Natuurlijk mag dat welquote:Op zondag 23 december 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
Dus moet je die beslissing maar laten gaan?
Ja we speelden kut dus we mogen een onterechte penalty niet bekritiseren?
Het zou een onterechte penalty geweest zijn jaquote:Op zondag 23 december 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
Dus moet je die beslissing maar laten gaan?
Ja we speelden kut dus we mogen een onterechte penalty niet bekritiseren?
Het maakt ook niet uit waar je hem neerzet momenteel, waarschijnlijk weet ie als diepe spits nog fouten te maken die fataal wordenquote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit op tele 2 nu de herhaling van Excelsior - Ajax te kijken. En het 1e doelpunt van Excelsior is wederom een fout van Emanuelson. Wat is die gozer slecht dit seizoen zeg. Hoeveel crediet heeft hij nog? Ik denk dat de helft van de tegendoelpunten van Ajax komen door fouten van Emanuelson.
Hij laat aan zijn shirtje trekken, een beetje rouwdouwen mag echt wel hoor of wil je dat overal voor gefloten wordt? Kom op zeg. Hij is vanmiddag nooit echt neergetrokken.quote:Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef VoreG het volgende:
Dat Huntelaar telkens verongelijkt om zich heen kijkt kan ik volkomen begrijpen als verdedigers een vrijbrief hebben om aan hem te hangen en neer te gooien en er wordt nooit voor gefloten.
Moet je oa. even die beelden bekijken dat er in de 16 ineens 2 spelers van Excelsior op de grond liggen met in het midden een spartelende Huntelaar.quote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij laat aan zijn shirtje trekken, een beetje rouwdouwen mag echt wel hoor of wil je dat overal voor gefloten wordt? Kom op zeg. Hij is vanmiddag nooit echt neergetrokken.
Die heb ik gezien ja, beetje dom van hem om te gaan liggen. Kom op VoreG - het is toch te sneu voor woroden zoals jullie dat ventje beschermen. Hij moet gewoon wat harder zijn, zoals veel andere spitsen en niet voortdurend gaan liggen en huilen. Dat is echt zijn zwakke punt, altijd geweest, daarom kon ik bij Heerenveen ook maar niet aan hem wennen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je oa. even die beelden bekijken dat er in de 16 ineens 2 spelers van Excelsior op de grond liggen met in het midden een spartelende Huntelaar.
Davidsquote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef El-Salvador het volgende:
Martin, ga een eensch werken! Ga op zoek naar een leider in het hart van de ploeg en naar een creatieve spelert en haal desnoods een bikkelaar a la Wouters/ van Halst om dat oude wijven gehalte iets te verlagen..
Ik zie hem niet het rest van het seizoen alles spelen. Een back-up zou wenselijk zijn + dat een bikkelaar a la Davids alleen te weinig is tussen deze meisjes.quote:
Daar kan ik je dan ook wel weer geen ongelijk in geven.quote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik zie hem niet het rest van het seizoen alles spelen. Een back-up zou wenselijk zijn + dat een bikkelaar a la Davids alleen te weinig is tussen deze meisjes.
Tja, jaren geleden hadden we exact hetzelfde probleem. Te weinig kerels en teveel jongetjes. Er is al die tijd weinig verbeterd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar kan ik je dan ook wel weer geen ongelijk in geven.
Wat een onzin. Kuijt was de uitblinker van Feyenoord. 2 keer topscoorder geweest van de eredivisie.quote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat clubs als liverpool eerst een speler bekijken voordat ze em kopen, onee bij kuijt deden ze dat ook niet.
ja liverpool heeft naar de statistieken gekeken want kuijt liet bij feyenoord wel zien dat hij niet kon voetballen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kuijt was de uitblinker van Feyenoord. 2 keer topscoorder geweest van de eredivisie.
noem eens een ploeg die goede hoekschoppen neemtquote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef dronkeykong het volgende:
Laat ze eerst eens voorzetten en corners gaan trainen, die ballen komen nog niet eens voorbij de eerste paal
En Surez stop eens met dat teveel kappen...heeft ie de ruimte kapt ie weer eens naar de drukte...en doe je kop eens omhoog zodat je wat overzicht hebt voor de spelers die zich vrij proberen te lopen...ook al was het vrijlopen ook d r a m a
Ach donder toch op. Liverpool heeft vaak genoeg op de tribune gezeten om Kuijt te bekijken.quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ja liverpool heeft naar de statistieken gekeken want kuijt liet bij feyenoord wel zien dat hij niet kon voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |