Het is uitverkocht...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:36 schreef Thijsssss het volgende:
Ik zit zo hard in dubio. Heb het geld eigenlijk niet gelijk voor handen in verband met andere verplichte uitgaven, maar wil eigenlijk wel heel graag, want de kans is niet enorm dat ze binnenkort weer in Nederland komen. En het blijft toch de beste band van de wereld...
Ik zie ze beide kerenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog heel even en dan is 't zover.
Maar jullie gaan allemaal al op 1 Juli, ik zie ze een paar dagen later op Werchter.
Ik heb ze zondag nog gezienquote:
Ik vind het geluid wat voller klinken. Ze hebben ook lekker dik vinyl gebruikt. Ook die hoes op groot formaat vind ik fijn. Sindsdien dat de nieuwe release LP's even duur zijn dan een cd gloednieuw, ben ik overgeschakeld op vinyl. Hij is niet anders maar als je een mierenneuker bent...quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Duvel het volgende:
Is ie toffer dan de cd dan?
Daar hoop ik ook op!quote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Ik voorzie nog wel een gastoptreden van Michael Stipe!
Die is die dag al in Nederland en moet de volgende dag spelen in A'dam. Zou me niks verbazen als die een nummertje mee komt doen.
Zou leuk zijn!quote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Die is die dag al in Nederland en moet de volgende dag spelen in A'dam. Zou me niks verbazen als die een nummertje mee komt doen.
Dat zou behoorlijk geniaal zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Vanavond in Manchester vrijwel dezelfde setlist, alleen Pyramid Song ipv Like Spinning Plates.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:36 schreef peaceman het volgende:
En die setlist van Glasgow is errug fijn!
De laatste vier nummersquote:01 15 Step
02 Airbag
03 There There
04 All I Need
05 Nude
06 Arpeggi
07 The Gloaming
08 The National Anthem
09 Faust Arp [People are moshing during Faust Arp! Thom: "Enough. Who'd we look like, the Arctic Monkeys?"]
10 No Surprises
11 Jigsaw Falling Into Place
12 Reckoner
13 Just
14 Bangers ‘n Mash
15 Everything In Its Right Place
16 Fake Plastic Trees
17 Bodysnatchers
Encore 1
18 Videotape
19 Paranoid Android
20 Myxomatosis
21 Optimistic [Thom: "You ever met a politician and got the feeling they’re hollow inside? I had that feeling. However, I remain optimistic".]
22 Karma Police
Encore 2
23 Pyramid Song
24 2+2=5
25 Idioteque
Encore 3
26 Lucky
Inderdaad! Anders wil ik mijn geld terug.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:37 schreef Gubbe85 het volgende:
ze moeten wel how to dissapear completely en exit music spelen hoor
Je gaat niet meer?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef MaJo het volgende:
Iemand interesse in een kaartje voor morgen tegen de kostprijs? PM me dan
Jawel, maar een andere vriendin van me is ook ziekquote:
Ja is dat een vette band? Ken ze nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
Heb er echt enorm veel zin in. Hopelijk spelen ze een goede setlist, zoals hierboven idd. Wel graag inclusief Pyramid song!Ik kijk ook erg uit naar Bat for Lashes.
Er staat vanaf de ring al goed aangegeven waar je moet parkeren. Mijn ervaring is dat het nogal even kan duren voor je van dat parkeerterrein af bent... Onderweg naar het parkeerterrein kom je langs diverse parkeerplaatsen met straatparkeren. Als ik weer met de auto zou gaan, zou ik hem op één van die plekken neerzetten...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kom met de auto...iemand ervaring met waar je het beste kan parkeren?
Oke! Tnx! Da's idd vaak het drama....weg komen na een concert.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat vanaf de ring al goed aangegeven waar je moet parkeren. Mijn ervaring is dat het nogal even kan duren voor je van dat parkeerterrein af bent... Onderweg naar het parkeerterrein kom je langs diverse parkeerplaatsen met straatparkeren. Als ik weer met de auto zou gaan, zou ik hem op één van die plekken neerzetten...
Vorig jaar bij Björk zaten er allemaal mensen op een heuveltje aan de achter/ zijkant van het podium, dus meeluisteren is gratis.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:37 schreef thettes het volgende:
En kun je ook van buiten het terrein meegenieten? Woon er 15 minuten vandaan ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |