Van mij mag die scheids ook ter plekke dood neervallen. Maar als je al het veld oploopt met het idee dit doen we wel ff en je staat na 30sec weer achter dan mogen die gasten die op het veld lopen echt allemaal oprottenquote:Op zondag 23 december 2007 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Normaal gesproken maak je een goal of drie. Wanneer Huntelaar twee keer neergetrokken/geduwd wordt in de 16 terwijl hij die bal er zo in kan lopen, dan mag je echt wel zeiken op de scheids hoor. Al dat gejank tegenwoordig dat je niets over de scheids mag zeggen. Laat me dan maar lekker een calimero zijn, maar ze moeten in Zeist maar even in de spiegel kijken hoe knurfterig ze tegen sommige spelers fluiten.
Ach nee toch, dalijk zouden we het team een beetje bij elkaar houden en niet ieder verkopenquote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Ben bang dat jullie Huntelaar aan de straatstenen niet kwijt raken op deze manier.
Hij ookquote:Op zondag 23 december 2007 14:31 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop dat hij iets anders in zijn ster krijgt.
Ik vind dat er een inzetsparagraaf in de contracten moet komen. Geen inzet halvering salaris. Misschien dat ze dan wel eens allemaal voor de winst willen gaan. Het is al jaren 'schade-beperking'!quote:Op zondag 23 december 2007 14:31 schreef Tvduijn het volgende:
Maarja het blijft triest hoe slecht ze vandaag speelden, voor gezien het gebrek aan inzet.
Ooooh inderdaad strijdlustquote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was alleen een voorbeeld van hoe het WEL moet. Niet je kop laten hangen als de scheids een keer tegen je is, maar godverdomme 200% geven om die goals alsnog te maken
Een Nederlandse topscorer is niet aan de straatstenen te slijten natuurlijk!quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Ben bang dat jullie Huntelaar aan de straatstenen niet kwijt raken op deze manier.
Dat hoeft ook niet. Dan blijft ie lekker.quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Vorig jaar verloren we eerst 0-1 thuis van Heerenveen, waarna iedereen ook weer super negatief was. Een week later speelden we de sterren van de hemel in Enschede en wonnen met 1-4, en weer een week later zelfs met 1-5 van PSV.quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef dronkeykong het volgende:
En dan donderdag Twente![]()
Nou dat worden 9 verliespunten in de maand december
Nou misschien dat ik nog in de mood ben van kerstquote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we eerst 0-1 thuis van Heerenveen, waarna iedereen ook weer super negatief was. Een week later speelden we de sterren van de hemel in Enschede en wonnen met 1-4, en weer een week later zelfs met 1-5 van PSV.
Dus kop op
In het buitenland fluiten ze niet op zo'n kinderachtige persoonlijke manier als hier in Nederland. Dus Huntelaar raak je wel kwijt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Inderdaad Huntelaar is echt de enige die overzicht houdt. De bal naar de flanken kaatst maar die kutjes krijgen die kutbal niet eens voor....quote:Op zondag 23 december 2007 14:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Dan blijft ie lekker.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
In het buitenland fluiten ze niet op zo'n kinderachtige persoonlijke manier als hier in Nederland.
Je wou zeggen dat er telkens geen overtredingen worden gemaakt op Huntelaar waar niet voor wordt gefloten?quote:
Jij kijkt geen wedstrijden van Ajax. Dat Suarez geen pingel krijgt dat is een ABC'tje, maar hoe Huntelaar week na week onderuit wordt getrokken/geduwd in kansrijke positie, daar word je gewoon een calimero van. En die schoen trekke ik dan met alle liefde aan vandaag.quote:
Niet meer als bij andere aanvallers. Hij is zelf ook nogal onhandig en draait en kapt steeds te laat.quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat er telkens geen overtredingen worden gemaakt op Huntelaar waar niet voor wordt gefloten?
Dat wordt Alves ook hoor, maar die blijft wel staan en gaat er handiger mee om.quote:Op zondag 23 december 2007 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Jij kijkt geen wedstrijden van Ajax. Dat Suarez geen pingel krijgt dat is een ABC'tje, maar hoe Huntelaar week na week onderuit wordt getrokken/geduwd in kansrijke positie, daar word je gewoon een calimero van. En die schoen trekke ik dan met alle liefde aan vandaag.
Gelukkig kan jij mij nog enigszins laten lachen met dat geblaat van je.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet meer als bij andere aanvallers. Hij is zelf ook nogal onhandig en draait en kapt steeds te laat.
Prima dat Alves die kwaliteit heeft, maar een overtreding is een overtreding. Onderuit duwen is eenvoudig te constateren, en de vlag die een Excelsior-speler van Huntelaar z'n Ajax-shirtje maakte was ook niet moeilijk te zien. En dan heb ik het niet over kappen en draaien, maar gewoon op de juiste plek staan om de bal in te koppen, maar daarin door een overtreding worden belet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt Alves ook hoor, maar die blijft wel staan en gaat er handiger mee om.
Onzin, in andere landen zou Huntelaar het nog veel moeilijker krijgen wat dat betreft en wordt er nog minder gefloten om zijn huilie-acties. Hij moet gewoon eens een kerel worden en niet zo snel opgeven.quote:Op zondag 23 december 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Prima dat Alves die kwaliteit heeft, maar een overtreding is een overtreding. Onderuit duwen is eenvoudig te constateren, en de vlag die een Excelsior-speler van Huntelaar z'n Ajax-shirtje maakte was ook niet moeilijk te zien. En dan heb ik het niet over kappen en draaien, maar gewoon op de juiste plek staan om de bal in te koppen, maar daarin door een overtreding worden belet.
Ik snap het wel hoor, want de scheidsrechters durven voor zulke overtredingen gewoon geen strafschop te geven. Zeker niet in het voordeel van Ajax. Want stel je voor dat je voor de grote clubs fluit tegen de kleintjes... Dan krijg je al die kleintjes weer over je heen.
Wat ben je weer een slecht verliezerquote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij mij nog enigszins laten lachen met dat geblaat van je.
Ben je een kloon van DAM ofzo?.
Kom op zeg, een beetje objectiviteit zou je sieren, een overtreding is een overtreding en Huntelaar had minimaal 1 strafschop moeten krijgen. Overigens staat dit los van het feit dat er wederom collectief gefaald is.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt Alves ook hoor, maar die blijft wel staan en gaat er handiger mee om.
Agh SCH kom op zeg.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, in andere landen zou Huntelaar het nog veel moeilijker krijgen wat dat betreft en wordt er nog minder gefloten om zijn huilie-acties. Hij moet gewoon eens een kerel worden en niet zo snel opgeven.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef peaceman het volgende:
Was je ook zo negatief over KJH toen ie nog voor jouw cluppie speelde, SCH?
Dat Huntelaar het in het buitenland nog veel moeilijker zal krijgen staat buiten kijf. Ik zeg ook nergens dat er ALTIJD voor Huntelaar gefloten moet worden. In Nederland is het echter zo dat er NOOIT voor Huntelaar gefloten. Dat hoort toch op z'n minst 50/50 off 40/60 of 60/40 te zijn. Nu is het gewoon al weken duidelijk dat er in Zeist is besproken dat er minder voor Huntelaar gefloten moet worden. Wat de karakterloze scheidsrechters blijkbaar hebben vertaald naar nooit voor Huntelaar fluiten.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, in andere landen zou Huntelaar het nog veel moeilijker krijgen wat dat betreft en wordt er nog minder gefloten om zijn huilie-acties. Hij moet gewoon eens een kerel worden en niet zo snel opgeven.
Onzin. Hij zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef VoreG het volgende:
Je kan echt niet ontkennen dat er tegen Huntelaar wordt gefloten,
En Alves is qua karakter wel oke?quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het altijd een huilie gevonden. Jammer dat ie dat verongelijkte gedrag altijd heeft.
Daar ben ik het nou helemaal met je eens!quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef BigFire het volgende:
bla bla ongecontroleerd zooitje
OMG. Je gelooft dat nog echt ook he?quote:Op zondag 23 december 2007 14:57 schreef twi het volgende:
Nu is het gewoon al weken duidelijk dat er in Zeist is besproken dat er minder voor Huntelaar gefloten moet worden.
Ik kijk wel.quote:Maargoed, blijf jij maar in de waan dat je het beter weet zonder wedstrijden van Ajax te kijken, vind ik ook prima.
Hij moet inderdaad meer naar de Mac en de sportschool gaan zodat hij 80 kilo kan gaan tillen die telkens aan hem hangt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Hij zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan.
Die is meer een kerel, laat zich niet zo snel van de wijs brengen, blijft minder hangen in dat gehuil en gezeur en is gewoon sterker en steviger en gaat door waar Huntelaar ophoudt. Iedere lastige spits heeft hier mee te maken en ik vind dit meer een gebrek aan kwaliteit van Huntelaar, hij deed dat bij ons ook altijd, nooit doorzetten maar altijd huilen en janken als iemand even zijn shirtje vasthield enzo.quote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Alves is qua karakter wel oke?
Dat ben ik met je eens, maar dat maakt Alves dus de betere karakterspeler. Het zorgt er niet voor dat spelers aan shirtjes mogen hangen en trekken.quote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is meer een kerel, laat zich niet zo snel van de wijs brengen, blijft minder hangen in dat gehuil en gezeur en is gewoon sterker en steviger en gaat door waar Huntelaar ophoudt. Iedere lastige spits heeft hier mee te maken en ik vind dit meer een gebrek aan kwaliteit van Huntelaar, hij deed dat bij ons ook altijd, nooit doorzetten maar altijd huilen en janken als iemand even zijn shirtje vasthield enzo.
Ik ben het met je eens dat het zeker wel van karakter getuigd als Huntelaar nou wel eens voor de bal gaat ipv de vrije trap of penalty, maar ook dit doet niks af aan het feit dat er weldegelijk overtredingen gemaakt worden op Huntelaar, je moet wel beseffen dat het niet fluiten hiervoor ten koste gaat van het voetbal...quote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is meer een kerel, laat zich niet zo snel van de wijs brengen, blijft minder hangen in dat gehuil en gezeur en is gewoon sterker en steviger en gaat door waar Huntelaar ophoudt. Iedere lastige spits heeft hier mee te maken en ik vind dit meer een gebrek aan kwaliteit van Huntelaar, hij deed dat bij ons ook altijd, nooit doorzetten maar altijd huilen en janken als iemand even zijn shirtje vasthield enzo.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef the_undertaker het volgende:
Geert wenst u een fijne kerst
[ afbeelding ]
Gezellig he Nederland?quote:
Neequote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef clauwheee het volgende:
Ach, blijft spannend zo, niet zo vanzelfsprekend. Ook wel leuk, toch?
quote:Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef Radegast het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)lahrouz_bezig__.html
Als we al niet winnen bij de hekkensluiter....quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou is het natuurlijk wel klote dat Ajax verloren heeft, maar we staan nog maar 1 en 2 punten achter op resp. Feyenoord en PSV.
Echt, ik blijf mij er over verbazen dat zoveel Ajacieden nog zo optimistisch zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef denthemen het volgende:
We winnen nu nog 2 keer, we gaan als 1e de winterstop in
quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou is het natuurlijk wel klote dat Ajax verloren heeft, maar we staan nog maar 1 en 2 punten achter op resp. Feyenoord en PSV.
Lijkt me stug dat een speler niet 2 keer in 1 seizoen verhuurd kan worden aan twee verschillende clubs.quote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
Boulahrouz is sowieso al een onhaalbare kaart omdat hij niet twee keer per seizoen van club mag veranderen.
Nee jullie spelen wervelend en frivool voetbal.quote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand de laatste jaren. Wil heel Ajax telkens maar weer datPSV
met verschrikkelijk voetbal en mazzel kampioen wordt? Bouw godverdomme eens een voorsprong op van 10 punten ofzo als je thuis van NEC, NAC en uit van Excelsior moet winnen.
Teringzooi
Tsjah maar dan zit je weer over een half jaar of ze moeten een constructie bedenken waar hij eerst gehuurd wordt en daarna gekocht.quote:Op zondag 23 december 2007 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat een speler niet 2 keer in 1 seizoen verhuurd kan worden aan twee verschillende clubs.
Ik zou Suarez ook geen penalty geven, al trappen z'n allebei z'n benen doormidden. Misselijke ventje. Zulke jongens verzieken het voetbal nog veel meer dan de arbiters. Prima dat dat afgestraft wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Over de scheids heb ik het niet eens. Ajax heeft het weer aan zichzelf te danken. Maar zo'n vent kan toch geen vrienden hebben man? Echt als een normaal mens zijn werk zo belachelijk slecht doet ligt hij er met 2 weken uit, maar de scheidshonden mogen week na week keihard falen.
Die man spoort toch niet? Dat je de pingel niet geeft is al machanderen maar dan ook nog eens keihard beweren dat het een schwalbe is, omdat het Suarez is. Zum kotsen dit soort types.
Waarom kom je ze nou nooit eens tegen op een verjaardag ofzo?.
Scheidsrechters die de spelregels niet hanteren, DAT verneukt het voetbal. Alles is pro-defensie, als aanvaller mag je niets meer. Dat komt het spel ten goede wou je zeggen?quote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zou Suarez ook geen penalty geven, al trappen z'n allebei z'n benen doormidden. Misselijke ventje. Zulke jongens verzieken het voetbal nog veel meer dan de arbiters. Prima dat dat afgestraft wordt.
Het blijft ook angstvallig stil wat transfers betreft. Niet qua geruchten natuurlijk, maar in de zomer had ook niemand voorspeld dat Rommedahl, Urzaiz en Colin bij Ajax zouden spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah maar dan zit je weer over een half jaar of ze moeten een constructie bedenken waar hij eerst gehuurd wordt en daarna gekocht.
Wat een hell trouwens vandaag, ik hoop echt op een goede verdediger en aanvallende middenvelder anders wordt de rest van het seizoen kut.
Iedergeval zie ik Modric ofzo niet bij ajax komen deze winterquote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het blijft ook angstvallig stil wat transfers betreft. Niet qua geruchten natuurlijk, maar in de zomer had ook niemand voorspeld dat Rommedahl, Urzaiz en Colin bij Ajax zouden spelen.
Ik vrees ergens toch dat Ajax wederom overal achter het net vist en allerlei net niet aankopen doet.
Ik ben sterk voor het fluiten vanuit reputatie. Dan leren die kutventjes het misschien eens af. Als een speler de scheidsrechters keer op keer probeet te misleiden en zijn tegenstanders van alles aan loopt te naaien, dan moet je gewoon consequent tegen zo iemand fluiten. Heb ik echt geen enkel bezwaar tegen.quote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheidsrechters die de spelregels niet hanteren, DAT verneukt het voetbal. Alles is pro-defensie, als aanvaller mag je niets meer. Dat komt het spel ten goede wou je zeggen?
Je moet fluiten vanuit het boekje, niet vanuit de reputatie van spelers. Als ie iets fout doet mag je hem bestraffen, niet omdat ie KJH of Suarez heet.
Klaar.
Dan ben je gewoon een slechte scheidsrechter.quote:Op zondag 23 december 2007 16:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Als de scheidsrechter egwoon ziet dat Suarez onderuitgeschopt wordt moet hij gewoon een penalty/vrije trap geven. maar als hij twijvelt ja dan is het logisch dat hij uit gaat van een schwalbe bij suarez
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 december 2007 16:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Als de scheidsrechter egwoon ziet dat Suarez onderuitgeschopt wordt moet hij gewoon een penalty/vrije trap geven. maar als hij twijvelt ja dan is het logisch dat hij uit gaat van een schwalbe bij suarez
Wij weten het, maar we hebben niemand andersquote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit op tele 2 nu de herhaling van Excelsior - Ajax te kijken. En het 1e doelpunt van Excelsior is wederom een fout van Emanuelson. Wat is die gozer slecht dit seizoen zeg. Hoeveel crediet heeft hij nog? Ik denk dat de helft van de tegendoelpunten van Ajax komen door fouten van Emanuelson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |