quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke definitie leuke man:
Kort donker haar licht stoppelbaardje
liefst groene, mag bruine ogen.
180 of langer, maar niet langer dan 195
schoenmaat 44
een verzorgd uiterlijk
niet slank, maar ook niet dik.
BORSTHAAR!
En haat geschoren lullen :S
verder moet hij stoer zijn, maar teder
Hij moet een uitstraling hebben van "hé, kijk daar is een persoonlijkheidje"
romantisch, heerlijk wandelen aan het strand
ergens een lul tussen de 16 á 20cm hebben
Minimaal HBO niveau.
Een goede algemene ontwikkeling hebben
Ik moet me geborgen kunnen voelen bij hem, dat houd in dat hij mij kan overtreffen, mij aankan, maar gewoon onvoorwaardelijk van mij houdt.
rij rijd een leuke auto, vw passat audi a4 of iets in die richting. Een leuke coupe/sportwagen mag ook.
Hij is down to earth, dat wil zeggen geeft alleen om wat echt is en niet om al die uiterlijkheden. Nuchter.
Hij heeft een appartementje ergens in Ede/Arnhem, Apeldoorn mag nog net. Liefst in het centrum.
Ergens tussen de 25 en 35.
Moet ik nog verder gaan??
Mijquote:Op maandag 24 december 2007 12:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent hilarisch en wat krijgt diegene van je terug ?
Lees het sarcasmequote:Op maandag 24 december 2007 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
eigenlijk zijn jullie best wel een stel homo's he!
Dus je hebt mij zo ongeveer beschreven...en dat allemaal van mij fotootje? Knap.quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke definitie leuke man:
Kort donker blond haar licht stoppelbaardje Check
liefst groene, mag bruine ogen. Check nou ja groen/grijs/blauw geloof ik
180 of langer, maar niet langer dan 195 Check
schoenmaat 44 Check
een verzorgd uiterlijk Check
niet slank, maar ook niet dik. Check
BORSTHAAR! Check
En haat geschoren lullen :S Toch maar wel een beetje netjes bijgeknipt/geschoren hoor...oerwoud is vies.![]()
verder moet hij stoer zijn, maar teder Check
Hij moet een uitstraling hebben van "hé, kijk daar is een persoonlijkheidje" Check
romantisch, heerlijk wandelen aan het strand Check nou ja...jij wandelen ik op de Quad!
ergens een lul tussen de 16 á 20cm hebben Check![]()
Minimaal HBO niveau. Check![]()
Een goede algemene ontwikkeling hebben Check Check
Ik moet me geborgen kunnen voelen bij hem, dat houd in dat hij mij kan overtreffen, mij aankan, maar gewoon onvoorwaardelijk van mij houdt. Geen idee want ik ken je niet.![]()
rij rijd een leuke auto, vw passat audi a4 of iets in die richting. Een leuke coupe/sportwagen mag ook.
Hij is down to earth, dat wil zeggen geeft alleen om wat echt is en niet om al die uiterlijkheden. Nuchter. Check
Hij heeft een appartementje ergens in Ede/Arnhem, Apeldoorn mag nog net. Liefst in het centrum. Ja zeg! Amsterdam dus he!
Ergens tussen de 25 en 35. Check
Moet ik nog verder gaan?? Neuh
Wat zijn je kwaliteiten danquote:
ja maar dan passen die fokkers uit Ede en Veenendaal er ook naadloos in volgens mijquote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dus je hebt mij zo ongeveer beschreven...en dat allemaal van mij fotootje? Knap.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke definitie leuke man:
Kort Halflang donker haar licht stoppelbaardje
liefst groene, mag bruine blauwe ogen.
180 of langer, maar niet langer dan 195
schoenmaat 44Zolang het maar geen dwergenklompjes of zeilboten zijn
een verzorgd uiterlijk
niet slank of normaal, maar ook en zeker niet dik.
BORSTHAAR is geen totale afknapper tenzij het een echt tapijt is!
En haat geschoren lullen :S Geen kaalgeschoren maar netjes bij gewertke (een bos onverzorgd floswerk is walgelijk)
verder moet hij stoer zijn, maar teder
Hij moet een uitstraling hebben van "hé, kijk daar is een persoonlijkheidje"
romantisch, heerlijk wandelen aan het strand
ergens een lul tussen de 16 á 20cm hebbenIk verwijs hier naar de vuistregel, al zijn er natuurlijk wel grenzen richting de bovenkant
Minimaal HBO niveau.
Een goede algemene ontwikkeling hebben
Ik moet me geborgen kunnen voelen bij hem, dat houd in dat hij mij kan overtreffen, mij aankan, maar gewoon onvoorwaardelijk van mij houdt.
rij rijd een leuke auto, vw passat audi a4 of iets in die richting. Een leuke coupe/sportwagen mag ook.Interesseert me echt geen ene bal
Hij is down to earth, dat wil zeggen geeft alleen om wat echt is en niet om al die uiterlijkheden. Hij mag best een beetje ijdel zijn en van uiterlijke verzorging houden, zolang het maar niet de spuigaten uitloopt en hij make-up popje gaat zitten spelen
Nuchter.Zweverig
Hij heeft een appartementje ergens in Ede/ArnhemEindhoven, Apeldoorn Ergens anders in Brabant binnen de straal van 15km mag nog net. Liefst in het centrum.
Ergens tussen de 25 en 35. 23 en 37
Hij heeft vriendinnen met de algemene ontwikkeling van een pinda....dat is ook een prestatie hoor.quote:
Zegt de jongen die donderdag een date heeft met een jongen uit fucking Brugge, 3 uur rijden hier vandaanquote:Ergens anders in Brabant binnen de straal van 15km mag nog net
wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dus je hebt mij zo ongeveer beschreven...en dat allemaal van mij fotootje? Knap.
Ha...jij houd van het handenwerk dus....quote:Op maandag 24 december 2007 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwijs hier naar de vuistregel, al zijn er natuurlijk wel grenzen richting de bovenkant
Je kunt merken dat je hier niet vaak meer leest anders had je wel geweten dat de vuistregel wasquote:Op maandag 24 december 2007 12:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ha...jij houd van het handenwerk dus....
Niet denk ik...er is namelijk wel iemand die daar over gaat vallen ben ik bang.quote:
anders doe je ff niet zo wijs dat je een date hebt...quote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de jongen die donderdag een date heeft met een jongen uit fucking Brugge, 3 uur rijden hier vandaan
maar jij zit toch aan de gunstige kant en niet 3 uur in de autoquote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de jongen die donderdag een date heeft met een jongen uit fucking Brugge, 3 uur rijden hier vandaan
Je zou ook even kunnen uitleggen wat jij met die vuistregel bedoelt...want nu komt dat niet zo goed over..zeg maar.quote:Op maandag 24 december 2007 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt merken dat je hier niet vaak meer leest anders had je wel geweten dat de vuistregel was
Niet zo moeilijk doen! Deeltijd relaties zijn ook leuk.quote:Op maandag 24 december 2007 12:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet denk ik...er is namelijk wel iemand die daar over gaat vallen ben ik bang.
is daar g punt en el niet voor uitgevondenquote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
anders doe je ff niet zo wijs dat je een date hebt...
IK WIL GEWOON NEUKEN!!!
(ben nu of dramatisch of geil of beiden...)
Nou...geen van beiden...je hebt eigenlijk enkel een tomtom nodig om de juist parkeerplaats te vinden.quote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
IK WIL GEWOON NEUKEN!!!
(ben nu of dramatisch of geil of beiden...)
Ben ik mee eens....ik ben de enige in mijn huis die daar over denkt.quote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen! Deeltijd relaties zijn ook leuk.
ieuw nu krijg ik hele vreemde asociaties met het woordje vuistquote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen uitleggen wat jij met die vuistregel bedoelt...want nu komt dat niet zo goed over..zeg maar.
of even met de trein naar Arnhemquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...geen van beiden...je hebt eigenlijk enkel een tomtom nodig om de juist parkeerplaats te vinden.
en terug komen met een soa zeker.... Heb nog enige standaardquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...geen van beiden...je hebt eigenlijk enkel een tomtom nodig om de juist parkeerplaats te vinden.
Anders doe jij gewoon ff niet zoveel belachelijke eisen stellen. Had je misschien ook een datequote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zie hierbovenquote:IK WIL GEWOON NEUKEN!!!
Nóg een keer uitleggen?quote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen uitleggen wat jij met die vuistregel bedoelt...want nu komt dat niet zo goed over..zeg maar.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders doe jij gewoon ff niet zoveel belachelijke eisen stellen. Had je misschien ook een date
[..]
Zie hierboven
Dat is dan wel weer het andere uiterste hequote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Dus:
boarding now, free entry, everybody welcome!
og, heb nog wel ergens een burka, die doe ik dan wel aan, heb ik niet het uitzicht maar wel het gevoelquote:Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste he
Komen er allemaal van die kaalgeschoren kromme oude lullen uit de josti band met lagen make-up om jonger te lijken op je af!
vreemde herdertjes daar bij jullie op de heidequote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
dit is wel zo lekker he, als ik dit nou eens zou aantreffen als ik vanavond nou naar bed toe ging
[ afbeelding ]
hoezo vreemd? Ik vindt dit lekker!!quote:Op maandag 24 december 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vreemde herdertjes daar bij jullie op de heide
Ik zou meteen de politie bellen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
dit is wel zo lekker he, als ik dit nou eens zou aantreffen als ik vanavond nou naar bed toe ging
[ afbeelding ]
eerder de ME en het WNF, dat die even dat stukje bebossing uit mijn kamer komen verwijderen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou meteen de politie bellen!
is dit nu een wandelende tak meneer ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder de ME en het WNF, dat die even dat stukje bebossing uit mijn kamer komen verwijderen...
de achterkantquote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou meteen de politie bellen!
zou wel op zijn boomstam willen klimmen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
Als de boomstam een bepaalde omtrek heeft, heb je een kapvergunning nodig he?
had jij dan niet beter houthakker of boswachter kunnen worden ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de achterkant [ afbeelding ]![]()
echt als dit bovenop mij zou liggen, heerlijk!!
Ah..nu is het duidelijk...nou ja een kinderhand is ook snel gevult.quote:Op maandag 24 december 2007 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nóg een keer uitleggen?
Ok, komt ie: Een lul is in orde bevonden als ie in stijve toestand boven m'n vuist uitkomt. Dan kan ik er wat mee. Vandaar: de vuitsregel.
Da's op zich helemaal geen grote eis! (al heb ik wle redleijk grote handen)
Veel lelijker kan het niet.quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
de achterkant [ afbeelding ]![]()
echt als dit bovenop mij zou liggen, heerlijk!!
en in ene blijkt die eerdere beschijving een stuk minder van toepassing te zijn voor je ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah..nu is het duidelijk...nou ja een kinderhand is ook snel gevult.![]()
Welke van de beschrijvingen?quote:Op maandag 24 december 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in ene blijkt die eerdere beschijving een stuk minder van toepassing te zijn voor je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |