Helemaal. Al vond ik dat HO HO HOmo in die andere TT wel erg grappigquote:Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat klopt
Mjah, dat is wel de regel eigenlijk en daar hoort men zich aan te houden, maar verwacht niet van ons dat we gaan checken wie de lapo in het laatste deeltje hadquote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef Cairon het volgende:
Haal dan voortaan die: "Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!"
VLARP! VLARP!
Topic kaping AGAIN! Mods doen er aan mee, dus gooi dat ff uit het script ding!
jullie zijn dus wel modjes, maar ook lui ?quote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, dat is wel de regel eigenlijk en daar hoort men zich aan te houden, maar verwacht niet van ons dat we gaan checken wie de lapo in het laatste deeltje had
Done.quote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef Cahir het volgende:
remlof, kan de TT naar de TT van Cairon veranderd worden, die is wel leuk ja
Inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie zijn dus wel modjes, maar ook lui ?
Dan moeten jullie de newbies hier maar beter africhtenquote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef wonderer het volgende:
Beetje raar zo... Als de laposter nou een half uur erover doet, okee, maar zo snel al?
die zijn allemaal al aangemeld bij bad puppyquote:Op zondag 23 december 2007 23:52 schreef remlof het volgende:
Dan moeten jullie de newbies hier maar beter africhten
kerstchocolademelk?quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk voor iedereen klaar
Goed om te weten, want ik wil er ook heen....eerst maar even de eerste film huren en kijken...tis wel weer een tijdje geleden.quote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
Naar Elisabeth geweest... GEWELDIGE FILM, een aanrader.
Ah...geschiedenis is voor haar dat Britney Spears geen dikke dijen had? "It's fun to stay at the V-M-B-O"quote:We even voor mijn vriendinnetje het verhaal in de tijd geplaatst.
Tja...niet echt heel raar he, dit is namelijk vanuit het perspectief Elisabeth geschreven/gefilmt en Eliabeth heeft niet voor niets het hoofd van Mary geeist, dit was echt niet omdat Mary het favorite porselein had laten vallen.quote:Overigens 2 puntjes van kritiek:
Mary word wel erg slecht afgeschilderd.
Dat was hij ook wel een beetje hoor.quote:en
Filips is een beetje te labiel in deze film...
ieuw nee liever niet!quote:Op maandag 24 december 2007 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een koningklijk vel erop volgens Wim Sonneveld ?
Sinds wanneer heb jij de taak van Rudolph overgenomen met zo'n glimmende neus ?quote:Op maandag 24 december 2007 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Jingle beeeeeeells, jingle beeeeeeells, jingle aaaall the waaaaaaaaaay
Sinds ik er nog geen foundation op gesmeerd hebquote:Op maandag 24 december 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de taak van Rudolph overgenomen met zo'n glimmende neus ?
Hij was gewoon iemand die heel erg op ging het zijn geloof. In deze film praat hij of hij geestesziek is ofzo en zo lijkt hij ook soms wel afgeschilderd, stomme gefluister de hele tijd...quote:Op maandag 24 december 2007 10:27 schreef Semisane het volgende:
Dat was hij ook wel een beetje hoor.
ik heb anders nog wel een reserve muts voor je, nee niet nog eens zo'n gouden exemplaar maar gewoon rood. Die kan je dan ook gebruiken om te camouflerenquote:Op maandag 24 december 2007 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik er nog geen foundation op gesmeerd heb
eigenlijk zijn jullie best wel een stel homo's he!quote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel een reserve muts voor je, nee niet nog eens zo'n gouden exemplaar maar gewoon rood. Die kan je dan ook gebruiken om te camoufleren
ja ontkennen heeft geen enkele zinquote:Op maandag 24 december 2007 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
eigenlijk zijn jullie best wel een stel homo's he!
Ik heb de mijne bij mijn moeder thuis laten liggenquote:Op maandag 24 december 2007 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik er nog geen foundation op gesmeerd heb
zij wel ja, ik nietquote:Op maandag 24 december 2007 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de koopgoot is toch nog gewoon openquote:Op maandag 24 december 2007 11:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij mijn moeder thuis laten liggen.
ik ga weer hetero worden. Reden: er zijn geen leuke mannen, dan maar vrouwen....quote:Op maandag 24 december 2007 11:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zij wel ja, ik niet
ik ben een flikker
nou kom dan maar eens eerst met een sluitende defintie van "leuke man"quote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ga weer hetero worden. Reden: er zijn geen leuke mannen, dan maar vrouwen....
typisch, dat is het argument dat veel hetero's gebruiken als reden waarom wij Homosexueel zijn: "je kon zeker geen meisje krijgen".quote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ga weer hetero worden. Reden: er zijn geen leuke mannen, dan maar vrouwen....
Vrouwen brrrquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zeg! Hou je het wel een beetje netjes!quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 24 december 2007 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg! Hou je het wel een beetje netjes!
Oke definitie leuke man:quote:Op maandag 24 december 2007 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou kom dan maar eens eerst met een sluitende defintie van "leuke man"
Och Flipje wordt nog wel eens omschreven als een man die claimde regelmatig met god een gezellig gesprekje te hebben, dus als ze hem in de film de hele tijd tegen zich zelf laten praten, dan vind ik dat geen gekke vonst.quote:Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij was gewoon iemand die heel erg op ging het zijn geloof. In deze film praat hij of hij geestesziek is ofzo en zo lijkt hij ook soms wel afgeschilderd, stomme gefluister de hele tijd...
Ik hoop het maar....ik had haar allang de rondte in gemept...rare mensen met geen historisch besef.quote:Mijn vriendinnetje is wel van de Britney Spears geschiedenis, maar ze heeft gelukkig een hoop andere kwaliteiten die dat gemis goed maken
Dan mag het.quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zeg
ik heb heel veel naar Beatrix gekeken en volgens mij heb ik het koninklijk wuiven nu aardig onder de knie
quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke definitie leuke man:
Kort donker haar licht stoppelbaardje
liefst groene, mag bruine ogen.
180 of langer, maar niet langer dan 195
schoenmaat 44
een verzorgd uiterlijk
niet slank, maar ook niet dik.
BORSTHAAR!
En haat geschoren lullen :S
verder moet hij stoer zijn, maar teder
Hij moet een uitstraling hebben van "hé, kijk daar is een persoonlijkheidje"
romantisch, heerlijk wandelen aan het strand
ergens een lul tussen de 16 á 20cm hebben
Minimaal HBO niveau.
Een goede algemene ontwikkeling hebben
Ik moet me geborgen kunnen voelen bij hem, dat houd in dat hij mij kan overtreffen, mij aankan, maar gewoon onvoorwaardelijk van mij houdt.
rij rijd een leuke auto, vw passat audi a4 of iets in die richting. Een leuke coupe/sportwagen mag ook.
Hij is down to earth, dat wil zeggen geeft alleen om wat echt is en niet om al die uiterlijkheden. Nuchter.
Hij heeft een appartementje ergens in Ede/Arnhem, Apeldoorn mag nog net. Liefst in het centrum.
Ergens tussen de 25 en 35.
Moet ik nog verder gaan??
Mijquote:Op maandag 24 december 2007 12:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent hilarisch en wat krijgt diegene van je terug ?
Lees het sarcasmequote:Op maandag 24 december 2007 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus je hebt mij zo ongeveer beschreven...en dat allemaal van mij fotootje? Knap.quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke definitie leuke man:
Kort donker blond haar licht stoppelbaardje Check
liefst groene, mag bruine ogen. Check nou ja groen/grijs/blauw geloof ik
180 of langer, maar niet langer dan 195 Check
schoenmaat 44 Check
een verzorgd uiterlijk Check
niet slank, maar ook niet dik. Check
BORSTHAAR! Check
En haat geschoren lullen :S Toch maar wel een beetje netjes bijgeknipt/geschoren hoor...oerwoud is vies.![]()
verder moet hij stoer zijn, maar teder Check
Hij moet een uitstraling hebben van "hé, kijk daar is een persoonlijkheidje" Check
romantisch, heerlijk wandelen aan het strand Check nou ja...jij wandelen ik op de Quad!
ergens een lul tussen de 16 á 20cm hebben Check![]()
Minimaal HBO niveau. Check![]()
Een goede algemene ontwikkeling hebben Check Check
Ik moet me geborgen kunnen voelen bij hem, dat houd in dat hij mij kan overtreffen, mij aankan, maar gewoon onvoorwaardelijk van mij houdt. Geen idee want ik ken je niet.![]()
rij rijd een leuke auto, vw passat audi a4 of iets in die richting. Een leuke coupe/sportwagen mag ook.
Hij is down to earth, dat wil zeggen geeft alleen om wat echt is en niet om al die uiterlijkheden. Nuchter. Check
Hij heeft een appartementje ergens in Ede/Arnhem, Apeldoorn mag nog net. Liefst in het centrum. Ja zeg! Amsterdam dus he!
Ergens tussen de 25 en 35. Check
Moet ik nog verder gaan?? Neuh
Wat zijn je kwaliteiten danquote:
ja maar dan passen die fokkers uit Ede en Veenendaal er ook naadloos in volgens mijquote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dus je hebt mij zo ongeveer beschreven...en dat allemaal van mij fotootje? Knap.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke definitie leuke man:
Kort Halflang donker haar licht stoppelbaardje
liefst groene, mag bruine blauwe ogen.
180 of langer, maar niet langer dan 195
schoenmaat 44Zolang het maar geen dwergenklompjes of zeilboten zijn
een verzorgd uiterlijk
niet slank of normaal, maar ook en zeker niet dik.
BORSTHAAR is geen totale afknapper tenzij het een echt tapijt is!
En haat geschoren lullen :S Geen kaalgeschoren maar netjes bij gewertke (een bos onverzorgd floswerk is walgelijk)
verder moet hij stoer zijn, maar teder
Hij moet een uitstraling hebben van "hé, kijk daar is een persoonlijkheidje"
romantisch, heerlijk wandelen aan het strand
ergens een lul tussen de 16 á 20cm hebbenIk verwijs hier naar de vuistregel, al zijn er natuurlijk wel grenzen richting de bovenkant
Minimaal HBO niveau.
Een goede algemene ontwikkeling hebben
Ik moet me geborgen kunnen voelen bij hem, dat houd in dat hij mij kan overtreffen, mij aankan, maar gewoon onvoorwaardelijk van mij houdt.
rij rijd een leuke auto, vw passat audi a4 of iets in die richting. Een leuke coupe/sportwagen mag ook.Interesseert me echt geen ene bal
Hij is down to earth, dat wil zeggen geeft alleen om wat echt is en niet om al die uiterlijkheden. Hij mag best een beetje ijdel zijn en van uiterlijke verzorging houden, zolang het maar niet de spuigaten uitloopt en hij make-up popje gaat zitten spelen
Nuchter.Zweverig
Hij heeft een appartementje ergens in Ede/ArnhemEindhoven, Apeldoorn Ergens anders in Brabant binnen de straal van 15km mag nog net. Liefst in het centrum.
Ergens tussen de 25 en 35. 23 en 37
Hij heeft vriendinnen met de algemene ontwikkeling van een pinda....dat is ook een prestatie hoor.quote:
Zegt de jongen die donderdag een date heeft met een jongen uit fucking Brugge, 3 uur rijden hier vandaanquote:Ergens anders in Brabant binnen de straal van 15km mag nog net
wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dus je hebt mij zo ongeveer beschreven...en dat allemaal van mij fotootje? Knap.
Ha...jij houd van het handenwerk dus....quote:Op maandag 24 december 2007 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwijs hier naar de vuistregel, al zijn er natuurlijk wel grenzen richting de bovenkant
Je kunt merken dat je hier niet vaak meer leest anders had je wel geweten dat de vuistregel wasquote:Op maandag 24 december 2007 12:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ha...jij houd van het handenwerk dus....
Niet denk ik...er is namelijk wel iemand die daar over gaat vallen ben ik bang.quote:
anders doe je ff niet zo wijs dat je een date hebt...quote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de jongen die donderdag een date heeft met een jongen uit fucking Brugge, 3 uur rijden hier vandaan
maar jij zit toch aan de gunstige kant en niet 3 uur in de autoquote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de jongen die donderdag een date heeft met een jongen uit fucking Brugge, 3 uur rijden hier vandaan
Je zou ook even kunnen uitleggen wat jij met die vuistregel bedoelt...want nu komt dat niet zo goed over..zeg maar.quote:Op maandag 24 december 2007 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt merken dat je hier niet vaak meer leest anders had je wel geweten dat de vuistregel was
Niet zo moeilijk doen! Deeltijd relaties zijn ook leuk.quote:Op maandag 24 december 2007 12:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet denk ik...er is namelijk wel iemand die daar over gaat vallen ben ik bang.
is daar g punt en el niet voor uitgevondenquote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
anders doe je ff niet zo wijs dat je een date hebt...
IK WIL GEWOON NEUKEN!!!
(ben nu of dramatisch of geil of beiden...)
Nou...geen van beiden...je hebt eigenlijk enkel een tomtom nodig om de juist parkeerplaats te vinden.quote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IK WIL GEWOON NEUKEN!!!
(ben nu of dramatisch of geil of beiden...)
Ben ik mee eens....ik ben de enige in mijn huis die daar over denkt.quote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen! Deeltijd relaties zijn ook leuk.
ieuw nu krijg ik hele vreemde asociaties met het woordje vuistquote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen uitleggen wat jij met die vuistregel bedoelt...want nu komt dat niet zo goed over..zeg maar.
of even met de trein naar Arnhemquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...geen van beiden...je hebt eigenlijk enkel een tomtom nodig om de juist parkeerplaats te vinden.
en terug komen met een soa zeker.... Heb nog enige standaardquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...geen van beiden...je hebt eigenlijk enkel een tomtom nodig om de juist parkeerplaats te vinden.
Anders doe jij gewoon ff niet zoveel belachelijke eisen stellen. Had je misschien ook een datequote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zie hierbovenquote:IK WIL GEWOON NEUKEN!!!
Nóg een keer uitleggen?quote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen uitleggen wat jij met die vuistregel bedoelt...want nu komt dat niet zo goed over..zeg maar.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders doe jij gewoon ff niet zoveel belachelijke eisen stellen. Had je misschien ook een date
[..]
Zie hierboven
Dat is dan wel weer het andere uiterste hequote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Dus:
boarding now, free entry, everybody welcome!
og, heb nog wel ergens een burka, die doe ik dan wel aan, heb ik niet het uitzicht maar wel het gevoelquote:Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste he
Komen er allemaal van die kaalgeschoren kromme oude lullen uit de josti band met lagen make-up om jonger te lijken op je af!
vreemde herdertjes daar bij jullie op de heidequote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
dit is wel zo lekker he, als ik dit nou eens zou aantreffen als ik vanavond nou naar bed toe ging
[ afbeelding ]
hoezo vreemd? Ik vindt dit lekker!!quote:Op maandag 24 december 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vreemde herdertjes daar bij jullie op de heide
Ik zou meteen de politie bellen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
dit is wel zo lekker he, als ik dit nou eens zou aantreffen als ik vanavond nou naar bed toe ging
[ afbeelding ]
eerder de ME en het WNF, dat die even dat stukje bebossing uit mijn kamer komen verwijderen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou meteen de politie bellen!
is dit nu een wandelende tak meneer ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder de ME en het WNF, dat die even dat stukje bebossing uit mijn kamer komen verwijderen...
de achterkantquote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou meteen de politie bellen!
zou wel op zijn boomstam willen klimmen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
Als de boomstam een bepaalde omtrek heeft, heb je een kapvergunning nodig he?
had jij dan niet beter houthakker of boswachter kunnen worden ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de achterkant [ afbeelding ]![]()
echt als dit bovenop mij zou liggen, heerlijk!!
Ah..nu is het duidelijk...nou ja een kinderhand is ook snel gevult.quote:Op maandag 24 december 2007 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nóg een keer uitleggen?
Ok, komt ie: Een lul is in orde bevonden als ie in stijve toestand boven m'n vuist uitkomt. Dan kan ik er wat mee. Vandaar: de vuitsregel.
Da's op zich helemaal geen grote eis! (al heb ik wle redleijk grote handen)
Veel lelijker kan het niet.quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
en in ene blijkt die eerdere beschijving een stuk minder van toepassing te zijn voor je ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah..nu is het duidelijk...nou ja een kinderhand is ook snel gevult.![]()
Welke van de beschrijvingen?quote:Op maandag 24 december 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in ene blijkt die eerdere beschijving een stuk minder van toepassing te zijn voor je ?
dies ook mooi/leuk, wat was zijn vorige foto dan?quote:Op maandag 24 december 2007 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen plaatsen zomaar ineens mooie nieuwe foto's van zichzelf.
aan mijn lijf geen polonaiseverf- of inktspettersquote:Op maandag 24 december 2007 14:18 schreef hierissieweer het volgende:
vind een man meet mooie stoere tattoo's wel geil
heb zelf een tree of life op mijn arm en een celtic dragon op mijn kuitquote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aan mijn lijf geen polonaiseverf- of inktspetters
die hier bij mij op het werk om de hoek zag al helemaal rood/blauw met 35 procent stickers omdat het anders allemaal over de datum gaatquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet nog naar de supermarkt....
ok, mijn beeld over kerst is nu definitief verneukt door een nakende bear die niet weet dat kledij niet voor niks bestaat en vooral toepasbaar kan zijn op mensen met een lelijk en exhibitionistisch voorkomen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
.. maar ben niet verder gekomen dan de slijter. Veel te druk bij de AH.quote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet nog naar de supermarkt....
Je bent vandaag in geile moodquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zou wel op zijn boomstam willen klimmen!
boodschappenlijstquote:Op maandag 24 december 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vroeger wel eens gedaan trouwens, zo'n lijstje maken
verdurie jah zeg!quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent vandaag in geile mood.
een 17 jarige jochie valt me lastig op gay.nl zal ik hem aan je geven, maar k denk dat ie zelf genaaid wil worden, uiteindelijk zit je toch met gebakken peren.quote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
verdurie jah zeg!
was trouwens net bij de sportschool, om gewoon lekker te sporten en mijn ogen de kost geven je snapt het wel, is dat ding dicht!
nee wil echt wel iets ouder...quote:een 17 jarige jochie valt me lastig op gay.nl zal ik hem aan je geven, maar k denk dat ie zelf genaaid wil worden, uiteindelijk zit je toch met gebakken peren.
was ook nog niet klaar met mijn lijstje.... Maar goed zoals mijn lijstje kom ik geen man tegen, dat is helaas waar...quote:Muts het is bijna kerstavond dan lijkt het me vrij logisch dat ze dicht zijn en trouwens je eisenpakket is vrij materialistisch.
Dat zal wel lukken, al kan ik helaas niet uit, ik ben vandaag naar de huisarts geweest, ik heb Impetigo bullosa en dat blijft nog 4-5 dagen zoquote:Op maandag 24 december 2007 20:21 schreef Cairon het volgende:
Maar toch stiekem een aai over je bol en een prettige kerst toegewenst.
je kunt wel uit dan hoorquote:Op maandag 24 december 2007 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, al kan ik helaas niet uit, ik ben vandaag naar de huisarts geweest, ik heb Impetigo bullosa en dat blijft nog 4-5 dagen zo.
door wie laat jij je zo noemen!? Maar gelukkig heb je genoeg zelfkennis om te weten dat je het niet bentquote:Op maandag 24 december 2007 20:47 schreef Cahir het volgende:
Natuurlijk daarna nog een preek over hoe onvolwassen en kinderachtig ik wel niet ben.
Iemand die ze pappa noemen, welke natuurlijk wel volwassen is (buiten het feit dat hij om de 5 minuten spoorloos verdwenen is, en dan klagen dat ik nergens benquote:Op maandag 24 december 2007 22:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
door wie laat jij je zo noemen!? Maar gelukkig heb je genoeg zelfkennis om te weten dat je het niet bent
dude, je hebt gewoon teveel binding met je ouders dus. Breken die hap, of in ieder geval afbouwen!quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Iemand die ze pappa noemen, welke natuurlijk wel volwassen is (buiten het feit dat hij om de 5 minuten spoorloos verdwenen is, en dan klagen dat ik nergens ben).
Alsof ik daar nooit aan heb gedachtquote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dude, je hebt gewoon teveel binding met je ouders dus. Breken die hap, of in ieder geval afbouwen!
Met een rode korst zo groot als een 50 cent op mijn wang? Sorry, maar dan blijf ik thuisquote:Op maandag 24 december 2007 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je kunt wel uit dan hooralleen niet kussen!
Ik ben... o das ' geheim 'quote:Op maandag 24 december 2007 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
heb je geen auto/rijbewijs?
mentaal beperkt?quote:
gewoon eerst dat groenespul daarna een goude foundation en klaar ben je Ag, familie, die begrijp ook wel als je wat brak bent dat, dat komt door de drank!quote:Op maandag 24 december 2007 22:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Met een rode korst zo groot als een 50 cent op mijn wang? Sorry, maar dan blijf ik thuis, ik moet sowieso morgen eerst paradepaardje spelen bij de familie
.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewoon eerst dat groenespul daarna een goude foundation en klaar ben je Ag, familie, die begrijp ook wel als je wat brak bent dat, dat komt door de drank!
quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.huidinfo.nl/impetigo.html
*iew iew*
' Ja men zoon gebruikt foundationquote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan ken je mijn familie en mijn vader niet, morgen moet ik me perfect gedragen. Ik gun paps graag zijn pleziertje om over mij en mijn broertje op te scheppen
.
Nee nee, als mijn vader het over mij heeft zegt hij altijd ,,mijn oudste zoon'' , terwijl wanneer hij het over mijn broertje heeft hij hem gewoon Lucas noemt, waarom zou ik ook niet wetenquote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
' Ja men zoon gebruikt foundation! '
om er voor te zorgen dat geen enkele antibiotica meer helpt?quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig niet bij mij, ik heb maar 1 rood korstje, daarom moest ik zo hard zeuren om antibiotica tabletten plus antibioticazalf voorgeschreven te krijgen
.
Zo hey, én zalf én tabletten...quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Zakje het volgende:
Zo erg is het gelukkig niet bij mij, ik heb maar 1 rood korstje, daarom moest ik zo hard zeuren om antibiotica tabletten plus antibioticazalf voorgeschreven te krijgen
.
Teenschimmel? Ga daten met een voetenfetishquote:Op maandag 24 december 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo hey, én zalf én tabletten...
'k Vind mijn tenen stom. Afgelopen nacht stonden ze in de jeukende fik, kon er niet van slapen.
En of het nou voetschimmel is, of wintertenen, of een allergische reactie op die Lamisil-creme... geen idee. Volgende week ofzo maar 's naar de huisarts, voor het eerst in tien jaar ofzo.
Ook wel zwemmerseczeem geheten.quote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef Cahir het volgende:
Teenschimmel? Ga daten met een voetenfetish!
Waarom ga je niet gewoon naar het inloopspreekuurquote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook wel zwemmerseczeem geheten.
Heb ik ook nooit gehad, maar op basis van google dacht ik dat dat 't wel zou zijn.
Ik heb nooit ietsquote:Op maandag 24 december 2007 23:19 schreef Zakje het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar het inloopspreekuur? Zodra ik ook maar een vermoeden heb dat er iets niet in orde is ga ik, en als je er snel bij bent, is het meestal ook snel weer over
.
heb ik die naam dan?quote:
vochtige voeten??quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook wel zwemmerseczeem geheten.
Heb ik ook nooit gehad, maar op basis van google dacht ik dat dat 't wel zou zijn.
Dan zou ik dagelijks gaan als ik je advies opvolgquote:Op maandag 24 december 2007 23:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar het inloopspreekuur? Zodra ik ook maar een vermoeden heb dat er iets niet in orde is ga ik, en als je er snel bij bent, is het meestal ook snel weer over
.
Ben jij zo kleinzierig?quote:Op maandag 24 december 2007 23:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan zou ik dagelijks gaan als ik je advies opvolg
Nope.quote:
Nee, daar kap ik effe mee. Of misschien smeer ik alleen de tenen aan de rechtervoet ofzo, om te kijken of er verschil optreedt. Eigenlijk heb ik een beetje 't vermoeden dat het ook met slechte huiddoorbloeding (wintertenen?) te maken heeft... Leve googlequote:Maar ff blijven doorsmeren met de lamisil dan gaat het wel over
De onderste...quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef samjustme het volgende:
Wat staat me beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanuit het christelijke zuiden een zalig kerstfeest
[ afbeelding ]
Try harderquote:
dan die scene met die non, en dan vooral het laatste stukje. Thanx sisterquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Try harder.
Trouwens Rush Hour 3 is best wel funny,
Chinese bad guy: [shouts at Carter in French]
Detective James Carter: [to Lee] What the hell is that?
Chief Inspector Lee: I think he's speaking French.
Detective James Carter: You Asian, stop humiliating yourself!
wiesda?quote:
JA hallo, als hij open is voor het publiek ... alsof de rest dat niet doet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:18 schreef samjustme het volgende:
Je gaat niet in mijn fotoboek bij persoonlijke foto´s rondpluizen, er stonden een aantal pics van mensen die ik persoonlijk ken en die willen niet op internet geplaatst worden pff
Met alle respect, maar zou jij het prettig vinden als jan en Alleman foto's van je familie zou plaatsen op internet, in het zo te zeggen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
JA hallo, als hij open is voor het publiek ... alsof de rest dat niet doet.
Er stond nerrgens dat ut verboden was/
Wat is dit? Deox, je weet zelf heel goed hoe het eraan ging met Piovan en weet ik veel. Werden er toen ook bans uitgedeeld? Nee..quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zou jij het prettig vinden als jan en Alleman foto's van je familie zou plaatsen op internet, in het zo te zeggen?
Ik zie het dit keer door de vingers, omdat je het niet met opzet dee.
Ik weet daar helemaal niks van af, zulke dingen gingen aan mijn ogen voorbij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat is dit? Deox, je weet zelf heel goed hoe het eraan ging met Piovan en weet ik veel. Werden er toen ook bans uitgedeeld? Nee..
Nee! Daarom juist. Deox lult maar watquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Krijg je daar normaal nog echt een ban voor ook
Ik open er een topic over in FB.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik weet daar helemaal niks van af, zulke dingen gingen aan mijn ogen voorbij.
Ik kan neit garanderen dat mijn beleid hetzelfde is als (insert any mod here)quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee! Daarom juist. Deox lult maar wat
Goed idee eigenlijk....quote:
Ik heb zat mensen ten onder zien gaan door verpreiding van foto's op FOK! Zeker in ONZ met photoshops.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik kan neit garanderen dat mijn beleid hetzelfde is als (insert any mod here)
Je kan je beklag doen bij remlof, maar ik denk dat hij hetzelfde gaat zeggen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
sjonge jonge... Allemaal nu weer ff normaal doen hoor, jullie lijken wel een stel nichten!
nou, volgens mij is het alweer 3 maand gelden dat je gebanned bentquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:38 schreef Cahir het volgende:
EN sam, denk je dat die ene ban na 267 bans te hebben gehad me nog wat doen
en Deox, in die 3 maanden ben ik ook 0x op FOK! geweestquote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Sorry Cahir, ik kan toch niet elk detail uit de policy uit mijn kop wetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Dankzij dubbeldrank
[..]
en Deox, in die 3 maanden ben ik ook 0x op FOK! geweest
Je gaat appels met peren vergelijken je gaat niet foto´s van andere jongens zonder toestemming op fok plaatsenquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb zat mensen ten onder zien gaan door verpreiding van foto's op FOK! Zeker in ONZ met photoshops.
Denk je als Piovan gaat huilen, het met toestemming is gebeurd?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je gaat appels met peren vergelijken je gaat niet foto´s van andere jongens zonder toestemming op fok plaatsen.
Ach, ik ben wel erger gewendquote:
Je hebt wel een grote mond kutjochie. In ieder geval bij mij sta je afgeschreven loser.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:49 schreef Cahir het volgende:
Dan hoef je je ook geen zorgen te maken om de foto's in het FB topic?
/care? Het is FOK! maar..quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond kutjochie. In ieder geval bij mij sta je afgeschreven loser.
kut jochie je gaat geen foto´s plaatsen van anderen mensne uit mijn fotoboek het is fok maar pleur op kleuter. En ik zal bij deze niet meer op je reageren, je bent mijn aandacht niet waard.quote:
Dat is volgens mij wel de gemiddelde mening over hem hier inmiddelsquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond kutjochie. In ieder geval bij mij sta je afgeschreven loser.
Hoe lang zul je het volhouden?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
kut jochie je gaat geen foto´s plaatsen van anderen mensne uit mijn fotoboek het is fok maar pleur op kleuter. En ik zal bij deze niet meer op je reageren, je bent mijn aandacht niet waard.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel de gemiddelde mening over hem hier inmiddels![]()
Is er iets dat je ons moet vertellen Deo?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oke, zijn we allemaar weer vriendjes?
Na de meet heb je ook niet echt vrienden gemaakt hierquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:10 schreef Cahir het volgende:
ot: Hoezo eigenlijk? Heb ik vaker dit soort spul gedaan dan
Zo kun je ook goedpraten dat je een fiets stal ,,omdat hij niet op slot stond'', dat iets niet (sterk) beveiligd staat betekent niet dat je er misbruik van mag maken!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:13 schreef remlof het volgende:
Eén ding, samjustme: jij hebt die foto's zelf op het internet geplaatst, voor iedereen toegankelijk. Dan moet je niet raar opkijken als ze ook af en toe gevonden worden door anderen.
Na de meetquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Na de meet heb je ook niet echt vrienden gemaakt hierof haal ik oude
![]()
![]()
uit de sloot
Waar stonden ze, in z'n fobo op FOK!?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo kun je ook goedpraten dat je een fiets stal ,,omdat hij niet op slot stond'', dat iets niet (sterk) beveiligd staat betekent niet dat je er misbruik van mag maken!
Beide uiteraardquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn de rapen nu gaar of kom je ramptoerist spelen
op één of ander online fotoboek ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar stonden ze, in z'n fobo op FOK!?
Ja, ff je posthistorie checken en bingo!quote:
Op FOK!(post in een topic) zelf en op photobucket.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar stonden ze, in z'n fobo op FOK!?
Dan staan ze dus open en bloot online voor de hele wereld en is dat dom.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
op één of ander online fotoboek ofzo.
Nope, kun je nog wel slapen nu?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Cahir het volgende:
Sam heeft me uitgescholden per PM, is dat banbaar?
Beide zijn dus toegankelijk voor de hele wereld en ergens in Tokio ligt een vent nu te fappenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op FOK!(post in een topic) zelf en op photobucket.
Misschien zet ie het filmpje van z'n fapsessie wel onlinequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide zijn dus toegankelijk voor de hele wereld en ergens in Tokio ligt een vent nu te fappen
Ik wil het ook wel erg graag wetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:23 schreef Cahir het volgende:
Wie zijn de genomineerden Yuri? :p
"Je bent een rund als je op internet iedereen je foto's gunt*quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, wil jij nog een kort verhaaltje voorlezen?
Vind jij wel leuk hequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zet ie het filmpje van z'n fapsessie wel online
+1quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Je bent een rund als je op internet iedereen je foto's gunt*
haalde je even door de war met caironquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:23 schreef Cahir het volgende:
Wie zijn de genomineerden Yuri? :p
Het boeit me niet als anderen iets met de foto´s doen die ik zelf heb geplaatst op fok wel als iemand in mijn fotoboek gaat lopen rondkijken. Maar ach ja nu zijn toch alle pics gedelete.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:13 schreef remlof het volgende:
Eén ding, samjustme: jij hebt die foto's zelf op het internet geplaatst, voor iedereen toegankelijk. Dan moet je niet raar opkijken als ze ook af en toe gevonden worden door anderen.
Gisteren is de tekst bekend gemaakt die paus Benedictus XVI op 1 januari voor zal lezen tijdens zijn traditionele nieuwjaarstoespraak. Daarin zegt hij onder meer dat hij vindt dat alternatieve samenleefvormen, zoals in ogen van de katholieke kerk het huwelijk voor homoseksuelen, de vrede in de weg staan.quote:
Super mooi!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Gekregen voor Kerst van m'n beste vriendin
Zwart leer, bruin croco leer en zilverJeumig!
Ben er ook erg blij meequote:
maar net klaar met kerstvieren dan???quote:
Ja, vriendin in de taxi gezet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar net klaar met kerstvieren dan???
Owquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut he, kwam ik er vandaag om 17.18 uur achter dat je niets uit de zee eet
Dat wordt nog flink improviseren morgen, wetende dat de supremarkten toen allemaal al dicht waren.
Maar wees gerust, ik heb al een oplossing al is het niet heel spectaculair
alleen jullie 2 of verder nog meer?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vriendin in de taxi gezet.
We hebben eerst boodschappen gedaan bij de AH XL. Dat was al de grooste lol!Alle gourmetschalen waren natuurlijk enorm al lang uitverkocht dus we moesten alles samenstellen. bergen eten gehaald. Toen naar mij, heel de tafel gedekt en gepimpt en zo. Heeel heeeeeel veel gegeten (met mega foute kerstmuziek op de achtergrond, glühwein en wel 25 kaarsen of zo). Vervolgens kadootjes en gedichtjes en daarna The Nightmare before Christmas gekeken. Toen weer het gourmetstel aangezet en wederom gegeten (
) en daarna Dirty Dancing 2 gekeken. En toen was het laat
Wie gaat er dan ook op de dag voor kerst nog grote inkopen doen danquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben eerst boodschappen gedaan bij de AH XL. Dat was al de grooste lol!Alle gourmetschalen waren natuurlijk enorm al lang uitverkocht
houd hem in iedergeval van de straat af he...quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de dag voor kerst nog grote inkopen doen dan
Verbazingwekkend hoeveel mensen dat nog doen!quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de dag voor kerst nog grote inkopen doen dan
Nou moest vanmiddag ook nog boodschappen doen, dus ik zaag de bui al hangen: DRUKTE!!! Dus ik was voor de zekerheid maar naar de donkerste supermarkt van Ede gegaan. En tot mijn grote verbazing: Grote rust. Alleen gezellige mocro's die wat rond scharrelen maar geen enkele blanke gestreste huismoeder. Goed te doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel mensen dat nog doen!
En dan is het toch het meest vers voor het diner man
de appie aan trudoplein was nog tot de nok toe vol met gourmetschalen en allemaal in de aanbieding omdat de houdbaarheidsdatum bereikt wasquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben eerst boodschappen gedaan bij de AH XL. Dat was al de grooste lol!Alle gourmetschalen waren natuurlijk enorm al lang uitverkocht dus we moesten alles samenstellen. bergen eten gehaald. Toen naar mij, heel de tafel gedekt en gepimpt en zo. Heeel heeeeeel veel gegeten (met mega foute kerstmuziek op de achtergrond, glühwein en wel 25 kaarsen of zo). Vervolgens kadootjes en gedichtjes en daarna The Nightmare before Christmas gekeken. Toen weer het gourmetstel aangezet en wederom gegeten (
) en daarna Dirty Dancing 2 gekeken. En toen was het laat
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Gekregen voor Kerst van m'n beste vriendin
Zwart leer, bruin croco leer en zilverJeumig!
Een spijkerbroek is beleefder dan ... ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:36 schreef Cahir het volgende:
'doe een spijkerbroek aan'
'hoezo?'
'das beleefder'
'hoezo?'
'omdat iedereen het doet'
'als iedereen van de brug springt, doe jij dat dan ook?'
en dan is het opeens spijkerbroek aandoen of weet ik veel
Dat zei ik ook al! TIs uitgevonden door een stel fucking boerenquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is beleefder dan ... ?
Maar wat had je eerst aan dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al! TIs uitgevonden door een stel fucking boeren
Hij is nog een puberquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is beleefder dan ... ?
Ej ff nieuwsgierig.. hoe oud ben jij?
Een joggingsbroek/trainingsbroek/wequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat had je eerst aan dan?
Ik was je aandacht toch niet meer waardquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is nog een puber, een jaar of 15/16 schat ik in.
Ow ja nee dan is een spijkerbroek inderdaad netter...quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een joggingsbroek/trainingsbroek/we
Op 1e kerstdag? :|quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:22 schreef samjustme het volgende:
Ga denk ik zo naar bios. Twijfel tussen The Golden Compass/P.S. I love you en Enchanted.
Heb nog nooit kerst gevierdquote:
zit hier iets bij wat je niet lust Kreeft, garnalen, zalm?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Owsowwy.....
Maar ik eet wel uit de zee als het moet hoor.
Ga er niet van over m'n nek (tenzij de ogen en schubben er nog bijzitten).
ow... euh wattan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit hier iets bij wat je niet lust Kreeft, garnalen, zalm?
Ik kom met de auto he, dus dat zal bij proeven blijven danquote:Trouwens het kerstdiner heeft ook nog best een fok gehalte, vanavond drinken we Stroekie's wijn, nou ja... jij mag proeven...
Ja hoorquote:20.00 uur, schikt je?
heb je liever dat ik vervangende gerechten maak dan, nu kan ik het nog aanpassenquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawant het komt allemaal uit de zee
maar dan vind ik garnalen de ergste
[..]
Ik kom met de auto he, dus dat zal bij proeven blijven dan
[..]
Ja hoor
als je echt gaat proeven moet er dus een bak naast de fles waarin je naderhand dus kan uitspugenquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom met de auto he, dus dat zal bij proeven blijven dan
je geeft de Chardonnay wel een hele centrale plekquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit hier iets bij wat je niet lust Kreeft, garnalen, zalm?
Trouwens het kerstdiner heeft ook nog best een fok gehalte, vanavond drinken we Stroekie's wijn, nou ja... jij mag proeven...
20.00 uur, schikt je?
is de chardonay het pronkstuk ja?quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je geeft de Chardonnay wel een hele centrale plek![]()
dat zou ik straks door jullie bevestigd zien jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is de chardonay het pronkstuk ja?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:32 schreef MisterO het volgende:
Tha_Erik is misterFOK! geworden![]()
Feli!!!!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:32 schreef MisterO het volgende:
Tha_Erik is misterFOK! geworden![]()
Feli!!!!
Leuk nr!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OviIggZw1Oc
Leuk voor hem idd maar of hij het verdient ben ik niet zeker van. Heb zelf niet aan meegedaan was bang voor kritiek te dik, spleetoogjes blabla.quote:
Alsof het alleen gaat om een leuke kop hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Leuk voor hem idd maar of hij het verdient ben ik niet zeker van. Heb zelf niet aan meegedaan was bang voor kritiek te dik, spleetoogjes blabla.
Misschien ben ik cruel maar hij is nou niet bepaald de mooiste jongen op fok.
Blijkbaar wie de grootste aanhang heeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alsof het alleen gaat om een leuke kop hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |