Of gewoon een gelijkgestemde zien te vinden en samen swinger worden ofzoquote:Op woensdag 26 december 2007 02:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En kan daarom maar beter vrijgezel blijven,
dan kan hij neuken met wie hij wil neuken
als die andere dat ook tenminst wilt .
Huub en Jaap trokken het uit haar toen ze er grapjes over maakten (er wordt een vent de villa ingegooid en Lieke hapt).quote:Op woensdag 26 december 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Interessant, Lieke heeft het dan toch erg achter de ellebogen. Waaruit bleek dit?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Maar mijn feliciatiekaart aan Huub gaat morgen de bus op. Tekst:
Heerlijk om te zien hoe jij jezelf voor schut zet, ga zo door en heel Nederland lacht je uit. Het cadeau van Leike vond ik tof. Minder hoe jij ermee omging, want oh wat is het moeilijk om de waarheid onder ogen durven te zien. Voor mij ben je een jochie 12, een man zijn is ver te zoeken bij jou. Gefeliciteerd nog trouwens met je 12e verjaardag.
Heerlijk, ze liet zich nog maar eens kennenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub en Jaap trokken het uit haar toen ze er grapjes over maakten (er wordt een vent de villa ingegooid en Lieke hapt).
Zou wel grote grap zijn om haar er gewoon in te houden, al is het alleen maar om de reactie uit te testen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
Huub: het begint er bijna op te lijken of ze hier weg wil.
Ja, ik geloof niet dat het echt iets was wat ze uit vrije wil zou vertellen. Maar ze moest zich verdedigen, ze wilde niet dat ze dachten dat ze had gehapt in een lekker brokje dat de redactie erin gegooid had.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heerlijk, ze liet zich nog maar eens kennen
Met Gaby was Huub ook niet al te leuk en lief,quote:
precies grootspraak, hij is hartstikke bang om in het spel zonder lieke over te blijven of het spel tegen haar te moeten spelen.... dat gaat hij niet reddenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:13 schreef 64-Bitch het volgende:
Ja hoor Huub, Lieke was sterk omdat zij hem had!! Hahahahaha.... toen met die 5 tegen 2 acties zakte Huub bijna door de grond maar dankzij Lieke zit hij daar nog. Kijk eens in de spiegel die je van haar gehad heeft knulletje!
Huub zei daarstraks al dat hij nog niet mee zou doen. Toen zij zei dat ze voluit tegen hem ging spelen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou wel grote grap zijn om haar er gewoon in te houden, al is het alleen maar om de reactie uit te testen.
Kunnen ze het over 2 weken weer proberen als ze dan niet al uit zichzelf is vertrokken.
Ze moesten gaan slapen, en toen zei Huub: Fuck u ik ben koning Huub en ik bepaal wanneer ik ga slapen....toen werd er gebeld.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef Varen het volgende:
Waarom streamwissel?
Benieuwd welk standje hij dan in gaat nemenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:01 schreef agter het volgende:
[..]
Jaja, strakjes wordt ons Huubje nog dubbel en dwars genaaid..haha!
Pisdwerg met een grote bek, om vervolgens weer te kruipen voor de "febo"quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef 64-Bitch het volgende:
Ze moesten gaan slapen, en toen zei Huub: Fuck u ik ben koning Huub en ik bepaal wanneer ik ga slapen....toen werd er gebeld.
OMG..."het script"....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef Guuskeee het volgende:
lieke heeft het script van nadia gekregen denk ik... zo gek als een looie deur en denken dat ze de waarheid spreekt als ze liegt. vrienden worden met b en a.
eigenlijk ging het zo:quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ze moesten gaan slapen, en toen zei Huub: Fuck u ik ben koning Huub en ik bepaal wanneer ik ga slapen....toen werd er gebeld.
Dankjewel.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eigenlijk ging het zo:
jaap: op de plasma staat dat we om half 3 moeten gaan slapen
huub: ja daaag tis mn verjaardag vandaag, ze bekijken het maar.
Geen streams, werd dat echt gezegd?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:19 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik vind de tekst wel goed van het kaartje. En ben het er wel mee eens.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind Lieke er ook wel uitzien als een Leike eigenlijk.
Maar eh....hoezo spreken voor heel Nederland...spreek gewoon vanuit jezelf.
tweede keer...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen streams, werd dat echt gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |