Jij zit nog op FOK niet zeuren dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:06 schreef BaajGuardian het volgende:
er wordt hier nu nog afgestoken. check de tijd...
boeien, vuurwerk pwnt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:22 schreef Djeez het volgende:
Het milieu heeft er ook enorm van te lijden. Auto's moeten steeds zuiniger worden, een roetfilter hebben etc, maar een veelvoud van de jaarlijkse uitstoot van auto's gaat rond oud en nieuw de lucht in. Denken die gasten dan echt niet aan het milieu? Volgens mij zijn er zelfs lui die zeer milieuvriendelijk leven, maar wel gezellig vuurwerk afsteken.
Jep zelf ook last van ( ook in Den Haag) moest er om 6 uur uit, kon niet slapen erdoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:50 schreef Maarten02 het volgende:
lol ik woon in den haag en er wordt hier bijna de hele nacht afgestoken, tot ongeveer 6 uur 's ochtends, dan is het een uurtje rustig en dan om 10 uur begint het weer
KLAPTERING!
Hier ook! Heel de nacht heeft het geklapt... en wij wonen boven een gangetje welke vrij "geliefd" is nu!quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:06 schreef BaajGuardian het volgende:
er wordt hier nu nog afgestoken. check de tijd...
er zijn mensen die tientallen euro's overhebben om dagen achter elkaar mensen te kunnen irriterenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nooit de lol van vuurwerk begrepen. Natuurlijk, een professionele show is prachtig. Maar wat nu de lol is om honderden euro's aan legaal vuurwerk uit te geven om daarna een beetje kansloos in je wijk te gaan knallen ontgaat mij.
Het was hier tot 09:59:59 redelijk stil, maar om 10:00:00 begon het geknal, want toen 'mocht' het.quote:Op maandag 31 december 2007 11:13 schreef shadow196 het volgende:
Veelse vroeg wakker geworden door dat klote vuurwerk. Stelletje paupers zijn het.
Ik hoop dat je hem snel vind.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |