Worden tickets in Nederland aan TPG post over gedragenquote:Your item, posted on 22/05/08 with reference xxxxxxx has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Het is ook niet de officiele clip (die is er niet) maar een of ander project waar ze All I Need voor gebruikt hebben..quote:
Ja, maar dan sta ik altijd zo lang in de rij achter Afrikaanse mensen die geld naar Afrika willen sturen voor andere Afrikaanse mensen die zijn achtergebleven en zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:38 schreef Q. het volgende:
Kan tickets ophalen op het postkantoor. Zal zaterdag worden denk ik, dan zou ie open moeten zijn..
De eerste avond in Dublin hebben ze Paranoid Android wel gespeeld, zie: http://www.ateaseweb.com/(...)night-1-live-report/quote:Op zondag 8 juni 2008 05:25 schreef LintuxCx het volgende:
Net Radiohead gezien in Malahide Castle (Dublin). Was erg gaaf. Al had ik wel graag Paranoid Android en nog wat tracks van OK Computer willen horen. Waarschijnlijk zijn ze die al zat.
Wist niet dat dit de aftrap van de tour was trouwens, cool.De lichtshow is erg gaaf, dat moet je gewoon zien. Dit was mijn eerste keer Radiohead, dus ik had geen idee wat te verwachten. Was niet teleurgesteld. Ook de setlist was op bovenstaand voor mij klein minpuntje prima.
Yep! Die, Airbag, en nog een track van OK Computer volgens mij, weet even geen titel. Ook een stuk of drie/vier van Hail to the Thief, verder voornamelijk dingen van nieuwere albums die ik niet echt ken. Maar 't was allemaal goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef snopprinses het volgende:
@ LintuxCx: Hebben ze toevallig wel exit music gespeeld?
Droom maar lekker verderquote:Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef snopprinses het volgende:
ahh cool
hoop dat ze ook nog Lewis gaan spelen..maar op Werchter als ik ze zie zal zowiezo een ingekorte setlist zijn jammer genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |