quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef BigKahuna het volgende:
Ik huil.
En dat gewoon 4 keer... Ongelovelijk..quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef VoreG het volgende:
Dit is toch godverdomme schandalig
Huntelaar staat klaar om in te koppen, komt er een van Excelsior aansprinten en duwt vol in de rug van Huntelaar, maar die teringmongool van een Nijhuis doet weer alsof hij niets ziet
Ja, post even normaal. En livescorechat is een apart topic voorquote:Op zondag 23 december 2007 13:42 schreef Black-Death het volgende:
auwhoer een of andere mod is weer posts aant verwijderen
quote:Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, post even normaal. En livescorechat is een apart topic voor.
Live Eredivisieverslagen # 56 Hup Colin
Als Ajax dit verliest heeft de scheids daar echt geen schuld aan, hoe kut ie soms ook fluit.quote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef Terrorbita het volgende:
Ik weet het niet hoor maar buiten het feit dat de scheids niet bepaald zuiver fluit komt Ajax er ook amper aan te pas. Als je het moet hebben van vrije trappen die de scheids je meegeeft tegen een ploeg als Excelsior is dat erg triest lijkt me.
Zeker, Ajax is dramatisch.quote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef Terrorbita het volgende:
Ik weet het niet hoor maar buiten het feit dat de scheids niet bepaald zuiver fluit komt Ajax er ook amper aan te pas. Als je het moet hebben van vrije trappen die de scheids je meegeeft tegen een ploeg als Excelsior is dat erg triest lijkt me.
Dat zeker het word alleen iets te vaak aangegrepen om maar weer een slechte wedstrijd te verbloemen. Hier staan duurbetaalde mannen op het veld die onder Koster een paar wedstrijden het aardig deden maar de klad zit er alweer in..quote:Op zondag 23 december 2007 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, Ajax is dramatisch.
Het helpt alleen niet mee als je dan ook nog een dwaas als scheidsrechter hebt.
Dat meen je niet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Daar komt Urzaiz.
quote:
Dat was het al na NAC-thuis. Thuiswedstrijden tegen niet topclubs mag je niet verliezen, wil je kampioen worden.quote:
Eigen schuld. Ieder ander had een penalty gehad.quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een hoerejong is die scheids zeg een 110% strafschop onterecht afkeuren
Het moderne voetbal, ga eens heel hard dood alsjeblieft?quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dezelfde discussie gaat hier weer losbarsten zoals die al hele tijden hier elke week losbarst natuurlijk over het feit dat Ajax slecht presteerd, Wij Ajax willen zien als een topper in nederland en daarbuiten, de miljoenen die moeten worden geinvesteerd en dat het bestuur moet opstappen.
Bij mij is de ijdele hoop denk ik toch wel echt weg, miljoenen investeren in spelers is lang niet zo lucratief als miljoenen investeren in reclame, china en weet ik veel wat nog meer. Ajax is een bedrijf met een team voetballers als bijkomstigheid...
Neee, we kunnen nog 4e worden en via de play-offs voorronde CL halenquote:
Zal niet de eerste keer zijn hoorquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef notunreal het volgende:
Klote kut ajax dat echt helemaal niks kan.. Niet eens winnen van de nr 18.. Zal met niks verbazen als we uit de beker getrapt worden door NAC..
100% schwable ja....quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een hoerejong is die scheids zeg een 110% strafschop onterecht afkeuren
70+% balbezit oleee.quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
Houd je vast. 15 hoekschoppen gehad.
Ga weg man, dit was gewoon een penalty. Het is te wijten aan de scheids en aan de gejank van Suarez elke keer dat hij em niet geeftquote:
JE zit aan de crack denk? Suarez was een pingel.quote:
En dan?quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef dronkeykong het volgende:
Wat kkploeg is het ook he...zit niks maar dan ook niks godverdomme bij!!
En met 3 punten waren we kampioen geworden? Deze wedstrijd zegt toch niks? Psv helemaal weggespeeld door Roda, maar die staan nu ook weer bovenaanquote:Op zondag 23 december 2007 14:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijd om het beleidsplan maar weer aan te passen jongens. Streep die kampioenschappen 1 keer per 2 jaar en de CL maar door.
Wat je nekt is dat er als een stel homo's verdedigd wordt.....quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Scorpie het volgende:
Het was gewoon weer kut. Je hebt de scheids tegen en normaal boeit dat niet als je bijvoorbeeld 3-0 voorstaat. Nu geeft hij 2 penalty`s niet, en dat nekt je.
Belachelijk ja.quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef BoerBert het volgende:
Dan heeft Ajax een breekijzer, gebruiken ze 'm niet
Nou heb ik de wedstrijd niet gezien. Maar ik persoonlijk denk dat twee Excelsior-goals ons hebebnm genekt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Scorpie het volgende:
Het was gewoon weer kut. Je hebt de scheids tegen en normaal boeit dat niet als je bijvoorbeeld 3-0 voorstaat. Nu geeft hij 2 penalty`s niet, en dat nekt je.
Dat was nog het meest ergelijke inderdaad. Totaal geen beleving gezien, Urby neemt een bal slecht aan waardoor hij over de zijlijn rolt en hij draait zich gewoon om om rustig terug te lopen. Er is niemand die hem op z'n flikker geeft ervoor.quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Maar er zat ook totaal geen beleving in de ploeg, dat viel me nog het meeste op.
De helft liep er rond met de instelling van "moet dit nou?"
Normaal gesproken maak je een goal of drie. Wanneer Huntelaar twee keer neergetrokken/geduwd wordt in de 16 terwijl hij die bal er zo in kan lopen, dan mag je echt wel zeiken op de scheids hoor. Al dat gejank tegenwoordig dat je niets over de scheids mag zeggen. Laat me dan maar lekker een calimero zijn, maar ze moeten in Zeist maar even in de spiegel kijken hoe knurfterig ze tegen sommige spelers fluiten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
Scheidsrechterlijke dwalingen mogen NOOIT de reden zijn voor verlies. Speel dat gewoon professioneel uit, stelletje lamlendige klootzakken.
Ongelofelijk idd hoe triest het rendement uit hoekschoppen nog steeds is. Al jaren drama en ook vandaag weer helemaal KUT.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef dronkeykong het volgende:
Het was misschien een penalty maar dat joch verkankerd het zelf met dat geval en gehuil van 'm!
En wat doen die gasten godtyfus op het trainingsveld??
500 hoekschoppen gezien waarvan er 498 niet eens de eerste paal haalt en de rest van het team lekker bij de 2e paal afwacht.
Rot toch op het zijn gewoon een stelletje overbetaalde lapzwansen ga dat eens inzien godtering...
Jongen, het gaat al een eeuwigheid kut. En zo'n beleidsplan is net zoveel waard als een rol wc-papier als je niet eens al die miljoenen gebruikt om je team in de zomerstop te versterken. Excelsior die voor het eerst in z'n historie wint van Ajax noem ik toch wel een behoorlijk dieptepunt. Maar goed, vorig jaar na de winterstop ging het wel redelijk lekker en we hebben weer Davids. Dat hebben we nodig. Maar deze dag is goed verneukt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
En met 3 punten waren we kampioen geworden? Deze wedstrijd zegt toch niks? Psv helemaal weggespeeld door Roda, maar die staan nu ook weer bovenaan
Wat heb ik met 10 jaar terug te maken...als ik nu naar de toekomst kijk gaat het alleen maar achteruit.quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan?
10 jaar terug wonnen we ook met 0-2 in Bernabeu na eerst 2 onterecht afgekeurde doelpunten.
Scheidsrechterlijke dwalingen mogen NOOIT de reden zijn voor verlies. Speel dat gewoon professioneel uit, stelletje lamlendige klootzakken.
We zijn in al die jaren geen moer vooruit gegaan qua progressie van mentaliteit.quote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was nog het meest ergelijke inderdaad. Totaal geen beleving gezien, Urby neemt een bal slecht aan waardoor hij over de zijlijn rolt en hij draait zich gewoon om om rustig terug te lopen. Er is niemand die hem op z'n flikker geeft ervoor.
Valt me ook zwaar op inderdaad. Die corners zijn gewoon van lachwekkend laag niveau. Een plaatselijk veteranenelftal kan corners beter nemen. Een balletje over 40 meter strak in de voet is geen probleem, maar een fucking bal bij de tweede paal leggen vanaf een corner kunnen ze niet.quote:[b]Op zondag 23 december 2007 14:27
500 hoekschoppen gezien waarvan er 498 niet eens de eerste paal haalt en de rest van het team lekker bij de 2e paal afwacht.
Rot toch op het zijn gewoon een stelletje overbetaalde lapzwansen ga dat eens inzien godtering...
ik hoop dat hij iets anders in zijn ster krijgt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef RayMania het volgende:
Pique: "Ik hoop dat Ajax kampioen wordt, ze moeten die derde ster krijgen".
Leuk die spelers die altijd tegen Ajax scoren. Boukhari, Vertonghen, Pique...
Dat was alleen een voorbeeld van hoe het WEL moet. Niet je kop laten hangen als de scheids een keer tegen je is, maar godverdomme 200% geven om die goals alsnog te makenquote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat heb ik met 10 jaar terug te maken...als ik nu naar de toekomst kijk gaat het alleen maar achteruit.
Kom op ja gaat me toch niet vertellen dat er bij het 2e van Ajax ook geen verdedigers voetballen???
Van mij mag die scheids ook ter plekke dood neervallen. Maar als je al het veld oploopt met het idee dit doen we wel ff en je staat na 30sec weer achter dan mogen die gasten die op het veld lopen echt allemaal oprottenquote:Op zondag 23 december 2007 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Normaal gesproken maak je een goal of drie. Wanneer Huntelaar twee keer neergetrokken/geduwd wordt in de 16 terwijl hij die bal er zo in kan lopen, dan mag je echt wel zeiken op de scheids hoor. Al dat gejank tegenwoordig dat je niets over de scheids mag zeggen. Laat me dan maar lekker een calimero zijn, maar ze moeten in Zeist maar even in de spiegel kijken hoe knurfterig ze tegen sommige spelers fluiten.
Ach nee toch, dalijk zouden we het team een beetje bij elkaar houden en niet ieder verkopenquote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Ben bang dat jullie Huntelaar aan de straatstenen niet kwijt raken op deze manier.
Hij ookquote:Op zondag 23 december 2007 14:31 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop dat hij iets anders in zijn ster krijgt.
Ik vind dat er een inzetsparagraaf in de contracten moet komen. Geen inzet halvering salaris. Misschien dat ze dan wel eens allemaal voor de winst willen gaan. Het is al jaren 'schade-beperking'!quote:Op zondag 23 december 2007 14:31 schreef Tvduijn het volgende:
Maarja het blijft triest hoe slecht ze vandaag speelden, voor gezien het gebrek aan inzet.
Ooooh inderdaad strijdlustquote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was alleen een voorbeeld van hoe het WEL moet. Niet je kop laten hangen als de scheids een keer tegen je is, maar godverdomme 200% geven om die goals alsnog te maken
Een Nederlandse topscorer is niet aan de straatstenen te slijten natuurlijk!quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Ben bang dat jullie Huntelaar aan de straatstenen niet kwijt raken op deze manier.
Dat hoeft ook niet. Dan blijft ie lekker.quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Vorig jaar verloren we eerst 0-1 thuis van Heerenveen, waarna iedereen ook weer super negatief was. Een week later speelden we de sterren van de hemel in Enschede en wonnen met 1-4, en weer een week later zelfs met 1-5 van PSV.quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef dronkeykong het volgende:
En dan donderdag Twente![]()
Nou dat worden 9 verliespunten in de maand december
Nou misschien dat ik nog in de mood ben van kerstquote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we eerst 0-1 thuis van Heerenveen, waarna iedereen ook weer super negatief was. Een week later speelden we de sterren van de hemel in Enschede en wonnen met 1-4, en weer een week later zelfs met 1-5 van PSV.
Dus kop op
In het buitenland fluiten ze niet op zo'n kinderachtige persoonlijke manier als hier in Nederland. Dus Huntelaar raak je wel kwijt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Inderdaad Huntelaar is echt de enige die overzicht houdt. De bal naar de flanken kaatst maar die kutjes krijgen die kutbal niet eens voor....quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Dan blijft ie lekker.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
In het buitenland fluiten ze niet op zo'n kinderachtige persoonlijke manier als hier in Nederland.
Je wou zeggen dat er telkens geen overtredingen worden gemaakt op Huntelaar waar niet voor wordt gefloten?quote:
Jij kijkt geen wedstrijden van Ajax. Dat Suarez geen pingel krijgt dat is een ABC'tje, maar hoe Huntelaar week na week onderuit wordt getrokken/geduwd in kansrijke positie, daar word je gewoon een calimero van. En die schoen trekke ik dan met alle liefde aan vandaag.quote:
Niet meer als bij andere aanvallers. Hij is zelf ook nogal onhandig en draait en kapt steeds te laat.quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat er telkens geen overtredingen worden gemaakt op Huntelaar waar niet voor wordt gefloten?
Dat wordt Alves ook hoor, maar die blijft wel staan en gaat er handiger mee om.quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Jij kijkt geen wedstrijden van Ajax. Dat Suarez geen pingel krijgt dat is een ABC'tje, maar hoe Huntelaar week na week onderuit wordt getrokken/geduwd in kansrijke positie, daar word je gewoon een calimero van. En die schoen trekke ik dan met alle liefde aan vandaag.
Gelukkig kan jij mij nog enigszins laten lachen met dat geblaat van je.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet meer als bij andere aanvallers. Hij is zelf ook nogal onhandig en draait en kapt steeds te laat.
Prima dat Alves die kwaliteit heeft, maar een overtreding is een overtreding. Onderuit duwen is eenvoudig te constateren, en de vlag die een Excelsior-speler van Huntelaar z'n Ajax-shirtje maakte was ook niet moeilijk te zien. En dan heb ik het niet over kappen en draaien, maar gewoon op de juiste plek staan om de bal in te koppen, maar daarin door een overtreding worden belet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt Alves ook hoor, maar die blijft wel staan en gaat er handiger mee om.
Onzin, in andere landen zou Huntelaar het nog veel moeilijker krijgen wat dat betreft en wordt er nog minder gefloten om zijn huilie-acties. Hij moet gewoon eens een kerel worden en niet zo snel opgeven.quote:Op zondag 23 december 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Prima dat Alves die kwaliteit heeft, maar een overtreding is een overtreding. Onderuit duwen is eenvoudig te constateren, en de vlag die een Excelsior-speler van Huntelaar z'n Ajax-shirtje maakte was ook niet moeilijk te zien. En dan heb ik het niet over kappen en draaien, maar gewoon op de juiste plek staan om de bal in te koppen, maar daarin door een overtreding worden belet.
Ik snap het wel hoor, want de scheidsrechters durven voor zulke overtredingen gewoon geen strafschop te geven. Zeker niet in het voordeel van Ajax. Want stel je voor dat je voor de grote clubs fluit tegen de kleintjes... Dan krijg je al die kleintjes weer over je heen.
Wat ben je weer een slecht verliezerquote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij mij nog enigszins laten lachen met dat geblaat van je.
Ben je een kloon van DAM ofzo?.
Kom op zeg, een beetje objectiviteit zou je sieren, een overtreding is een overtreding en Huntelaar had minimaal 1 strafschop moeten krijgen. Overigens staat dit los van het feit dat er wederom collectief gefaald is.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt Alves ook hoor, maar die blijft wel staan en gaat er handiger mee om.
Agh SCH kom op zeg.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, in andere landen zou Huntelaar het nog veel moeilijker krijgen wat dat betreft en wordt er nog minder gefloten om zijn huilie-acties. Hij moet gewoon eens een kerel worden en niet zo snel opgeven.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef peaceman het volgende:
Was je ook zo negatief over KJH toen ie nog voor jouw cluppie speelde, SCH?
Dat Huntelaar het in het buitenland nog veel moeilijker zal krijgen staat buiten kijf. Ik zeg ook nergens dat er ALTIJD voor Huntelaar gefloten moet worden. In Nederland is het echter zo dat er NOOIT voor Huntelaar gefloten. Dat hoort toch op z'n minst 50/50 off 40/60 of 60/40 te zijn. Nu is het gewoon al weken duidelijk dat er in Zeist is besproken dat er minder voor Huntelaar gefloten moet worden. Wat de karakterloze scheidsrechters blijkbaar hebben vertaald naar nooit voor Huntelaar fluiten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, in andere landen zou Huntelaar het nog veel moeilijker krijgen wat dat betreft en wordt er nog minder gefloten om zijn huilie-acties. Hij moet gewoon eens een kerel worden en niet zo snel opgeven.
Onzin. Hij zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef VoreG het volgende:
Je kan echt niet ontkennen dat er tegen Huntelaar wordt gefloten,
En Alves is qua karakter wel oke?quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het altijd een huilie gevonden. Jammer dat ie dat verongelijkte gedrag altijd heeft.
Daar ben ik het nou helemaal met je eens!quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef BigFire het volgende:
bla bla ongecontroleerd zooitje
OMG. Je gelooft dat nog echt ook he?quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef twi het volgende:
Nu is het gewoon al weken duidelijk dat er in Zeist is besproken dat er minder voor Huntelaar gefloten moet worden.
Ik kijk wel.quote:Maargoed, blijf jij maar in de waan dat je het beter weet zonder wedstrijden van Ajax te kijken, vind ik ook prima.
Hij moet inderdaad meer naar de Mac en de sportschool gaan zodat hij 80 kilo kan gaan tillen die telkens aan hem hangt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Hij zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan.
Die is meer een kerel, laat zich niet zo snel van de wijs brengen, blijft minder hangen in dat gehuil en gezeur en is gewoon sterker en steviger en gaat door waar Huntelaar ophoudt. Iedere lastige spits heeft hier mee te maken en ik vind dit meer een gebrek aan kwaliteit van Huntelaar, hij deed dat bij ons ook altijd, nooit doorzetten maar altijd huilen en janken als iemand even zijn shirtje vasthield enzo.quote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Alves is qua karakter wel oke?
Dat ben ik met je eens, maar dat maakt Alves dus de betere karakterspeler. Het zorgt er niet voor dat spelers aan shirtjes mogen hangen en trekken.quote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is meer een kerel, laat zich niet zo snel van de wijs brengen, blijft minder hangen in dat gehuil en gezeur en is gewoon sterker en steviger en gaat door waar Huntelaar ophoudt. Iedere lastige spits heeft hier mee te maken en ik vind dit meer een gebrek aan kwaliteit van Huntelaar, hij deed dat bij ons ook altijd, nooit doorzetten maar altijd huilen en janken als iemand even zijn shirtje vasthield enzo.
Ik ben het met je eens dat het zeker wel van karakter getuigd als Huntelaar nou wel eens voor de bal gaat ipv de vrije trap of penalty, maar ook dit doet niks af aan het feit dat er weldegelijk overtredingen gemaakt worden op Huntelaar, je moet wel beseffen dat het niet fluiten hiervoor ten koste gaat van het voetbal...quote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is meer een kerel, laat zich niet zo snel van de wijs brengen, blijft minder hangen in dat gehuil en gezeur en is gewoon sterker en steviger en gaat door waar Huntelaar ophoudt. Iedere lastige spits heeft hier mee te maken en ik vind dit meer een gebrek aan kwaliteit van Huntelaar, hij deed dat bij ons ook altijd, nooit doorzetten maar altijd huilen en janken als iemand even zijn shirtje vasthield enzo.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef the_undertaker het volgende:
Geert wenst u een fijne kerst
[ afbeelding ]
Gezellig he Nederland?quote:
Neequote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef clauwheee het volgende:
Ach, blijft spannend zo, niet zo vanzelfsprekend. Ook wel leuk, toch?
quote:Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef Radegast het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)lahrouz_bezig__.html
Als we al niet winnen bij de hekkensluiter....quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou is het natuurlijk wel klote dat Ajax verloren heeft, maar we staan nog maar 1 en 2 punten achter op resp. Feyenoord en PSV.
Echt, ik blijf mij er over verbazen dat zoveel Ajacieden nog zo optimistisch zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef denthemen het volgende:
We winnen nu nog 2 keer, we gaan als 1e de winterstop in
quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou is het natuurlijk wel klote dat Ajax verloren heeft, maar we staan nog maar 1 en 2 punten achter op resp. Feyenoord en PSV.
Lijkt me stug dat een speler niet 2 keer in 1 seizoen verhuurd kan worden aan twee verschillende clubs.quote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
Boulahrouz is sowieso al een onhaalbare kaart omdat hij niet twee keer per seizoen van club mag veranderen.
Nee jullie spelen wervelend en frivool voetbal.quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand de laatste jaren. Wil heel Ajax telkens maar weer datPSV
met verschrikkelijk voetbal en mazzel kampioen wordt? Bouw godverdomme eens een voorsprong op van 10 punten ofzo als je thuis van NEC, NAC en uit van Excelsior moet winnen.
Teringzooi
Tsjah maar dan zit je weer over een half jaar of ze moeten een constructie bedenken waar hij eerst gehuurd wordt en daarna gekocht.quote:Op zondag 23 december 2007 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat een speler niet 2 keer in 1 seizoen verhuurd kan worden aan twee verschillende clubs.
Ik zou Suarez ook geen penalty geven, al trappen z'n allebei z'n benen doormidden. Misselijke ventje. Zulke jongens verzieken het voetbal nog veel meer dan de arbiters. Prima dat dat afgestraft wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Over de scheids heb ik het niet eens. Ajax heeft het weer aan zichzelf te danken. Maar zo'n vent kan toch geen vrienden hebben man? Echt als een normaal mens zijn werk zo belachelijk slecht doet ligt hij er met 2 weken uit, maar de scheidshonden mogen week na week keihard falen.
Die man spoort toch niet? Dat je de pingel niet geeft is al machanderen maar dan ook nog eens keihard beweren dat het een schwalbe is, omdat het Suarez is. Zum kotsen dit soort types.
Waarom kom je ze nou nooit eens tegen op een verjaardag ofzo?.
Scheidsrechters die de spelregels niet hanteren, DAT verneukt het voetbal. Alles is pro-defensie, als aanvaller mag je niets meer. Dat komt het spel ten goede wou je zeggen?quote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zou Suarez ook geen penalty geven, al trappen z'n allebei z'n benen doormidden. Misselijke ventje. Zulke jongens verzieken het voetbal nog veel meer dan de arbiters. Prima dat dat afgestraft wordt.
Het blijft ook angstvallig stil wat transfers betreft. Niet qua geruchten natuurlijk, maar in de zomer had ook niemand voorspeld dat Rommedahl, Urzaiz en Colin bij Ajax zouden spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah maar dan zit je weer over een half jaar of ze moeten een constructie bedenken waar hij eerst gehuurd wordt en daarna gekocht.
Wat een hell trouwens vandaag, ik hoop echt op een goede verdediger en aanvallende middenvelder anders wordt de rest van het seizoen kut.
Iedergeval zie ik Modric ofzo niet bij ajax komen deze winterquote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het blijft ook angstvallig stil wat transfers betreft. Niet qua geruchten natuurlijk, maar in de zomer had ook niemand voorspeld dat Rommedahl, Urzaiz en Colin bij Ajax zouden spelen.
Ik vrees ergens toch dat Ajax wederom overal achter het net vist en allerlei net niet aankopen doet.
Ik ben sterk voor het fluiten vanuit reputatie. Dan leren die kutventjes het misschien eens af. Als een speler de scheidsrechters keer op keer probeet te misleiden en zijn tegenstanders van alles aan loopt te naaien, dan moet je gewoon consequent tegen zo iemand fluiten. Heb ik echt geen enkel bezwaar tegen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheidsrechters die de spelregels niet hanteren, DAT verneukt het voetbal. Alles is pro-defensie, als aanvaller mag je niets meer. Dat komt het spel ten goede wou je zeggen?
Je moet fluiten vanuit het boekje, niet vanuit de reputatie van spelers. Als ie iets fout doet mag je hem bestraffen, niet omdat ie KJH of Suarez heet.
Klaar.
Dan ben je gewoon een slechte scheidsrechter.quote:Op zondag 23 december 2007 16:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Als de scheidsrechter egwoon ziet dat Suarez onderuitgeschopt wordt moet hij gewoon een penalty/vrije trap geven. maar als hij twijvelt ja dan is het logisch dat hij uit gaat van een schwalbe bij suarez
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 december 2007 16:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Als de scheidsrechter egwoon ziet dat Suarez onderuitgeschopt wordt moet hij gewoon een penalty/vrije trap geven. maar als hij twijvelt ja dan is het logisch dat hij uit gaat van een schwalbe bij suarez
Wij weten het, maar we hebben niemand andersquote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit op tele 2 nu de herhaling van Excelsior - Ajax te kijken. En het 1e doelpunt van Excelsior is wederom een fout van Emanuelson. Wat is die gozer slecht dit seizoen zeg. Hoeveel crediet heeft hij nog? Ik denk dat de helft van de tegendoelpunten van Ajax komen door fouten van Emanuelson.
T lijk wel of hij gewoon voor de penalty gaat en helemaal niet voor het doelpunt!quote:
Ja en Colin die niet springtquote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit op tele 2 nu de herhaling van Excelsior - Ajax te kijken. En het 1e doelpunt van Excelsior is wederom een fout van Emanuelson. Wat is die gozer slecht dit seizoen zeg. Hoeveel crediet heeft hij nog? Ik denk dat de helft van de tegendoelpunten van Ajax komen door fouten van Emanuelson.
omdat ze jou willen ontwijken misschien?quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Over de scheids heb ik het niet eens. Ajax heeft het weer aan zichzelf te danken. Maar zo'n vent kan toch geen vrienden hebben man? Echt als een normaal mens zijn werk zo belachelijk slecht doet ligt hij er met 2 weken uit, maar de scheidshonden mogen week na week keihard falen.
Die man spoort toch niet? Dat je de pingel niet geeft is al machanderen maar dan ook nog eens keihard beweren dat het een schwalbe is, omdat het Suarez is. Zum kotsen dit soort types.
Ik was blij dat ik pas om kwart voor 1 wakker werd, was het een gezellig reisje?quote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
T lijk wel of hij gewoon voor de penalty gaat en helemaal niet voor het doelpunt!
1 actie kapt ie 2 man uit is hij erlang 2 meter van het doel maar hoopt hij door nog een kap beweging te maken over een been te struikelen, dat gebeurt niet en hij is de bal kwijt
aan het eind word de bal diep richting het uitvak te snijden en loopt suarez express de verkeerde kant op FUCKING tegen de speler van excelsior op op de hoop voor een pingel i.p.v. dat hij gewoon voor z'n leven voor die bal rent en er nog wat probeert wat van te maken maar nee hoor PINGELS PINGELS PINGELS
niet veel van de reis meegemaaktquote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik pas om kwart voor 1 wakker werd, was het een gezellig reisje?
Kinderachtig geneuzel dit. En heel erg calimero.quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Slaapverwekkend dusquote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
niet veel van de reis meegemaakten t was een typische zondag ochtend sfeer
Waarom hoor ik je dan niet over die doorgebroken speler van Excelsior die teruggefloten werd voor een overtreding. Net zo dubieus als die 'penalty' niet geven. En over Huntelaar hebben we het gehad, dat ligt voor 70 procent aan beugelbekkie zelf. Je blijft maar in die verongelijkte plaat hangen, net als Huntelaar.quote:Op zondag 23 december 2007 17:34 schreef VoreG het volgende:
Wat een bullshit dat je geen commentaar op de scheidsrechter mag hebben, die vent maakt ook fouten en deze wedstrijd had hij er behoorlijk wat, waaronder die penalty en het consequent over het hoofd zien van overtredingen op Huntelaar.
Ik neem aan dat clubs als liverpool eerst een speler bekijken voordat ze em kopen, onee bij kuijt deden ze dat ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik neem toch aan dat geintereseerde clubs als Tottenham en Valencia eerst een speler bekijken voordat ze hem willen halen? Zien die zijn persoonlijke fouten niet ofzo?
Tuurlijk mag dat. Maar van alle wedstrijden waarin Ajax punten verspeelde wordt er wel erg veel geklaagd over de scheids hier. Dat de scheids ook deels verantwoordelijk is etc, blabla. Steek de hand eens in eigen boezem. Jullie spelen kut. Niet steeds die scheids erbij halen. Klaar.quote:Op zondag 23 december 2007 17:34 schreef VoreG het volgende:
Wat een bullshit dat je geen commentaar op de scheidsrechter mag hebben, die vent maakt ook fouten en deze wedstrijd had hij er behoorlijk wat, waaronder die penalty en het consequent over het hoofd zien van overtredingen op Huntelaar.
Wat een kutreactiequote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat clubs als liverpool eerst een speler bekijken voordat ze em kopen, onee bij kuijt deden ze dat ook niet.
quote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat clubs als liverpool eerst een speler bekijken voordat ze em kopen, onee bij kuijt deden ze dat ook niet.
Was ook een slechte beslssing, spreekt alleen maar meer in het nadeel van Nijhuis die een dramatische wedstrijd floot.quote:Op zondag 23 december 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom hoor ik je dan niet over die doorgebroken speler van Excelsior die teruggefloten werd voor een overtreding. Net zo dubieus als die 'penalty' niet geven. En over Huntelaar hebben we het gehad, dat ligt voor 70 procent aan beugelbekkie zelf. Je blijft maar in die verongelijkte plaat hangen, net als Huntelaar.
Kritiek en commentaar mag best hoor maar dat hersenloze gescheld van Heatwave irriteert me mateloos en ik vind het ook echt te ver gaan.
ik ga zo friet halen in de Nachtegaal, kom ook maar langs dan kunnen we het uitvechten
Wij speelden ontzettend kut ja, maar een strafschop kan je over een doodpunt heen helpen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Maar van alle wedstrijden waarin Ajax punten verspeelde wordt er wel erg veel geklaagd over de scheids hier. Dat de scheids ook deels verantwoordelijk is etc, blabla. Steek de hand eens in eigen boezem. Jullie spelen kut. Niet steeds die scheids erbij halen. Klaar.
Natuurlijk mag je commentaar hebben op de scheids, die zijn ook dramatisch in Nederland. Maar ga nou niet, net als tegen Feyenoord, alle aandacht op de arbitrage richten en kijk eens naar jezelf.quote:Op zondag 23 december 2007 17:34 schreef VoreG het volgende:
Daar was de beslissing wedstrijdbepalend, een m.i. onterecht gegeven penalty waardoor FEyenoord op gelijke hoogte kwam tegen 10 man, maar daar gaat het hier niet over.quote:Op zondag 23 december 2007 17:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je commentaar hebben op de scheids, die zijn ook dramatisch in Nederland. Maar ga nou niet, net als tegen Feyenoord, alle aandacht op de arbitrage richten en kijk eens naar jezelf.
Een scheidsrechter kan Ajax niet laten verliezen van degradatiekandidaat Excelsior, dat kan alleen Ajax zelf.
Ik zeg toch ook niet dat jullie zeggen dat het allemaal aan de scheids ligt?quote:Op zondag 23 december 2007 17:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij speelden ontzettend kut ja, maar een strafschop kan je over een doodpunt heen helpen.
Ik zeg ook niet dat het allemaal aan de scheids ligt, dat doet niemand hier.
Als jullie gewoon goed hadden gespeeld toen was die penalty niet wedstrijdbepalend geweest.quote:Op zondag 23 december 2007 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar was de beslissing wedstrijdbepalend, een m.i. onterecht gegeven penalty waardoor FEyenoord op gelijke hoogte kwam tegen 10 man, maar daar gaat het hier niet over.
Dat valt wel op te maken uit 'niet steeds de scheids er bij halen', laat maar gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jullie zeggen dat het allemaal aan de scheids ligt?
Dus moet je die beslissing maar laten gaan?quote:Op zondag 23 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als jullie gewoon goed hadden gespeeld toen was die penalty niet wedstrijdbepalend geweest.
Ontzettend kut gespeeld, totaal geen beleving.quote:Op zondag 23 december 2007 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Dit is ff kut wakker worden!
Kan iemand ff een samenvatting geven of was het gewoon weer is allemaal kut?
Natuurlijk mag dat welquote:Op zondag 23 december 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
Dus moet je die beslissing maar laten gaan?
Ja we speelden kut dus we mogen een onterechte penalty niet bekritiseren?
Het zou een onterechte penalty geweest zijn jaquote:Op zondag 23 december 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
Dus moet je die beslissing maar laten gaan?
Ja we speelden kut dus we mogen een onterechte penalty niet bekritiseren?
Het maakt ook niet uit waar je hem neerzet momenteel, waarschijnlijk weet ie als diepe spits nog fouten te maken die fataal wordenquote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij laat aan zijn shirtje trekken, een beetje rouwdouwen mag echt wel hoor of wil je dat overal voor gefloten wordt? Kom op zeg. Hij is vanmiddag nooit echt neergetrokken.quote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef VoreG het volgende:
Dat Huntelaar telkens verongelijkt om zich heen kijkt kan ik volkomen begrijpen als verdedigers een vrijbrief hebben om aan hem te hangen en neer te gooien en er wordt nooit voor gefloten.
Moet je oa. even die beelden bekijken dat er in de 16 ineens 2 spelers van Excelsior op de grond liggen met in het midden een spartelende Huntelaar.quote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij laat aan zijn shirtje trekken, een beetje rouwdouwen mag echt wel hoor of wil je dat overal voor gefloten wordt? Kom op zeg. Hij is vanmiddag nooit echt neergetrokken.
Die heb ik gezien ja, beetje dom van hem om te gaan liggen. Kom op VoreG - het is toch te sneu voor woroden zoals jullie dat ventje beschermen. Hij moet gewoon wat harder zijn, zoals veel andere spitsen en niet voortdurend gaan liggen en huilen. Dat is echt zijn zwakke punt, altijd geweest, daarom kon ik bij Heerenveen ook maar niet aan hem wennen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je oa. even die beelden bekijken dat er in de 16 ineens 2 spelers van Excelsior op de grond liggen met in het midden een spartelende Huntelaar.
Davidsquote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef El-Salvador het volgende:
Martin, ga een eensch werken! Ga op zoek naar een leider in het hart van de ploeg en naar een creatieve spelert en haal desnoods een bikkelaar a la Wouters/ van Halst om dat oude wijven gehalte iets te verlagen..
Ik zie hem niet het rest van het seizoen alles spelen. Een back-up zou wenselijk zijn + dat een bikkelaar a la Davids alleen te weinig is tussen deze meisjes.quote:
Daar kan ik je dan ook wel weer geen ongelijk in geven.quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik zie hem niet het rest van het seizoen alles spelen. Een back-up zou wenselijk zijn + dat een bikkelaar a la Davids alleen te weinig is tussen deze meisjes.
Tja, jaren geleden hadden we exact hetzelfde probleem. Te weinig kerels en teveel jongetjes. Er is al die tijd weinig verbeterd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar kan ik je dan ook wel weer geen ongelijk in geven.
Wat een onzin. Kuijt was de uitblinker van Feyenoord. 2 keer topscoorder geweest van de eredivisie.quote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ja liverpool heeft naar de statistieken gekeken want kuijt liet bij feyenoord wel zien dat hij niet kon voetballen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kuijt was de uitblinker van Feyenoord. 2 keer topscoorder geweest van de eredivisie.
noem eens een ploeg die goede hoekschoppen neemtquote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef dronkeykong het volgende:
Laat ze eerst eens voorzetten en corners gaan trainen, die ballen komen nog niet eens voorbij de eerste paal
En Surez stop eens met dat teveel kappen...heeft ie de ruimte kapt ie weer eens naar de drukte...en doe je kop eens omhoog zodat je wat overzicht hebt voor de spelers die zich vrij proberen te lopen...ook al was het vrijlopen ook d r a m a
Ach donder toch op. Liverpool heeft vaak genoeg op de tribune gezeten om Kuijt te bekijken.quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ja liverpool heeft naar de statistieken gekeken want kuijt liet bij feyenoord wel zien dat hij niet kon voetballen.
Wat ben jij dom zegquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ja liverpool heeft naar de statistieken gekeken want kuijt liet bij feyenoord wel zien dat hij niet kon voetballen.
Zeg ********** heb je zeker niet naar AZ - Roda gekeken. Van de meeste hoekschoppen kwamen de ballen voorbij de eerste paal of stond er een speler bij de eerste paal om te verlengenquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
noem eens een ploeg die goede hoekschoppen neemt
quote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik krijg zin om SCH te gaan slachten voor de kerst.
quote:Ik twijfelde eerst nog een beetje of Amrabat een hoger niveau wel aan kon. Maar nu ben ik toch wel redlijk overtuigd.
Dat ie kan voetballeen daar zijn we het allemaal wel over eens. Maar vandaag zag ik een hoop positieve punten van hem.
Bij het eerste doelpunt, nam hij de bal goed aan en in het drukke strafschopgebied snel kappen en schieten was ook goed gedaan.
Verder was hij heel sterk aan de bal, liet zich niet van de bal afzetten en gebruikte zijn lichaam goed. Pakte ook een paar keer goed de bal af door goed zijn lichaam te gebruiken.
En het meest positieve van allemaal vond ik dat ie regelmatig op het juiste moment de bal goed afspeelde, iets wat er eerst nog weleens aan ontbrak.
In vergelijking met het begin van het seizoen is hij er al veel op vooruit gegaan en als hij zich zo blijft ontwikkelen dan kan deze speler absoluut de top aan
van mij mogen ze hem accuut halen nu hij nog redelijk goedkoop is.quote:Op zondag 23 december 2007 20:42 schreef TornadoDK het volgende:
Vandaag Amrabat weer aan het werk gezien en deze speler overtuigd me steeds meer.
Dit poste ik in het VVV topic:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
ik ga zo friet halen in de Nachtegaal, kom ook maar langs dan kunnen we het uitvechten
quote:“Het ontbreekt de ArenA aan ziel en is veels te afstandelijk voor de fans”. Zo meldde Daniel Dekker, voorzitter van de Supporters Vereniging Ajax (SVA), die zitting heeft in de onderzoekscommissie die in het leven is geroepen toen het hoofd werd geeist van John Jaakke en Maarten Fontein. Over de bevindingen van de 8-koppige commissie wilde hij zich verder nog niet uitaten, “we komen naar buiten als we denken dat we klaar zijn” , de bevindingen van de commissie worden in Maart 2008 verwacht.
Er is gelukkig in twee jaar tijd veel gebeurd. Alles wat roodwit kan zijn, is inmiddels roodwit. Maar er moet nog meer gebeuren. Een club van deze omvang moet ook maatschappelijke doelen hebben. Daarom werken we als supportersvereniging al samen met de Johan Cruyff Foundation. Verder dringen wij er bij Ajax op aan iets te doen aan de buren van De Arena. Voor de omwonenden is nooit iets gedaan. Geef eens een balletje weg, geef een rondleiding."
"Wat jongens als bijvoorbeeld De Mul en Boukhari hebben moeten aanhoren van hun eigen fans... Dan denk ik: blijf thuis en bekijk die wedstrijd op de bank met een zak chips. Er zijn dus Ajacieden die liever uit spelen dan thuis. Daar is een slag te maken voor Ajax, want ik vond het op een gegeven moment ook echt niet meer gezellig."
Over John Jaakke zegt Daniel Dekker “het is een man met visie en een echte Ajacied” , hij vind daarom dat John Jaakke de kans moet krijgen de boel om te draaien en Ajax er weer bovenop te helpen.
Die twee ton is toch peanuts.quote:Op zondag 23 december 2007 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
van mij mogen ze hem accuut halen nu hij nog redelijk goedkoop is.
Ik heb Jaakke nou meegemaakt, het is wel een Ajacied, maar of hij goed genoeg is om Ajax te leiden weet ik niet, daar heb ik geen verstand van..quote:Op zondag 23 december 2007 22:27 schreef Jasza het volgende:
Over John Jaakke zegt Daniel Dekker “het is een man met visie en een echte Ajacied” , hij vind daarom dat John Jaakke de kans moet krijgen de boel om te draaien en Ajax er weer bovenop te helpen.
De Jupiler leagueee
laat m nu maar komen, hij speelt goed bij Everton.quote:Pienaar wil in toekomst terug naar Ajax 23 december 2007
Steven Pienaar Steven Pienaar hoopt op termijn terug te keren bij Ajax. De Zuid-Afrikaan heeft zijn draai gevonden bij Everton, maar toch wil hij over enkele seizoenen terugkeren in Nederland. Dat verklaart de oud-Ajacied tegenover Dipo. "Ja, een terugkeer naar Nederland kan wel", aldus Pienaar.
"Er is één club voor mij in Nederland", vervolgt de creatieve middenvelder. "Maar als die club niet komt, als Ajax niet komt, dan kan het een andere club worden. Of ik voorlopig bij Everton wil blijven? Ja, ik voel me daar thuis. Ik heb m'n draai gevonden."
Dat heb je toch overal?quote:Op zondag 23 december 2007 23:15 schreef F1Bas het volgende:
Veel niet Ajacieden hier vandaag....toeval?
Hier nét wat vaker, maar goed, moeten we ook maar normaal winnen.quote:
Krijgen we nog een blessuregeval erbij.quote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
laat m nu maar komen, hij speelt goed bij Everton.
Ik sluit me bij jou aan, alleen AZ gaat nooit terugkomen in de titelrace dit seizoen, zelfs al scoort Alves er 40. Die worden gewoon 4e of 5e.quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Steve_I. het volgende:
Nou wil ik niet TE hard lachen maar ik doe het wel, want Feyenoord had het zelfs Thuis heel lang moeilijk tegen excelsior (1-0 v. Bronckhorst 80+e minuut ofzo) en ook tegen bijvoorbeeld vvv, maar dit is toch fucking niet normaal meer
![]()
Zelfs al wordt het Feyenoord, wat overigens wel heel knap zou zijn gezien waar ze vandaan komen na vorig jaar, de kampioen van dit jaar is echt de minst slechte van de slechten. PSV had voor deze wedstrijd het laagste puntengemiddelde (1,86 per wedstrijd) in 10 jaar(!) en zelfs toen was het maar 0,01 per wedstrijd minder, maar ze staan wel gewoon bovenaan
Ik denk dat ajax alsnog kampioen wordt, omdat ze de meeste (financiele) mogelijkheden hebben om te versterken. Mocht AZ na de winter geweldig gaan spelen met een Alves die 30 keer scoort in 17 wedstrijden ofzo kunnen zelfs zij nog kampioen worden. Als het Feyenoord niet wordt hoop ik overigens wel op een club als twente.
edit; met vervelende spelers als huntelaar en suarez (steeds meer 020-ers zien dat ook in overigens) kan je er ook op wachten dat de arbitrage zich een keer tegen je keert; niet zeiken, je hebt 't ook al tig keer meegehad. Heb de wedstrijd overigens niet gezien, dus weet niet wat er was/of het ook echt een penal was etc.
Natuurlijk heel zuur en klote dat je gewoon 3 punten weggooit, want dat is het gewoon eigenlijk. Maar als Ajax na deze speelronde bovenaan had gestaan hadden ze bij Ajax misschien wel wat anders gedacht dan nuquote:Op zondag 23 december 2007 23:30 schreef Shreyas het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel goed dat we vlak voor de winterstop verliezen. Kijk het is natuurlijk wel erg jammer dat we dat tegen Excelsior doen, maar het benadrukt wel dat er bij Ajax nog HEEL VEEL moet gebeuren deze winterstop. Ajax speelt zo wisselvallig en is zo afhankelijk van de 'vorm' van enkele spelmakers dat het behalen van het kampioenschap een heel lastig verhaal gaat worden.
Daarom hoop ik dat er bij Ajax de komende weken eindelijk eens maatregelen genomen gaan worden.
Dan word je wel kampioenquote:Op maandag 24 december 2007 01:49 schreef Nashje het volgende:
Weer verneuken we het tegen de kleintjes.
Doei schaal, doei.
Salaris inhouden aub. In de winterstop heel de selectie verkopen en de 2e helft ingaan met jongens van het 2e en de A1.
quote:'Ajax tastte diep in de buidel voor Lindenbergh'
--------------------------------------------------------------------------------
24 december 2007
Bij de transfer van Olaf Lindenbergh naar Ajax heeft zijn zaakwaarnemer een transfervergoeding van liefst 355.000 euro van de Amsterdammers ontvangen. Dat vertelt Rob Cohen maandag op tv-zender Het Gesprek in het programma FC Het Gesprek. Volgens Cohen heeft de transfer van Lindenbergh, die door Ajax in de zomer van 2005 werd overgenomen van AZ, de club enorm veel geld gekost.
De overgang van de Purmerender, tegenwoordig uitkomend voor Sparta Rotterdam, was om meerdere redenen saillant. Martin van Geel, die een maand later de overstap zou maken naar Ajax, was als technisch directeur van AZ bij de deal betrokken. Ook Van Geel benadrukte de afgelopen maanden meerdere malen dat Ajax diep in de buidel heeft getast voor Lindenbergh.
In totaal zou er met de transfer destijds zo'n vier miljoen euro zijn gemoeid. Lindenbergh slaagde er niet in te imponeren bij Ajax en vertrok afgelopen zomer met stille trom én transfervrij naar Het Kasteel.
Acht de kans groter ja. Die jonkies zullen alles geven om te laten zien wat ze kunnen. Met dit nestje verwende huisvrouwen kun je ook best kampioen worden, als je overstapt naar de vrouweneredivisie.quote:
Het 2de staat niet eens eerste in hun eigen competitie.quote:Op maandag 24 december 2007 02:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Acht de kans groter ja. Die jonkies zullen alles geven om te laten zien wat ze kunnen. Met dit nestje verwende huisvrouwen kun je ook best kampioen worden, als je overstapt naar de vrouweneredivisie.
Maargoed, slechter dan dit, en de afgelopen jaren, kan het toch niet?
Daarom zeg ik ook: jongens van het 2e en de A1. Combinatie van de beste talenten. Snap je me?quote:Op maandag 24 december 2007 02:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het 2de staat niet eens eerste in hun eigen competitie.
Je snapt natuurlijk wel dat we dan echt niet hoger eindigen he?quote:Op maandag 24 december 2007 02:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: jongens van het 2e en de A1. Combinatie van de beste talenten. Snap je me?
quote:Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ajax behoeft helemaal geen versterking in de winter.
Heeft helegaar geen zin.
In Zeist zijn de zwartjakken geinstrueerd om niet voor Huntelaar te fluiten.
Alles mag, zoals gisteren weer te zien was.
Minstens vier keer kwam een voorzet aan op maat (heel bijzonder!); een keer kopte KJH naast.
Een keer werd hij op het moment van inKoppen keihard in de rug gelopen. Nijhuis zag niks.
Tenminste een keer werd hij weggetrokken aan zijn shirt, wat iedereen kon zien, behalve Nijhuis zogenaamd.
En het meest schofterigge geval, om geen pingel te geven was wel bij een voorzet, waarbij drie man aan Huntelaar gingen hangen, wat iedereen kon zien, echter niet juffrouw Nijhuis.
Dit alles werd NIET vertoond door de corrupte honden van RTL, waar de twee kaalkoppen er lustig op los babbelden, maar hun werk weer niet deden, of staan ze soms ook onder contract van circus Jaap Uilenberg.
Kortom, je kunt je versterken wat je wilt (hoewel noodzakelijk) maar Zeist zorgt wel, dat PSV weer kampioen wordt.
Voorts maar niet meer spelen om half een, want dan is Urby nog niet wakker.
En Colin opstellen is vragen om tegendoelpunten.
Met Vermaelen, Van der Wiel en vooral onze pitbull
Edje krijgen in elk geval minder tegendoelpunten.
Kennedy, Suarez en Rommedahl mogen ophoepelen.
Jammer dat hij alleen de penalty veroorzaaktequote:Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
laat m nu maar komen, hij speelt goed bij Everton.
Goh..quote:Colin
Zoals wel vaker in zijn korte loopbaan bij Ajax ging Jurgen Colin als eerste in de fout. De vervanger van de zieke George Ogararu verloor al na 30 seconden een duel van de veel fellere Kees Luijckx.
Mitchell Piqué profiteerde dankbaar van het slippertje van Colin en zette zijn oude club binnen de minuut op achterstand: 0-1.
zn contract loopt af toch einde vh seizoen?quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goh..
[ afbeelding ]Martin.. er bestaat nog zo iets als een vrije transfer..
Emanuelson ging net zo hard in de fout. Maar daar hoor je dan niks van.quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goh..
[ afbeelding ]Martin.. er bestaat nog zo iets als een vrije transfer..
blijf nou tochquote:Maduro: ‘Niet bezig met andere clubs’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 24 december om 09:12
Alhoewel Hedwiges Maduro nog geen beslissing heeft genomen over zijn toekomst, weigert hij in te gaan op de mogelijke interesse uit de Premier League. Het Algemeen Dagblad meldde vorige week nog dat de Engelse interesse de reden was om niet in te gaan op het contractvoorstel van Ajax. Klik hier! “Dat is niet waar”, ontkende de 22-jarige middenvelder zondag na afloop van het duel met Excelsior (2-1 verlies). "Ik kijk altijd eerst naar Ajax, ik kijk niet naar andere clubs. Als de situatie gewoon goed loopt met Ajax, dan wil ik wel bij Ajax blijven. Maar dat kan ik nu nog niet beslissen. Dat kan ik pas later in het seizoen beslissen."
“Omdat ik goed wil nadenken en in principe kan ik nu geen goede beslissing nemen”, vervolgde de Oranje-international. "Vóór de winterstop doe ik dat dan ook niet. "Er zijn in het verleden een paar dingen gebeurd. Ajax heeft openlijk aan me getwijfeld. Dat was een paar maanden geleden nog, dat moet ik ook niet vergeten. Ik heb het recht om rustig te wachten en een goede beslissing te nemen.”
Martin van Geel, technisch directeur bij de Amsterdammers, reageerde vorige week teleurgesteld op zijn beslissing. “Ajax wordt gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten. We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen.”
quote:Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Heeft helegaar geen zin.
Minstens vier keer kwam een voorzet aan op maat (heel bijzonder!); een keer kopte KJH naast.
Een keer werd hij op het moment van inKoppen keihard in de rug gelopen. Nijhuis zag niks.
Tenminste een keer werd hij weggetrokken aan zijn shirt, wat iedereen kon zien, behalve Nijhuis zogenaamd.
En het meest schofterigge geval, om geen pingel te geven was wel bij een voorzet, waarbij drie man aan Huntelaar gingen hangen, wat iedereen kon zien, echter niet juffrouw Nijhuis.
Dit alles werd NIET vertoond door de corrupte honden van RTL, waar de twee kaalkoppen er lustig op los babbelden, maar hun werk weer niet deden, of staan ze soms ook onder contract van circus Jaap Uilenberg.
Kortom, je kunt je versterken wat je wilt (hoewel noodzakelijk) maar Zeist zorgt wel, dat PSV weer kampioen wordt.
Laat ze maar dokken voor een speler wiens toegevoegde waarde 0 is geweest de laatste jaren.quote:24/12/2007 - 'Mitea heeft voorkeur voor Dinamo'
(Gepost door HT)
BRON: Ajax Netwerk
Dat Nicolae Mitea Ajax in de winterstop zal verlaten, is bijna zeker. De Roemeense linksbuiten is momenteel op proef bij zijn oude club Dinamo Boekarest. Het plan is dat hij volgende week ook nog bij Steaua gaat testen. Mitea heeft echter laten doorschemeren het liefst bij zijn oude ploeg aan de slag te gaan. Steaua hoopt hem met een flinke zak geld alsnog over te halen. Overigens is ook het Russische Lokomotiv Moskou geïnteresseerd in Mitea, maar die club lijkt bij voorbaat al kansloos.
sterf.quote:24/12/2007 - AS: Koeman denkt nu aan Stekelenburg
(Gepost door RvN)
BRON: AS
Volgens de Spaanse krant AS denkt Valencia coach Ronald Koeman nu aan Maarten Stekelenburg om zijn problemen in het doel van Valencia op te lossen. Eerder probeerde hij Gomes weg te halen bij PSV, maar die verlengde onlangs zijn contract. Stekelenburg zou nu zijn eerste keus zijn, al is er volgens AS nog geen contact geweest.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:57 schreef SCH het volgende:
Mooie oplossing om van Stekelenburg af te komen toch. Overschatte keeper.
Enkeltje psv-topic voor jou, kom op zeg.. Je lijkt die huilie uit je avatar wel.quote:Op maandag 24 december 2007 05:41 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Heeft helegaar geen zin.
Jezus Martin waar was je in godsnaam mee bezig??quote:'Ajax tastte diep in de buidel voor Lindenbergh' 24 december 2007
Bij de transfer van Olaf Lindenbergh naar Ajax heeft zijn zaakwaarnemer een transfervergoeding van liefst 355.000 euro van de Amsterdammers ontvangen. Dat vertelt Rob Cohen maandag op tv-zender Het Gesprek in het programma FC Het Gesprek. Volgens Cohen heeft de transfer van Lindenbergh, die door Ajax in de zomer van 2005 werd overgenomen van AZ, de club enorm veel geld gekost.
Olaf Lindenbergh als speler van Ajax De overgang van de Purmerender, tegenwoordig uitkomend voor Sparta Rotterdam, was om meerdere redenen saillant. Martin van Geel, die een maand later de overstap zou maken naar Ajax, was als technisch directeur van AZ bij de deal betrokken. Ook Van Geel benadrukte de afgelopen maanden meerdere malen dat Ajax diep in de buidel heeft getast voor Lindenbergh.
In totaal zou er met de transfer destijds zo'n vier miljoen euro zijn gemoeid. Lindenbergh slaagde er niet in te imponeren bij Ajax en vertrok afgelopen zomer met stille trom én transfervrij naar Het Kasteel.
Hetzelfde als waar hij nu voor Ajax mee bezig is: veel geld overhouden aan spelers.quote:Op maandag 24 december 2007 10:54 schreef toma het volgende:
[..]
Jezus Martin waar was je in godsnaam mee bezig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |