Ook net gezien en het was inderdaad een best wel leuke film.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net gezien, wel tof, maar er mankeert toch behoorlijk wat aan!
Het verhaal klopt boektechnisch geen kont van, maar volgensZhenar
mag dat
. Ook is het haardvuur ineens heel anders dan in GOF, veel minder tof, en de Dementors hebben ook een upgrade gekregen
. En Luna is juist precies zoals ik verwacht had, net als
Umbridge
.
Oeh, dat heb ik bij mijn stiefoma wel eens gehadquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef Greys het volgende:
Voor Conleche, dit is Sheridans, mijn favo wijvendrankje!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik bij mijn stiefoma wel eens gehad![]()
. Was alleen vergeten hoe het heette!
Wat een toffe fles.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef Greys het volgende:
Voor Conleche, dit is Sheridans, mijn favo wijvendrankje!
[ afbeelding ]
quote:Ze is ècht lief
Ik zit ook weer te twijfelen, heb er zo´n zin inquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef BVO het volgende:
Baileys zijn wel lekker ja. Ik zit te twijfelen of ik zo misschien nog een wijntje meedrink hier thuis, nouja, misschien eentje
. Geen bieravond iig
.
Nee ik bestel altijd gewoon light. Als iedereen dat doet kunnen de obers zich tenminste niet verwarren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus je drinkt light omdat je altijd light van de obers krijgt? Of snap ik het weer verkeerd
?
Wat nobel van jequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee ik bestel altijd gewoon light. Als iedereen dat doet kunnen de obers zich tenminste niet verwarren.
En cola, zo te zienquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef BVO het volgende:
Het andere topic is een kletstopic waar het over Idols moet gaan
Wat had je voor rotdag dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:53 schreef BVO het volgende:
Ik ook wel, kan er wel eentje gebruiken na een rotdag. En ach, als ik niet uitga laat ik het toch niet uit de hand lopen
.
Je bent blauwquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Na zo'n eenzame kerst is er in de skihut wel genoeg gezelschap.
Ik zit ook t egenieten.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
Wat is Airline toch een heerlijk programma!
Gedaan, maar ik zie het verschil nietquote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Sven, kijk voor de gein eens in m'n editgeschiedenis van de usergame.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk naar je username voor de pluspunten.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee ik bestel altijd gewoon light. Als iedereen dat doet kunnen de obers zich tenminste niet verwarren.
Ik doe het niet voor de obers he?quote:Op zondag 30 december 2007 10:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Wat aardig en nobel iddIk ga echt geen light bestellen namelijk
Heb je inmiddels een Wii?quote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef Zhenar het volgende:
'ssup yo![]()
Eindelijk laatste kerstdiner achter de rug![]()
Nu nog oudejaarsavond en dan is het gedaan met al die feestelijkheid en kan het echte leven tenminste weer beginnen.
Ik wil dat kreng niet eens meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |