Anders doe jij gewoon ff niet zoveel belachelijke eisen stellen. Had je misschien ook een datequote:Op maandag 24 december 2007 12:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
anders doe je ff niet zo wijs dat je een date hebt...
Zie hierbovenquote:IK WIL GEWOON NEUKEN!!!
Nóg een keer uitleggen?quote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je zou ook even kunnen uitleggen wat jij met die vuistregel bedoelt...want nu komt dat niet zo goed over..zeg maar.
quote:Op maandag 24 december 2007 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders doe jij gewoon ff niet zoveel belachelijke eisen stellen. Had je misschien ook een date
[..]
Zie hierboven
Dat is dan wel weer het andere uiterste hequote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Dus:
boarding now, free entry, everybody welcome!
og, heb nog wel ergens een burka, die doe ik dan wel aan, heb ik niet het uitzicht maar wel het gevoelquote:Op maandag 24 december 2007 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste he
Komen er allemaal van die kaalgeschoren kromme oude lullen uit de josti band met lagen make-up om jonger te lijken op je af!
vreemde herdertjes daar bij jullie op de heidequote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
dit is wel zo lekker he, als ik dit nou eens zou aantreffen als ik vanavond nou naar bed toe ging
[ afbeelding ]
hoezo vreemd? Ik vindt dit lekker!!quote:Op maandag 24 december 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vreemde herdertjes daar bij jullie op de heide
Ik zou meteen de politie bellen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
dit is wel zo lekker he, als ik dit nou eens zou aantreffen als ik vanavond nou naar bed toe ging
[ afbeelding ]
eerder de ME en het WNF, dat die even dat stukje bebossing uit mijn kamer komen verwijderen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou meteen de politie bellen!
is dit nu een wandelende tak meneer ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder de ME en het WNF, dat die even dat stukje bebossing uit mijn kamer komen verwijderen...
de achterkantquote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou meteen de politie bellen!
zou wel op zijn boomstam willen klimmen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
Als de boomstam een bepaalde omtrek heeft, heb je een kapvergunning nodig he?
had jij dan niet beter houthakker of boswachter kunnen worden ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de achterkant [ afbeelding ]![]()
echt als dit bovenop mij zou liggen, heerlijk!!
Ah..nu is het duidelijk...nou ja een kinderhand is ook snel gevult.quote:Op maandag 24 december 2007 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nóg een keer uitleggen?
Ok, komt ie: Een lul is in orde bevonden als ie in stijve toestand boven m'n vuist uitkomt. Dan kan ik er wat mee. Vandaar: de vuitsregel.
Da's op zich helemaal geen grote eis! (al heb ik wle redleijk grote handen)
Veel lelijker kan het niet.quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
de achterkant [ afbeelding ]![]()
echt als dit bovenop mij zou liggen, heerlijk!!
en in ene blijkt die eerdere beschijving een stuk minder van toepassing te zijn voor je ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah..nu is het duidelijk...nou ja een kinderhand is ook snel gevult.![]()
Welke van de beschrijvingen?quote:Op maandag 24 december 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in ene blijkt die eerdere beschijving een stuk minder van toepassing te zijn voor je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |