Eentje waarvan hij het achteraf pas door heeft, dat ie genaaid is~.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Benieuwd welk standje hij dan in gaat nemen
Nee de koning moet je eruit halen.Hij was jarig zei hij.Dus dat is gewoon onzin over wat gezegd word neerzetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen streams, werd dat echt gezegd?
dr staat heel Nederland lacht je uitquote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind de tekst wel goed van het kaartje. En ben het er wel mee eens.
Je kunt best een Huub-fan zijn en toch zien dat Lieke meer vrouw dan Huub man is. Toch?
Huub is inderdaad soms een jongejte van 12. Volwassen komt hij IMO niet echt over op dit moment. En gisteren met die hoeren ook niet.
Dat is toch geen vervelende opmerking?
Iedereen moet schrijven op een kaartje wat hij/zij wil, ik vind het alleen belachelijk om voor heel Nederland te gaan pratenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind de tekst wel goed van het kaartje. En ben het er wel mee eens.
Je kunt best een Huub-fan zijn en toch zien dat Lieke meer vrouw dan Huub man is. Toch?
Huub is inderdaad soms een jongejte van 12. Volwassen komt hij IMO niet echt over op dit moment. En gisteren met die hoeren ook niet.
Dat is toch geen vervelende opmerking?
Er staat "als je zo door gaat lacht heel Nederland je uit"...Of zo iets, maar in ieder geval met "als je zo doorgaat".quote:Op woensdag 26 december 2007 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dr staat heel Nederland lacht je uit
tis leuk als iemand een kaartje stuurt maar je kan nooit spreken voor de rest van nederland, spreek voor jezelf.
Jij gooit iedereen er ook uit, klokslag 12 uur? Sorry jongens, ben niet meer jarig, opbokken allemaalquote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef 64-Bitch het volgende:
Weet Huub zelfs niet dat een verjaardag na 24 uur is AFGELOPEN?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
Er staat "als je zo door gaat lacht heel Nederland je uit"...Of zo iets, maar in ieder geval met "als je zo doorgaat".
En ja, als Huub alleen maar doorgaat met achter Lieke aan te lopen, en Brian op die manier op zijn sloffen de villa laat winnen, dan denk ik wel dat Nederland reden heeft om Huub uit te lachen...
Dus laten we hopen dat dat niet nodig is en Huub weer gaat SPELEN!@
Conclusie....hij is eigenzinnig en neukt graagquote:Op woensdag 26 december 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neukte met hoeren ..... Huub neukte met Hedda .... Huub sliep met de danseressen ..... Huub sliep met Pamela .... Huub verneukt zelfs het advies van Theo ........
Nou dan lach ik Huub niet uit.Maar ben bang dat me computer dan niet meer heel is ,als die Brian gaat winnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
Er staat "als je zo door gaat lacht heel Nederland je uit"...Of zo iets, maar in ieder geval met "als je zo doorgaat".
En ja, als Huub alleen maar doorgaat met achter Lieke aan te lopen, en Brian op die manier op zijn sloffen de villa laat winnen, dan denk ik wel dat Nederland reden heeft om Huub uit te lachen...
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij gooit iedereen er ook uit, klokslag 12 uur? Sorry jongens, ben niet meer jarig, opbokken allemaal
Dat hoop ik met je mee. De streams zullen een stuk leuker worden als Lieke weg is, en Huub en Jaap samen tegen Amanda en Brian gaan spelen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
onmogelijk te bepalen wat heel nederland denkt. klinklare onzin. jij denkt dat er 1 mening bestaat over ook maar 1 ding waar elke nederlander achter staat? niet dus.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:30 schreef agter het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Conclusie....hij is eigenzinnig en neukt graag
DAt kan ik gaan doen, de envelop is nog niet dichtgeplakt. Ik denk dat Huub dan gelijk een hartaanval krijgt.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
je had erbij moeten zetten...names de leden van Nowlive!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi....zet het er dus nog maar even bij!! Of die een hartaanval krijgt zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef noucky het volgende:
[..]
DAt kan ik gaan doen, de envelop is nog niet dichtgeplakt. Ik denk dat Huub dan gelijk een hartaanval krijgt.
Maar ik ben geen nowliver, ik wil geen lid zijn van een sekte en een sekteleider Sly die over de rug van Huub geld wil om zogenaamde acties voor Huub, hij gebruikt het geld stomweg voor smsjes en die nowlivers die dan ook nogeens zelf smssen. Sly wil rijk worden en roem vergaren,
Toen ik de live internetshow bekeek en de aanwezige uitverkorenen van de prijsvraag zag (de Huubfans via nowlive) dan weet ik genoeg wie Sly en de Huubfans zijn
In een kamer vol met kotsquote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef Varen het volgende:
lieke slaapt bij Jaap
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dr staat heel Nederland lacht je uit
tis leuk als iemand een kaartje stuurt maar je kan nooit spreken voor de rest van nederland, spreek voor jezelf.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Iedereen neukt graag.
Alleen mensen met fatsoen doen het MET liefde.
En mensen zonder enig fatsoen kunnen het ZONDER liefde.
Dat is het grote verschil.
Ze verschoont wel het bed en de huishouding zal toch de kots wel opgeruimd hebben hoop ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |