En kan daarom maar beter vrijgezel blijven,quote:
JAAA daar scoor je mee!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Maar mijn feliciatiekaart aan Huub gaat morgen de bus op. Tekst:
Heerlijk om te zien hoe jij jezelf voor schut zet, ga zo door en heel Nederland lacht je uit. Het cadeau van Leike vond ik tof. Minder hoe jij ermee omging, want oh wat is het moeilijk om de waarheid onder ogen durven te zien. Voor mij ben je een jochie 12, een man zijn is ver te zoeken bij jou. Gefeliciteerd nog trouwens met je 12e verjaardag.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Welk kanaal kijk jij? Belgie 1 ofzo?
Die kaart zal helaas niet aankomen!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Heerlijk om te zien hoe jij jezelf voor schut zet, ga zo door en heel Nederland lacht je uit. Het cadeau van Leike vond ik tof. Minder hoe jij ermee omging, want oh wat is het moeilijk om de waarheid onder ogen durven te zien. Voor mij ben je een jochie 12, een man zijn is ver te zoeken bij jou. Gefeliciteerd nog trouwens met je 12e verjaardag.
Pfew, gelukkig zijn er nog een paar volwassen, intelligente streamers hierquote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
je had erbij moeten zetten...names de leden van Nowlive!!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
en daar valt dan dus onmogelijk mee te praten. mensen die altijd gelijk hebben en nooit een fout toegeven. discussie bij voorbaat nutteloosquote:Op woensdag 26 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Goed gezegd: Lieke stelt zichzelf nooit ter discussie.
MOI????quote:Op woensdag 26 december 2007 01:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Daar deed je zelf ook aan mee. Misschien voel je dat zelf minder...................
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En kan daarom maar beter vrijgezel blijven,
dan kan hij neuken met wie hij wil neuken
als die andere dat ook tenminst wilt .
Interessant, Lieke heeft het dan toch erg achter de ellebogen. Waaruit bleek dit?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Nu blijkt dat Lieke zelf heeft gevraagd Quinten 'de villa in te gooien'. Ze ontmoette hem op de dag van DOB.
Ze durft geen fouten toe te geven. Dan kiest ze liever voor een tussenweg.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Goed gezegd: Lieke stelt zichzelf nooit ter discussie.
Of gewoon een gelijkgestemde zien te vinden en samen swinger worden ofzoquote:Op woensdag 26 december 2007 02:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En kan daarom maar beter vrijgezel blijven,
dan kan hij neuken met wie hij wil neuken
als die andere dat ook tenminst wilt .
Huub en Jaap trokken het uit haar toen ze er grapjes over maakten (er wordt een vent de villa ingegooid en Lieke hapt).quote:Op woensdag 26 december 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Interessant, Lieke heeft het dan toch erg achter de ellebogen. Waaruit bleek dit?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
Heerlijk, ze liet zich nog maar eens kennenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub en Jaap trokken het uit haar toen ze er grapjes over maakten (er wordt een vent de villa ingegooid en Lieke hapt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |