Dan zou ik dagelijks gaan als ik je advies opvolgquote:Op maandag 24 december 2007 23:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar het inloopspreekuur? Zodra ik ook maar een vermoeden heb dat er iets niet in orde is ga ik, en als je er snel bij bent, is het meestal ook snel weer over
.
Ben jij zo kleinzierig?quote:Op maandag 24 december 2007 23:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan zou ik dagelijks gaan als ik je advies opvolg
Nope.quote:
Nee, daar kap ik effe mee. Of misschien smeer ik alleen de tenen aan de rechtervoet ofzo, om te kijken of er verschil optreedt. Eigenlijk heb ik een beetje 't vermoeden dat het ook met slechte huiddoorbloeding (wintertenen?) te maken heeft... Leve googlequote:Maar ff blijven doorsmeren met de lamisil dan gaat het wel over
De onderste...quote:Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef samjustme het volgende:
Wat staat me beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanuit het christelijke zuiden een zalig kerstfeest
[ afbeelding ]
Try harderquote:
dan die scene met die non, en dan vooral het laatste stukje. Thanx sisterquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Try harder.
Trouwens Rush Hour 3 is best wel funny,
Chinese bad guy: [shouts at Carter in French]
Detective James Carter: [to Lee] What the hell is that?
Chief Inspector Lee: I think he's speaking French.
Detective James Carter: You Asian, stop humiliating yourself!
wiesda?quote:
JA hallo, als hij open is voor het publiek ... alsof de rest dat niet doet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:18 schreef samjustme het volgende:
Je gaat niet in mijn fotoboek bij persoonlijke foto´s rondpluizen, er stonden een aantal pics van mensen die ik persoonlijk ken en die willen niet op internet geplaatst worden pff
Met alle respect, maar zou jij het prettig vinden als jan en Alleman foto's van je familie zou plaatsen op internet, in het zo te zeggen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
JA hallo, als hij open is voor het publiek ... alsof de rest dat niet doet.
Er stond nerrgens dat ut verboden was/
Wat is dit? Deox, je weet zelf heel goed hoe het eraan ging met Piovan en weet ik veel. Werden er toen ook bans uitgedeeld? Nee..quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zou jij het prettig vinden als jan en Alleman foto's van je familie zou plaatsen op internet, in het zo te zeggen?
Ik zie het dit keer door de vingers, omdat je het niet met opzet dee.
Ik weet daar helemaal niks van af, zulke dingen gingen aan mijn ogen voorbij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat is dit? Deox, je weet zelf heel goed hoe het eraan ging met Piovan en weet ik veel. Werden er toen ook bans uitgedeeld? Nee..
Nee! Daarom juist. Deox lult maar watquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Krijg je daar normaal nog echt een ban voor ook
Ik open er een topic over in FB.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik weet daar helemaal niks van af, zulke dingen gingen aan mijn ogen voorbij.
Ik kan neit garanderen dat mijn beleid hetzelfde is als (insert any mod here)quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee! Daarom juist. Deox lult maar wat
Goed idee eigenlijk....quote:
Ik heb zat mensen ten onder zien gaan door verpreiding van foto's op FOK! Zeker in ONZ met photoshops.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik kan neit garanderen dat mijn beleid hetzelfde is als (insert any mod here)
Je kan je beklag doen bij remlof, maar ik denk dat hij hetzelfde gaat zeggen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
sjonge jonge... Allemaal nu weer ff normaal doen hoor, jullie lijken wel een stel nichten!
nou, volgens mij is het alweer 3 maand gelden dat je gebanned bentquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:38 schreef Cahir het volgende:
EN sam, denk je dat die ene ban na 267 bans te hebben gehad me nog wat doen
en Deox, in die 3 maanden ben ik ook 0x op FOK! geweestquote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Sorry Cahir, ik kan toch niet elk detail uit de policy uit mijn kop wetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Dankzij dubbeldrank
[..]
en Deox, in die 3 maanden ben ik ook 0x op FOK! geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |