Leuke persoon ben jij op deze feestelijke dag. Heb je je account of FOK speciaal aangemaakt om Huub te bashen? Want valt me op dat 90% van je posts hate-posts richting Huub zijn. Ik ben Huub ook allang kots beu, maar vindt je het echt nodig om nonstop hate-posts richting een personage in een soap te plaatsen? En dat nog op deze dag?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:35 schreef 64-Bitch het volgende:
Mooi....zet het er dus nog maar even bij!! Of die een hartaanval krijgt zien we dan wel weer.
Ik begrijp het ook maar ik heb niet zoveel zin in van die onwezenlijke gesprekken met sommige postersquote:Op woensdag 26 december 2007 02:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
hehe iemand begrijpt mijn punt
Word een beetje kotsmisselijk dat je de Huubfans elke keer als een stel debielen afschilderd.Is net of je hier alleen maar tikt om te provoceren.Flink hoor.Iedereen mag toch zelf wetenvoor wie hij is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja zie een Huubfan maar wijs te maken om alles in een CONTEXT te lezen!
Er is toch geen huishouding geweest vandaag?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze verschoont wel het bed en de huishouding zal toch de kots wel opgeruimd hebben hoop ik
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.
Alleen mensen met fatsoen vrouwen doen het MET liefde.
En mensen zonder enig fatsoen mannen kunnen het ZONDER liefde.
Dat is het grote verschil.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij gooit iedereen er ook uit, klokslag 12 uur? Sorry jongens, ben niet meer jarig, opbokken allemaal
Ik zou zeggen joh stuur je gedicht naar Huub en maak van je hart geen moordkuil.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.
Alleen mensen met fatsoen doen het MET liefde.
En mensen zonder enig fatsoen kunnen het ZONDER liefde.
Dat is het grote verschil.
Nee, Jaap heeft de kots aan het eind van de middag zelf opgeruimd onder toeziend oog van Brian. Brian mocht zelfs nog een stukje kip aanwijzen dat Jaap weer op zou eten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch geen huishouding geweest vandaag?
ik probeer het ook zo veel mogelijk te beperken. maar soms is het zo'n vreemd standpunt dat ik er even iets van zeg maar dan begint de elende pasquote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook maar ik heb niet zoveel zin in van die onwezenlijke gesprekken met sommige posters
Vanmorgen vroeg zag ik Herma en Sharonquote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch geen huishouding geweest vandaag?
+1quote:Op woensdag 26 december 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook maar ik heb niet zoveel zin in van die onwezenlijke gesprekken met sommige posters
Ik snap het. Maar ja, de vinger en de hele hand...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik probeer het ook zo veel mogelijk te beperken. maar soms is het zo'n vreemd standpunt dat ik er even iets van zeg maar dan begint de elende pas
Dat zou kunnen, vanmorgen vroeg sliep ik nog.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg zag ik Herma en Sharon
o dus je begrijpt het welquote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wil jij niet voor "alle mannen" praten?
Het is niet de bedoeling op FOK! om op de man te spelen. Als je dat niet kan moet je gewoon wegblijven. Daarom een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met het spelen op de man. Dat geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja zie een Huubfan maar wijs te maken om alles in een CONTEXT te lezen!
Dan zijn die 2 gek dat ze op 1e kerstdag schoon gaan maken voor dat stelletje paupers. Zullen vast wel erg goed betaald worden dan.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:39 schreef Varen het volgende:
Vanmorgen vroeg zag ik Herma en Sharon
Jaap is heel slim. Hij doet uitspraken op zo'n slinkse manier om uitspraken van anderen te ontlokken. HIerdoor krijgt hij een beeld van de ander en hierop kan inspelen als het nodig is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Jaap en Huub praten in kantoor verder. Jaap vraagt zich af of Lieke er moeite mee heeft dat ze niet kan winnen. En hij vindt Lieke een slapper aftreksel van Huub, hetgeen wel pijnlijk voor haar moet zijn. Ze staat een stapje lager dan Huub.
Als dat niet zo is, stinkt het daar verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 02:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, vanmorgen vroeg sliep ik nog.
Maar komen die dan ook op de slaapkamers terwijl de bewoners slapen?
Want ze kwamen pas over drieën uit hen bed.
Helemaal mee eens. Huub is wel zwaar door de mand gevallen. Langzaam maar zeker gaan steeds meer mensen dat inzien. Lieke heeft volkomen gelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij mag hij opzouten. En velen hier zeggen: zonder Huub is er niks meer aan. Dan maar alles naar huis en een slotje op de hut.
BB 08
Jaap heeft geen zin meer om te praten...zijn laatste zin was "Uhh we hebben al 2 uur tv gemaakt vandaag"...quote:
Van mij mag er best wat harder opgetreden worden hier op het DGK-subforum, stel desnoods een extra moderator aan. Die ruzie tussen Huub en Lieke fans is allang uit de hand gelopen. Heb de indruk dat vele vaste posters wegblijven de laatste tijd vanwege de sfeer hier...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef schatje het volgende:
Het is niet de bedoeling op FOK! om op de man te spelen. Als je dat niet kan moet je gewoon wegblijven. Daarom een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met het spelen op de man. Dat geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen.
Goh, wist niet dat Jaap dat in zijn contract had staan...hihi!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Jaap heeft geen zin meer om te praten...zijn laatste zin was "Uhh we hebben al 2 uur tv gemaakt vandaag"...
Alles beter dn de verhalen van die Amanda en Selenequote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die draaien muziek.Jaap wilde muziek luisteren,want ze hadden weer voor 2 uur materiaal.
jaap lijkt de laatste 2 mnd wel de regiseur van DGK.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef agter het volgende:
[..]
Goh, wist niet dat Jaap dat in zijn contract had staan...hihi!
Mee eens. Maar merk ook wel dat we elkaar er op aan spreken, dat lijkt me ook goed.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Van mij mag er best wat harder opgetreden worden hier op het DGK-subforum, stel desnoods een extra moderator aan. Die ruzie tussen Huub en Lieke fans is allang uit de hand gelopen. Heb de indruk dat vele vaste posters wegblijven de laatste tijd vanwege de sfeer hier...
Ik kan alleen optreden als gastmod, meer niet. Als ik iets zie wat niet door de beugel kan zeg ik er wat van en meld dit dan achter de schermen zodat de modjes van hier kunnen beslissen van hoe of wat. Dat is de gebruikelijke manier van gastmodden.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Van mij mag er best wat harder opgetreden worden hier op het DGK-subforum, stel desnoods een extra moderator aan. Die ruzie tussen Huub en Lieke fans is allang uit de hand gelopen. Heb de indruk dat vele vaste posters wegblijven de laatste tijd vanwege de sfeer hier...
Het zal maar een lulverhaal van Amanda zijn, zoals zo vaak. Dan maakt ze dus zomaar een persoon kapot (als die persoon bestaat)...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die verhalen van Amanda ........ ze had in de eerste klas een leraar die op
haar geilde en haar steeds aanraakte. Ze noemde zijn naam ook nog even
In het kantoor met Jaapquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
Zet Huub z'n feestje acher door ofzo? Waar is ie?
Kotslucht blijft toch al zo hangen. En het bed zat in ieder geval onder de kots.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, stinkt het daar verschrikkelijk
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die verhalen van Amanda ........ ze had in de eerste klas een leraar die op
haar geilde en haar steeds aanraakte. Ze noemde zijn naam ook nog even
Bij zijn vrienden Passoa en Bacardiquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
Zet Huub z'n feestje acher door ofzo? Waar is ie?
Yups, maar eigenlijk is Avonne de enige die nog actief is als moderator momenteel, en voor een subforum waar de emoties soms hoog oplopen is dat gewoon niet genoeg, dat heeft die idiote ruzie tussen de HL-fans de afgelopen weken wel bewezen...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef schatje het volgende:
Ik kan alleen optreden als gastmod, meer niet. Als ik iets zie wat niet door de beugel kan zeg ik er wat en meld dit achter de schermen zodat de modjes van hier kunnen beslissen van hoe of wat. Dat is de gebruikelijke manier van gastmodden.
Alle kids mochten toch weleens hun 'huis'dier meenemen naar school.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda nam haar paard mee naar school en liet hem poepen op het schoolplein
Zou Brian daar niet gek van worden?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:48 schreef agter het volgende:
Merk wel dat zonder H&J de streams meteen een stuk saaier zijn.
Al dat gebabbel van A & S...zucht...
Haha!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie weet gebruikte ze haar teaser dansje wel bij hem als ze een SO wilde overdoen, neem het zo'n man dan maar es kwalijk
Dat vraag ik me ook vaak af...hoe houdt hij het uit zeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Zou Brian daar niet gek van worden?
Ik heb het al gelezen... hij zit met Jaap in het kantoor....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Bij zijn vrienden Passoa en Bacardi
Dit is echt superirritant voor mensen zonder streams. Als je het antwoord niet weet, antwoordt dan niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Bij zijn vrienden Passoa en Bacardi
Nee nu niet, die staat stijf van de pammetjesquote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Zou Brian daar niet gek van worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |