Super mooi!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Gekregen voor Kerst van m'n beste vriendin
Zwart leer, bruin croco leer en zilverJeumig!
Ben er ook erg blij meequote:
maar net klaar met kerstvieren dan???quote:
Ja, vriendin in de taxi gezet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar net klaar met kerstvieren dan???
Owquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut he, kwam ik er vandaag om 17.18 uur achter dat je niets uit de zee eet
Dat wordt nog flink improviseren morgen, wetende dat de supremarkten toen allemaal al dicht waren.
Maar wees gerust, ik heb al een oplossing al is het niet heel spectaculair
alleen jullie 2 of verder nog meer?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vriendin in de taxi gezet.
We hebben eerst boodschappen gedaan bij de AH XL. Dat was al de grooste lol!Alle gourmetschalen waren natuurlijk enorm al lang uitverkocht dus we moesten alles samenstellen. bergen eten gehaald. Toen naar mij, heel de tafel gedekt en gepimpt en zo. Heeel heeeeeel veel gegeten (met mega foute kerstmuziek op de achtergrond, glühwein en wel 25 kaarsen of zo). Vervolgens kadootjes en gedichtjes en daarna The Nightmare before Christmas gekeken. Toen weer het gourmetstel aangezet en wederom gegeten (
) en daarna Dirty Dancing 2 gekeken. En toen was het laat
Wie gaat er dan ook op de dag voor kerst nog grote inkopen doen danquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben eerst boodschappen gedaan bij de AH XL. Dat was al de grooste lol!Alle gourmetschalen waren natuurlijk enorm al lang uitverkocht
houd hem in iedergeval van de straat af he...quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de dag voor kerst nog grote inkopen doen dan
Verbazingwekkend hoeveel mensen dat nog doen!quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de dag voor kerst nog grote inkopen doen dan
Nou moest vanmiddag ook nog boodschappen doen, dus ik zaag de bui al hangen: DRUKTE!!! Dus ik was voor de zekerheid maar naar de donkerste supermarkt van Ede gegaan. En tot mijn grote verbazing: Grote rust. Alleen gezellige mocro's die wat rond scharrelen maar geen enkele blanke gestreste huismoeder. Goed te doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel mensen dat nog doen!
En dan is het toch het meest vers voor het diner man
de appie aan trudoplein was nog tot de nok toe vol met gourmetschalen en allemaal in de aanbieding omdat de houdbaarheidsdatum bereikt wasquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben eerst boodschappen gedaan bij de AH XL. Dat was al de grooste lol!Alle gourmetschalen waren natuurlijk enorm al lang uitverkocht dus we moesten alles samenstellen. bergen eten gehaald. Toen naar mij, heel de tafel gedekt en gepimpt en zo. Heeel heeeeeel veel gegeten (met mega foute kerstmuziek op de achtergrond, glühwein en wel 25 kaarsen of zo). Vervolgens kadootjes en gedichtjes en daarna The Nightmare before Christmas gekeken. Toen weer het gourmetstel aangezet en wederom gegeten (
) en daarna Dirty Dancing 2 gekeken. En toen was het laat
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Gekregen voor Kerst van m'n beste vriendin
Zwart leer, bruin croco leer en zilverJeumig!
Een spijkerbroek is beleefder dan ... ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:36 schreef Cahir het volgende:
'doe een spijkerbroek aan'
'hoezo?'
'das beleefder'
'hoezo?'
'omdat iedereen het doet'
'als iedereen van de brug springt, doe jij dat dan ook?'
en dan is het opeens spijkerbroek aandoen of weet ik veel
Dat zei ik ook al! TIs uitgevonden door een stel fucking boerenquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is beleefder dan ... ?
Maar wat had je eerst aan dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al! TIs uitgevonden door een stel fucking boeren
Hij is nog een puberquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is beleefder dan ... ?
Ej ff nieuwsgierig.. hoe oud ben jij?
Een joggingsbroek/trainingsbroek/wequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat had je eerst aan dan?
Ik was je aandacht toch niet meer waardquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is nog een puber, een jaar of 15/16 schat ik in.
Ow ja nee dan is een spijkerbroek inderdaad netter...quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een joggingsbroek/trainingsbroek/we
Op 1e kerstdag? :|quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:22 schreef samjustme het volgende:
Ga denk ik zo naar bios. Twijfel tussen The Golden Compass/P.S. I love you en Enchanted.
Heb nog nooit kerst gevierdquote:
zit hier iets bij wat je niet lust Kreeft, garnalen, zalm?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Owsowwy.....
Maar ik eet wel uit de zee als het moet hoor.
Ga er niet van over m'n nek (tenzij de ogen en schubben er nog bijzitten).
ow... euh wattan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit hier iets bij wat je niet lust Kreeft, garnalen, zalm?
Ik kom met de auto he, dus dat zal bij proeven blijven danquote:Trouwens het kerstdiner heeft ook nog best een fok gehalte, vanavond drinken we Stroekie's wijn, nou ja... jij mag proeven...
Ja hoorquote:20.00 uur, schikt je?
heb je liever dat ik vervangende gerechten maak dan, nu kan ik het nog aanpassenquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawant het komt allemaal uit de zee
maar dan vind ik garnalen de ergste
[..]
Ik kom met de auto he, dus dat zal bij proeven blijven dan
[..]
Ja hoor
als je echt gaat proeven moet er dus een bak naast de fles waarin je naderhand dus kan uitspugenquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom met de auto he, dus dat zal bij proeven blijven dan
je geeft de Chardonnay wel een hele centrale plekquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit hier iets bij wat je niet lust Kreeft, garnalen, zalm?
Trouwens het kerstdiner heeft ook nog best een fok gehalte, vanavond drinken we Stroekie's wijn, nou ja... jij mag proeven...
20.00 uur, schikt je?
is de chardonay het pronkstuk ja?quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je geeft de Chardonnay wel een hele centrale plek![]()
dat zou ik straks door jullie bevestigd zien jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is de chardonay het pronkstuk ja?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:32 schreef MisterO het volgende:
Tha_Erik is misterFOK! geworden![]()
Feli!!!!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:32 schreef MisterO het volgende:
Tha_Erik is misterFOK! geworden![]()
Feli!!!!
Leuk nr!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OviIggZw1Oc
Leuk voor hem idd maar of hij het verdient ben ik niet zeker van. Heb zelf niet aan meegedaan was bang voor kritiek te dik, spleetoogjes blabla.quote:
Alsof het alleen gaat om een leuke kop hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Leuk voor hem idd maar of hij het verdient ben ik niet zeker van. Heb zelf niet aan meegedaan was bang voor kritiek te dik, spleetoogjes blabla.
Misschien ben ik cruel maar hij is nou niet bepaald de mooiste jongen op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |