Neequote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je deze al eens gezien? Schouderklopjes meldtopic.
Me zusje stuurde ze, dus toen dacht ik weer terug aan die mooie zomer die alweer een half jaar geleden isquote:Op maandag 31 december 2007 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat 'me' kan echt niet Beev.
Ben je aan het terugblikken op 't afgelopen jaar?
Oh, maar ge zijt een mooie jongenquote:Op maandag 31 december 2007 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Me zusje stuurde ze, dus toen dacht ik weer terug aan die mooie zomer die alweer een half jaar geleden is.
Roodheid. Sufheid ook trouwens, what was I thinking.
edit: Weer 'me', sorry.
Dat oliebolletje ben ik me nu aan het voorstellen, dus een kogelrondbabytje met krentjesquote:Op maandag 31 december 2007 16:51 schreef Greys het volgende:
Leuk he Liquidootje! BE heeft een oliebolletje van 9 pond vandaag!![]()
Het is meer Thomas Berge idd.quote:Op maandag 31 december 2007 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zie er ook minder Jantje in BVO.
quote:Op maandag 31 december 2007 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Me zusje stuurde ze, dus toen dacht ik weer terug aan die mooie zomer die alweer een half jaar geleden is.
Roodheid. Sufheid ook trouwens, what was I thinking.
edit: Weer 'me', sorry.
M'n vader heeft 'm net geconfisqueerd en nu zijn ze aan het uitzoeken wat het volgende programma wordt.quote:
The horror!quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vader heeft 'm net geconfisqueerd en nu zijn ze aan het uitzoeken wat het volgende programma wordt.
Een volgend spelprogramma.
Dat welquote:Op maandag 31 december 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
The horror!![]()
Houden ze niet van die lekker mutserige Oud & Nieuw programma's?
Geer en Goor vind ik wel leuk!quote:Op maandag 31 december 2007 19:15 schreef Greys het volgende:
--Globe--, deze keer "Lachend het jaar uit" met Geer en Goor om 20.00 uur
En toch ga ik ff kijken![]()
![]()
Haha, dat zal wel goed komen dan. Dat hele programma bestond uit bloopers.quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef Greys het volgende:
Ze kijken terug op hoogtepunten enzo, samen.
Dus dat wordt vast wel leuk, ik hoop op bloopers
Dan heb je nog veel afleveringen te gaan. Topprogramma!quote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Cee het volgende:
Whaaa, ik zit nu Draadstaal te kijken, nooit eerder van gehoord maar Jeroen van Koningsbrugge die een Brabander nadoet.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 19:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb geloof ik zelden zo hard gelachen als toen Geer "Welkom op de Huttekuttenvreugde" riep in Centerparcs, tegen de aankomende gasten. Op zich was die grap natuurlijk heel flauw en niet grappig, maar toen hij daarna zelf haast in zijn broek pieste van het lachen om zijn eigen grap en er bij moest gaan zitten, met dat astmatische lachje van hem, toen kon je me echt oprapen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |