abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 17:56:27 #226
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55495009
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:
Dus moet je die beslissing maar laten gaan?
Ja we speelden kut dus we mogen een onterechte penalty niet bekritiseren?
Natuurlijk mag dat wel Maar veel van jullie geven er meer aandacht aan dan aan het matige spel van je eigen elftal, iets wat met name op de langere termijn veel belangrijker is.
pi_55495072
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:54 schreef VoreG het volgende:

Dus moet je die beslissing maar laten gaan?
Ja we speelden kut dus we mogen een onterechte penalty niet bekritiseren?
Het zou een onterechte penalty geweest zijn ja
  zondag 23 december 2007 @ 18:04:43 #228
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55495146
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit op tele 2 nu de herhaling van Excelsior - Ajax te kijken. En het 1e doelpunt van Excelsior is wederom een fout van Emanuelson. Wat is die gozer slecht dit seizoen zeg. Hoeveel crediet heeft hij nog? Ik denk dat de helft van de tegendoelpunten van Ajax komen door fouten van Emanuelson.
Het maakt ook niet uit waar je hem neerzet momenteel, waarschijnlijk weet ie als diepe spits nog fouten te maken die fataal worden
Jawel, je keek.
pi_55495266
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:45 schreef VoreG het volgende:
Dat Huntelaar telkens verongelijkt om zich heen kijkt kan ik volkomen begrijpen als verdedigers een vrijbrief hebben om aan hem te hangen en neer te gooien en er wordt nooit voor gefloten.
Hij laat aan zijn shirtje trekken, een beetje rouwdouwen mag echt wel hoor of wil je dat overal voor gefloten wordt? Kom op zeg. Hij is vanmiddag nooit echt neergetrokken.
pi_55495385
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij laat aan zijn shirtje trekken, een beetje rouwdouwen mag echt wel hoor of wil je dat overal voor gefloten wordt? Kom op zeg. Hij is vanmiddag nooit echt neergetrokken.
Moet je oa. even die beelden bekijken dat er in de 16 ineens 2 spelers van Excelsior op de grond liggen met in het midden een spartelende Huntelaar.
pi_55495495
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

Moet je oa. even die beelden bekijken dat er in de 16 ineens 2 spelers van Excelsior op de grond liggen met in het midden een spartelende Huntelaar.
Die heb ik gezien ja, beetje dom van hem om te gaan liggen. Kom op VoreG - het is toch te sneu voor woroden zoals jullie dat ventje beschermen. Hij moet gewoon wat harder zijn, zoals veel andere spitsen en niet voortdurend gaan liggen en huilen. Dat is echt zijn zwakke punt, altijd geweest, daarom kon ik bij Heerenveen ook maar niet aan hem wennen.

Maar volgens twi zijn er bij de KNVB speicale richtlijnen voor scheidsrechters rond Klaas Jan opgesteld
  zondag 23 december 2007 @ 18:30:50 #232
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55495820
wat een drama
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55495832
Godver de godver, wat mooi kut weer dit zeg. Luie overbetaalde flikkers
pi_55496017
Er moet gewoon minder gejankt worden en meer gevoetbald worden. Waarom fel spel niet beantwoorden met fel spel? 90 minuten lang janken om vrije trapjes en penalties win je ook niets mee.

En urby lijkt me echt klaar voor de premier league..haha
pi_55496256
Ik krijg zin om SCH te gaan slachten voor de kerst.
Sportieve inbreng
pi_55496406
Wervelende pot gezien! Dat Jurgen en Urby her en der wat steekjes liet vallen tegen de Rotterdamse aanvalsmachine valt door de vingers te zien. Ik heb genoten van de corners van Kennedy, de voorzetten van Rommedahl en de sluwe vos KJH. Dat het 2-1 is geworden dat neem ik voor lief. Ik heb een prachtig schouwspel gezien en dat pakken ze me niet meer af!

Martin, ga een eensch werken! Ga op zoek naar een leider in het hart van de ploeg en naar een creatieve spelert en haal desnoods een bikkelaar a la Wouters/ van Halst om dat oude wijven gehalte iets te verlagen..
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 23 december 2007 @ 18:54:02 #237
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55496496
Was onze 3-3 thuis tegen Excelsior toch nog niet zo slecht
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55496539
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef El-Salvador het volgende:
Martin, ga een eensch werken! Ga op zoek naar een leider in het hart van de ploeg en naar een creatieve spelert en haal desnoods een bikkelaar a la Wouters/ van Halst om dat oude wijven gehalte iets te verlagen..
Davids
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55496582
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:55 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Davids
Ik zie hem niet het rest van het seizoen alles spelen. Een back-up zou wenselijk zijn + dat een bikkelaar a la Davids alleen te weinig is tussen deze meisjes.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55496760
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ik zie hem niet het rest van het seizoen alles spelen. Een back-up zou wenselijk zijn + dat een bikkelaar a la Davids alleen te weinig is tussen deze meisjes.
Daar kan ik je dan ook wel weer geen ongelijk in geven.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55496992
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Daar kan ik je dan ook wel weer geen ongelijk in geven.
Tja, jaren geleden hadden we exact hetzelfde probleem. Te weinig kerels en teveel jongetjes. Er is al die tijd weinig verbeterd.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 23 december 2007 @ 19:26:09 #242
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55497405
Niet willen spelen op dat veld?
Je zult maar zonder dak een wedstrijd spelen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55497881
Was ook wel een keiharde pana zeg tegen Huntelaar.
BlaDieBla
pi_55498064
Jezus ik snap Koster ook echt niet vandaag om met Colin te gaan beginnen. Die kerel maakt elke wedstrijd wel een fout dat een doelpunt wordt. Emanuelson natuurlijk ook wel goed in de fout.

Mooi wanbeleid als er in de winterstop geen topper voor de verdediging komt zoals Boulahrouz.
pi_55498070
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat clubs als liverpool eerst een speler bekijken voordat ze em kopen, onee bij kuijt deden ze dat ook niet.
Wat een onzin. Kuijt was de uitblinker van Feyenoord. 2 keer topscoorder geweest van de eredivisie.
pi_55498072
Laat ze eerst eens voorzetten en corners gaan trainen, die ballen komen nog niet eens voorbij de eerste paal

En Surez stop eens met dat teveel kappen...heeft ie de ruimte kapt ie weer eens naar de drukte...en doe je kop eens omhoog zodat je wat overzicht hebt voor de spelers die zich vrij proberen te lopen...ook al was het vrijlopen ook d r a m a
MOKUM XXX RATED
pi_55498276
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat een onzin. Kuijt was de uitblinker van Feyenoord. 2 keer topscoorder geweest van de eredivisie.
ja liverpool heeft naar de statistieken gekeken want kuijt liet bij feyenoord wel zien dat hij niet kon voetballen.
lollig
  zondag 23 december 2007 @ 20:01:39 #248
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55498289
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef dronkeykong het volgende:
Laat ze eerst eens voorzetten en corners gaan trainen, die ballen komen nog niet eens voorbij de eerste paal

En Surez stop eens met dat teveel kappen...heeft ie de ruimte kapt ie weer eens naar de drukte...en doe je kop eens omhoog zodat je wat overzicht hebt voor de spelers die zich vrij proberen te lopen...ook al was het vrijlopen ook d r a m a
noem eens een ploeg die goede hoekschoppen neemt
pi_55498328
Wat een fijn weekend weer zeg.. kijk nu al uit naar donderdag..

Wie was er trouwens schuldig aan de 1-0?
pi_55498343
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

ja liverpool heeft naar de statistieken gekeken want kuijt liet bij feyenoord wel zien dat hij niet kon voetballen.
Ach donder toch op. Liverpool heeft vaak genoeg op de tribune gezeten om Kuijt te bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')