Nee, ik zei gisteren dat ik haar steeds toffer vind worden. En nu heb ik die PM. Dus ik reageer straks nog wel even terugquote:Op zondag 30 december 2007 17:51 schreef Greys het volgende:Had jij hem eerst gePMd dan? Met de vraag wie hij was?
Het lijkt me als vader best klote om dan al die rotopmerkingen van ons te lezen![]()
Ik zei gister dat ik haar een schattepoepekindje vond en ik heb toch echt geen PM gehad hoor!quote:Op zondag 30 december 2007 17:58 schreef BVO het volgende:
Dat ik haar toffer vind worden zei ik in haar topic gewoon he, kan ik het helpen dat ik gePMd word.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef BVO het volgende:
Tiffany's vader FOK! ook.
http://forum.fok.nl/user/history/200024
Kende mensen uit zijn omgeving, waardoor ik hem al een hele tijd geleden eens sprak (waardoor ik ook al wist dat 'ie het theater overleefd had, en dat z'n intro van deze week zo leuk was)quote:Op zondag 30 december 2007 21:21 schreef Greys het volgende:
Waar sprak je die dan, op Hyves?Jij roddeljournalist
Niet te hard gestoken, hoop ik?
Nee, maar hij gaat er wel weer vol voor. En hij was zelf ook niet echt blij met het commentaar, verbaasde hem ook wel, maar het is zoals ´t is en hij gaat zich er niet door uit het veld laten slaan [nouja, dat laatste was vooral mijn boodschap aan hemquote:Op zondag 30 december 2007 21:27 schreef Greys het volgende:
Hij wilde nog niet zeggen wat zijn volgende nummer gaat worden zeker?
Maar wel leuk dat ie antwoord gaf!
Er is Southpark Marathonquote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me.
3 cm ontsluiting en gebroken vliezen, een uurtje geleden ofzo.quote:Op zondag 30 december 2007 21:52 schreef Svensational het volgende:
Is ze nu wel echt aan het bevallen?
Neuh, ik had het zelf ook al wel gevonden via je ATquote:Op zondag 30 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
3 cm ontsluiting en gebroken vliezen, een uurtje geleden ofzo.
Of zijn dit weer teveel details?
Ben ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef BVO het volgende:
Nouja, boeiend.
Ik sprak Nigel net![]()
. Waarvan ik in het begin ook twijfelde of ik niet in de zeik genomen werd
Shining Star zou trots op me zijn; ik heb hem een hart onder de riem gestoken
.
Nee, da's stom. Zeg maar dat er nog meer mensen zijn die 'm heel tof vinden ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef BVO het volgende:
Zo van: "Groetjes van Shining star!!11!!1!"
Ze hebben morgen nog tot eind van de middag filmpjesopnames trouwens. Ah, en hij is verkouden. Niet te hopen dat hij dat zaterdag nog is, dan krijgen we weer zo'n komotie over de ziekteperikelen van een kandidaat. Hij vindt wel dat 'ie nogal boze en moeilijke Tiffany-blikken heeft op het podium (die vergelijking met Tiffany maakte hij niet maar ik, om roddels te voorkomen
).
Aangevraagd.quote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag die robert2006 trouwens een ban ofzo, wat een irritant figuur is dat.
Dat deed ik ook wel, BVO de Mental coachquote:Op zondag 30 december 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, da's stom. Zeg maar dat er nog meer mensen zijn die 'm heel tof vinden ofzo![]()
Maar shit dat hij verkouden is.. hopelijk is het zaterdag weer een beetje okee. En die boze blikken heb ik niet gezien hoor.
Moeeeeeeeeeh!quote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag die robert2006 trouwens een ban ofzo, wat een irritant figuur is dat.
Hij lijkt me ook een van de weinige kandidaten die ook echt sympathiek is. Ik wil die Wii nog steeds winnen, dus ik ga volgende week gewoon weer een keer stemmenquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel, BVO de Mental coach. Maar dat vond 'ie ook heel tof enzo, wat Nigel natuurlijk ook zoveel toffer maakt dan arrogante kwal Ollie en draak Neil
. Ik ook niet, maar hij moest wel lachen toen ik dat over Tiffany zei
!
[..]
Moeeeeeeeeeh!
216 pas al?quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Zhenar het volgende:
BVO blijft toch echt Vriend van de Sterren
Waaronder onze eigen schijnende ster nu![]()
Ik zeg het je: hij wordt anchorhead van RTL Boulevard in 216
Anchorhead is:quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik zeg het je: hij wordt anchorhead van RTL Boulevard in 216
Ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anchorhead is:
* A fictional city in the Star Wars universe. See List of Star Wars cities.
* A fictional city in the interactive fiction game of the same name. See Anchorhead (game).
Of bedoel je anchorman?
quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anchorhead is:
* A fictional city in the Star Wars universe. See List of Star Wars cities.
* A fictional city in the interactive fiction game of the same name. See Anchorhead (game).
Of bedoel je anchorman?
Die is zo tof!quote:
Zit je ook naar dat programma met Irene Moors en Wendy te kijkenquote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef BVO het volgende:
Chantal![]()
!
Wat is dat toch een leuk en lekker wijf.
Ja, dat laatste moest er nog even bij om de gayheid van het liedje tegenstand te bieden, hoor.
Ik keek net Miljoenenjacht en heb het nu nog opstaan als behang, en toen kwamen m'nquote:Op zondag 30 december 2007 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zit je ook naar dat programma met Irene Moors en Wendy te kijken?
Maar Chantal is idd.
Ik vond het maar matigjesquote:
Houd je bek, geile sletquote:
Daar wilde ik me altijd voor opgeven, maar ik durfde nooitquote:
OMGquote:
Die grapjurken van VI.quote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef Svensational het volgende:
PeRi is er niet dus we mogen het wel even over voetbal hebben!
\'Perez terug naar Ajax\'!
Jaquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef Greys het volgende:
En hou je OUD ook nog een beetje bij?
Gefeli BEquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren. En zijn naam is: *tromgeroffel*Sasha Alexander
Ze liggen nog op de kraamafdeling, is uiteindelijk ziekenhuis bevalling geworden. Word nog een fotootje gemaakt om z'n sleutelbeen te controleren, maar BE en mini-stinkiemaken het prima.
Updates foto's etc. volgen. Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |