Radiohead and MTV EXIT join in unique and exclusive collaboration to riase awareness and increase prevention of human trafficking and exploitation. For more info pls see www.mtvexit.orgquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:44 schreef On het volgende:
Ja, ik zag hem op brand new. Maar ik zie net dat ze ook al een video van All i Need hebben.
Ook een mooie.
Hopen dat je niet plat wordt gedruktquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
OMG geile setlist. Nu verheug ik me nog meer op werchter. Ik sta vooraan tegen het hek geplakt waarschijnlijk.
We suck young blood zou ik graag nog een keer live horen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:42 schreef Idioteque het volgende:
Optimistic en Just zijn liedjes die ze niet vaak meer live hebben gespeeld. Hopelijk komen er nog meer "rare" liedjes tijdens het optreden van Westerpark en Werchter. Lift ofzo <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er bij!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:20 schreef BloodyLotte het volgende:
zolang ze idioteque maar doen vind ik 't best.
Had je die nog niet danquote:Op maandag 12 mei 2008 01:28 schreef MaJo het volgende:
Ik heb OK Computer in Londen gekocht voor 4 pond
Hier ook, dus dan zal t wel waar zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:03 schreef Dandelion het volgende:
Yeah, de Waste tickets zijn verzonden! Tenminste, dat mailden ze.
Idem. Ze willen wel een handtekening hebben maar hallo, ik werk overdag!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:03 schreef Dandelion het volgende:
Yeah, de Waste tickets zijn verzonden! Tenminste, dat mailden ze.
Heb er thuis wel 1 liggen maar die heb ik volgend mij ooit geleendquote:Op maandag 12 mei 2008 01:54 schreef Evertje het volgende:
[..]
Had je die nog niet dan
Heb paar jaar geleden in London in Berwick Street een heleboel promo's en andere rarities vanRadiohead gekocht. Niet normaal hoeveel ze daar hadden!
Wat een kutclip.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:44 schreef On het volgende:
Ja, ik zag hem op brand new. Maar ik zie net dat ze ook al een video van All i Need hebben.
Ook een mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |