klapteringquote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef McKillem het volgende:
Niets tegen vuurwerk trouwens, maar dat ze nou al met mortier achtige granaten zitten te gooien vind ik een beetje matig..
6 keer per avond word zo'n ding afgestoken en dan gaan alle alarmen en shit af. Zwaar irritant.
Is het zo moeilijk om nog een paar dagen te wachten? Dan kan ik er ook rekening mee houden... schrik me nu elke keer de klaptering als er weer zo'n homo zo'n atoombom ergens neermikt.
En het zijn geen lawinepijl aan haarbus grapjes o.i.d. Dit klinkt echt alsof je er een auto mee kan opblazen.
Onze kat begint te grommen als een hond door het vuurwerkquote:Op maandag 24 december 2007 23:27 schreef bartmk3 het volgende:
Onze hond ligt te trillen in z'n mand met dat vuurwerk. Das gewoon zielig voor dat beestje. Punkt aus.
Ik heb 2 katten waarvan 1 'gezond angstig' is voor vuurwerk..die gaat inderdaad onder een bed liggen of iets dergelijks maar mijn andere kat die weet gewoon niet waar die het zoeken moet als hij op 2 km afstand een rotje hoort af gaan. Vorig jaar was hij verstijfd/verkrampt van angst en dat gaat me dit jaar niet nog een keer gebeuren...vandaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:45 schreef thedude0 het volgende:
mijn kat gaat juist helemaal flippen als je die rotzooi aan hem geeft. gewoon z'n gang laten gaan, die beesten zoeken toch wel een plek in huis om te gaan slapen. ze zijn niet helemaal debiel
Pijpzeiken en andere mensen hun plezier niet gunnen, daar valt jou post zo ongeveer onder. Lekker belangrijk, als iemand het leuk vind om vuurwerk te kopen, laat hem dan lekker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:45 schreef DonkereKip het volgende:
"De verkoop van vuurwerk loopt storm. Volgens een woordvoerder van vuurwerkhandelaren waren er 30 procent meer klanten dan de eerste verkoopdag vorig jaar. Veel mensen hadden een vrije dag genomen en gingen al naar de winkels.
De woordvoerder verwacht niet dat de grote drukte aanhoudt. Zeker tweederde van de bestellingen voor vuurwerk is dit jaar via internet gedaan. Wie met oud en nieuw vuurwerk gaat aansteken, moet zich wel warm aankleden. Het KNMI verwacht dat de temperatuur met de jaarwisseling rond het vriespunt ligt. Tot opluchting van vele vuurwerkliefhebbers blijft het wel droog en is er weinig wind.
"
Volgens een woordvoerder van vuurwerkhandelaren waren er 30 procent meer klanten dan de eerste verkoopdag vorig jaar.
Veel mensen hadden een vrije dag genomen en gingen al naar de winkels.![]()
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan mensen die vuurwerk kopen![]()
Ik snap niet waarom mensen ¤50,- over hebben voor een pot vuurwerk wat ongeveer 20 seconden duurt. Helemaal triest ben je als niet éen pot gaat kopen, nee, dat is immers superweinig, want stel je voor wat je aso buren dan wel niet gaan denken, die gaan dan zeggen: "Heb je maar zo weinig? Wij hebben voor ¤1700,- aan vuurwerk gekocht"nee dan koop je natuurlijk voor ¤2000,- vuurwerk en dan met een 100.000 knaller.
Vandaag hoorde ik dat er 50 tot 70 miljoen aan vuurwerk wordt gekocht.
50 tot 70 miljoen wat gewoon de lucht in gaat!!!
Kan men daar niet iets veel beters meedoen?
En maar klagen dat we niks te makken hebben en we naar de Aldi moeten gaan en zelfs moeten stelen om maar niet dood te gaan.
Maar dan wel heel veel geld besteden aan vuurwerk natuurlijk, om lekker te kunnen showen.
![]()
Oh noes er gaat een nitraat af in Augustus, 0,5 seconden van mijn leven is nu verpest.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef pberends het volgende:
Vuurwerk tijdens oud en nieuw boeit me niet zo, maar dat ze het hele jaar door die poep-dingen afsteken, dat irriteert me. Waarschijnlijk door dat vrije verkoop in pauper-België.
uhm, niet iedereen koopt zoveel vuurwerk. mensen die alleen maar naar de aldi ofzo kunnen kopen echt niet voor ¤ 2000 aan vuurwerkquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:45 schreef DonkereKip het volgende:
Vandaag hoorde ik dat er 50 tot 70 miljoen aan vuurwerk wordt gekocht.
50 tot 70 miljoen wat gewoon de lucht in gaat!!!
Kan men daar niet iets veel beters meedoen?
En maar klagen dat we niks te makken hebben en we naar de Aldi moeten gaan en zelfs moeten stelen om maar niet dood te gaan.
Maar dan wel heel veel geld besteden aan vuurwerk natuurlijk, om lekker te kunnen showen.
![]()
Nee, het zijn juist de grootste idioten die duizenden euro's aan vuurwerk (en LCD TV's) uitgeven en vervolgens hun hand ophouden bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef Maarten02 het volgende:
uhm, niet iedereen koopt zoveel vuurwerk. mensen die alleen maar naar de aldi ofzo kunnen kopen echt niet voor ¤ 2000 aan vuurwerk
Als je ligt te slapen is dat een ander verhaal, mister flapdrol.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh noes er gaat een nitraat af in Augustus, 0,5 seconden van mijn leven is nu verpest.
Ga je eerst eens ergens in verdiepen gast...je komt alleen in aanmerking voor een voedselpakket als je een minimaal inkomen hebtquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, het zijn juist de grootste idioten die duizenden euro's aan vuurwerk (en LCD TV's) uitgeven en vervolgens hun hand ophouden bij de voedselbank.
Jij zit nog op FOK niet zeuren dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:06 schreef BaajGuardian het volgende:
er wordt hier nu nog afgestoken. check de tijd...
boeien, vuurwerk pwnt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:22 schreef Djeez het volgende:
Het milieu heeft er ook enorm van te lijden. Auto's moeten steeds zuiniger worden, een roetfilter hebben etc, maar een veelvoud van de jaarlijkse uitstoot van auto's gaat rond oud en nieuw de lucht in. Denken die gasten dan echt niet aan het milieu? Volgens mij zijn er zelfs lui die zeer milieuvriendelijk leven, maar wel gezellig vuurwerk afsteken.
Jep zelf ook last van ( ook in Den Haag) moest er om 6 uur uit, kon niet slapen erdoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:50 schreef Maarten02 het volgende:
lol ik woon in den haag en er wordt hier bijna de hele nacht afgestoken, tot ongeveer 6 uur 's ochtends, dan is het een uurtje rustig en dan om 10 uur begint het weer
KLAPTERING!
Hier ook! Heel de nacht heeft het geklapt... en wij wonen boven een gangetje welke vrij "geliefd" is nu!quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:06 schreef BaajGuardian het volgende:
er wordt hier nu nog afgestoken. check de tijd...
er zijn mensen die tientallen euro's overhebben om dagen achter elkaar mensen te kunnen irriterenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nooit de lol van vuurwerk begrepen. Natuurlijk, een professionele show is prachtig. Maar wat nu de lol is om honderden euro's aan legaal vuurwerk uit te geven om daarna een beetje kansloos in je wijk te gaan knallen ontgaat mij.
Het was hier tot 09:59:59 redelijk stil, maar om 10:00:00 begon het geknal, want toen 'mocht' het.quote:Op maandag 31 december 2007 11:13 schreef shadow196 het volgende:
Veelse vroeg wakker geworden door dat klote vuurwerk. Stelletje paupers zijn het.
Ik hoop dat je hem snel vind.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |