Worden tickets in Nederland aan TPG post over gedragenquote:Your item, posted on 22/05/08 with reference xxxxxxx has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Het is ook niet de officiele clip (die is er niet) maar een of ander project waar ze All I Need voor gebruikt hebben..quote:
Ja, maar dan sta ik altijd zo lang in de rij achter Afrikaanse mensen die geld naar Afrika willen sturen voor andere Afrikaanse mensen die zijn achtergebleven en zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:38 schreef Q. het volgende:
Kan tickets ophalen op het postkantoor. Zal zaterdag worden denk ik, dan zou ie open moeten zijn..
De eerste avond in Dublin hebben ze Paranoid Android wel gespeeld, zie: http://www.ateaseweb.com/(...)night-1-live-report/quote:Op zondag 8 juni 2008 05:25 schreef LintuxCx het volgende:
Net Radiohead gezien in Malahide Castle (Dublin). Was erg gaaf. Al had ik wel graag Paranoid Android en nog wat tracks van OK Computer willen horen. Waarschijnlijk zijn ze die al zat.
Wist niet dat dit de aftrap van de tour was trouwens, cool.De lichtshow is erg gaaf, dat moet je gewoon zien. Dit was mijn eerste keer Radiohead, dus ik had geen idee wat te verwachten. Was niet teleurgesteld. Ook de setlist was op bovenstaand voor mij klein minpuntje prima.
Yep! Die, Airbag, en nog een track van OK Computer volgens mij, weet even geen titel. Ook een stuk of drie/vier van Hail to the Thief, verder voornamelijk dingen van nieuwere albums die ik niet echt ken. Maar 't was allemaal goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef snopprinses het volgende:
@ LintuxCx: Hebben ze toevallig wel exit music gespeeld?
Droom maar lekker verderquote:Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef snopprinses het volgende:
ahh cool
hoop dat ze ook nog Lewis gaan spelen..maar op Werchter als ik ze zie zal zowiezo een ingekorte setlist zijn jammer genoeg.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder
Nummers van Pablo Honey en de My iron lung EP worden (helaas) niet meer live gespeeld.
Ik zou graag The Trickster live willen zien, maar dan moet ik wachten op een tijdmachine.
Alle nummers van OK Computerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:55 schreef Houniet het volgende:
Radiohead noep meldt zich.
Ik ken alleen de nummers Street Spirit en Creep. Welke nummers moet ik nog meer kennen? Want op TV beweren ze dat ze een van de beste bands ooit zijn?
O dat kan wel,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
Dat nieuwe album is toch de best of?
En is uitgebracht door EMI, de vorige platenmaatschappij van Radiohead, terwijl de band er niet achterstaat..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:10 schreef Felixa het volgende:
De Best Of... is een paar weken geleden uitgekomen.
Kid Aquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:55 schreef Houniet het volgende:
Radiohead noep meldt zich.
Ik ken alleen de nummers Street Spirit en Creep. Welke nummers moet ik nog meer kennen? Want op TV beweren ze dat ze een van de beste bands ooit zijn?
Een nummer en een album.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:50 schreef Houniet het volgende:
Kid A? Is dat een nummer of een album.Staat in de OP
.
Ja inderdaad, altijd tranen bij dit nummer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg tijdens concerten bij Exit Music altijd tranen in mijn ogen en/ of kippenvel.
Het wordt dan zo mooi stil in de zaal/ op het veld, en het is zo`n schitterend breekbaar nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorprogramma duurt meestal zo`n 3 kwartier: half uurtje pauze en dan RADIOHEAD.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ben al mega blij als Pyramid Song gespeeld wordt. Mijn allerallerallerlievelings.
Iemand enig idee hoelang het concert gaat duren? Inclusief Bat for Lashes?
En hoelaat het afgelopen is dus?
Het is uitverkocht...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:36 schreef Thijsssss het volgende:
Ik zit zo hard in dubio. Heb het geld eigenlijk niet gelijk voor handen in verband met andere verplichte uitgaven, maar wil eigenlijk wel heel graag, want de kans is niet enorm dat ze binnenkort weer in Nederland komen. En het blijft toch de beste band van de wereld...
Ik zie ze beide kerenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog heel even en dan is 't zover.
Maar jullie gaan allemaal al op 1 Juli, ik zie ze een paar dagen later op Werchter.
Ik heb ze zondag nog gezienquote:
Ik vind het geluid wat voller klinken. Ze hebben ook lekker dik vinyl gebruikt. Ook die hoes op groot formaat vind ik fijn. Sindsdien dat de nieuwe release LP's even duur zijn dan een cd gloednieuw, ben ik overgeschakeld op vinyl. Hij is niet anders maar als je een mierenneuker bent...quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Duvel het volgende:
Is ie toffer dan de cd dan?
Daar hoop ik ook op!quote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Ik voorzie nog wel een gastoptreden van Michael Stipe!
Die is die dag al in Nederland en moet de volgende dag spelen in A'dam. Zou me niks verbazen als die een nummertje mee komt doen.
Zou leuk zijn!quote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Die is die dag al in Nederland en moet de volgende dag spelen in A'dam. Zou me niks verbazen als die een nummertje mee komt doen.
Dat zou behoorlijk geniaal zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Vanavond in Manchester vrijwel dezelfde setlist, alleen Pyramid Song ipv Like Spinning Plates.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:36 schreef peaceman het volgende:
En die setlist van Glasgow is errug fijn!
De laatste vier nummersquote:01 15 Step
02 Airbag
03 There There
04 All I Need
05 Nude
06 Arpeggi
07 The Gloaming
08 The National Anthem
09 Faust Arp [People are moshing during Faust Arp! Thom: "Enough. Who'd we look like, the Arctic Monkeys?"]
10 No Surprises
11 Jigsaw Falling Into Place
12 Reckoner
13 Just
14 Bangers ‘n Mash
15 Everything In Its Right Place
16 Fake Plastic Trees
17 Bodysnatchers
Encore 1
18 Videotape
19 Paranoid Android
20 Myxomatosis
21 Optimistic [Thom: "You ever met a politician and got the feeling they’re hollow inside? I had that feeling. However, I remain optimistic".]
22 Karma Police
Encore 2
23 Pyramid Song
24 2+2=5
25 Idioteque
Encore 3
26 Lucky
Inderdaad! Anders wil ik mijn geld terug.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:37 schreef Gubbe85 het volgende:
ze moeten wel how to dissapear completely en exit music spelen hoor
Je gaat niet meer?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef MaJo het volgende:
Iemand interesse in een kaartje voor morgen tegen de kostprijs? PM me dan
Jawel, maar een andere vriendin van me is ook ziekquote:
Ja is dat een vette band? Ken ze nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
Heb er echt enorm veel zin in. Hopelijk spelen ze een goede setlist, zoals hierboven idd. Wel graag inclusief Pyramid song!Ik kijk ook erg uit naar Bat for Lashes.
Er staat vanaf de ring al goed aangegeven waar je moet parkeren. Mijn ervaring is dat het nogal even kan duren voor je van dat parkeerterrein af bent... Onderweg naar het parkeerterrein kom je langs diverse parkeerplaatsen met straatparkeren. Als ik weer met de auto zou gaan, zou ik hem op één van die plekken neerzetten...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kom met de auto...iemand ervaring met waar je het beste kan parkeren?
Oke! Tnx! Da's idd vaak het drama....weg komen na een concert.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat vanaf de ring al goed aangegeven waar je moet parkeren. Mijn ervaring is dat het nogal even kan duren voor je van dat parkeerterrein af bent... Onderweg naar het parkeerterrein kom je langs diverse parkeerplaatsen met straatparkeren. Als ik weer met de auto zou gaan, zou ik hem op één van die plekken neerzetten...
Vorig jaar bij Björk zaten er allemaal mensen op een heuveltje aan de achter/ zijkant van het podium, dus meeluisteren is gratis.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:37 schreef thettes het volgende:
En kun je ook van buiten het terrein meegenieten? Woon er 15 minuten vandaan ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |