Breakfast at Tiffany's van Deep Blue Something!quote:Op zondag 23 december 2007 13:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tiffany moet natuurlijk I Think We're Alone Now van Tiffany doen. Als je zo heet kom je daar niet omheen.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef blue_funk het volgende:
Tiffany - K3 / Teleromeo
(mag ze daarna meteen naar huis gestuurd worden)
Jij ziet hem liever rocken a la Queen of aankomen met Madonna's Like a Virgin? Ja, je zegt het maar, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef Marble het volgende:
Waarom alleen zwarte R&B-zangers? Best racistisch. Ik heb zo'n idee dat jij Nigel in een bepaald hoekje probeert te duwen.
Thanx for the creditsquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:28 schreef BVO het volgende:
Ah. Ik zal me er eens over buigen.
In de tussentijd vind ik Fever van Peggy Jane erg geschikt voor Nikki.
Peggy Jane? Doe mij Peggy Lee's versie maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:28 schreef BVO het volgende:
Ah. Ik zal me er eens over buigen.
In de tussentijd vind ik Fever van Peggy Jane erg geschikt voor Nikki.
is dat een sexliedje of zo, nathalie moet gewoon zo'n ubergeil rapliedje zingen van lil'kim of van rammstein met veel zuchten, kreunen en hijgen erdoor ondertussen met haar tieten zwaaiend in een zeemleren lapjequote:Op donderdag 27 december 2007 23:15 schreef Promiss het volgende:
Nathalie - Me so horny (2 live crew)
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
Ben ik de enige die hier continue "Liefdessuggesties voor kandidaten" in lees?
Aan bovenstaande reacties moet dat iets zijn als 'het Nederlandse product'.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:10 schreef m-materazzi het volgende:
Wat s het thema zaterdag ?
Die zou dus ook niet mogen, want dat is geen oorspronkelijke compositie van Nederlandse origine, kijk maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Crosspostje:
Deze voor Nathalie, die zou toch perfect bij haar passen?
Nee, het moeten Engelstalige nummers zijn die oorspronkelijk door Nederlandse artiesten zijn opgenomen. Maar dat schijnt toch heel moeilijk te begrijpen te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef Kleihe het volgende:
Wat betreft nederlandstalige morgen:
Denk dat Bas, gezien zijn vorige weloverwogen keuzes, de Bassie en Adriaan tv tune ten gehore gaat brengen.
Nee, Nederlandstalig komt later in de reeks nog aan bod in een andere liveshow. Morgen moet alles Engelstalig zijn, dat was bij de vorige editie ook zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:25 schreef robert2006 het volgende:
nee, volgens mij moet het een nederlands produkt zijn die internationaal een hit is geweest, dus dat kan dan ook frans bauer of marco borsato of linda, roos & jessica kunnen zijn want die hebben ook gescoord in belgie, en dat is buitenland
Precies. Kijk de Top 2000 eens door voor wat inspiratie. Keus genoeg ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
Ah, dus dat 'over de grens bekend' is heel niet van belang, Riparius? Alleen dat het Engelstalig moet zijn en door een Nederlandse artiest moet zijn opgenomen? Dus, ik noem maar wat, alle nummers van Anouk, Krezip enzo mogen allemaal?
Hoe kom je eigenlijk aan die wijsheid? Vorige keer was alles Engelstalig, maar nergens is dat als voorwaarde gezet. Enkel Nederlands product (en dan met name datgene dat in het buitenlad heeft gescoord, zo voegde Wendy eraan toe).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, het moeten Engelstalige nummers zijn die oorspronkelijk door Nederlandse artiesten zijn opgenomen. Maar dat schijnt toch heel moeilijk te begrijpen te zijn.
Een bron heb ik niet, maar bij de vorige editie meldde Martijn dat er bij de ronde Nederlands product een Engelstalig nummer moest worden gedaan en ik ga er dan ook van uit dat dat nu weer het geval is. Ik zou trouwens geen Nederlandstalige nummers weten die in het buitenland (uitgezonderd Vlaanderen en misschien Suriname en de Antillen) een hit zijn geweest, dus de opmerking van Wendy wijst ook al in de richting van Engelstalig. En ik vermoed dat Jerney dat ook zo wil. Ze wilde alleen in de jury als er twee shows aan het Nederlandse product zouden worden besteed en omdat er in Nederland nou eenmaal veel Engelstalige popmuziek werd en wordt gemaakt door artiesten waarvan zij de belangen behartigt ligt het ook voor de hand het zo te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die wijsheid? Vorige keer was alles Engelstalig, maar nergens is dat als voorwaarde gezet. Enkel Nederlands product (en dan met name datgene dat in het buitenland heeft gescoord, zo voegde Wendy eraan toe).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |