Helemaal. Al vond ik dat HO HO HOmo in die andere TT wel erg grappigquote:Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat klopt
Mjah, dat is wel de regel eigenlijk en daar hoort men zich aan te houden, maar verwacht niet van ons dat we gaan checken wie de lapo in het laatste deeltje hadquote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef Cairon het volgende:
Haal dan voortaan die: "Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!"
VLARP! VLARP!
Topic kaping AGAIN! Mods doen er aan mee, dus gooi dat ff uit het script ding!
jullie zijn dus wel modjes, maar ook lui ?quote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, dat is wel de regel eigenlijk en daar hoort men zich aan te houden, maar verwacht niet van ons dat we gaan checken wie de lapo in het laatste deeltje had
Done.quote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef Cahir het volgende:
remlof, kan de TT naar de TT van Cairon veranderd worden, die is wel leuk ja
Inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie zijn dus wel modjes, maar ook lui ?
Dan moeten jullie de newbies hier maar beter africhtenquote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef wonderer het volgende:
Beetje raar zo... Als de laposter nou een half uur erover doet, okee, maar zo snel al?
die zijn allemaal al aangemeld bij bad puppyquote:Op zondag 23 december 2007 23:52 schreef remlof het volgende:
Dan moeten jullie de newbies hier maar beter africhten
kerstchocolademelk?quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk voor iedereen klaar
Goed om te weten, want ik wil er ook heen....eerst maar even de eerste film huren en kijken...tis wel weer een tijdje geleden.quote:Op maandag 24 december 2007 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
Naar Elisabeth geweest... GEWELDIGE FILM, een aanrader.
Ah...geschiedenis is voor haar dat Britney Spears geen dikke dijen had? "It's fun to stay at the V-M-B-O"quote:We even voor mijn vriendinnetje het verhaal in de tijd geplaatst.
Tja...niet echt heel raar he, dit is namelijk vanuit het perspectief Elisabeth geschreven/gefilmt en Eliabeth heeft niet voor niets het hoofd van Mary geeist, dit was echt niet omdat Mary het favorite porselein had laten vallen.quote:Overigens 2 puntjes van kritiek:
Mary word wel erg slecht afgeschilderd.
Dat was hij ook wel een beetje hoor.quote:en
Filips is een beetje te labiel in deze film...
ieuw nee liever niet!quote:Op maandag 24 december 2007 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een koningklijk vel erop volgens Wim Sonneveld ?
Sinds wanneer heb jij de taak van Rudolph overgenomen met zo'n glimmende neus ?quote:Op maandag 24 december 2007 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Jingle beeeeeeells, jingle beeeeeeells, jingle aaaall the waaaaaaaaaay
Sinds ik er nog geen foundation op gesmeerd hebquote:Op maandag 24 december 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de taak van Rudolph overgenomen met zo'n glimmende neus ?
Hij was gewoon iemand die heel erg op ging het zijn geloof. In deze film praat hij of hij geestesziek is ofzo en zo lijkt hij ook soms wel afgeschilderd, stomme gefluister de hele tijd...quote:Op maandag 24 december 2007 10:27 schreef Semisane het volgende:
Dat was hij ook wel een beetje hoor.
ik heb anders nog wel een reserve muts voor je, nee niet nog eens zo'n gouden exemplaar maar gewoon rood. Die kan je dan ook gebruiken om te camouflerenquote:Op maandag 24 december 2007 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik er nog geen foundation op gesmeerd heb
eigenlijk zijn jullie best wel een stel homo's he!quote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel een reserve muts voor je, nee niet nog eens zo'n gouden exemplaar maar gewoon rood. Die kan je dan ook gebruiken om te camoufleren
ja ontkennen heeft geen enkele zinquote:Op maandag 24 december 2007 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
eigenlijk zijn jullie best wel een stel homo's he!
Ik heb de mijne bij mijn moeder thuis laten liggenquote:Op maandag 24 december 2007 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik er nog geen foundation op gesmeerd heb
zij wel ja, ik nietquote:Op maandag 24 december 2007 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
eigenlijk zijn jullie best wel een stel homo's he!
de koopgoot is toch nog gewoon openquote:Op maandag 24 december 2007 11:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij mijn moeder thuis laten liggen.
ik ga weer hetero worden. Reden: er zijn geen leuke mannen, dan maar vrouwen....quote:Op maandag 24 december 2007 11:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zij wel ja, ik niet
ik ben een flikker
nou kom dan maar eens eerst met een sluitende defintie van "leuke man"quote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ga weer hetero worden. Reden: er zijn geen leuke mannen, dan maar vrouwen....
typisch, dat is het argument dat veel hetero's gebruiken als reden waarom wij Homosexueel zijn: "je kon zeker geen meisje krijgen".quote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ga weer hetero worden. Reden: er zijn geen leuke mannen, dan maar vrouwen....
Vrouwen brrrquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zeg! Hou je het wel een beetje netjes!quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 24 december 2007 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg! Hou je het wel een beetje netjes!
Oke definitie leuke man:quote:Op maandag 24 december 2007 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou kom dan maar eens eerst met een sluitende defintie van "leuke man"
Och Flipje wordt nog wel eens omschreven als een man die claimde regelmatig met god een gezellig gesprekje te hebben, dus als ze hem in de film de hele tijd tegen zich zelf laten praten, dan vind ik dat geen gekke vonst.quote:Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij was gewoon iemand die heel erg op ging het zijn geloof. In deze film praat hij of hij geestesziek is ofzo en zo lijkt hij ook soms wel afgeschilderd, stomme gefluister de hele tijd...
Ik hoop het maar....ik had haar allang de rondte in gemept...rare mensen met geen historisch besef.quote:Mijn vriendinnetje is wel van de Britney Spears geschiedenis, maar ze heeft gelukkig een hoop andere kwaliteiten die dat gemis goed maken
Dan mag het.quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zeg
ik heb heel veel naar Beatrix gekeken en volgens mij heb ik het koninklijk wuiven nu aardig onder de knie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |