Mooi gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:
Tis alweer bijna een nieuw jaar. Een nieuw jaar met nieuwe kansen, nieuwe liefdes, nieuwe banen, nieuwe kinderen.
Bijna tijd om dit jaar achter ons te laten. Een jaar met mooie dingen, maar ook een jaar met verdriet, ellende en eenzaamheid.
Soms, soms vraag je je af wat t allemaal gaat brengen, wat op je pad zal komen en welke keuzes je tegenkomt.
Ach, t leven gaat toch wel door. De zon gaat onder en komt weer op.
In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan in principe naar vrienden die wat mensen hebben uitgenodigd.
Althans... dat wil zeggen, als er nog geen baby is.
En als ik het niet trek dan blijven we ook gewoon met z'n 2-tjes thuis.
Of we gaan maar eventjes. Die vrienden wonen bij ons achter, dus we zijn zo weer thuis.
wat zij zegt!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
In principe ben jij bevallen en zit je voeding te geven....
Wat zij zegt!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Suzziieee het volgende:
Mooi gezegd Ynske!!
Ik ga zeker 2007 achter met laten... 2008 word mijn jaar!!
Neeeeeeee M@x!! ik was eerder!! Het word mijn jaar!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:42 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kerstspullen gisteren al opgeruimd. Had er gewoon geen zin meer inNu staat er een gigantische bos gele tulpen op tafel om de leegte op te vullen.
Jongens, jullie hebben pech maar 2008 wordt MIJN jaar
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef Igraine het volgende:
WIj gaan naar de buren, en nog een stel buren komen daar. Gezellig.
Ik denk dat we de kleine meenemen. Ik laat haar niet graag alleen thuis met al dat vuurwerk. Ookal zitten we maar twee deuren verder.
Mag je best zeggen hoor, ik ben het toch ook gewoon van plan om haar mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet graag met mensen. Maar wil je aub wat je ook doet je kleintje gewoon meenemen.....
Wat lief en sfeervol, Tex!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:28 schreef texelonia het volgende:
Om vast in de stemming te komen voor oud&nieuw heb ik vandaag bijna een jaar na dato toch nog even een filmpje van vorige jaarwisseling in elkaar geflanst
tadaa
Hij is zo leuk geworden vind ik
En wat de plannen van dit weekend betreft, wij gan morgen met grote groep vrienden tapas eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |