Volgens mij lukt zo'n Teaser dansje ook best goed zonder siliconen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef agter het volgende:
[..]
Haha!
Amanda was toen 12 of zo? Hoe oud was ze met die borstvergroting ook al weer?
Zou wel een foto van haar willen zien als 10-jarige met een cub C of zo. Haha...lijkt me een heel raar gezicht...
Volgens mij was het de bedoeling dat je op de grond lag vh lachenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt superirritant voor mensen zonder streams. Als je het antwoord niet weet, antwoordt dan niet.
Hij heeft weinig keus. Hij heeft seks nodig en Amanda is de enige die wilt. En een hoer uitnodigen durft ie niet want dat is slecht voor z`n imago (vrouwen in elkaar slaan daarentegen mag uiteraard wel volgens zijn logicaquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef agter het volgende:
Dat vraag ik me ook vaak af...hoe houdt hij het uit zeg.
Kan me goed voorstellen dat je af en toe de neiging hebt om haar door de douche te slaan...niet dat ik dat goedkeur hoor! Maar, mijn god, dat gezever gaaaaat maaaar door.
Nou ja, misschien zat ze toen ook nog in de eerste klas?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij lukt zo'n Teaser dansje ook best goed zonder siliconen hoor.
Maar ze heeft eens gezegd dat ze ze heeft gekregen van haar moeder voor haar 15-e verjaardag.
Ow, dan heb ik gewoon geen gevoel voor humor, shit...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat je op de grond lag vh lachen
Ach tja sommigen kunnen niet lezen he. Er staat inderdaad ga zo door en heel nederland lacht je uit.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
Er staat "als je zo door gaat lacht heel Nederland je uit"...Of zo iets, maar in ieder geval met "als je zo doorgaat".
En ja, als Huub alleen maar doorgaat met achter Lieke aan te lopen, en Brian op die manier op zijn sloffen de villa laat winnen, dan denk ik wel dat Nederland reden heeft om Huub uit te lachen...
Dus laten we hopen dat dat niet nodig is en Huub weer gaat SPELEN!@
geef ff concreet aan wat er fout aan mijn antwoord is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt superirritant voor mensen zonder streams. Als je het antwoord niet weet, antwoordt dan niet.
Waar maakt ze zich druk om..? Huub heeft vanavond nog tegen Jaap gezegd dat ie haar deze maand niet wegstemt.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke wat onrustig is omdat Jaap en Huub nog steeds in het kantoor zijn.
Dat ik er geen bal aan heb.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
geef ff concreet aan wat er fout aan mijn antwoord is.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Guuskeee het volgende:
truste allemaal, ik ga wat nuttigers doen: slapen...
Tsja die kleine Frankie en zijn Nowlive conclusies!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
Gaat vandaag de stekker er nog uit op de streams ? Volgens het verhaal van Klaine Frankie zou dat toch de 26e gebeuren?
Kunnen we eindelijk eens rustig de top2000 meeluisteren
Nog een fijne Kerst allen
Dat lijkt me ook echt niet onwaarschijnlijk, 12-jarig vroegrijp meisje, korte rokjes, strakke truitjes, dikke laag make-up, geblondeerd haar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik geloof dat verhaal van Amanda best, van die leraar van de 1e klas die op haar geilde. Ze moet wel heel vroegrijp zijn geweest (eigenlijk is ze dat nog steeds).
Wedden dat Bacardi en Passoa aanwezig zijn in het kantoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ik er geen bal aan heb.
Waar is Huub?
Bij zijn vrienden Bacardi en Passoa.
Ach, zolang Huub van hoeren geniet en Jaap mag meekijken zal Jaap zijn loyaliteit wel bij Huub blijven...schat ik zo in. Maar ja, Jaap is wel onberekenbaar...alles voor de pegos!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar maakt ze zich druk om..? Huub heeft vanavond nog tegen Jaap gezegd dat ie haar deze maand niet wegstemt.
Maar ze is aardig bezig om Jaap in te palmen. Ligt er toch te dik bovenop dat nu ze zoveel naast Jaap slaapt.
Er vanuit gaande dat het verhaal van Amanda waar is. Dalijk gaan mensen ook nog contact opnemen met die leraar, want is erg makkelijk te achterhalen wie het is als je eenmaal weet welke school het is...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
Wat niet wegneemt dat die leraar een smeerlap is natuurlijk.
Nee, geen stekker eruit ....... Je kijkt naar het Oliebollen-akkoord. Dat wil zeggen dat de Kerst-Streamers de Nieuwjaars-TV-Kijkers gek maken dat het heel spannend is. En daarom hopen ze op een hele week hoge Kijkcijfers. ..........quote:Op woensdag 26 december 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
Gaat vandaag de stekker er nog uit op de streams ? Volgens het verhaal van Klaine Frankie zou dat toch de 26e gebeuren?
Kunnen we eindelijk eens rustig de top2000 meeluisteren
Nog een fijne Kerst allen
Ik neem het niet eens zo serieus, Amanda denkt dat de hele wereldbevolking op haar geilt. Heeft ze weleens gezegd dat altijd als zij een jongen wil hij haar ook wil. Het kind heeft nog nooit in haar leven een blauwtje gelopen. Ook is een jongen nog nooit vreemd gegaan bij haar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt niet onwaarschijnlijk, 12-jarig vroegrijp meisje, korte rokjes, strakke truitjes, dikke laag make-up, geblondeerd haar.
Wat niet wegneemt dat die leraar een smeerlap is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |