Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 december 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
De koppen van de personages zien er gelikt uit, klaar om weer los te gaan.
quote:
Annaquote:Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ookal volgde ik het niet echt, toch vond ik Anna stiekem best wel een lekker ding.
ben je de gehele Buffy/Angel-cast aan het gebruiken, Marble?quote:
Tot nu toe heb ik alleen Spike, Willow en Angel pas gebruikt hoor. De rest komt uit The Bold and the Beautiful (Sally, Ridge, Brooke en Taylor) of is Ben Affleck.quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ben je de gehele Buffy/Angel-cast aan het gebruiken, Marble?
viel me in deze "poster" gewoon op. maar je hebt idd ook veel uit the Bold and the Beautiful gebruikt in je vorige story, was ik vergetenquote:Op maandag 24 december 2007 23:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alleen Spike, Willow en Angel pas gebruikt hoor. De rest komt uit The Bold and the Beautiful (Sally, Ridge, Brooke en Taylor) of is Ben Affleck.
Once more with feelingquote:Op maandag 24 december 2007 23:45 schreef alwaysthebest het volgende:
BUNNIES, IT MUST BE BUNNIES!!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik heel vaakquote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Marble het volgende:
Soms kan ik gewoon echt gieren om mijn eigen grappen. Hebben jullie dat ook wel eens? Dan denk ik echt van "Dude, hoe kom je er toch op! Love you long time!"
Oh, dat heb ik heel vaak. Dat vervolgens bijna niemand mijn humor deelt doet me dan ook niet zo veel.quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Marble het volgende:
Soms kan ik gewoon echt gieren om mijn eigen grappen. Hebben jullie dat ook wel eens? Dan denk ik echt van "Dude, hoe kom je er toch op! Love you long time!"
Veel plezierquote:Op woensdag 26 december 2007 17:57 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga straks naar Evita.
Ben benieuwd wie er speelt, Brigitte of Marjolein.
Nouuuuuuuuu.... niks bijzonders hoor, maar je ouders zien dat toch altijd anders he.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben steeds meer benieuwd aan het worden wat de combi alcohol + BVO oplevert in reallife.
gelukkig weten sommige mensen dat dat imago niet de waarheid is.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, prachtig wat voor een imago je wel niet kan opbouwen op een forum.
Maareh... ik ben normaal al soms nogal ADHD, met drank op wordt dat nog iets erger. Zodat ik net dat Chinese serveerstertje even in de maling zat te nemenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben steeds meer benieuwd aan het worden wat de combi alcohol + BVO oplevert in reallife.
Hear who's talking!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gelukkig weten sommige mensen dat dat imago niet de waarheid is.
Ja, regelmatigquote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Marble het volgende:
Ben benieuwd hoe het was en wie er speelde! Zal Brigitte toch gewoon wel geweest zijn?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:57 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga straks naar Evita.
Ben benieuwd wie er speelt, Brigitte of Marjolein.
Het is me niet helemaal duidelijk hoe het personage Zhenar nu opeens als "bad guy" is bestempeld, terwijl hij alleen maar zich liep af te trekken in de woestijn enzoquote:
De bad guy is vaak het lekkerst en het meest interessantquote:Op woensdag 26 december 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk hoe het personage Zhenar nu opeens als "bad guy" is bestempeld, terwijl hij alleen maar zich liep af te trekken in de woestijn enzoEn nooit iets gemeens heeft gedaan
![]()
Als dat mijn enige misdaad is...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De bad guy is vaak het lekkerst en het meest interessant
Ik had Marjolein! Brigitte is er kennelijk toch nog niet helemaal bovenop.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het was en wie er speelde! Zal Brigitte toch gewoon wel geweest zijn?
Ik doe met je mee! Lekker alles opeten wat nog over is!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
KerstMorgen vier ik gewoon derde kerstdag hoor, tis nog niet voorbij
.
Zit je hier nou gewoon heel onbeschaamd je eigen posts te adoreren?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:58 schreef BVO het volgende:
Wat een leuke lieve Kerstmis-post!
Liedjessuggesties voor de kandidaten
Dit was dus zo'n Marble-momentje, ik genoot gewoon van m'n eigen post.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je hier nou gewoon heel onbeschaamd je eigen posts te adoreren?
Goed materiaal helpt bij mij altijd mee om de discipline op te brengen, moet jou ook lukken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:19 schreef Greys het volgende:
Succes dan morgen, of eigenlijk straks!
Ik heb een maand of 7 geleden een nieuw hardloop outfitje gekocht (nieuw als in 'dat had ik uberhaupt nog niet, niet als in 'ik heb er al drie versleten...) en driftig alle Evie-mp3's gedownload. Ken je dat? Dat is een dametje dat je dan gaat influisteren onder het hardlopen wanneer je mag wandelen en wanneer je weer harder moet, begeleid door muziekjes. Maar in elk geval... het wordt mijn goede voornemen voor 2008 om daar ook daadwerkelijk wat mee te gaan doen, want de hardloopschoenen hebben nog verdacht schone zolen.
Dat is echt heel fijn. Lekker op muziek lopen, iemand die je een beetje begeleidt enzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:19 schreef Greys het volgende:
Succes dan morgen, of eigenlijk straks!
Ik heb een maand of 7 geleden een nieuw hardloop outfitje gekocht (nieuw als in 'dat had ik uberhaupt nog niet, niet als in 'ik heb er al drie versleten...) en driftig alle Evie-mp3's gedownload. Ken je dat? Dat is een dametje dat je dan gaat influisteren onder het hardlopen wanneer je mag wandelen en wanneer je weer harder moet, begeleid door muziekjes. Maar in elk geval... het wordt mijn goede voornemen voor 2008 om daar ook daadwerkelijk wat mee te gaan doen, want de hardloopschoenen hebben nog verdacht schone zolen.
Ik heb het gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Greys het volgende:
Ah, nog een kenner!Doe jij dat ook, of weet je alleen van het bestaan ervan enzo?
Ben je nog een beginner of heb je alles al doorlopen?
Elk personage is een afspiegeling van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk hoe het personage Zhenar nu opeens als "bad guy" is bestempeld, terwijl hij alleen maar zich liep af te trekken in de woestijn enzoEn nooit iets gemeens heeft gedaan
![]()
quote:
Zullen we even spetteren Erik?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En hij heeft Alfred Jodocus Kwak tot leven geroepen![]()
.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef Svensational het volgende:
Zo, net De Geheime Kamer afgekeken! Die oude Perkamentus was veel toffer dan de nieuwe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietes! De nieuwe Dumbledore kicks ass!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef Svensational het volgende:
Zo, net De Geheime Kamer afgekeken! Die oude Perkamentus was veel toffer dan de nieuwe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nietes! De nieuwe Dumbledore kicks ass!Luna
is wel verpest door die stomme actrice die haar speelt. In het boek is ze veel leuker! Net als Neville trouwens, die acteurs is té sukkelig, in het boek stelde ik het me nog allemaal net iets minder erg voor
De nieuwe is veel te boos en druk en hij praat te hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Zolang je niet in VBL post, komen er geen VBL-topics in je MyAt hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen VBL in mijn MyAT.
Hij reageerde denk ik op mijn verzoek om een topic te openen in VBLquote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je niet in VBL post, komen er geen VBL-topics in je MyAt hoor.
je bedoelt natuurlijk de active topiclijst, nou dan moet je VBL er maar uit halen
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij reageerde denk ik op mijn verzoek om een topic te openen in VBL!
Nee, ik bedoel de MyAT. Ik reageer namelijk op een post van Svensational die mensen oproept om in VBL een nieuw topic te openen, en dat wil ik niet, want dat krijg ik het in mijn MyAT. Ik weet wel hoe het werkt hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je niet in VBL post, komen er geen VBL-topics in je MyAt hoor.
je bedoelt natuurlijk de active topiclijst, nou dan moet je VBL er maar uit halen
Dumbledore is ook helemaal geen gezellig-lieve man. Hij is van de tough love! En deze is tenminste te verstaan, dat gemompel van die oudequote:Op donderdag 27 december 2007 20:16 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe is veel te boos en druk en hij praat te hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de absolute HP heldin is natuurlijk![]()
Minerva
![]()
.
Ze is precies zoals ze had moeten zijn!
[ Bericht 0% gewijzigd door Tom_Tom- op 27-12-2007 20:20:45 (helding :')) ]![]()
Nou ja, wat Sven dus eigenlijk in één zin zegt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar de absolute HP heldin is natuurlijk![]()
Minerva
![]()
.
[ afbeelding ]
Ze is precies zoals ze had moeten zijn!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, ik las even over de post van Sven heen. Want ik dacht dat je het over de topicopenstorm in VBL had.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, wat Sven dus eigenlijk in één zin zegt.
mijn excuses
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ach, is het Vaduz weer vergeven dat hij zich heeft misdragen een jaar geleden?
Luna is leuk in OOTP!!! En Matthew Lewis is iets te veel verbouwd voor de films ja, op normale foto's vind ik hem veel meer Neville.Ja, die was te weinig in beeld. Net zoals Rickman.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar de absolute HP heldin is natuurlijk![]()
Minerva
![]()
.
[ afbeelding ]
Ze is precies zoals ze had moeten zijn!.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Een jaar geleden was -V- alweer unbanned, get your facts straightquote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, is het Vaduz weer vergeven dat hij zich heeft misdragen een jaar geleden?
Luna is leuk in OOTP!!! En Mathew Lewis is iets te veel verbouwd voor de films ja, op normale foto's vind ik hem veel meer Neville..
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Unbanned wel, maar ze zouden nooit meer mod worden, blablablaquote:Op donderdag 27 december 2007 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een jaar geleden was -V- alweer unbanned, get your facts straight.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ach, wat maakt uit hij is terug waar hij thuis hoort en ik ben er blij omquote:Op donderdag 27 december 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Unbanned wel, maar ze zouden nooit meer mod worden, blablabla.
Dat meen ik me ook te herinneren. Maar ach, he, we gunnen die vadushi ook eens ietsquote:Op donderdag 27 december 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, maar dat was al onderuit gehaald toen MissyMirjam mod werd.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Moet je nou steeds ongeveer zeggen wat ik ook denk :'D!. maar als ik Sister Act zie dan denk ik weer; Hey! McGonagall.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik blijf in haar maar de opper-non zien uit Sister Act![]()
[ afbeelding ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dank je wel, 't wordt nog wel eens wat, iets, ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meen ik me ook te herinneren. Maar ach, he, we gunnen die vadushi ook eens iets.
That's all folks!![]()
Net gezien, wel tof, maar er mankeert toch behoorlijk wat aanquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Een dezer dagen maar de vijfde film aanschaffen. Ik heb nog een Irischeque liggen, kan ik mooi daarvoor gebruiken.!
Het verhaal klopt boektechnisch geen kont van, maar volgensZhenar
mag dat
. Ook is het haardvuur ineens heel anders dan in GOF, veel minder tof, en de Dementors hebben ook een upgrade gekregen
. En Luna is juist precies zoals ik verwacht had, net als
Umbridge
.
http://partyanimal.be/shining_starquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ondanks mn naam ben ik geen breezersletje, Liquidootje.
quote:Persoonlijk: ~ * ~SaArtJe~*~!
Dat ben ik toch niet gekkiequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://partyanimal.be/shining_star
[..]!
. Maar stom dat er dus wel breezersletjes zijn die mijn naam ook gebruiken
.
![]()
Niet alleen breezersletjes hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet gekkie. Maar stom dat er dus wel breezersletjes zijn die mijn naam ook gebruiken
.
! http://www.babes-dudes.nl/shining_star/dagboek
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet alleen breezersletjes hoor! http://www.babes-dudes.nl/shining_star/dagboek
.Wat een stomme naamgenoten heb ik
.
![]()
Dat zijn precies de twee dingen waar ik me ook aan stoorde!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:11 schreef Svensational het volgende:
Ook is het haardvuur ineens heel anders dan in GOF, veel minder tof, en de Dementors hebben ook een upgrade gekregen.
![]()
Dat ze van het boek afwijken, okee, duhhhh, dat moet nu eenmaal met een boekverfilming. Maar dat de films onderling niet consistent zijn...![]()
![]()
!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Die herinnering van Snape hebben ze verneukt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:11 schreef Svensational het volgende:
mag dat
.
Alleen dat Lily hem kwam redden ofzo, toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die herinnering van Snape hebben ze verneukt.
En dat kunnen ze in de volgende film nog wel naar voren laten komen.
Ja maar dan hadden ze nu net zo goed die droom weg kunnen laten.Die droom draaide om Lily.
Nu slapen.
Juist niet! Ik heb zo'n driekwart van alle fora lekker uit mijn AT gegooid. Ik heb echt geen boodschap aan onzinnige TRU-topiques of suffe OUD-topiques bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En dingen uit je AT halen vind ik stom.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Nee, nooit. Ben ik te nuchter voor.
Er staat meer onzin in TRU dan in ONZ.
Maar het alleronzinnigste forum is Brave New World .My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
De enige fora die ik nog wel in mijn AT heb (ben je sneller klaar):
GC
KLB
US
FTR
SHO
B&H
POL
WGR
WFL
C&H
TTK
LIF
R&P
F&F
KPD
TRV
GAM
FEEMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Discussieren over voetbal is zo'n beetje het meest nutteloze tijdverdrijf op Aarde, dus dat was zelfs de eerste die uit mijn AT vloog.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Discussieren over het algemeen is als je er van een afstand naar kijkt vaak behoorlijk nutteloos. Je bereikt er op een forum niet zoveel mee. Maar leuk tijdverdrijf is het toch ook wel weer. En het is je hobby of niet he.That's all folks!![]()
VBL is leuk om over te praten, maar je moet er wel van houden
net paradise city op de radio
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Waarom doen Lynx en chansadres niet meer IDO'en?
En wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?. Behalve het karaoke van Charmed dan. Ah, maar die is toch weg.
chansadres zit in Australië, Lynx kijkt geen Idols meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:20 schreef BVO het volgende:
Waarom doen Lynx en chansadres niet meer IDO'en?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ah, nouja, veel mis je er niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
chansadres zit in Australië, Lynx kijkt geen Idols meer.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Waarom kijkt Lynxie niet meer?
Wii'en, drinken, uitgaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:20 schreef BVO het volgende:
Waarom doen Lynx en chansadres niet meer IDO'en?
En wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?. Behalve het karaoke van Charmed dan. Ah, maar die is toch weg.
. En jij? Het tweede sowieso wel denk ik
.
![]()
quote:
Gister voor het eerst gewii'ed, heb echt erge spierpijn bij mn schouders. Dat boksen is best wel zwaar, maar ik had wel gewonnen
.
![]()
Ohquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was Andiyan toch? Of is hij er samen met chansadres?
.
hij vond dat er een kutsfeer in IDO hing.quote:Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ik droomde laatst dat ik er eentje had gekocht voor 1 euro, ik vond dat zo vreemd aangezien jij gezegd had dat ii overal uitverkocht wasquote:!
Sick fuck, dromen over iets van FOK!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik er eentje had gekocht voor 1 euro, ik vond dat zo vreemd aangezien jij gezegd had dat ii overal uitverkocht was!
.
Noujaquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wii'en, drinken, uitgaan. En jij? Het tweede sowieso wel denk ik
.
! Ik drink echt alleen met uitgaan en feestjes hoor. Maareh... ja, maandag wel uiteraard. Bij vrienden en familie; hapje, drankje, je kent het wel
. Misschien daarna nog uit, moeten we dan even kijken, ik vind uitgaan met O&N altijd vrij kut eerlijk gezegd
.
Boksen op de Wiiquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gister voor het eerst gewii'ed, heb echt erge spierpijn bij mn schouders. Dat boksen is best wel zwaar, maar ik had wel gewonnen
.
. Vooral met de gordijnen open en langslopende mensen die helemaal perplex staan te kijken wat er gebeurt
.
JA HOOOOOOOOOOOOOOOOOI! IK HEB EEN VERVEELDAG!
ENTRERTAIN ME DAN OOK EENS. Hodfr
.
Beev. Zet het op een zuipen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mwah, even niet, de Kerst was zwaar zat. Zelfs morgenavond blijf ik lekker thuis
, om vervolgens maandag weer de bloemetjes buiten te zetten
.
Ik weet zo snel ook niet iets anders wat je zou kunnen doen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als er niemand anders is om mee te spelen, heb je altijd jezelf nogquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet zo snel ook niet iets anders wat je zou kunnen doen.
BVO, heb je niet nog wat teennagels te knippen ofzo?
Vanavond ben ik weg, maar morgenavond ben ik thuis zodat ik ongegeneerd met mijn laptop op schoot Idols kan kijken. VerslavendMaar goed, er zijn ergere verslavingen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Henks uitspraken moeten gebundeld worden. Over Anja, over Sharon, over Pia Douwes ("Oh, is dat een compliment?quote:"). Die man is cult.
Niet cult, gewoon kut.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ook net gezien en het was inderdaad een best wel leuke film.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net gezien, wel tof, maar er mankeert toch behoorlijk wat aan!
mag dat
. Ook is het haardvuur ineens heel anders dan in GOF, veel minder tof, en de Dementors hebben ook een upgrade gekregen
. En Luna is juist precies zoals ik verwacht had, net als
Umbridge
.
Weekend dus.
En vakantie nog.
Kan niet op.
'T jaar is wel bijna op.
Tot zover mijn intelligente zaterdagmorgenopmerkingen
Morge
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)![]()
Peri zit momenteel in het buitenland (ergens waar het sneeuwt).Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb er al weer zin in vanavond!
* laptop accu opgeladen --> check
* plenty M&M's voorhanden --> check
* Thai Sweet Chili chips in huis --> check
* fles Sheridans --> check
* Meneer Greys ervan overtuigd van het feit dat hij ECHT niets mist op een ander net --> ehm...
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 29-12-2007 19:17:33 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oeh, dat heb ik bij mijn stiefoma wel eens gehadquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef Greys het volgende:
Voor Conleche, dit is Sheridans, mijn favo wijvendrankje!
[ afbeelding ]![]()
. Was alleen vergeten hoe het heette!
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik bij mijn stiefoma wel eens gehad![]()
. Was alleen vergeten hoe het heette!
Niet meer vergeten he? Tis zo lekker!![]()
Wat een toffe fles.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef Greys het volgende:
Voor Conleche, dit is Sheridans, mijn favo wijvendrankje!
[ afbeelding ]
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Wat een afknapper he, die tweede foto van James Caviezel
En neem het Conleche maar niet kwalijk hoor, dat ze je een dame noemdeZe is ècht lief
![]()
Ik dacht dat dat andere topic ook een soort kletstopic was![]()
Het ziet er mooi uit die fles, maar, toen Conleche nog een Conlechetje was is ze een keer heul ziek van Bailey's geworden en kan ze die geur niet altijd even goed aan. Ik heb m'n dagelijkse wodkaatje al op en ga nu verder met de fanta-light. Meneer Conleche is in Belgie, dus ik kan ongegeneerd switchen tussen compu en idols!!quote:Ze is ècht liefDank u en leBeau: ik had het natuurlijk kunnen weten, anders had je natuurlijk LaBelle geheten....
![]()
Het andere topic is een kletstopic waar het over Idols moet gaan, en wordt dan ook met name tijdens de uitzending gebruikt. Dit is het slowchattopic van IDO
.
Baileys zijn wel lekker ja. Ik zit te twijfelen of ik zo misschien nog een wijntje meedrink hier thuis, nouja, misschien eentje
. Geen bieravond iig
.
Even een technische vraag± wat moet je ook alweer intoetsen om je toetsenbord weer normaal te krijgen= (dus dat mn vraagteken ook weer echt een vraagteken wordt enzo, dit is te lastig typen)![]()
Ik zit ook weer te twijfelen, heb er zo´n zin inquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef BVO het volgende:
Baileys zijn wel lekker ja. Ik zit te twijfelen of ik zo misschien nog een wijntje meedrink hier thuis, nouja, misschien eentje
. Geen bieravond iig
.
![]()
![]()
![]()
::::::::::::::::::::::::
????????????????????????????????????????[;'][p[;][ jaa hij doet het weer
Thanx BVO!
![]()
Ik ook wel, kan er wel eentje gebruiken na een rotdag. En ach, als ik niet uitga laat ik het toch niet uit de hand lopen
.
Nee ik bestel altijd gewoon light. Als iedereen dat doet kunnen de obers zich tenminste niet verwarren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus je drinkt light omdat je altijd light van de obers krijgt? Of snap ik het weer verkeerd
?
Wat nobel van jequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee ik bestel altijd gewoon light. Als iedereen dat doet kunnen de obers zich tenminste niet verwarren..
![]()
En cola, zo te zienquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef BVO het volgende:
Het andere topic is een kletstopic waar het over Idols moet gaan![]()
Wat had je voor rotdag dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:53 schreef BVO het volgende:
Ik ook wel, kan er wel eentje gebruiken na een rotdag. En ach, als ik niet uitga laat ik het toch niet uit de hand lopen
.
Oeh oeh oeh, het begint!
Je bent blauwquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Na zo'n eenzame kerst is er in de skihut wel genoeg gezelschap.
Sinds wanneer?![]()
Greys, je moet hier over koetjes, kalfjes en uitgewrongen hondjes keuvelen!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat is Airline toch een heerlijk programma!
Ik zit ook t egenieten.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
Wat is Airline toch een heerlijk programma!
Ik ga denk ik maar wat minder slowchatten in het tournament topic, het is al zo'n chaos.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
Gedaan, maar ik zie het verschil nietquote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Sven, kijk voor de gein eens in m'n editgeschiedenis van de usergame.?
quote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk naar je username voor de pluspunten., die was moeilijk te vinden
!
Ga eens praten in de crewchat ofzo.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
morrie
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee ik bestel altijd gewoon light. Als iedereen dat doet kunnen de obers zich tenminste niet verwarren.![]()
Wat aardig en nobel iddIk ga echt geen light bestellen namelijk
![]()
![]()
'ssup yo![]()
Eindelijk laatste kerstdiner achter de rug![]()
Nu nog oudejaarsavond en dan is het gedaan met al die feestelijkheid en kan het echte leven tenminste weer beginnen.
Ik doe het niet voor de obers he?quote:Op zondag 30 december 2007 10:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Wat aardig en nobel iddIk ga echt geen light bestellen namelijk
Heb je inmiddels een Wii?quote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef Zhenar het volgende:
'ssup yo![]()
Eindelijk laatste kerstdiner achter de rug![]()
Nu nog oudejaarsavond en dan is het gedaan met al die feestelijkheid en kan het echte leven tenminste weer beginnen.
Ik wil dat kreng niet eens meerquote:![]()
Hij PMde me.
En nog positief ook, hij heeft me vroegere uitlatingen niet gelezen wss.
![]()
Had jij hem eerst gePMd dan? Met de vraag wie hij was?
Het lijkt me als vader best klote om dan al die rotopmerkingen van ons te lezen![]()
Nee, ik zei gisteren dat ik haar steeds toffer vind worden. En nu heb ik die PM. Dus ik reageer straks nog wel even terugquote:Op zondag 30 december 2007 17:51 schreef Greys het volgende:Had jij hem eerst gePMd dan? Met de vraag wie hij was?
Het lijkt me als vader best klote om dan al die rotopmerkingen van ons te lezen![]()
.
Dat ik haar toffer vind worden zei ik in haar topic gewoon he, kan ik het helpen dat ik gePMd word.
Ja... ja... ja.... nou.... jij voelde gewoon aan je water dat je iets positiefs moest zeggen omdat er een familielid in de buurt was. Ofzo.Maar wat zei hij in zijn PM dan? Of beschaam je dan zijn vertrouwen enzo?
Ik zei gister dat ik haar een schattepoepekindje vond en ik heb toch echt geen PM gehad hoor!quote:Op zondag 30 december 2007 17:58 schreef BVO het volgende:
Dat ik haar toffer vind worden zei ik in haar topic gewoon he, kan ik het helpen dat ik gePMd word.
Wat is dan de username van d'r vader?![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef BVO het volgende:
Tiffany's vader FOK! ook.
http://forum.fok.nl/user/history/200024.
Of ik word natuurlijk in de zeik genomen, maar dan is het wel een matige grap. I mean, neem dan een van m'n favorieten.
Nouja, boeiend.
Ik sprak Nigel net![]()
. Waarvan ik in het begin ook twijfelde of ik niet in de zeik genomen werd
Shining Star zou trots op me zijn; ik heb hem een hart onder de riem gestoken
.
Waar sprak je die dan, op Hyves?Jij roddeljournalist
Niet te hard gestoken, hoop ik?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Kende mensen uit zijn omgeving, waardoor ik hem al een hele tijd geleden eens sprak (waardoor ik ook al wist dat 'ie het theater overleefd had, en dat z'n intro van deze week zo leuk was)quote:Op zondag 30 december 2007 21:21 schreef Greys het volgende:
Waar sprak je die dan, op Hyves?Jij roddeljournalist
Niet te hard gestoken, hoop ik?. Ik spreek hem nauwelijks hoor
, maar ik zag hem nu online staan dus ik denk; ik spreek hem eens aan
.
Hij wilde nog niet zeggen wat zijn volgende nummer gaat worden zeker?
Maar wel leuk dat ie antwoord gaf!
Nee, maar hij gaat er wel weer vol voor. En hij was zelf ook niet echt blij met het commentaar, verbaasde hem ook wel, maar het is zoals ´t is en hij gaat zich er niet door uit het veld laten slaan [nouja, dat laatste was vooral mijn boodschap aan hemquote:Op zondag 30 december 2007 21:27 schreef Greys het volgende:
Hij wilde nog niet zeggen wat zijn volgende nummer gaat worden zeker?
Maar wel leuk dat ie antwoord gaf!]. Ach, en zo ging het nog even door. Maar hij is tof hoor
.
Er is Southpark Marathonquote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me.
En een herhaling van Idols![]()
![]()
Of kom mee-puffen en jubelen in Zwangerschap en Geboorte, waar Brighteyes aan het bevallen is!
Ben ik de enige die denkt: "Zet die computer toch eens weg, BE!"?
.
Is ze nu wel echt aan het bevallen?
Inmiddels istie ook weg hoor
Maar ze is al sinds gisteravond aan het rommelen en zo lang er niets 'echts' gebeurt kan ik me voorstellen dat je wel wat afleiding zoekt
3 cm ontsluiting en gebroken vliezen, een uurtje geleden ofzo.quote:Op zondag 30 december 2007 21:52 schreef Svensational het volgende:
Is ze nu wel echt aan het bevallen?
Of zijn dit weer teveel details?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
NNeuh, ik had het zelf ook al wel gevonden via je ATquote:Op zondag 30 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
3 cm ontsluiting en gebroken vliezen, een uurtje geleden ofzo.
Of zijn dit weer teveel details?.
Afgelopen januari zat ik nog met BE samen in mijn autootje op weg naar Vivi, op kraamvisite. En toen zaten we te geinen wanneer we ooit zelf eens moeder zouden worden. En nog geen jaar later ligt ze gewoon te puffen. Ben blij dat ik niet in haar schoenen sta momenteel trouwens, dat hele baren lijkt me horror!Maar het resultaat lijkt me wel cute!
atb, jij en half Fok! hoor, schaam je niet!
Ben ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef BVO het volgende:
Nouja, boeiend.
Ik sprak Nigel net![]()
. Waarvan ik in het begin ook twijfelde of ik niet in de zeik genomen werd
Shining Star zou trots op me zijn; ik heb hem een hart onder de riem gestoken
.
. Doe 'm volgende keer maar de groetjes van me
.
![]()
Zo van: "Groetjes van Shining star!!11!!1!"
Ze hebben morgen nog tot eind van de middag filmpjesopnames trouwens. Ah, en hij is verkouden. Niet te hopen dat hij dat zaterdag nog is, dan krijgen we weer zo'n komotie over de ziekteperikelen van een kandidaat. Hij vindt wel dat 'ie nogal boze en moeilijke Tiffany-blikken heeft op het podium (die vergelijking met Tiffany maakte hij niet maar ik, om roddels te voorkomen
).
Nee, da's stom. Zeg maar dat er nog meer mensen zijn die 'm heel tof vinden ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef BVO het volgende:
Zo van: "Groetjes van Shining star!!11!!1!"
Ze hebben morgen nog tot eind van de middag filmpjesopnames trouwens. Ah, en hij is verkouden. Niet te hopen dat hij dat zaterdag nog is, dan krijgen we weer zo'n komotie over de ziekteperikelen van een kandidaat. Hij vindt wel dat 'ie nogal boze en moeilijke Tiffany-blikken heeft op het podium (die vergelijking met Tiffany maakte hij niet maar ik, om roddels te voorkomen
).
![]()
Maar shit dat hij verkouden is.. hopelijk is het zaterdag weer een beetje okee. En die boze blikken heb ik niet gezien hoor.
![]()
Aangevraagd.quote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag die robert2006 trouwens een ban ofzo, wat een irritant figuur is dat.
Dat deed ik ook wel, BVO de Mental coachquote:Op zondag 30 december 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, da's stom. Zeg maar dat er nog meer mensen zijn die 'm heel tof vinden ofzo![]()
Maar shit dat hij verkouden is.. hopelijk is het zaterdag weer een beetje okee. En die boze blikken heb ik niet gezien hoor.
. Maar dat vond 'ie ook heel tof enzo, wat Nigel natuurlijk ook zoveel toffer maakt dan arrogante kwal Ollie en draak Neil
. Ik ook niet, maar hij moest wel lachen toen ik dat over Tiffany zei
!
Moeeeeeeeeeh!quote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag die robert2006 trouwens een ban ofzo, wat een irritant figuur is dat.
Hij lijkt me ook een van de weinige kandidaten die ook echt sympathiek is. Ik wil die Wii nog steeds winnen, dus ik ga volgende week gewoon weer een keer stemmenquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel, BVO de Mental coach. Maar dat vond 'ie ook heel tof enzo, wat Nigel natuurlijk ook zoveel toffer maakt dan arrogante kwal Ollie en draak Neil
. Ik ook niet, maar hij moest wel lachen toen ik dat over Tiffany zei
!
[..]
Moeeeeeeeeeh!.
![]()
BVO blijft toch echt Vriend van de Sterren
Waaronder onze eigen schijnende ster nu![]()
Ik zeg het je: hij wordt anchorhead van RTL Boulevard in 216
216 pas al?quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Zhenar het volgende:
BVO blijft toch echt Vriend van de Sterren
Waaronder onze eigen schijnende ster nu![]()
Ik zeg het je: hij wordt anchorhead van RTL Boulevard in 216![]()
Anchorhead is:quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik zeg het je: hij wordt anchorhead van RTL Boulevard in 216
* A fictional city in the Star Wars universe. See List of Star Wars cities.
* A fictional city in the interactive fiction game of the same name. See Anchorhead (game).
Of bedoel je anchorman?
Ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anchorhead is:
* A fictional city in the interactive fiction game of the same name. See Anchorhead (game).
Of bedoel je anchorman?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anchorhead is:
Of bedoel je anchorman?
Anchorman de film.
![]()
Die is zo tof!quote:![]()
![]()
Die vechtscene met al die nieuwsteams![]()
![]()
![]()
Chantal![]()
!
Wat is dat toch een leuk en lekker wijf.
Ja, dat laatste moest er nog even bij om de gayheid van het liedje tegenstand te bieden, hoor.
Zit je ook naar dat programma met Irene Moors en Wendy te kijkenquote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef BVO het volgende:
Chantal![]()
!
Wat is dat toch een leuk en lekker wijf.
Ja, dat laatste moest er nog even bij om de gayheid van het liedje tegenstand te bieden, hoor.
?
Maar Chantal is idd.
![]()
Goed teamwerk in de USG, shining
Ik keek net Miljoenenjacht en heb het nu nog opstaan als behang, en toen kwamen m'nquote:Op zondag 30 december 2007 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zit je ook naar dat programma met Irene Moors en Wendy te kijken?
Maar Chantal is idd.
-gevoelens voor Chantal weer omhoog. Net als vorige week bij Katja vs.
.
Ik vond het maar matigjesquote:.
Houd je bek, geile sletquote:
Daar wilde ik me altijd voor opgeven, maar ik durfde nooitquote:Was altijd zo tof dat ze in die bak sprongen en dan weer ergens naar beneden sprongen
.
![]()
OMGquote:![]()
! Daar bleef ik echt voor thuis toen
!
Die grapjurken van VI.quote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef Svensational het volgende:
PeRi is er niet dus we mogen het wel even over voetbal hebben!
\'Perez terug naar Ajax\'!
That's all folks!![]()
Jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef Greys het volgende:
En hou je OUD ook nog een beetje bij?!
Gefeli BEquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren. En zijn naam is: *tromgeroffel*Sasha Alexander
Ze liggen nog op de kraamafdeling, is uiteindelijk ziekenhuis bevalling geworden. Word nog een fotootje gemaakt om z'n sleutelbeen te controleren, maar BE en mini-stinkiemaken het prima.
Updates foto's etc. volgen. Welterusten!
Neequote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je deze al eens gezien? Schouderklopjes meldtopic.
![]()
!
![]()
![]()
!
![]()
Lieve IDO-ers, ik ga oud en nieuw vieren bij andere toffe mensen. Fijne jaarwisseling en tot in 2008!![]()
![]()
Zit me vakantiefoto´s van dit jaar te bekijken, ik schaam me dood, wat was ik rood in het begin.
.
Me zusje stuurde ze, dus toen dacht ik weer terug aan die mooie zomer die alweer een half jaar geleden isquote:Op maandag 31 december 2007 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat 'me' kan echt niet Beev.
Ben je aan het terugblikken op 't afgelopen jaar?.
Roodheid. Sufheid ook trouwens, what was I thinking.
edit: Weer 'me', sorry.
Ik heb mij vernomen om nooit in blue room te posten, maar voor BE maak ik een uitzondering.
Een kindje op 31 decemberGeleficiteerd!
A little bit hateful![]()
Nee joh BVO, dat zijn lekkere gezonde bruinrood-achtigezonnewangen!
*
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 01-01-2008 03:00:44 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik vind je echt geen Jan Smit-gezicht meer hebben. Op die foto in ieder geval.
Gelukkig nieuwjaar iedereen alvast.
Oh, maar ge zijt een mooie jongenquote:Op maandag 31 december 2007 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Me zusje stuurde ze, dus toen dacht ik weer terug aan die mooie zomer die alweer een half jaar geleden is.
![]()
![]()
Heb ook niet meer zo'n plofkop als vroeger zoals Jan. Wel op mijn (
) OV van 2008 trouwens, had geen zin om nieuwe pasfoto's te maken vanmiddag met als gevolg een verschrikkelijk lelijke foto
. Nouja, toch maar voor een half jaartje (hoop ik
).
Enneh, dank je, ik heb het nooit zo op foto's
.
Dat oliebolletje ben ik me nu aan het voorstellen, dus een kogelrondbabytje met krentjesquote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef Greys het volgende:
Leuk he Liquidootje! BE heeft een oliebolletje van 9 pond vandaag!![]()
![]()
![]()
Jij hebt ook een sexy foto in je hyves!![]()
![]()
Ik zie er ook minder Jantje in BVO.
Toevallig, er komt net een nummer van Jan Smit voorbij in iTunes. 'De zomer voorbij'.
. i know, er zitten wat foute nummers tussen
![]()
![]()
Het is meer Thomas Berge idd.quote:Op maandag 31 december 2007 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie er ook minder Jantje in BVO.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
BVO gefeliciteerd..
Nou, vooruit, ik hap: Waarmee?.
En schiet op want ik moet me nog klaarmaken voor vanavond ja.
quote:Op maandag 31 december 2007 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Me zusje stuurde ze, dus toen dacht ik weer terug aan die mooie zomer die alweer een half jaar geleden is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs de afdruk van je zonnebril maakt het niet een minder smakelijk geheel.
Naast Yolanthekom ik ook schattig uit, Greys.
Ik vond![]()
Daphne
![]()
met een halve oliebol in d'r mond schattiger
.
En LeBeau:!
En Sven :!
Yolanthe heb ik nog gezien in het hotel waar mijn bedrijf een kerstfeest gaf, ze was er voor de opnames van een programma (Twinz). Ze is net zo mooi in het echt als op televisie.
Jan liep ook nog ergens rond, maar die heb ik niet gezien.
Whehehe Daphne zit nog steeds te vreten
"De een zijn dood is de ander zijn oliebol"
M'n vader heeft 'm net geconfisqueerd en nu zijn ze aan het uitzoeken wat het volgende programma wordt.quote:
Een volgend spelprogramma.![]()
![]()
The horror!quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vader heeft 'm net geconfisqueerd en nu zijn ze aan het uitzoeken wat het volgende programma wordt.
Een volgend spelprogramma.![]()
Houden ze niet van die lekker mutserige Oud & Nieuw programma's?
Dat welquote:Op maandag 31 december 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
The horror!![]()
Houden ze niet van die lekker mutserige Oud & Nieuw programma's?Maar ze houden ook van lekker mutserige spelletjes. Ik ga over een kwartier een coup d'état plegen en eisen dat de Top 200 a Go Go op komt.
Hé m'n pa loopt weg!
*zapt naar rtl4*![]()
--Globe--, deze keer "Lachend het jaar uit" met Geer en Goor om 20.00 uur
En toch ga ik ff kijken![]()
Whaaa, ik zit nu Draadstaal te kijken, nooit eerder van gehoord maar Jeroen van Koningsbrugge die een Brabander nadoet.![]()
![]()
![]()
Geer en Goor vind ik wel leuk!quote:Op maandag 31 december 2007 19:15 schreef Greys het volgende:
--Globe--, deze keer "Lachend het jaar uit" met Geer en Goor om 20.00 uur
En toch ga ik ff kijken![]()
![]()
Maar is het nieuw materiaal dan?![]()
![]()
Ze kijken terug op hoogtepunten enzo, samen.
Dus dat wordt vast wel leuk, ik hoop op bloopers
Haha, dat zal wel goed komen dan. Dat hele programma bestond uit bloopers.quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef Greys het volgende:
Ze kijken terug op hoogtepunten enzo, samen.
Dus dat wordt vast wel leuk, ik hoop op bloopers![]()
Ik heb zo in een deuk gelegen om die uitzendingen. Vooral het eerste seizoen.![]()
![]()
Ik heb geloof ik zelden zo hard gelachen als toen Geer "Welkom op de Huttekuttenvreugde" riep in Centerparcs, tegen de aankomende gasten. Op zich was die grap natuurlijk heel flauw en niet grappig, maar toen hij daarna zelf haast in zijn broek pieste van het lachen om zijn eigen grap en er bij moest gaan zitten, met dat astmatische lachje van hem, toen kon je me echt oprapen
Dan heb je nog veel afleveringen te gaan. Topprogramma!quote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Cee het volgende:
Whaaa, ik zit nu Draadstaal te kijken, nooit eerder van gehoord maar Jeroen van Koningsbrugge die een Brabander nadoet.![]()
That's all folks!![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 19:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb geloof ik zelden zo hard gelachen als toen Geer "Welkom op de Huttekuttenvreugde" riep in Centerparcs, tegen de aankomende gasten. Op zich was die grap natuurlijk heel flauw en niet grappig, maar toen hij daarna zelf haast in zijn broek pieste van het lachen om zijn eigen grap en er bij moest gaan zitten, met dat astmatische lachje van hem, toen kon je me echt oprapen
Ik heb het hardst moeten lachen om die allereerste aflevering met al die varkens. Ik kwam echt niet meer bij.![]()
Verder vind ik die van Pieterburen en die bruiloft bij Imca Marina ook helemaal super.![]()
quote:.
Gelukkig Nieuwjaar, IDO-ers!
Dat al jullie wensen uit mogen komen dit jaar
(Behalve dan als je wenst dat Neil Idols wint...)IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |