abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 16:10:58 #181
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55492548
Prettige feestdagen een gelukkig nieuwjaar vrienden.

ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN!
  zondag 23 december 2007 @ 16:12:26 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55492585
Over de scheids heb ik het niet eens. Ajax heeft het weer aan zichzelf te danken. Maar zo'n vent kan toch geen vrienden hebben man? Echt als een normaal mens zijn werk zo belachelijk slecht doet ligt hij er met 2 weken uit, maar de scheidshonden mogen week na week keihard falen.

Die man spoort toch niet? Dat je de pingel niet geeft is al machanderen maar dan ook nog eens keihard beweren dat het een schwalbe is, omdat het Suarez is. Zum kotsen dit soort types.

Waarom kom je ze nou nooit eens tegen op een verjaardag ofzo? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55492636
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:06 schreef twi het volgende:

[..]

Lijkt me stug dat een speler niet 2 keer in 1 seizoen verhuurd kan worden aan twee verschillende clubs.
Tsjah maar dan zit je weer over een half jaar of ze moeten een constructie bedenken waar hij eerst gehuurd wordt en daarna gekocht.

Wat een hell trouwens vandaag, ik hoop echt op een goede verdediger en aanvallende middenvelder anders wordt de rest van het seizoen kut.
lollig
pi_55492821
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Over de scheids heb ik het niet eens. Ajax heeft het weer aan zichzelf te danken. Maar zo'n vent kan toch geen vrienden hebben man? Echt als een normaal mens zijn werk zo belachelijk slecht doet ligt hij er met 2 weken uit, maar de scheidshonden mogen week na week keihard falen.

Die man spoort toch niet? Dat je de pingel niet geeft is al machanderen maar dan ook nog eens keihard beweren dat het een schwalbe is, omdat het Suarez is. Zum kotsen dit soort types.

Ik zou Suarez ook geen penalty geven, al trappen z'n allebei z'n benen doormidden. Misselijke ventje. Zulke jongens verzieken het voetbal nog veel meer dan de arbiters. Prima dat dat afgestraft wordt.
Woo-loo-loo!
  zondag 23 december 2007 @ 16:25:34 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55492958
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik zou Suarez ook geen penalty geven, al trappen z'n allebei z'n benen doormidden. Misselijke ventje. Zulke jongens verzieken het voetbal nog veel meer dan de arbiters. Prima dat dat afgestraft wordt.
Scheidsrechters die de spelregels niet hanteren, DAT verneukt het voetbal. Alles is pro-defensie, als aanvaller mag je niets meer. Dat komt het spel ten goede wou je zeggen?

Je moet fluiten vanuit het boekje, niet vanuit de reputatie van spelers. Als ie iets fout doet mag je hem bestraffen, niet omdat ie KJH of Suarez heet.

Klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 23 december 2007 @ 16:26:25 #186
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55492976
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Tsjah maar dan zit je weer over een half jaar of ze moeten een constructie bedenken waar hij eerst gehuurd wordt en daarna gekocht.

Wat een hell trouwens vandaag, ik hoop echt op een goede verdediger en aanvallende middenvelder anders wordt de rest van het seizoen kut.
Het blijft ook angstvallig stil wat transfers betreft. Niet qua geruchten natuurlijk, maar in de zomer had ook niemand voorspeld dat Rommedahl, Urzaiz en Colin bij Ajax zouden spelen.

Ik vrees ergens toch dat Ajax wederom overal achter het net vist en allerlei net niet aankopen doet.
  zondag 23 december 2007 @ 16:30:26 #187
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55493087
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Het blijft ook angstvallig stil wat transfers betreft. Niet qua geruchten natuurlijk, maar in de zomer had ook niemand voorspeld dat Rommedahl, Urzaiz en Colin bij Ajax zouden spelen.

Ik vrees ergens toch dat Ajax wederom overal achter het net vist en allerlei net niet aankopen doet.
Iedergeval zie ik Modric ofzo niet bij ajax komen deze winter
pi_55493319
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Scheidsrechters die de spelregels niet hanteren, DAT verneukt het voetbal. Alles is pro-defensie, als aanvaller mag je niets meer. Dat komt het spel ten goede wou je zeggen?

Je moet fluiten vanuit het boekje, niet vanuit de reputatie van spelers. Als ie iets fout doet mag je hem bestraffen, niet omdat ie KJH of Suarez heet.

Klaar.
Ik ben sterk voor het fluiten vanuit reputatie. Dan leren die kutventjes het misschien eens af. Als een speler de scheidsrechters keer op keer probeet te misleiden en zijn tegenstanders van alles aan loopt te naaien, dan moet je gewoon consequent tegen zo iemand fluiten. Heb ik echt geen enkel bezwaar tegen.
Woo-loo-loo!
pi_55493387
Als de scheidsrechter egwoon ziet dat Suarez onderuitgeschopt wordt moet hij gewoon een penalty/vrije trap geven. maar als hij twijvelt ja dan is het logisch dat hij uit gaat van een schwalbe bij suarez
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55493449
Scheids zou hem nooit hebben gegeven. Dat zag je al aan de manier waarop hij de duels met Huntelaar floot.

Maar waar het echt fout ging is waar Ajax het wel had kunnen brengen. Als je gewoon oplet de ruimte zoekt en het centrum niet wagenwijd openzet win je gewoon ook al krijg je 3 pengels tegen.
pi_55493581
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Als de scheidsrechter egwoon ziet dat Suarez onderuitgeschopt wordt moet hij gewoon een penalty/vrije trap geven. maar als hij twijvelt ja dan is het logisch dat hij uit gaat van een schwalbe bij suarez
Dan ben je gewoon een slechte scheidsrechter.

We staan opzich nog maar 2 punten achter maar we hebben al 2 maanden niet goed gespeeld
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55493605
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Helemaal mee eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_55493687
Als ik aan het begin van het seizoen geweten had dat we met kerst maar 2 punten achter zouden staan op de nr 1 had ik daar meteen voor getekend.

Ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken
pi_55493776
Ik zit op tele 2 nu de herhaling van Excelsior - Ajax te kijken. En het 1e doelpunt van Excelsior is wederom een fout van Emanuelson. Wat is die gozer slecht dit seizoen zeg. Hoeveel crediet heeft hij nog? Ik denk dat de helft van de tegendoelpunten van Ajax komen door fouten van Emanuelson.
pi_55493811
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit op tele 2 nu de herhaling van Excelsior - Ajax te kijken. En het 1e doelpunt van Excelsior is wederom een fout van Emanuelson. Wat is die gozer slecht dit seizoen zeg. Hoeveel crediet heeft hij nog? Ik denk dat de helft van de tegendoelpunten van Ajax komen door fouten van Emanuelson.
Wij weten het, maar we hebben niemand anders
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55493838
Ik neem toch aan dat geintereseerde clubs als Tottenham en Valencia eerst een speler bekijken voordat ze hem willen halen? Zien die zijn persoonlijke fouten niet ofzo?
  zondag 23 december 2007 @ 17:02:57 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55493859
Jottem, en nu zit ik bij m'n ouders kerst te 'vieren'.

Wat een drama vandaag! Wat een kutkerst! Wat een hel!
Gourmetten of steengrillen?
pi_55493863
GODVERDOMME KUT PLOEG MET JE GRAFINSTELLING
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 23 december 2007 @ 17:04:55 #199
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55493907
Overbetaalde verwende klootzakjes zijn het. Zal wel weer helemaal niets worden dit seizoen.
pi_55493962
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:04 schreef ASroma het volgende:
suarez wat een mentaliteit
T lijk wel of hij gewoon voor de penalty gaat en helemaal niet voor het doelpunt!

1 actie kapt ie 2 man uit is hij erlang 2 meter van het doel maar hoopt hij door nog een kap beweging te maken over een been te struikelen, dat gebeurt niet en hij is de bal kwijt

aan het eind word de bal diep richting het uitvak te snijden en loopt suarez express de verkeerde kant op FUCKING tegen de speler van excelsior op op de hoop voor een pingel i.p.v. dat hij gewoon voor z'n leven voor die bal rent en er nog wat probeert wat van te maken maar nee hoor PINGELS PINGELS PINGELS
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55494008
Zwaar klote zeg
pi_55494152
quote:
Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja en Colin die niet springt
pi_55494176
quote:

omdat ze jou willen ontwijken misschien?
pi_55494255
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef Noshiba het volgende:

[..]

T lijk wel of hij gewoon voor de penalty gaat en helemaal niet voor het doelpunt!

1 actie kapt ie 2 man uit is hij erlang 2 meter van het doel maar hoopt hij door nog een kap beweging te maken over een been te struikelen, dat gebeurt niet en hij is de bal kwijt

aan het eind word de bal diep richting het uitvak te snijden en loopt suarez express de verkeerde kant op FUCKING tegen de speler van excelsior op op de hoop voor een pingel i.p.v. dat hij gewoon voor z'n leven voor die bal rent en er nog wat probeert wat van te maken maar nee hoor PINGELS PINGELS PINGELS
Ik was blij dat ik pas om kwart voor 1 wakker werd, was het een gezellig reisje?
pi_55494389
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik was blij dat ik pas om kwart voor 1 wakker werd, was het een gezellig reisje?
niet veel van de reis meegemaakt en t was een typische zondag ochtend sfeer
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55494474
quote:

Kinderachtig geneuzel dit. En heel erg calimero.

Eerst ben je terecht heel kriitisch op Ajax maar dan kan je het toch weer niet laten na het zinnetje 'Over de scheids heb ik het niet eens'. Ik heb de hele wedstrijd gezien en de scheids heeft geen heel erg rare dingen gedaan. Een paar discutabele beslissingen, maar ook zeker in het voordeel van Ajax.

En ik denk niet dat hij die pingel niet gaf omdat het met Suarez te maken had. Het was gewoon geen hele duidelijke pingel.

Het was bij Heerenveen gisteren erger toen Alves geen pingel kreeg omdat er al 2 gegeven waren, en die pingel was 1000 procent duielijker dan deze. Maar denk je dat ik daar enorm over ga zeiken? Dat soort dingen gebeuren. We hadden eerder die wedstrijd wel een pingel gehad die net zo goed niet gegeven had kunnen worden. Zo gaat dat. Maar om dan zo'n walgelijk dom stukje over een scheids te posten, is echt beneden alle peil en zegt vooral heeeeeel veel over jezelf.
pi_55494550
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef Noshiba het volgende:

[..]

niet veel van de reis meegemaakt en t was een typische zondag ochtend sfeer
Slaapverwekkend dus
pi_55494592
Wat een bullshit dat je geen commentaar op de scheidsrechter mag hebben, die vent maakt ook fouten en deze wedstrijd had hij er behoorlijk wat, waaronder die penalty en het consequent over het hoofd zien van overtredingen op Huntelaar.
pi_55494662
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:34 schreef VoreG het volgende:
Wat een bullshit dat je geen commentaar op de scheidsrechter mag hebben, die vent maakt ook fouten en deze wedstrijd had hij er behoorlijk wat, waaronder die penalty en het consequent over het hoofd zien van overtredingen op Huntelaar.
Waarom hoor ik je dan niet over die doorgebroken speler van Excelsior die teruggefloten werd voor een overtreding. Net zo dubieus als die 'penalty' niet geven. En over Huntelaar hebben we het gehad, dat ligt voor 70 procent aan beugelbekkie zelf. Je blijft maar in die verongelijkte plaat hangen, net als Huntelaar.

Kritiek en commentaar mag best hoor maar dat hersenloze gescheld van Heatwave irriteert me mateloos en ik vind het ook echt te ver gaan.

ik ga zo friet halen in de Nachtegaal, kom ook maar langs dan kunnen we het uitvechten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')