Hij zet ook wel eens een slagershoedje op terwijl hij geen slager is.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:32 schreef SiRojK het volgende:
Zit Brian de hele dag aan de sos ofzo, dat hij non-stop met een zonnebril loopt
Probleem is m.i. niet hoe venijnig mensen kunnen reageren op hun minst favoriete miljonair, maar hoe COSSERS op elkaar reageren als hun mening niet gedeeld wordt. Het niet respecteren van andermans mening en visie laat ernstig te wensen over mensen flippen af en toe de pan uit. Hilarisch eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.
dat bedoelde ik dus eerder op de avond en aangezien japio de ontslagronde voor huub heeft aangevraagd vraag ik mij nog steeds af of dat de prijs is die hij moest betalen waar hij het over had na het leugenverhaalquote:Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef noucky het volgende:
Lieke stemt dus met zekerheid Huub eruit als hij op de bank zit. dan ligt het dus aan Jaap of Huub erin blijft of niet.
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geplaatst door: Familie Berends | 25-12-07 om 16:23
Mensen, mensen. Is dit nou echt nodig op 1e kerstdag. Dit is een feest van hoop en verzoening, liefde voor uw medemens en barmhartigheid. Er is al genoeg ellende in deze wereld. Laten we daar aub aan denken, ook op deze site van Huub. Daarom besluit ik met een groet en wens iedereen een bijzonder vrolijk kerstfeest.
PS
En Huub, stamp die vuile stinkhoer van een Lieke snel aan de kant. Opzouten met die tiefushoer.
bron
Van mij mag hij opzouten. En velen hier zeggen: zonder Huub is er niks meer aan. Dan maar alles naar huis en een slotje op de hut.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef noucky het volgende:
Lieke stemt dus met zekerheid Huub eruit als hij op de bank zit. dan ligt het dus aan Jaap of Huub erin blijft of niet.
Het dringt niet tot haar doorquote:Op woensdag 26 december 2007 01:43 schreef Dark het volgende:
Jaap - Maanden kon je wel met Huub spelen en nu niet......?
Lieke - Omdat hij zo huichelachtig is en zo nep, is hij weer bezig met zijn leugentjes........
Jaap - Daarom heeft huub zoveel procent, mensen gunnen hem dat.
Lieke - En ik niet.
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, mensen. Is dit nou echt nodig op 1e kerstdag. Dit is een feest van hoop en verzoening, liefde voor uw medemens en barmhartigheid. Er is al genoeg ellende in deze wereld. Laten we daar aub aan denken, ook op deze site van Huub. Daarom besluit ik met een groet en wens iedereen een bijzonder vrolijk kerstfeest.
PS
En Huub, stamp die vuile stinkhoer van een Lieke snel aan de kant. Opzouten met die tiefushoer.
bron
Ze heeft Huub de tip gegeven dat ook eens te doen........quote:Op woensdag 26 december 2007 01:46 schreef schatje het volgende:
Lieke voelt zich keigoed omdat ze wel schrijft naar de mensen waarvan ze houdt.
als de kooi afgelopen is moeten we ook een hulpgroep voor ons verslaafde aan DGK opzetten hihiquote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Probleem is m.i. niet hoe venijnig mensen kunnen reageren op hun minst favoriete miljonair, maar hoe COSSERS op elkaar reageren als hun mening niet gedeeld wordt. Het niet respecteren van andermans mening en visie laat ernstig te wensen over mensen flippen af en toe de pan uit. Hilarisch eigenlijk.
Amenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
PS
bron
ja graagquote:Op woensdag 26 december 2007 01:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij mag hij opzouten. En velen hier zeggen: zonder Huub is er niks meer aan. Dan maar alles naar huis en een slotje op de hut.
BB 08
Niets heeft die tegenstelling zo opgewekt als dit geval Huub - Lieke, geloof ik. Het wordt hard gespeeld door Lieke, en dat slaat blijkbaar een beetje over. Hilarisch vind ik het inmiddels niet meer zo.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Probleem is m.i. niet hoe venijnig mensen kunnen reageren op hun minst favoriete miljonair, maar hoe COSSERS op elkaar reageren als hun mening niet gedeeld wordt. Het niet respecteren van andermans mening en visie laat ernstig te wensen over mensen flippen af en toe de pan uit. Hilarisch eigenlijk.
Ik doelde op de reacties van de Cossers op elkaarquote:Op woensdag 26 december 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets heeft die tegenstelling zo opgewekt als dit geval Huub - Lieke, geloof ik. Het wordt hard gespeeld door Lieke, en dat slaat blijkbaar een beetje over. Hilarisch vind ik het inmiddels niet meer zo.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik doelde op de reacties van de Cossers op elkaar
Ze is nu te erg aan het doordrammen, ze wil graag wel met de borg in haar pocketquote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Schatje, ik ben er nog niet uit: kán Lieke niet redeneren, of wéigert ze goed te redeneren.
Ja, hij bemoeit zich nergens mee. SPeelt af en toe met zijn hond en that's it.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef grazygirl het volgende:
Mickey zit lekker aan een tosti, zal hem een worst wezen hij zit warm en droog
Ik geloof niet zo dat ze dit doet om weggestemd te worden. Ik denk echt dat ze heilig gelooft in haar gelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze is nu te erg aan het doordrammen, ze wil graag wel met de borg in haar pocket
Daar deed je zelf ook aan mee. Misschien voel je dat zelf minder...................quote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik doelde op de reacties van de Cossers op elkaar
Huub heeft vele kanten en vele talenten. En dit is er wel 1 van...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt Huub een vies smerig achterbaks mannetje
Lieke vindt Huub:quote:Op woensdag 26 december 2007 01:53 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt Huub een vies smerig achterbaks mannetje
Die vond ik wel weer leukquote:Op woensdag 26 december 2007 01:56 schreef Kevv het volgende:
Huub: Waarom zeg je dat het je niks doet?
Lieke: Omdat het me wel wat doet!!
Wie snapt 'm nog?
ik ook nietquote:Op woensdag 26 december 2007 01:56 schreef Kevv het volgende:
Huub: Waarom zeg je dat het je niks doet?
Lieke: Omdat het me wel wat doet!!
Wie snapt 'm nog?
welke zender heb je op staan? belgie 1 of zo?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:57 schreef 64-Bitch het volgende:
Huubje wordt verbaal vierkant afgemaakt!
persoonlijk ben ik het niet met je eensquote:Op woensdag 26 december 2007 01:55 schreef noucky het volgende:
Persoonlijk houd ik van mensen die emoties kunnen en durven te laten zien, Huub kan het absoluut niet.
Het feit alleen maar van interruptueren en altijd zeggen van ja maar ja maar is niet stil te durven blijven staan van wat anderen hem zeggen.
Dennis had er ook een handje van door altijd ja maar ja maar te zeggen.
iig niet Huubkanaal 1 tm 4quote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
welke zender heb je op staan? belgie 1 of zo?
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neukte met hoeren ..... Huub neukte met Hedda .... Huub sliep met de danseressen ..... Huub sliep met Pamela .... Huub verneukt zelfs het advies van Theo ........
Jaja, strakjes wordt ons Huubje nog dubbel en dwars genaaid..haha!quote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neukte met hoeren ..... Huub neukte met Hedda .... Huub sliep met de danseressen ..... Huub sliep met Pamela .... Huub verneukt zelfs het advies van Theo ........
Nee niet de streams iig, anders had je die opmerking niet gemaakt, van Huub word verbaal afgemaakt, Lieke komt met niets, alleen herhaling herhaling..quote:
hebben wij mazzel want ze vinden elkaar nepquote:Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef noucky het volgende:
Ik vind Lieke een erg krachtige vrouw en als iemand hier en vooral Huub haar een vrouw en nep vind dan kan ik niks anders concluderen dan dat ze dat zelf graag misschien wilden zijn of dat ze een gevaar is voor Huub.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:01 schreef 64-Bitch het volgende:
Go Selene! Nog ff doorbijten tot de 7e dan kom ik je op mijn witte paard ophalen!!
Kortom, Huub houdt van neuken?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Welk kanaal kijk jij? Belgie 1 ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:03 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee niet de streams iig, anders had je die opmerking niet gemaakt, van Huub word verbaal afgemaakt, Lieke komt met niets, alleen herhaling herhaling..
En kan daarom maar beter vrijgezel blijven,quote:
JAAA daar scoor je mee!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Maar mijn feliciatiekaart aan Huub gaat morgen de bus op. Tekst:
Heerlijk om te zien hoe jij jezelf voor schut zet, ga zo door en heel Nederland lacht je uit. Het cadeau van Leike vond ik tof. Minder hoe jij ermee omging, want oh wat is het moeilijk om de waarheid onder ogen durven te zien. Voor mij ben je een jochie 12, een man zijn is ver te zoeken bij jou. Gefeliciteerd nog trouwens met je 12e verjaardag.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Welk kanaal kijk jij? Belgie 1 ofzo?
Die kaart zal helaas niet aankomen!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Heerlijk om te zien hoe jij jezelf voor schut zet, ga zo door en heel Nederland lacht je uit. Het cadeau van Leike vond ik tof. Minder hoe jij ermee omging, want oh wat is het moeilijk om de waarheid onder ogen durven te zien. Voor mij ben je een jochie 12, een man zijn is ver te zoeken bij jou. Gefeliciteerd nog trouwens met je 12e verjaardag.
Pfew, gelukkig zijn er nog een paar volwassen, intelligente streamers hierquote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
je had erbij moeten zetten...names de leden van Nowlive!!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
en daar valt dan dus onmogelijk mee te praten. mensen die altijd gelijk hebben en nooit een fout toegeven. discussie bij voorbaat nutteloosquote:Op woensdag 26 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Goed gezegd: Lieke stelt zichzelf nooit ter discussie.
MOI????quote:Op woensdag 26 december 2007 01:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Daar deed je zelf ook aan mee. Misschien voel je dat zelf minder...................
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En kan daarom maar beter vrijgezel blijven,
dan kan hij neuken met wie hij wil neuken
als die andere dat ook tenminst wilt .
Interessant, Lieke heeft het dan toch erg achter de ellebogen. Waaruit bleek dit?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Nu blijkt dat Lieke zelf heeft gevraagd Quinten 'de villa in te gooien'. Ze ontmoette hem op de dag van DOB.
Ze durft geen fouten toe te geven. Dan kiest ze liever voor een tussenweg.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Goed gezegd: Lieke stelt zichzelf nooit ter discussie.
Of gewoon een gelijkgestemde zien te vinden en samen swinger worden ofzoquote:Op woensdag 26 december 2007 02:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En kan daarom maar beter vrijgezel blijven,
dan kan hij neuken met wie hij wil neuken
als die andere dat ook tenminst wilt .
Huub en Jaap trokken het uit haar toen ze er grapjes over maakten (er wordt een vent de villa ingegooid en Lieke hapt).quote:Op woensdag 26 december 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Interessant, Lieke heeft het dan toch erg achter de ellebogen. Waaruit bleek dit?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Heerlijk, ze liet zich nog maar eens kennenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub en Jaap trokken het uit haar toen ze er grapjes over maakten (er wordt een vent de villa ingegooid en Lieke hapt).
Zou wel grote grap zijn om haar er gewoon in te houden, al is het alleen maar om de reactie uit te testen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
Huub: het begint er bijna op te lijken of ze hier weg wil.
Ja, ik geloof niet dat het echt iets was wat ze uit vrije wil zou vertellen. Maar ze moest zich verdedigen, ze wilde niet dat ze dachten dat ze had gehapt in een lekker brokje dat de redactie erin gegooid had.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heerlijk, ze liet zich nog maar eens kennen
Met Gaby was Huub ook niet al te leuk en lief,quote:
precies grootspraak, hij is hartstikke bang om in het spel zonder lieke over te blijven of het spel tegen haar te moeten spelen.... dat gaat hij niet reddenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:13 schreef 64-Bitch het volgende:
Ja hoor Huub, Lieke was sterk omdat zij hem had!! Hahahahaha.... toen met die 5 tegen 2 acties zakte Huub bijna door de grond maar dankzij Lieke zit hij daar nog. Kijk eens in de spiegel die je van haar gehad heeft knulletje!
Huub zei daarstraks al dat hij nog niet mee zou doen. Toen zij zei dat ze voluit tegen hem ging spelen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou wel grote grap zijn om haar er gewoon in te houden, al is het alleen maar om de reactie uit te testen.
Kunnen ze het over 2 weken weer proberen als ze dan niet al uit zichzelf is vertrokken.
Ze moesten gaan slapen, en toen zei Huub: Fuck u ik ben koning Huub en ik bepaal wanneer ik ga slapen....toen werd er gebeld.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef Varen het volgende:
Waarom streamwissel?
Benieuwd welk standje hij dan in gaat nemenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:01 schreef agter het volgende:
[..]
Jaja, strakjes wordt ons Huubje nog dubbel en dwars genaaid..haha!
Pisdwerg met een grote bek, om vervolgens weer te kruipen voor de "febo"quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef 64-Bitch het volgende:
Ze moesten gaan slapen, en toen zei Huub: Fuck u ik ben koning Huub en ik bepaal wanneer ik ga slapen....toen werd er gebeld.
OMG..."het script"....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef Guuskeee het volgende:
lieke heeft het script van nadia gekregen denk ik... zo gek als een looie deur en denken dat ze de waarheid spreekt als ze liegt. vrienden worden met b en a.
eigenlijk ging het zo:quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ze moesten gaan slapen, en toen zei Huub: Fuck u ik ben koning Huub en ik bepaal wanneer ik ga slapen....toen werd er gebeld.
Dankjewel.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eigenlijk ging het zo:
jaap: op de plasma staat dat we om half 3 moeten gaan slapen
huub: ja daaag tis mn verjaardag vandaag, ze bekijken het maar.
Geen streams, werd dat echt gezegd?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik vind de tekst wel goed van het kaartje. En ben het er wel mee eens.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind Lieke er ook wel uitzien als een Leike eigenlijk.
Maar eh....hoezo spreken voor heel Nederland...spreek gewoon vanuit jezelf.
tweede keer...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen streams, werd dat echt gezegd?
Dank je!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tweede keer...
eigenlijk ging het zo:
jaap: op de plasma staat dat we om half 3 moeten gaan slapen
huub: ja daaag tis mn verjaardag vandaag, ze bekijken het maar.
Eentje waarvan hij het achteraf pas door heeft, dat ie genaaid is~.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Benieuwd welk standje hij dan in gaat nemen
Nee de koning moet je eruit halen.Hij was jarig zei hij.Dus dat is gewoon onzin over wat gezegd word neerzetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen streams, werd dat echt gezegd?
dr staat heel Nederland lacht je uitquote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind de tekst wel goed van het kaartje. En ben het er wel mee eens.
Je kunt best een Huub-fan zijn en toch zien dat Lieke meer vrouw dan Huub man is. Toch?
Huub is inderdaad soms een jongejte van 12. Volwassen komt hij IMO niet echt over op dit moment. En gisteren met die hoeren ook niet.
Dat is toch geen vervelende opmerking?
Iedereen moet schrijven op een kaartje wat hij/zij wil, ik vind het alleen belachelijk om voor heel Nederland te gaan pratenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind de tekst wel goed van het kaartje. En ben het er wel mee eens.
Je kunt best een Huub-fan zijn en toch zien dat Lieke meer vrouw dan Huub man is. Toch?
Huub is inderdaad soms een jongejte van 12. Volwassen komt hij IMO niet echt over op dit moment. En gisteren met die hoeren ook niet.
Dat is toch geen vervelende opmerking?
Er staat "als je zo door gaat lacht heel Nederland je uit"...Of zo iets, maar in ieder geval met "als je zo doorgaat".quote:Op woensdag 26 december 2007 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dr staat heel Nederland lacht je uit
tis leuk als iemand een kaartje stuurt maar je kan nooit spreken voor de rest van nederland, spreek voor jezelf.
Jij gooit iedereen er ook uit, klokslag 12 uur? Sorry jongens, ben niet meer jarig, opbokken allemaalquote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Weet Huub zelfs niet dat een verjaardag na 24 uur is AFGELOPEN?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
Er staat "als je zo door gaat lacht heel Nederland je uit"...Of zo iets, maar in ieder geval met "als je zo doorgaat".
En ja, als Huub alleen maar doorgaat met achter Lieke aan te lopen, en Brian op die manier op zijn sloffen de villa laat winnen, dan denk ik wel dat Nederland reden heeft om Huub uit te lachen...
Dus laten we hopen dat dat niet nodig is en Huub weer gaat SPELEN!@
Conclusie....hij is eigenzinnig en neukt graagquote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou dan lach ik Huub niet uit.Maar ben bang dat me computer dan niet meer heel is ,als die Brian gaat winnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
Er staat "als je zo door gaat lacht heel Nederland je uit"...Of zo iets, maar in ieder geval met "als je zo doorgaat".
En ja, als Huub alleen maar doorgaat met achter Lieke aan te lopen, en Brian op die manier op zijn sloffen de villa laat winnen, dan denk ik wel dat Nederland reden heeft om Huub uit te lachen...
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij gooit iedereen er ook uit, klokslag 12 uur? Sorry jongens, ben niet meer jarig, opbokken allemaal
Dat hoop ik met je mee. De streams zullen een stuk leuker worden als Lieke weg is, en Huub en Jaap samen tegen Amanda en Brian gaan spelen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
onmogelijk te bepalen wat heel nederland denkt. klinklare onzin. jij denkt dat er 1 mening bestaat over ook maar 1 ding waar elke nederlander achter staat? niet dus.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Conclusie....hij is eigenzinnig en neukt graag
DAt kan ik gaan doen, de envelop is nog niet dichtgeplakt. Ik denk dat Huub dan gelijk een hartaanval krijgt.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
je had erbij moeten zetten...names de leden van Nowlive!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi....zet het er dus nog maar even bij!! Of die een hartaanval krijgt zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef noucky het volgende:
[..]
DAt kan ik gaan doen, de envelop is nog niet dichtgeplakt. Ik denk dat Huub dan gelijk een hartaanval krijgt.
Maar ik ben geen nowliver, ik wil geen lid zijn van een sekte en een sekteleider Sly die over de rug van Huub geld wil om zogenaamde acties voor Huub, hij gebruikt het geld stomweg voor smsjes en die nowlivers die dan ook nogeens zelf smssen. Sly wil rijk worden en roem vergaren,
Toen ik de live internetshow bekeek en de aanwezige uitverkorenen van de prijsvraag zag (de Huubfans via nowlive) dan weet ik genoeg wie Sly en de Huubfans zijn
In een kamer vol met kotsquote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef Varen het volgende:
lieke slaapt bij Jaap
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dr staat heel Nederland lacht je uit
tis leuk als iemand een kaartje stuurt maar je kan nooit spreken voor de rest van nederland, spreek voor jezelf.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.
Alleen mensen met fatsoen doen het MET liefde.
En mensen zonder enig fatsoen kunnen het ZONDER liefde.
Dat is het grote verschil.
Ze verschoont wel het bed en de huishouding zal toch de kots wel opgeruimd hebben hoop ikquote:
Leuke persoon ben jij op deze feestelijke dag. Heb je je account of FOK speciaal aangemaakt om Huub te bashen? Want valt me op dat 90% van je posts hate-posts richting Huub zijn. Ik ben Huub ook allang kots beu, maar vindt je het echt nodig om nonstop hate-posts richting een personage in een soap te plaatsen? En dat nog op deze dag?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:35 schreef 64-Bitch het volgende:
Mooi....zet het er dus nog maar even bij!! Of die een hartaanval krijgt zien we dan wel weer.
Ik begrijp het ook maar ik heb niet zoveel zin in van die onwezenlijke gesprekken met sommige postersquote:Op woensdag 26 december 2007 02:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
hehe iemand begrijpt mijn punt
Word een beetje kotsmisselijk dat je de Huubfans elke keer als een stel debielen afschilderd.Is net of je hier alleen maar tikt om te provoceren.Flink hoor.Iedereen mag toch zelf wetenvoor wie hij is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja zie een Huubfan maar wijs te maken om alles in een CONTEXT te lezen!
Er is toch geen huishouding geweest vandaag?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze verschoont wel het bed en de huishouding zal toch de kots wel opgeruimd hebben hoop ik
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.
Alleen mensen met fatsoen vrouwen doen het MET liefde.
En mensen zonder enig fatsoen mannen kunnen het ZONDER liefde.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij gooit iedereen er ook uit, klokslag 12 uur? Sorry jongens, ben niet meer jarig, opbokken allemaal
Ik zou zeggen joh stuur je gedicht naar Huub en maak van je hart geen moordkuil.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.
Alleen mensen met fatsoen doen het MET liefde.
En mensen zonder enig fatsoen kunnen het ZONDER liefde.
Nee, Jaap heeft de kots aan het eind van de middag zelf opgeruimd onder toeziend oog van Brian. Brian mocht zelfs nog een stukje kip aanwijzen dat Jaap weer op zou eten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch geen huishouding geweest vandaag?
ik probeer het ook zo veel mogelijk te beperken. maar soms is het zo'n vreemd standpunt dat ik er even iets van zeg maar dan begint de elende pasquote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook maar ik heb niet zoveel zin in van die onwezenlijke gesprekken met sommige posters
Vanmorgen vroeg zag ik Herma en Sharonquote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch geen huishouding geweest vandaag?
+1quote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook maar ik heb niet zoveel zin in van die onwezenlijke gesprekken met sommige posters
Ik snap het. Maar ja, de vinger en de hele hand...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik probeer het ook zo veel mogelijk te beperken. maar soms is het zo'n vreemd standpunt dat ik er even iets van zeg maar dan begint de elende pas
Dat zou kunnen, vanmorgen vroeg sliep ik nog.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg zag ik Herma en Sharon
o dus je begrijpt het welquote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wil jij niet voor "alle mannen" praten?
Het is niet de bedoeling op FOK! om op de man te spelen. Als je dat niet kan moet je gewoon wegblijven. Daarom een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met het spelen op de man. Dat geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja zie een Huubfan maar wijs te maken om alles in een CONTEXT te lezen!
Dan zijn die 2 gek dat ze op 1e kerstdag schoon gaan maken voor dat stelletje paupers. Zullen vast wel erg goed betaald worden dan.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef Varen het volgende:
Vanmorgen vroeg zag ik Herma en Sharon
Jaap is heel slim. Hij doet uitspraken op zo'n slinkse manier om uitspraken van anderen te ontlokken. HIerdoor krijgt hij een beeld van de ander en hierop kan inspelen als het nodig is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Jaap en Huub praten in kantoor verder. Jaap vraagt zich af of Lieke er moeite mee heeft dat ze niet kan winnen. En hij vindt Lieke een slapper aftreksel van Huub, hetgeen wel pijnlijk voor haar moet zijn. Ze staat een stapje lager dan Huub.
Als dat niet zo is, stinkt het daar verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 02:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, vanmorgen vroeg sliep ik nog.
Maar komen die dan ook op de slaapkamers terwijl de bewoners slapen?
Want ze kwamen pas over drieën uit hen bed.
Helemaal mee eens. Huub is wel zwaar door de mand gevallen. Langzaam maar zeker gaan steeds meer mensen dat inzien. Lieke heeft volkomen gelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij mag hij opzouten. En velen hier zeggen: zonder Huub is er niks meer aan. Dan maar alles naar huis en een slotje op de hut.
BB 08
Jaap heeft geen zin meer om te praten...zijn laatste zin was "Uhh we hebben al 2 uur tv gemaakt vandaag"...quote:
Van mij mag er best wat harder opgetreden worden hier op het DGK-subforum, stel desnoods een extra moderator aan. Die ruzie tussen Huub en Lieke fans is allang uit de hand gelopen. Heb de indruk dat vele vaste posters wegblijven de laatste tijd vanwege de sfeer hier...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef schatje het volgende:
Het is niet de bedoeling op FOK! om op de man te spelen. Als je dat niet kan moet je gewoon wegblijven. Daarom een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met het spelen op de man. Dat geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen.
Goh, wist niet dat Jaap dat in zijn contract had staan...hihi!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Jaap heeft geen zin meer om te praten...zijn laatste zin was "Uhh we hebben al 2 uur tv gemaakt vandaag"...
Alles beter dn de verhalen van die Amanda en Selenequote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die draaien muziek.Jaap wilde muziek luisteren,want ze hadden weer voor 2 uur materiaal.
jaap lijkt de laatste 2 mnd wel de regiseur van DGK.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef agter het volgende:
[..]
Goh, wist niet dat Jaap dat in zijn contract had staan...hihi!
Mee eens. Maar merk ook wel dat we elkaar er op aan spreken, dat lijkt me ook goed.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Van mij mag er best wat harder opgetreden worden hier op het DGK-subforum, stel desnoods een extra moderator aan. Die ruzie tussen Huub en Lieke fans is allang uit de hand gelopen. Heb de indruk dat vele vaste posters wegblijven de laatste tijd vanwege de sfeer hier...
Ik kan alleen optreden als gastmod, meer niet. Als ik iets zie wat niet door de beugel kan zeg ik er wat van en meld dit dan achter de schermen zodat de modjes van hier kunnen beslissen van hoe of wat. Dat is de gebruikelijke manier van gastmodden.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Van mij mag er best wat harder opgetreden worden hier op het DGK-subforum, stel desnoods een extra moderator aan. Die ruzie tussen Huub en Lieke fans is allang uit de hand gelopen. Heb de indruk dat vele vaste posters wegblijven de laatste tijd vanwege de sfeer hier...
Het zal maar een lulverhaal van Amanda zijn, zoals zo vaak. Dan maakt ze dus zomaar een persoon kapot (als die persoon bestaat)...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die verhalen van Amanda ........ ze had in de eerste klas een leraar die op
haar geilde en haar steeds aanraakte. Ze noemde zijn naam ook nog even
In het kantoor met Jaapquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
Zet Huub z'n feestje acher door ofzo? Waar is ie?
Kotslucht blijft toch al zo hangen. En het bed zat in ieder geval onder de kots.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, stinkt het daar verschrikkelijk
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die verhalen van Amanda ........ ze had in de eerste klas een leraar die op
haar geilde en haar steeds aanraakte. Ze noemde zijn naam ook nog even
Bij zijn vrienden Passoa en Bacardiquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
Zet Huub z'n feestje acher door ofzo? Waar is ie?
Yups, maar eigenlijk is Avonne de enige die nog actief is als moderator momenteel, en voor een subforum waar de emoties soms hoog oplopen is dat gewoon niet genoeg, dat heeft die idiote ruzie tussen de HL-fans de afgelopen weken wel bewezen...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef schatje het volgende:
Ik kan alleen optreden als gastmod, meer niet. Als ik iets zie wat niet door de beugel kan zeg ik er wat en meld dit achter de schermen zodat de modjes van hier kunnen beslissen van hoe of wat. Dat is de gebruikelijke manier van gastmodden.
Alle kids mochten toch weleens hun 'huis'dier meenemen naar school.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda nam haar paard mee naar school en liet hem poepen op het schoolplein
Zou Brian daar niet gek van worden?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:48 schreef agter het volgende:
Merk wel dat zonder H&J de streams meteen een stuk saaier zijn.
Al dat gebabbel van A & S...zucht...
Haha!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie weet gebruikte ze haar teaser dansje wel bij hem als ze een SO wilde overdoen, neem het zo'n man dan maar es kwalijk
Dat vraag ik me ook vaak af...hoe houdt hij het uit zeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Zou Brian daar niet gek van worden?
Ik heb het al gelezen... hij zit met Jaap in het kantoor....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Bij zijn vrienden Passoa en Bacardi
Dit is echt superirritant voor mensen zonder streams. Als je het antwoord niet weet, antwoordt dan niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Bij zijn vrienden Passoa en Bacardi
Nee nu niet, die staat stijf van de pammetjesquote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Zou Brian daar niet gek van worden?
Volgens mij lukt zo'n Teaser dansje ook best goed zonder siliconen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef agter het volgende:
[..]
Haha!
Amanda was toen 12 of zo? Hoe oud was ze met die borstvergroting ook al weer?
Zou wel een foto van haar willen zien als 10-jarige met een cub C of zo. Haha...lijkt me een heel raar gezicht...
Volgens mij was het de bedoeling dat je op de grond lag vh lachenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt superirritant voor mensen zonder streams. Als je het antwoord niet weet, antwoordt dan niet.
Hij heeft weinig keus. Hij heeft seks nodig en Amanda is de enige die wilt. En een hoer uitnodigen durft ie niet want dat is slecht voor z`n imago (vrouwen in elkaar slaan daarentegen mag uiteraard wel volgens zijn logicaquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef agter het volgende:
Dat vraag ik me ook vaak af...hoe houdt hij het uit zeg.
Kan me goed voorstellen dat je af en toe de neiging hebt om haar door de douche te slaan...niet dat ik dat goedkeur hoor! Maar, mijn god, dat gezever gaaaaat maaaar door.
Nou ja, misschien zat ze toen ook nog in de eerste klas?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij lukt zo'n Teaser dansje ook best goed zonder siliconen hoor.
Maar ze heeft eens gezegd dat ze ze heeft gekregen van haar moeder voor haar 15-e verjaardag.
Ow, dan heb ik gewoon geen gevoel voor humor, shit...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat je op de grond lag vh lachen
Ach tja sommigen kunnen niet lezen he. Er staat inderdaad ga zo door en heel nederland lacht je uit.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
geef ff concreet aan wat er fout aan mijn antwoord is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt superirritant voor mensen zonder streams. Als je het antwoord niet weet, antwoordt dan niet.
Waar maakt ze zich druk om..? Huub heeft vanavond nog tegen Jaap gezegd dat ie haar deze maand niet wegstemt.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke wat onrustig is omdat Jaap en Huub nog steeds in het kantoor zijn.
Dat ik er geen bal aan heb.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
geef ff concreet aan wat er fout aan mijn antwoord is.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Guuskeee het volgende:
truste allemaal, ik ga wat nuttigers doen: slapen...
Tsja die kleine Frankie en zijn Nowlive conclusies!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
Gaat vandaag de stekker er nog uit op de streams ? Volgens het verhaal van Klaine Frankie zou dat toch de 26e gebeuren?
Kunnen we eindelijk eens rustig de top2000 meeluisteren
Nog een fijne Kerst allen
Dat lijkt me ook echt niet onwaarschijnlijk, 12-jarig vroegrijp meisje, korte rokjes, strakke truitjes, dikke laag make-up, geblondeerd haar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik geloof dat verhaal van Amanda best, van die leraar van de 1e klas die op haar geilde. Ze moet wel heel vroegrijp zijn geweest (eigenlijk is ze dat nog steeds).
Wedden dat Bacardi en Passoa aanwezig zijn in het kantoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ik er geen bal aan heb.
Waar is Huub?
Bij zijn vrienden Bacardi en Passoa.
Ach, zolang Huub van hoeren geniet en Jaap mag meekijken zal Jaap zijn loyaliteit wel bij Huub blijven...schat ik zo in. Maar ja, Jaap is wel onberekenbaar...alles voor de pegos!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar maakt ze zich druk om..? Huub heeft vanavond nog tegen Jaap gezegd dat ie haar deze maand niet wegstemt.
Maar ze is aardig bezig om Jaap in te palmen. Ligt er toch te dik bovenop dat nu ze zoveel naast Jaap slaapt.
Er vanuit gaande dat het verhaal van Amanda waar is. Dalijk gaan mensen ook nog contact opnemen met die leraar, want is erg makkelijk te achterhalen wie het is als je eenmaal weet welke school het is...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
Wat niet wegneemt dat die leraar een smeerlap is natuurlijk.
Nee, geen stekker eruit ....... Je kijkt naar het Oliebollen-akkoord. Dat wil zeggen dat de Kerst-Streamers de Nieuwjaars-TV-Kijkers gek maken dat het heel spannend is. En daarom hopen ze op een hele week hoge Kijkcijfers. ..........quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
Gaat vandaag de stekker er nog uit op de streams ? Volgens het verhaal van Klaine Frankie zou dat toch de 26e gebeuren?
Kunnen we eindelijk eens rustig de top2000 meeluisteren
Nog een fijne Kerst allen
Ik neem het niet eens zo serieus, Amanda denkt dat de hele wereldbevolking op haar geilt. Heeft ze weleens gezegd dat altijd als zij een jongen wil hij haar ook wil. Het kind heeft nog nooit in haar leven een blauwtje gelopen. Ook is een jongen nog nooit vreemd gegaan bij haar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt niet onwaarschijnlijk, 12-jarig vroegrijp meisje, korte rokjes, strakke truitjes, dikke laag make-up, geblondeerd haar.
Wat niet wegneemt dat die leraar een smeerlap is natuurlijk.
Zou ze de eerste golfoorlog bedoelen?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:01 schreef agter het volgende:
Amanda vertelt: Ik lag op bed, en toen kwam er oorlog.
huh? Zo oud is ze toch niet?
Het lijkt mij ook erg waarschijnlijk dat de nieuwe erin komt voordat iemand wegestemt is... anders lijkt me die gast kansloos.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:00 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, zolang Huub van hoeren geniet en Jaap mag meekijken zal Jaap zijn loyaliteit wel bij Huub blijven...schat ik zo in. Maar ja, Jaap is wel onberekenbaar...alles voor de pegos!
Ze heeft toch een keer een inval meegemaakt van de Navy Seals maar dan andersquote:Op woensdag 26 december 2007 03:01 schreef agter het volgende:
Amanda vertelt: Ik lag op bed, en toen kwam er oorlog.
huh? Zo oud is ze toch niet?
Of misschien was het gewoon een lulverhaal van haar dat ze in de PC hoodstraat woonde, zal niet de eerste keer zijn dat ze onzin verteldquote:Op woensdag 26 december 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT....Amanda vroeg laatst aan Nadia of ze al op de PC Hooft is geweest in haar woning en toen gaf Nadia als antwoord:Nee ik ben steeds bij Dennis geweest of bij mij thuis.
Huh....wat is dan dat adres in de PC Hooft...toch een bordeel misschien?
Na het Oliebollen-akkoord krijgen we de Billen-Wip ........quote:Op woensdag 26 december 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Het is alsof Lieke klaar ligt voor een volgende ronde.
Ik heb wel veel zin in een nieuwe verse en frisse Miljonair. Zit er echt op te wachten en hoop dat hij/zij snel komt.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook erg waarschijnlijk dat de nieuwe erin komt voordat iemand wegestemt is... anders lijkt me die gast kansloos.
Misschien bedoelt ze bij haar moeder. Schiet me ineens weer te binnen dat ze haar sleutels van dat PC Hoofd adres aan Natasia had gegeven. Daar hebben we nooit meer iets van gehoord, maar misschien zijn die sleutels later naar haar moeder gegaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT....Amanda vroeg laatst aan Nadia of ze al op de PC Hooft is geweest in haar woning en toen gaf Nadia als antwoord:Nee ik ben steeds bij Dennis geweest of bij mij thuis.
Huh....wat is dan dat adres in de PC Hooft...toch een bordeel misschien?
Misschien heeft Natasia dat huis wel verkocht en is er vandoor gegaan met het geld!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze bij haar moeder. Schiet me ineens weer te binnen dat ze haar sleuters van dat PC Hoofd adres aan Natasia had gegeven. Daar hebben we nooit meer iets van gehoord, maar misschien zijn die sleutels later naar haar moeder gegaan.
Persoonlijk denk ik dat er vele Huubfans waren en stukje bij beetje zijn weggebleven omdat ze merkten dat ze de overmacht gingen kwijtraken.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hé Disana, ik tune net in.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
Nou moe, nu gaat het nog ineens over Natasia ook.
Nee, al een tijdje niet meer. Lees de OP even, dan zie je dat Lieke in de laatste discussie met Jaap erbij heeft besloten tegen Huub te gaan spelen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:11 schreef eeff het volgende:
[..]
Hé Disana, ik tune net in.
Gebeurt er nu nog wat spannends op de streams?
Als ze zegt 'bij mij thuis' zou dat PC Hooft moeten zijn ...ze verlulde zich gewoon.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze bij haar moeder. Schiet me ineens weer te binnen dat ze haar sleutels van dat PC Hoofd adres aan Natasia had gegeven. Daar hebben we nooit meer iets van gehoord, maar misschien zijn die sleutels later naar haar moeder gegaan.
Ik vind Huub nog steeds samen met Jaap de leukste personen in het huis, en ga zeker niet weg voor wie dan ook. Alleen is de sfeer wel langzaam aan aan t verpesten door steeds dezelfde oneliners, waar je echt moe van word.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat er vele Huubfans waren en stukje bij beetje zijn weggebleven omdat ze merkten dat ze de overmacht gingen kwijtraken.
Gossie, komt me bekent voor, is Huub ook niet zo als het om macht gaat ?
Had ik idd al gedaan, maar was nieuwsgierig wat er nu was.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer. Lees de OP even, dan zie je dat Lieke in de laatste discussie met Jaap erbij heeft besloten tegen Huub te gaan spelen.
Huubfans ? Waar zijn die nog ??? ......... Het klinkt als nostalgie ! Die goeie ouwe tijd met Nena zeker ?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat er vele Huubfans waren en stukje bij beetje zijn weggebleven omdat ze merkten dat ze de overmacht gingen kwijtraken.
Gossie, komt me bekent voor, is Huub ook niet zo als het om macht gaat ?
Tja, ik weet het ook niet... Wie weet verdiende ze wel een fortuin als call girlquote:Op woensdag 26 december 2007 03:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze zegt 'bij mij thuis' zou dat PC Hooft moeten zijn ...ze verlulde zich gewoon.
PC Hooft was gelul, kon ook helemaal niet met een stewardessensalaris
Ze heeft wel over meer dingen gelogen.
Geen idee waarom, wat doet het ertoe welke straat iemand woont.
Ja, je kunt rustig lekker gaan slapen, want er volgt straks hooguit nog een zoveelste discussie tussen Jaap en Lieke of zelfs alledrie als Jaap en Huub ook naar bed gaan. Lieke is namelijk nog klaarwakker.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:14 schreef eeff het volgende:
[..]
Had ik idd al gedaan, maar was nieuwsgierig wat er nu was.
Ik ga nu lekker op bed.
Jij welterusten voor straks
Maar tegen Brian en Amanda spelen wilt ze niet, want dat zijn oprechte personenquote:Op woensdag 26 december 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Nee, al een tijdje niet meer. Lees de OP even, dan zie je dat Lieke in de laatste discussie met Jaap erbij heeft besloten tegen Huub te gaan spelen.
Lol....je bedoeld de tijd toen Huub nog de controle had over Lieke?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huubfans ? Waar zijn die nog ??? ......... Het klinkt als nostalgie ! Die goeie ouwe tijd met Nena zeker ?
Specialiteit 5 mannen tegelijk in 3 navels en 2 andere openingen...mwuah zou kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet... Wie weet verdiende ze wel een fortuin als call girl
Bijna iedereen is eigenzinnig en iedereen neukt graag.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Conclusie....hij is eigenzinnig en neukt graag
Gewoon effe GADWIN printscreen installeren, dan kan je zoveel caps van Selene maken als je wilt...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:13 schreef 64-Bitch het volgende:
Kan iem. even een cap maken van dat heerlijke kontje van Selene?
Ze heeft in no time van een wissewasje een monsterprobleem gemaakt, Huub is de vijand. Dat kun je wel 'gek' noemen, ja.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar tegen Brian en Amanda spelen wilt ze niet, want dat zijn oprechte personen![]()
Lieke is net zo gek geworden als die andere paupers in dat huis. Hoop dat Mickey de nieuwe miljonair wordt dan heb ik weer een favoriet
Ja, dat was de tijd dat Huub nog per uur toestemming moest vragen aan Palma .........quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lol....je bedoeld de tijd toen Huub nog de controle had over Lieke?
Spuit 11quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bijna iedereen is eigenzinnig en iedereen neukt graag.
Dat over Huub kreeg ik niet mee, maar wel dat ze zei 'dan kan ik ook nog wel op de bank gaan zitten'.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
Begreep ik nou dat Lieke het niet eens was met dat Huub nog op de bank zat....? Ik hoorde haar ook iets zeggen met dat iedereen bedtijd had.
Moet ik maar niet op wachten geloof ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je kunt rustig lekker gaan slapen, want er volgt straks hooguit nog een zoveelste discussie tussen Jaap en Lieke of zelfs alledrie als Jaap en Huub ook naar bed gaan. Lieke is namelijk nog klaarwakker.
Correctie: Jaap is er al en Lieke verdwijnt weer uit de master bedroom om op de bank te gaan zitten. Geen idee of er nog iets komt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon effe GADWIN printscreen installeren, dan kan je zoveel caps van Selene maken als je wilt...
lol.....even schijfruimte vrijmaken dan!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon effe GADWIN printscreen installeren, dan kan je zoveel caps van Selene maken als je wilt...
Ik kan het mis hebben hoor...maar volgens mij ging ze ook op de bank zitten omdat Huub ook nog niet naar bed hoefde...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat over Huub kreeg ik niet mee, maar wel dat ze zei 'dan kan ik ook nog wel op de bank gaan zitten'.
Huub is jarig en zit vast lam in het kantoor met Jaap.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ik er geen bal aan heb.
Waar is Huub?
Bij zijn vrienden Bacardi en Passoa.
Mijn god, die niet te stuiten, oneindige competitie...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben hoor...maar volgens mij ging ze ook op de bank zitten omdat Huub ook nog niet naar bed hoefde...
Lieke had een tijd terug een BLOEDHEKEL aan Amanda en Brian, en nu opeens niet meer, hoe bedoel je niet principieel.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft in no time van een wissewasje een monsterprobleem gemaakt, Huub is de vijand. Dat kun je wel 'gek' noemen, ja.
Och, ik gun Jaap de winst ook nog wel hoor.
Ik vind het zowiezo belachelijk dat ze op deze dag(en) om een bepaalde tijd in bed moeten liggen. De meeste mensen hebben morgen toch ook geen normale werkdag, dus waarom daar wel?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:20 schreef akveor het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor...maar volgens mij ging ze ook op de bank zitten omdat Huub ook nog niet naar bed hoefde...
Da's ook de reden dat we het niet op de streams zien denk ik.... Huub had al een aanvarinkje net met de febo begreep ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, die niet te stuiten, oneindige competitie...
Huub heeft ook een zogenaamde Bloedhekel aan Brian, maar als ze samen opgetreden hebben hangt ie in de armen van Brian en geeft ie non stop Boxies.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Lieke had een tijd terug een BLOEDHEKEL aan Amanda en Brian, en nu opeens niet meer, hoe bedoel je niet principieel.
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Ik word zo moe van de opmerkingen fan zijn van.
Toen Lieke nog met Huub omging waren het Brian fans die commentaar gingen geven.
Nu Lieke heeft gebroken zijn het ineens Lieke fans die commentaar gaan geven.
Conclusie, Huubfans zien spoken die er niet zijn.
vice versaquote:Op woensdag 26 december 2007 03:23 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Huub heeft ook een zogenaamde Bloedhekel aan Brian, maar als ze samen opgetreden hebben hangt ie in de armen van Brian en geeft ie non stop Boxies.
Al die vriendinnen hebben allang afstand van haar genomen. Eigenlijk is dat ook logisch, Amanda zit daar nu zo`n jaar. Dat is langer dan de periode dat ze vriendinnen was met een aantal personen. Het leven van die vriendinnen gaat gewoon door. Als Amanda eenmaal uit dat huis is zal ze helemaal vervreemd zijn van haar vriendinnen...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Amanda lately stil over Nena, is die super vriendschap van die twee helemaal over of lijkt het maar zo?
Wel grappig als je terug denkt aan die Nena, ze was beeldschoon maar er kwam werkelijk geen zinnig woord uit en actie was haar ook vreemd.
Ik ben altijd tegen bedtijden geweest... al begreep ik wel dat ze het (onder het mom van?) uit bescherming van de bewoners hebben gedaan. Daarna is ook de nachtploeg ingekrompen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind het zowiezo belachelijk dat ze op deze dag(en) om een bepaalde tijd in bed moeten liggen. De meeste mensen hebben morgen toch ook geen normale werkdag, dus waarom daar wel?
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Toen Lieke nog met Huub omging waren het Brian fans die commentaar gingen geven.
nee amanda kan altijd nog blind rekenen op Nadia.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al die vriendinnen hebben allang afstand van haar genomen. Eigenlijk is dat ook logisch, Amanda zit daar nu zo`n jaar. Dat is langer dan de periode dat ze vriendinnen was met een aantal personen. Het leven van die vriendinnen gaat gewoon door. Als Amanda eenmaal uit dat huis is zal ze helemaal vervreemd zijn van haar vriendinnen...
Dat valt in de nachtdienst wel mee, meestal slaapt BQ dan al ......quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Die nachtelijke escapades van Eric en Huub, dat waren tijden.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben altijd tegen bedtijden geweest... al begreep ik wel dat ze het (onder het mom van?) uit bescherming van de bewoners hebben gedaan. Daarna is ook de nachtploeg ingekrompen.
Als het echt is kletsen ze zo in een dagje weer bij.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al die vriendinnen hebben allang afstand van haar genomen. Eigenlijk is dat ook logisch, Amanda zit daar nu zo`n jaar. Dat is langer dan de periode dat ze vriendinnen was met een aantal personen. Het leven van die vriendinnen gaat gewoon door. Als Amanda eenmaal uit dat huis is zal ze helemaal vervreemd zijn van haar vriendinnen...
Lees Natasia = De Regiequote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die nachtelijke escapades van Eric en Huub, dat waren tijden.
Die bedtijd kwam er kort nadat ze Natasia De regie hadden wakker gehouden in de nacht voor haar rijexamen.
Nena wilt ook niets maar dan ook niets meer met dat programma te maken hebben. Just like good old Bart. Die heeft zijn hoofdprijs al binnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het echt is kletsen ze zo in een dagje weer bij.
Vind het alleen een beetje vreemd dat het zo stil is rond Nena, juist omdat zij ook in het huis heeft gezeten.
Leuk als je nu terugdenkt hoe Bart met grote klasse is vertrokken en nooit meer zijn medewerking heeft gegeven.
Had jij eerder vanavond geen commentaar op iemand die jouw tekst editte?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lees Natasia = De Regie
Er zijn eigenlijk 2 soorten Lieke "fans". De mensen die al vanaf het begin fan waren van haar, en de fans die pas fan werden toen ze zich tegen Huub ging keren. Ik heb toch een beetje de indruk dat er een aantal Lieke "fans" zijn die haar nu ineens leuk vinden omdat ze tegen Huub is. Dus eigenlijk zijn dan geen fans, maar gewoon standaard Huub-haters. In het verleden waren ze fan van Brian, maar nu Brian al minimaal 4 keer geweld tegen een vrouw gebruikt heeft in dat huis is het niet "cool" meer om fan van hem te zijn. Dus nu kunnen ze onder de noemer van "Lieke fan" gewoon doorgaan met het bashen van Huub zonder enige vorm van schaamte. Maar das gewoon mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Er zijn kennelijk dingen gaande waar we niks over mogen horen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef F04 het volgende:
Mag er misschien één stream op het kantoor?
Proza vol met suggesties.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk 2 soorten Lieke "fans". De mensen die al vanaf het begin fan waren van haar, en de fans die pas fan werden toen ze zich tegen Huub ging keren. Ik heb toch een beetje de indruk dat er een aantal Lieke "fans" zijn die haar nu ineens leuk vinden omdat ze tegen Huub is. Dus eigenlijk zijn dan geen fans, maar gewoon standaard Huub-haters. In het verleden waren ze fan van Brian, maar nu Brian al minimaal 4 keer geweld tegen een vrouw gebruikt heeft in dat huis is het niet "cool" meer om fan van hem te zijn. Dus nu kunnen ze onder de noemer van "Lieke fan" gewoon doorgaan met het bashen van Huub zonder enige vorm van schaamte. Maar das gewoon mijn bescheiden mening.
Of Huub viert zijn verjaardag met de redactie.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk dingen gaande waar we niks over mogen horen.
Ze zijn 's nachts veel vaker te lui om streams op wakkere mensen te zetten. Dat kost maar energie, want dan moeten ze veel beter opletten (of er niets verkeerds wordt gezegd).quote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk dingen gaande waar we niks over mogen horen.
Je moet niet zo'n grote waffel hebben. Ik vertel je duidelijk wat ik aanmerk. ZEIKWIJF !!!!!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Had jij eerder vanavond geen commentaar op iemand die jouw tekst editte?
Ik noem het tijdstip, daar heb je maar met je poten vanaf te blijven.
Neemt niet weg dat je zelf doet wat je slechts een paar uur geleden een ander op hoge toon herhaaldelijk verweet.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je moet niet zo'n grote waffel hebben. Ik vertel je duidelijk wat ik aanmerk. ZEIKWIJF !!!!!!!!
Bart, Ilona, Stefan, Sylvia en zelfs Nena waren allemaal spelers met klasse die een enigszins geloofwaardige miljonair neergezet hebben in dat huis. Ze mogen blij zijn dat ze afstand van dit pauper programma genomen hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als het echt is kletsen ze zo in een dagje weer bij.
Vind het alleen een beetje vreemd dat het zo stil is rond Nena, juist omdat zij ook in het huis heeft gezeten.
Leuk als je nu terugdenkt hoe Bart met grote klasse is vertrokken en nooit meer zijn medewerking heeft gegeven.
VAL KAPOT !!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je zelf doet wat je slechts een paar uur geleden een ander op hoge toon herhaaldelijk verweet.
PULKNEET!
Ik wil het gesnurk van Selene horen!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi kut dat Huub en Jaap al tijden van de streams af zijn, komop FEBO,
of komen jullie hier alleen tevoorschijn als er iets te verdienen valt ???
Het is heel jammer, dat DGK niet in die sfeer en op die manier is doorgegaanquote:Op woensdag 26 december 2007 03:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart, Ilona, Stefan, Sylvia en zelfs Nena waren allemaal spelers met klasse die een enigszins geloofwaardige miljonair neergezet hebben in dat huis. Ze mogen blij zijn dat ze afstand van dit pauper programma genomen hebben.
Nou nee, er zijn grenzen .....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:39 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik wil het gesnurk van Selene horen!![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 26 december 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is heel jammer, dat DGK niet in die sfeer en op die manier is doorgegaan
toen ze paupers in dat programma gingen doen werd het een pauper programma... de enige pauper die erin zat toen Nena etc er nog inzat was die Natasia.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is heel jammer, dat DGK niet in die sfeer en op die manier is doorgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |