Dat meen ik me ook te herinneren. Maar ach, he, we gunnen die vadushi ook eens ietsquote:Op donderdag 27 december 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Unbanned wel, maar ze zouden nooit meer mod worden, blablabla.
Ja, maar dat was al onderuit gehaald toen MissyMirjam mod werd.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Unbanned wel, maar ze zouden nooit meer mod worden, blablabla.
Moet je nou steeds ongeveer zeggen wat ik ook denk :'D!. maar als ik Sister Act zie dan denk ik weer; Hey! McGonagall.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik blijf in haar maar de opper-non zien uit Sister Act![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel, 't wordt nog wel eens wat, iets, ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meen ik me ook te herinneren. Maar ach, he, we gunnen die vadushi ook eens iets.
Net gezien, wel tof, maar er mankeert toch behoorlijk wat aanquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Een dezer dagen maar de vijfde film aanschaffen. Ik heb nog een Irischeque liggen, kan ik mooi daarvoor gebruiken.
http://partyanimal.be/shining_starquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ondanks mn naam ben ik geen breezersletje, Liquidootje.
quote:Persoonlijk: ~ * ~SaArtJe~*~
Dat ben ik toch niet gekkiequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://partyanimal.be/shining_star
[..]!
Niet alleen breezersletjes hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet gekkie. Maar stom dat er dus wel breezersletjes zijn die mijn naam ook gebruiken
.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet alleen breezersletjes hoor! http://www.babes-dudes.nl/shining_star/dagboek
Dat zijn precies de twee dingen waar ik me ook aan stoorde!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:11 schreef Svensational het volgende:
Ook is het haardvuur ineens heel anders dan in GOF, veel minder tof, en de Dementors hebben ook een upgrade gekregen.
Die herinnering van Snape hebben ze verneukt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:11 schreef Svensational het volgende:
Het verhaal klopt boektechnisch geen kont van, maar volgensZhenar
mag dat
.
Alleen dat Lily hem kwam redden ofzo, toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die herinnering van Snape hebben ze verneukt.
Juist niet! Ik heb zo'n driekwart van alle fora lekker uit mijn AT gegooid. Ik heb echt geen boodschap aan onzinnige TRU-topiques of suffe OUD-topiques bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En dingen uit je AT halen vind ik stom.
chansadres zit in Australië, Lynx kijkt geen Idols meer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:20 schreef BVO het volgende:
Waarom doen Lynx en chansadres niet meer IDO'en?
Ah, nouja, veel mis je er niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
chansadres zit in Australië, Lynx kijkt geen Idols meer.
Wii'en, drinken, uitgaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:20 schreef BVO het volgende:
Waarom doen Lynx en chansadres niet meer IDO'en?
En wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?. Behalve het karaoke van Charmed dan. Ah, maar die is toch weg.
quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was Andiyan toch? Of is hij er samen met chansadres?
hij vond dat er een kutsfeer in IDO hing.quote:
Ik droomde laatst dat ik er eentje had gekocht voor 1 euro, ik vond dat zo vreemd aangezien jij gezegd had dat ii overal uitverkocht wasquote:
Sick fuck, dromen over iets van FOK!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik er eentje had gekocht voor 1 euro, ik vond dat zo vreemd aangezien jij gezegd had dat ii overal uitverkocht was!
Noujaquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wii'en, drinken, uitgaan. En jij? Het tweede sowieso wel denk ik
.
Boksen op de Wiiquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gister voor het eerst gewii'ed, heb echt erge spierpijn bij mn schouders. Dat boksen is best wel zwaar, maar ik had wel gewonnen
.
Als er niemand anders is om mee te spelen, heb je altijd jezelf nogquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet zo snel ook niet iets anders wat je zou kunnen doen.
Henks uitspraken moeten gebundeld worden. Over Anja, over Sharon, over Pia Douwes ("Oh, is dat een compliment?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |