dies ook mooi/leuk, wat was zijn vorige foto dan?quote:Op maandag 24 december 2007 14:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen plaatsen zomaar ineens mooie nieuwe foto's van zichzelf.
aan mijn lijf geen polonaiseverf- of inktspettersquote:Op maandag 24 december 2007 14:18 schreef hierissieweer het volgende:
vind een man meet mooie stoere tattoo's wel geil
heb zelf een tree of life op mijn arm en een celtic dragon op mijn kuitquote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aan mijn lijf geen polonaiseverf- of inktspetters
die hier bij mij op het werk om de hoek zag al helemaal rood/blauw met 35 procent stickers omdat het anders allemaal over de datum gaatquote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet nog naar de supermarkt....
ok, mijn beeld over kerst is nu definitief verneukt door een nakende bear die niet weet dat kledij niet voor niks bestaat en vooral toepasbaar kan zijn op mensen met een lelijk en exhibitionistisch voorkomen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de achterkant [ afbeelding ]![]()
echt als dit bovenop mij zou liggen, heerlijk!!
.. maar ben niet verder gekomen dan de slijter. Veel te druk bij de AH.quote:Op maandag 24 december 2007 15:29 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet nog naar de supermarkt....
Je bent vandaag in geile moodquote:Op maandag 24 december 2007 13:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zou wel op zijn boomstam willen klimmen!
boodschappenlijstquote:Op maandag 24 december 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vroeger wel eens gedaan trouwens, zo'n lijstje maken
verdurie jah zeg!quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent vandaag in geile mood.
een 17 jarige jochie valt me lastig op gay.nl zal ik hem aan je geven, maar k denk dat ie zelf genaaid wil worden, uiteindelijk zit je toch met gebakken peren.quote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
verdurie jah zeg!
was trouwens net bij de sportschool, om gewoon lekker te sporten en mijn ogen de kost geven je snapt het wel, is dat ding dicht!
nee wil echt wel iets ouder...quote:een 17 jarige jochie valt me lastig op gay.nl zal ik hem aan je geven, maar k denk dat ie zelf genaaid wil worden, uiteindelijk zit je toch met gebakken peren.
was ook nog niet klaar met mijn lijstje.... Maar goed zoals mijn lijstje kom ik geen man tegen, dat is helaas waar...quote:Muts het is bijna kerstavond dan lijkt het me vrij logisch dat ze dicht zijn en trouwens je eisenpakket is vrij materialistisch.
Dat zal wel lukken, al kan ik helaas niet uit, ik ben vandaag naar de huisarts geweest, ik heb Impetigo bullosa en dat blijft nog 4-5 dagen zoquote:Op maandag 24 december 2007 20:21 schreef Cairon het volgende:
Maar toch stiekem een aai over je bol en een prettige kerst toegewenst.
je kunt wel uit dan hoorquote:Op maandag 24 december 2007 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, al kan ik helaas niet uit, ik ben vandaag naar de huisarts geweest, ik heb Impetigo bullosa en dat blijft nog 4-5 dagen zo.
door wie laat jij je zo noemen!? Maar gelukkig heb je genoeg zelfkennis om te weten dat je het niet bentquote:Op maandag 24 december 2007 20:47 schreef Cahir het volgende:
Natuurlijk daarna nog een preek over hoe onvolwassen en kinderachtig ik wel niet ben.
Iemand die ze pappa noemen, welke natuurlijk wel volwassen is (buiten het feit dat hij om de 5 minuten spoorloos verdwenen is, en dan klagen dat ik nergens benquote:Op maandag 24 december 2007 22:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
door wie laat jij je zo noemen!? Maar gelukkig heb je genoeg zelfkennis om te weten dat je het niet bent
dude, je hebt gewoon teveel binding met je ouders dus. Breken die hap, of in ieder geval afbouwen!quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Iemand die ze pappa noemen, welke natuurlijk wel volwassen is (buiten het feit dat hij om de 5 minuten spoorloos verdwenen is, en dan klagen dat ik nergens ben).
Alsof ik daar nooit aan heb gedachtquote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dude, je hebt gewoon teveel binding met je ouders dus. Breken die hap, of in ieder geval afbouwen!
Met een rode korst zo groot als een 50 cent op mijn wang? Sorry, maar dan blijf ik thuisquote:Op maandag 24 december 2007 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je kunt wel uit dan hooralleen niet kussen!
Ik ben... o das ' geheim 'quote:Op maandag 24 december 2007 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
heb je geen auto/rijbewijs?
mentaal beperkt?quote:
gewoon eerst dat groenespul daarna een goude foundation en klaar ben je Ag, familie, die begrijp ook wel als je wat brak bent dat, dat komt door de drank!quote:Op maandag 24 december 2007 22:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Met een rode korst zo groot als een 50 cent op mijn wang? Sorry, maar dan blijf ik thuis, ik moet sowieso morgen eerst paradepaardje spelen bij de familie
.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewoon eerst dat groenespul daarna een goude foundation en klaar ben je Ag, familie, die begrijp ook wel als je wat brak bent dat, dat komt door de drank!
quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.huidinfo.nl/impetigo.html
*iew iew*
' Ja men zoon gebruikt foundationquote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan ken je mijn familie en mijn vader niet, morgen moet ik me perfect gedragen. Ik gun paps graag zijn pleziertje om over mij en mijn broertje op te scheppen
.
Nee nee, als mijn vader het over mij heeft zegt hij altijd ,,mijn oudste zoon'' , terwijl wanneer hij het over mijn broertje heeft hij hem gewoon Lucas noemt, waarom zou ik ook niet wetenquote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
' Ja men zoon gebruikt foundation! '
om er voor te zorgen dat geen enkele antibiotica meer helpt?quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig niet bij mij, ik heb maar 1 rood korstje, daarom moest ik zo hard zeuren om antibiotica tabletten plus antibioticazalf voorgeschreven te krijgen
.
Zo hey, én zalf én tabletten...quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Zakje het volgende:
Zo erg is het gelukkig niet bij mij, ik heb maar 1 rood korstje, daarom moest ik zo hard zeuren om antibiotica tabletten plus antibioticazalf voorgeschreven te krijgen
.
Teenschimmel? Ga daten met een voetenfetishquote:Op maandag 24 december 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo hey, én zalf én tabletten...
'k Vind mijn tenen stom. Afgelopen nacht stonden ze in de jeukende fik, kon er niet van slapen.
En of het nou voetschimmel is, of wintertenen, of een allergische reactie op die Lamisil-creme... geen idee. Volgende week ofzo maar 's naar de huisarts, voor het eerst in tien jaar ofzo.
Ook wel zwemmerseczeem geheten.quote:Op maandag 24 december 2007 23:13 schreef Cahir het volgende:
Teenschimmel? Ga daten met een voetenfetish!
Waarom ga je niet gewoon naar het inloopspreekuurquote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook wel zwemmerseczeem geheten.
Heb ik ook nooit gehad, maar op basis van google dacht ik dat dat 't wel zou zijn.
Ik heb nooit ietsquote:Op maandag 24 december 2007 23:19 schreef Zakje het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar het inloopspreekuur? Zodra ik ook maar een vermoeden heb dat er iets niet in orde is ga ik, en als je er snel bij bent, is het meestal ook snel weer over
.
heb ik die naam dan?quote:
vochtige voeten??quote:Op maandag 24 december 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook wel zwemmerseczeem geheten.
Heb ik ook nooit gehad, maar op basis van google dacht ik dat dat 't wel zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |