Goed materiaal helpt bij mij altijd mee om de discipline op te brengen, moet jou ook lukken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:19 schreef Greys het volgende:
Succes dan morgen, of eigenlijk straks!
Ik heb een maand of 7 geleden een nieuw hardloop outfitje gekocht (nieuw als in 'dat had ik uberhaupt nog niet, niet als in 'ik heb er al drie versleten...) en driftig alle Evie-mp3's gedownload. Ken je dat? Dat is een dametje dat je dan gaat influisteren onder het hardlopen wanneer je mag wandelen en wanneer je weer harder moet, begeleid door muziekjes. Maar in elk geval... het wordt mijn goede voornemen voor 2008 om daar ook daadwerkelijk wat mee te gaan doen, want de hardloopschoenen hebben nog verdacht schone zolen.
Dat is echt heel fijn. Lekker op muziek lopen, iemand die je een beetje begeleidt enzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:19 schreef Greys het volgende:
Succes dan morgen, of eigenlijk straks!
Ik heb een maand of 7 geleden een nieuw hardloop outfitje gekocht (nieuw als in 'dat had ik uberhaupt nog niet, niet als in 'ik heb er al drie versleten...) en driftig alle Evie-mp3's gedownload. Ken je dat? Dat is een dametje dat je dan gaat influisteren onder het hardlopen wanneer je mag wandelen en wanneer je weer harder moet, begeleid door muziekjes. Maar in elk geval... het wordt mijn goede voornemen voor 2008 om daar ook daadwerkelijk wat mee te gaan doen, want de hardloopschoenen hebben nog verdacht schone zolen.
Ik heb het gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Greys het volgende:
Ah, nog een kenner!Doe jij dat ook, of weet je alleen van het bestaan ervan enzo?
Ben je nog een beginner of heb je alles al doorlopen?
Elk personage is een afspiegeling van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk hoe het personage Zhenar nu opeens als "bad guy" is bestempeld, terwijl hij alleen maar zich liep af te trekken in de woestijn enzoEn nooit iets gemeens heeft gedaan
![]()
quote:
Zullen we even spetteren Erik?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En hij heeft Alfred Jodocus Kwak tot leven geroepen![]()
.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef Svensational het volgende:
Zo, net De Geheime Kamer afgekeken! Die oude Perkamentus was veel toffer dan de nieuwe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietes! De nieuwe Dumbledore kicks ass!quote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef Svensational het volgende:
Zo, net De Geheime Kamer afgekeken! Die oude Perkamentus was veel toffer dan de nieuwe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nietes! De nieuwe Dumbledore kicks ass!Luna
is wel verpest door die stomme actrice die haar speelt. In het boek is ze veel leuker! Net als Neville trouwens, die acteurs is té sukkelig, in het boek stelde ik het me nog allemaal net iets minder erg voor
De nieuwe is veel te boos en druk en hij praat te hard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Zolang je niet in VBL post, komen er geen VBL-topics in je MyAt hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen VBL in mijn MyAT.
Hij reageerde denk ik op mijn verzoek om een topic te openen in VBLquote:Op donderdag 27 december 2007 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je niet in VBL post, komen er geen VBL-topics in je MyAt hoor.
je bedoelt natuurlijk de active topiclijst, nou dan moet je VBL er maar uit halen
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij reageerde denk ik op mijn verzoek om een topic te openen in VBL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |