen daar/
Vorig jaar naar die in Leiden geweest met thema Rembrandt
Dit jaar is t t jaar v an de 7 wereldwonderen

Verders nog werken vandaag.

Owjah gister nog contact gehad met instelling van angst en bindingsangsten voor die intake.
Moet in Jan terugbellen voor een nieuwe afspraak
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55629226
Be, ik vind het juist heeeerlijk opgeruimd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55629232
Wij pakken de boel weer in en vertrekken richting het oosten. Pien Floor bij opa en oma en wij (met vrienden, die ook naar het oosten komen) naar een feestje. Oudjaarsavond bij mijn ouders op de bank, na 00.00 naar dat feestje.

Dan nog even een APK (voor de auto...dit x ) en dan zijn we donderdag weer terug. Dan even niets,maarrrrrrrrr dan heerlijk 4 dagen naar Londen ! Zonder P&F !!!!

Eerste 2 nachten in het Hilton ( op kosten van vriendlief zijn werk ! )
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:42:01 #130
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55629268
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer in Nu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.

Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:50:24 #131
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55629410
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer in Nu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.

Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
Neeeeeeee M@x!! ik was eerder!! Het word mijn jaar!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 18:51:14 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55629425
Jullie mogen t allemaal van me hebben

Ik ga voor 2012
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55629451
Meiden, 2008 is groot genoeg om voor iedereen hun jaar te worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator zaterdag 29 december 2007 @ 19:22:13 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55630191
Oe M@x gele tulpen zijn wel heel erg mooi! Ik krijg spontaan zin om alle kerstbende op te ruimen maar dan krijg ik ruzie met de kinderen vrees ik. Ik had al voorgesteld om morgen alles op te ruimen maar het mag nog niet.

Wij blijven gewoon thuis op oudejaarsavond. Ik moet de hele dag gewoon werken dus ik vrees dat ik samen met de kinderen wakker gemaakt moet worden voor het vuurwerk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:27:48 #135
103793 kozakken
Living the life
pi_55630332
Onze oude overburen (nu zelfs wel een straatverwegburen ) komen lekker bij ons plaatgrillen. Kinderen van hun lekker in ons bed en dan tegen half twaalf het hele spul eruit. Tenminste.. onze Jonne. Want hopenlijk slaapt Romme door het gehele lawaaigeweld heen.

Dit weekend is gewoon een lekker bijkom weekend. Bijkomen van alle feestdagen, klussen afmaken en gewooon niet zo heel veel hoeven. We zijn met 't hele gezin de boodschappen gaan doen en even naar de markt geweest.
Morgen ook niet zo heel veel op de agenda. Maar jaaa... wat niet is kan nog komen

De kerstspullen staan hier in ieder geval tot na het nieuwe jaar. en dan het weekend maar puinruimen. Vind dat gedoe van opruimen vaak net zo'n berg-om-tegenop-te-zien als het optuigen van 't huis. Maar goed.. ik kan moeilijk in juli nog een kerstboom in m'n woonkamer hebben staan

Is er vanavond nog wat leuks op tv of ben ik gedoemd tot mijn DS? (Wat ik trouwens samen met lief heel enthousiast doe is braintraining Zo leuk ook om er samen mee bezig te zijn. We giebelen soms echt nog wat na in bed )
pi_55630406
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef Igraine het volgende:
WIj gaan naar de buren, en nog een stel buren komen daar. Gezellig.
Ik denk dat we de kleine meenemen. Ik laat haar niet graag alleen thuis met al dat vuurwerk. Ookal zitten we maar twee deuren verder.
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....
  Jubileum moderator zaterdag 29 december 2007 @ 19:32:28 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55630430
Ow god veeg mij maar op. Helemaal in tranen ben ik, zie net de begrafenis van die 4 meisjes die in die brand om zijn gekomen. Die kistjes.....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55630597
Ja triest is dat, wij kregen vandaag post dat de remidial teacher van school is overleden aan een hersenbloeding, ze was nog geen 50. Echt zo verdrietig, iedereen was overrompeld.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:42:38 #139
3142 m@x
pi_55630709
Ik hanteer wat betreft die vier kindjes de kop-in-het-zand-steek-tactiek. Ik lees en kijk niks wat ermee te maken heeft want ik weet zeker dat je anders op kan dweilen.

Die gele tulpen zijn idd mooi. Ik heb vandaag zowiezo een verwenjezelfdagje. Mezelf getrakteerd op bloemen, een ontzettend hoerig lampje voor mijn slaapkamer, een lekker broodje en een bezoekje aan de kapper. Straks nog even een kleurtje in mijn haar en dan ben ik weer mooi
  Jubileum moderator zaterdag 29 december 2007 @ 19:48:26 #140
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55630882
Wat verdrietig Mel

Wat een heerlijk dagje zo M@x, heb je wel verdiend! Krijgen we ook een voor en na verfbeurtfoto?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:49:35 #141
3142 m@x
pi_55630913
Misschien, als ik mezelf een beetje normaal op de foto kan krijgen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 19:55:39 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55631096
ik mag 2 uur eerder naar huis
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55631435
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....
Mag je best zeggen hoor, ik ben het toch ook gewoon van plan om haar mee te nemen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_55631797
Ik heb ook een zelfverwendag gedaan, ik heb geshopt en ben geslaagd voor laarsen, leuk stoer bruin rib jasje en mooi hip rood leren jasje, en een heerlijke oma zilverkleurige lange AGU regenjas, deze staat echt veul leuker dan mijn lompe blauw groene regenpak waar ik nog chagrijniger van word als ik 'm aan moet. (Fietsen door de regen vind ik zo erg) Dus nu een iets leukere.
En verder heb ik een nachtlampje voor Yoram gescoord, een aanvulling op mijn verzameling houten 3d puzzeltjes en een Keith Haring dingetje en dat allemaal voor nog geen 20 euro bij de KRINGLOOP!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:28:34 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55632026
Om vast in de stemming te komen voor oud&nieuw heb ik vandaag bijna een jaar na dato toch nog even een filmpje van vorige jaarwisseling in elkaar geflanst

tadaa

Hij is zo leuk geworden vind ik

En wat de plannen van dit weekend betreft, wij gan morgen met grote groep vrienden tapas eten
©Dumbo
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:43:59 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55632584
Ben je de hele dag bezig taart te maken e.d. belt de een na de ander af.. het oh en een misschien.
Maar het toppunt van reden van niet komen is zo erg dat ik het niet eens kan melden.. maar ben er zo boos en teleurgsteld om.. tis verdomme een kind wat jarig is
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55632766
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:28 schreef texelonia het volgende:
Om vast in de stemming te komen voor oud&nieuw heb ik vandaag bijna een jaar na dato toch nog even een filmpje van vorige jaarwisseling in elkaar geflanst

tadaa

Hij is zo leuk geworden vind ik

En wat de plannen van dit weekend betreft, wij gan morgen met grote groep vrienden tapas eten
Wat lief en sfeervol, Tex!
pi_55632872
Leuk filmpje Tex!

Evenstar
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:13:06 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55633431
Thanx

[ Bericht 78% gewijzigd door texelonia op 30-12-2007 12:07:22 ]
©Dumbo
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:18:35 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55633624
Ach Evenstar, wat ontzettend sneu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')