quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:15 schreef BrandX het volgende:![]()
ik zit net eens te kijken... ik ben de enige die sinds 10 december FEE-icoontjes loopt te maken voor users (en bijna allemaal gebruiken ze ze ook
), en een paar dagen voor die tijd had ik nog geen flauw benul van hoe je die dingen moet maken
ach ja. Om nou een FCKSC in FC te maken is ook zo overdone. Dan maar gewoon hier houden hčquote:
Ik ga straks met de auto en een hele lading lege pepsimax flessen naar de appie XLquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga straks op de fiets door de kou op zoek naar een supermarkt met bier
weet je hoe fucking druk het al om 1000 was bij de XXL....quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga straks met de auto en een hele lading lege pepsimax flessen naar de appie XL
verschil moet er wezen)
Jaaaquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ja. Om nou een FCKSC in FC te maken is ook zo overdone. Dan maar gewoon hier houden hčWel zo gezellig met de normale users erbij.
![]()
![]()
En dan een vers kratje bier mee terug ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga straks met de auto en een hele lading lege pepsimax flessen naar de appie XL
verschil moet er wezen)
beetje doorposten dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
Tevens zit ik vandaag aan mijn 50.000ste postMoet er nog 200 en een beetje
kratje hertog jan of grolschquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan een vers kratje bier mee terug ?
Hertog janquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
beetje doorposten dus![]()
[..]
kratje hertog jan of grolsch![]()
tis voor mij ook kerstvakantie
scanners ftw!quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weet je hoe fucking druk het al om 1000 was bij de XXL......you don't want to go there....
Dankjequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's wel mijn eerste keus ja
maar goed, ik ga dus nu![]()
sterkte op je fiets![]()
heb ik ook gedaan...quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
scanners ftw!geen wachtrijen bij de kasse
hier?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:03 schreef buzzer het volgende:
Waar is Indah als je hem nodig hebt [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:18 schreef BrandX het volgende:terug van shoppen bij de appie.
heb gelijk twee rumrozijnen oliebollen gehaald bij de oliebollenkraam er tegenover![]()
goed bezig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
fobo ge-update met foto's.... [afbeelding] [afbeelding] ...ja duh... [afbeelding]
hoe is ht nu...????quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
was ik weer eventjes
ja op de bankquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kut met peeren zeg.....al een beetje geslapen..???
ik kan altijd overal slapenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mij lukt slapen niet eens...
my back is kiling me....quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan altijd overal slapen
noem het gerust een talent
maar waarom kun je niet slapen?
goed gezegd BrandX....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:02 schreef BrandX het volgende:
aardige ziekenboeg hier... Mij vergaat het niet veel beter. De verkoudheid lijkt zich om te zetten in een voorhoofdholteontsteking. Heb in ieder geval veel druk in m'n hoofd daar, en bukken is daardoor een drama![]()
En heb nu toch overal spierpijn dus de koorts van eergister en de dag ervoor was toch griep schijnbaar![]()
en ik heb koppijn, en mijn hoofd zit vol, en ik heb het afwisselend koud en warm. alleendoe ik nog niet
Dames, beterschap en zulks voor ons alledrie![]()
![]()
ah kut is dat zegquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
my back is kiling me......ik kan niet behoorlijk zitten/staan en/of liggen...
...door de pijn kan ik de slaap niet vatten...
![]()
inderdaad een behoorlijke ziekenboeg....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:02 schreef BrandX het volgende:
aardige ziekenboeg hier... Mij vergaat het niet veel beter. De verkoudheid lijkt zich om te zetten in een voorhoofdholteontsteking. Heb in ieder geval veel druk in m'n hoofd daar, en bukken is daardoor een drama![]()
En heb nu toch overal spierpijn dus de koorts van eergister en de dag ervoor was toch griep schijnbaar![]()
en ik heb koppijn, en mijn hoofd zit vol, en ik heb het afwisselend koud en warm. alleendoe ik nog niet
Dames, beterschap en zulks voor ons alledrie![]()
![]()
Oeh daar zat ik gister nog aanquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
beetje doorposten dus![]()
[..]
kratje hertog jan of grolsch![]()
tis voor mij ook kerstvakantie
bij de DA ook niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ikwilde dus vandaag van die warmte-pleisters kopen...zijn die dingen nergens meer te vinden....
wat stom....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben bij alle drogisten geweest hier in Nijmegen, maar ze zijn gewoon uitverkocht...
mooi zo, dat scheelt weggegooid geld. Niet kopen, echt zonde. Kan je beter een spuitbus perskindol halen, op je rug spuiten, 2 ibuproven 400 nemen en rustig gaan liggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ikwilde dus vandaag van die warmte-pleisters kopen...zijn die dingen nergens meer te vinden....
JJ heeft dus ook een dubbele hernia...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mooi zo, dat scheelt weggegooid geld. Niet kopen, echt zonde. Kan je beter een spuitbus perskindol halen, op je rug spuiten, 2 ibuproven 400 nemen en rustig gaan liggen.
Werkt het beste
* BrandX is ervaringsdeskundige want heeft dubbele hernia en meerdere spitaanvallen gehad
ohw, dat ken ik ja. Nasty shit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ heeft dus ook een dubbele hernia......maar tot nu werken die pleisters het beste...
...heb vandaag denk ik wel genoeg ibuproven gehad (6 stuks)...
...probleemis dus nu dat mijn benen behoorlijk beginnen te tintellen en das meestal een slecht teken...
merci....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, dat ken ik ja. Nasty shit.
sterkte er mee iig.
dit omschrijft gewoon 100% wat ik nu voel/ervaarquote:Voorhoofdsholten-ontsteking (= sinusitis) is een ontsteking van de neusbijholten. Daartoe behoren de voorhoofdsholten, kaakholten, wiggebeensholten en de zeefbeencellen tussen de ogen.
Mogelijke verschijnselen (o.a.)
Drukpijn (vooral bij bukken), rood en gezwollen neusslijmvlies, overvloedig neusslijm eventueel met geel-groene pus, rillingen, koorts en ziek gevoel (= malaise).
De drukpijn kan zich o.a. voordoen als hoofdpijn (voorhoofdsholte), kiespijn (kaakholte), pijn achter en tussen de ogen (zeefbeencellen), pijn onder de ogen (kaakholte), pijn in het achterhoofd (wiggebeensholste) of mengvormen daarvan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Water koken in een pannetje, erboven hangen en een handdoek over je hoofd en de pan.
Flink stomen.
ok, ik ga straks ff doen. tnxsquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en een beetje tijgerbalsem of hoe heet dat... Dampo! in het water gooien.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Water koken in een pannetje, erboven hangen en een handdoek over je hoofd en de pan.
Flink stomen.
lol, ik krijg nu ook zowaar trekquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:10 schreef buzzer het volgende:
ZO, ik ga eens even iets aan het eten doen
quote:DE JAARLIJKSE EINDEJAARSVERRASSING
Traditioneel wordt de Palmliefhebber, van midden november tot eind december, verwend met Dobbel Palm. Door het gebruik van meer grondstoffen bij het brouwen bekomt men een tikkeltje meer alcohol, meer aroma en een nog vollere smaak.
Ben je ook iemand die het hele jaar door naar de Dobbel Palm tijd uitkijkt? Hou dan zeker deze website in het oog vanaf november, want Dobbel Palm... is ook online ieder jaar Dobbel Plezant!
quote:
ow lekker, laat ik die nu net voor mijn neus hebben staanquote:
trusten sjow!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga naar 't bed.. Morgen toch maar een kratje Dobbel halen
Ja jezusquote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
na dat topic dat je vanmiddag had kan je dat ook wel gebruiken denk ik S-F![]()
![]()
vermakelijk welquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja jezus![]()
![]()
Tering wat een topic
Ik heb mij rot getyptquote:
* schuift troostbiertje richting Fiets.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
* schuift troostbiertje richting Fiets.
En ik ga denk ik mijn mandje maar eens opzoeken, en hopelijk sta ik morgen wat beter op dan dat ik hem vandaag eindig... 4 dagen ziek vind ik lang zat.
owh, daarvoor dus. Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 23 december 2007 02:26 schreef buzzer het volgende:
Heeee goedemorgen [afbeelding]
Indah: kun jij dit topic even uit zijn lijden verlossen? SNELLE hulp nodig met iets vertalen naar Indonesisch
tnx [afbeelding]
dit is nou echt zo'n moment van de dag dat ik écht niet aan koffie denkquote:Op zondag 23 december 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
Ik kan er niks aan doen ik hou gewoon van koffie:
En ja ik ben er hartstikke verslaafd aan.
En tegenwoordig neem ik ook véél meer dubbele espresso's.
Nou ik kan wel op elk moment van de dag aan koffie denken.quote:Op zondag 23 december 2007 04:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is nou echt zo'n moment van de dag dat ik écht niet aan koffie denk
En ik ben een echt addict hoor...
doe dat maar eensquote:Op zondag 23 december 2007 05:07 schreef Sander170 het volgende:
Dan ga ik zo maar eens slapen beste mensen. [afbeelding]
Dan is een koffie-verslaving makkelijker (en wellicht goedkoper) in stand te houdenquote:Op zondag 23 december 2007 04:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ik kan wel op elk moment van de dag aan koffie denken. [afbeelding]
En aan seks uiteraard. [afbeelding] [afbeelding]
Ja daarom hou ik het ook maar bij een koffie-verslaving.quote:Op zondag 23 december 2007 05:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is een koffie-verslaving makkelijker (en wellicht goedkoper) in stand te houden
dat gaat rapquote:Op zondag 23 december 2007 09:18 schreef OA het volgende:
BX, Indah en de rets [afbeelding]
Ik heb in 3 dagen ongeveer 10 posts gedaan... [afbeelding]
hey JJquote:Op zondag 23 december 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedemorgen iedereen.... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
thanks god for the holidays!quote:Op zondag 23 december 2007 09:18 schreef OA het volgende:
BX, Indah en de rets![]()
Ik heb in 3 dagen ongeveer 10 posts gedaan...
ha JJ! je rug al iets beter?quote:
moa..kan beter....heb maar weinig geslapen vannacht....quote:Op zondag 23 december 2007 09:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks god for the holidays!
[..]
ha JJ! je rug al iets beter?
Ik heb wel lekker geslapen, maar heb nog altijd wat slaaptekortquote:Op zondag 23 december 2007 09:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moa..kan beter....heb maar weinig geslapen vannacht.... [afbeelding]
vooralsnog voel ik me wel wat beter dan gisteravond. Maar dat was gisterochtend ook al mbt die dag ervoor... dus vanmiddag weet ik meer zeg maar. Maar het voelt veel belovendquote:Op zondag 23 december 2007 09:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moa..kan beter....heb maar weinig geslapen vannacht.......en hoe is het nu met jou dan...???
![]()
ja das altijd wel klote..voel je je 's ochtends wat beter, denk je er bijna vanaf te zijn, maar in de loop van de dag gaat het weer veel slechter....quote:Op zondag 23 december 2007 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
vooralsnog voel ik me wel wat beter dan gisteravond. Maar dat was gisterochtend ook al mbt die dag ervoor... dus vanmiddag weet ik meer zeg maar. Maar het voelt veel belovend
hoop het, want ben het echt zat
idd...quote:Op zondag 23 december 2007 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, even een nieuwe rug is ook een beetje moeilijk
Muckiieeeeee......quote:Op zondag 23 december 2007 10:43 schreef Muck het volgende:
Whehehe, mijn broer maakt een ontbijtje voor me
jeejeequote:
ja inderdaadquote:heeft het toch voordelen om je ouders te zijn.....![]()
![]()
de Lidl van half 9 tot 5quote:Op zondag 23 december 2007 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
Winkels zijn hier pas rond 12uur wakker.. Dus rustig aan hier
quote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
de appie is hier op tweede kerstdag zelfs gewoon open van 9 tot 18 uur
Dunno hier.quote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
de appie is hier op tweede kerstdag zelfs gewoon open van 9 tot 18 uur
ik ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno hier.
Wil het ook niet eigenlijk weten, koop in 99% van de boodschappen toch niet bij de appie.
ik wel....quote:Op zondag 23 december 2007 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno hier.
Wil het ook niet eigenlijk weten, koop in 99% van de boodschappen toch niet bij de appie.
zo hoort het ookquote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
de appie is hier op tweede kerstdag zelfs gewoon open van 9 tot 18 uur [afbeelding]
quote:
da's dan wel weer 14.gifquote:Op zondag 23 december 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag naar Burgers Zoo, even het jaarabo weer gebruiken. Al die paupers zijn nu toch naar koopzondagen
Nja, de supermarkten liggen hier allemaal rond een straal van 500meter. Ik doe het meeste boodschappen bij Digros (dirk), maar Vomar (en in heel mindere mate Hoogvliet en Appie) kunnen af en toe ook een bezoekje verwachten.quote:Op zondag 23 december 2007 11:30 schreef BrandX het volgende:
ik koop bij de appie omdat dat het enige is wat op de route ligt. Was voorheen oveirgens de Konmar. Toen die er nog was kwam ik ook bijna nooit bij de appie.
Eerlijk ruilen dusquote:Op zondag 23 december 2007 10:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd... [afbeelding] ...ze kunnen mij wel opereren....gaat de pijn in mijn benen weg (daar leef ik al 20 jaar mee, dus ben het wel gewend..) maar krijg wss meer en vaker pijn in mijn rug dus ja.... [afbeelding]
Dat is dan wel weer leuk zoquote:Op zondag 23 december 2007 11:36 schreef Pheno het volgende:
En dan tussen kerst en o&n nog een keer in de avond. Dan zijn er gidsen en zo. Elk bezoek van ons is nu toch gratis, ik heb het abo geld er al lang uit. Oh nee, 1 euro parkeerkosten, woei.
smakelijk!quote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef Peterchris het volgende:
Goedemorgen allemaal [afbeelding] [afbeelding]
Zometeen tijd voor een croissantje en natuurlijk een lekkere bak koffie [afbeelding]
goedemorgen....quote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef Peterchris het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Zometeen tijd voor een croissantje en natuurlijk een lekkere bak koffie
Hey JJquote:
goed plan..heel goed plan....quote:Op zondag 23 december 2007 12:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
Ik denk dat ik me maar eens ga wagen aan mn ontbijt, nouja brunch nu eigenlijk
combi-magno ftw....quote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef BrandX het volgende:
ik ga als lunch mijn quiche maar eens nuttigen![]()
ff in de magno opwarmen (bij gebrek aan oven)
quote:
Van mijn tante, die gister feestje hadquote:Op zondag 23 december 2007 12:38 schreef Peterchris het volgende:
[..]
lekker!
Zo, net even wat croissantjes achter de kiezen gewerkt. Gingen er wel in![]()
Mm, geen witte kerst dus. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer de laatste (echte) witte kerst is geweest
bronquote:28 november 2007 - Ons land had beleefde in 1981 zijn laatste witte kerst, dat wil zeggen met op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt. Het hoofdstation van het KNMI is als referentie gekozen omdat hiervan de sneeuwgegevens over meer dan honderd jaar bekend zijn.
Oh, dat is alweer een tijdje geleden. Nouja, een wit oud en nieuw zou ook wel leuk zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 12:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Van mijn tante, die gister feestje had
[..]
bron
quote:Op zondag 23 december 2007 12:51 schreef kless het volgende:
Na even veel te druk te zijn geweest en ver van internet en andere digitale apperatuur......Val er zo weer in...
kless'je.....quote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef kless het volgende:
nu eerst even eten. maar er voor en er na rustig verder met koffie leute
ok..BrandX....ik heb The Golden Compas gezien....en ik moet eerlijk toegeven dat ik me echt heel erg heb verveeld......quote:Op zondag 23 december 2007 13:33 schreef BrandX het volgende:
Ik moet zeggen dat het me meevalt hoe ik me voel tot nu toe![]()
![]()
Nog niet zo dat je zegt van helemaal toppie, maar toch zeker wel redelijk!Veelbelovend om toch zonder al te veel strubbles de feestdagen in te gaan.
Ik heb voor 1e kerstdag gepland om de bios in te gaan, ik ga the Golden Compass zien en daarna gelijk door naar I am legend. Lekker een dagje bios, zelf wat te drinken en happen mee, toppie!
wordt een kerstcadeautje van mezelf voor mezelf![]()
![]()
Ja anders stond het zo raarquote:Op zondag 23 december 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow ja zomaar je post editen.....
de voorstukjes zien er heel veelbelovend uit, of waren dat gelijk de hoogtepunten van de film?quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..BrandX....ik heb The Golden Compas gezien....en ik moet eerlijk toegeven dat ik me echt heel erg heb verveeld......![]()
.....vond ik echt zonde van mijn geld en tijd...
...maar cool dat je je iets beter voelt....
![]()
ja idd.....veel meer te beleven is er niet....quote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
de voorstukjes zien er heel veelbelovend uit, of waren dat gelijk de hoogtepunten van de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat vond ik dus ook, en de acteurs spreken me aan. Leek mij wel een leuke film.quote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
de voorstukjes zien er heel veelbelovend uit, of waren dat gelijk de hoogtepunten van de film?
ik ben ook gek op dat soort film maar had van deze veel meer verwacht....quote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook, en de acteurs spreken me aan. Leek mij wel een leuke film.
maar goed, ik hou dan ook wel van dat soort adventure/fantasy achtige films.
Leek me eigenlijk een soort stardust (die ik al heel leuk vond) maar dan nog wat streepjes spannender en zulks.
die is leuk idd...quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb laatst de jongens van bontekoe gezien![]()
Vond het zelfs een leuke film wel![]()
Nog 23 postsquote:
't suikerbroodje wat ik er voor heb op gegeten doet de smaak wel wat veranderen. extra schep suiker loste dat op.quote:
pfffquote:
ik heb hier de hele Narnia box ook nog liggen. Die staan ook op het programma voor de kerstvakantiequote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook, en de acteurs spreken me aan. Leek mij wel een leuke film.
maar goed, ik hou dan ook wel van dat soort adventure/fantasy achtige films.
Leek me eigenlijk een soort stardust (die ik al heel leuk vond) maar dan nog wat streepjes spannender en zulks.
Ik maak een topic in ONZ met tubgirl in de OP en die schop ik dan naar MEDquote:Op zondag 23 december 2007 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfffschiet eens op! Je had ze me gister al beloofd.
En ik wil paarse lama's zien in alle subfora
quote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak een topic in ONZ met tubgirl in de OP en die schop ik dan naar MED
Jaquote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef BrandX het volgende:
[..]je wilt met de feestdagen mod-vrij zijn begrijp!
quote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb hier de hele Narnia box ook nog liggen. Die staan ook op het programma voor de kerstvakantie
lijkt mij ook, ik ben ook gek op dat genre filmsquote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb de boeken gelezen als kind, helemaal fantastisch!
ach, ik val wel voor je in op KLB hoor, blijf toch gewoon thuis tijdens de feestdagen.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Ik twijfel wel of ik het zal doen
Hoe zeg ik dit nou tactisch...quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
En dan alle topics over de kerstdagen en de kalkoek missen ?quote:Op zondag 23 december 2007 14:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach, ik val wel voor je in op KLB hoor, blijf toch gewoon thuis tijdens de feestdagen.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit nou tactisch...
uhhhh uhhhhhh......hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ja... FB is ook goed
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
WAAAAAAAAAAT?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
gisteren was iemand er ook al van overtuigd dat M en ik uit elkaar waren
Wat is het Javaanse eraan? Krijg je er een lekker wijf bij met lang zwart haar, een lekker kontje en mooie grote ogen?quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef BrandX het volgende:
Javaanse pindasoep van de appie [afbeelding]
ik was het iig niet....quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT?
Wat is dat voor onzin?
Wie dacht dat? Dan kan die een pomper krijgen /mad
een pomper krijgen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT?
Wat is dat voor onzin [afbeelding] ?
Wie dacht dat? Dan kan die een pomper krijgen /mad
JJquote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was het iig niet.......goedemiddag lekker ding...
![]()
![]()
![]()
![]()
whehe.. mag ik een gokje doen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
Werkwerkwerk [afbeelding]
Gister gewoon van 7:00 tot 20:!5 gewerkt [afbeelding] .
Kerst [afbeelding] ... Waarom denken al die supermarkten nou dat morgen ontiegelijk veel versgesneden groente verkocht gaat worden [afbeelding]
Ja. Op oog /madquote:
tuurlijkquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. mag ik een gokje doen?
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig...quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat ze lam zijn en dus zelf geen groenten willen snijden
Whehe. Goede redenquote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat ze lam zijn en dus zelf geen groenten willen snijden
geef ze eens ongelijk. Met lui zijn is niets mis, daarom kunnen andere mensen aan het werkquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig... [afbeelding]
whehe.. dat dusquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Goede reden [afbeelding]
Ik heb zelf ook een voorraad meegenomen van t werk [afbeelding] De komende week hebben we groente zat hier [afbeelding]
Je bluft dusquote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
meen je dat echt.....????quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Owja, ik ben bijna klaar met teruglezen. Zo maar eens een bakkie maken![]()
![]()
quote:
ik lees nooit terug....quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle KSC post van vrijdagavond 19:25 tot nu heb ik net gelezen
Nu koffie maken![]()
teruglezen ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Owja, ik ben bijna klaar met teruglezen. Zo maar eens een bakkie maken [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
whehe...quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alle KSC post van vrijdagavond 19:25 tot nu heb ik net gelezen [afbeelding]
Nu koffie maken [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Dat dusquote:
ik heef het je te doenquote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat dus [afbeelding]
Dat doe ik al sinds KSC bestaat. Dwz dat ik alle 626x300+slotjesposts = ongeveer 188.000 KSCposts heb gelezen [afbeelding]
ZIekelijk!quote:
Tja, je moet er wat voor over hebben om jezelf koffiemod te mogen noemenquote:
sterk argumentquote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben om jezelf koffiemod te mogen noemen [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier hebben we een reclame met de slogan "Apa obsesimu?" (Wat is jouw obsessie?)
toepasselijk!
Hoe laat is het daar dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo maar eens mijn bedje in kruipen denk ik.
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu koffie maken![]()
OA'tje.....quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...![]()
Morgen zal ik de stats van 3 dagen posten!
Correct.quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...![]()
Morgen zal ik de stats van 3 dagen posten!
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig...
al terug van het dierenpark Ph....????quote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.
Ja, het was er heerlijk rustigquote:Op zondag 23 december 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al terug van het dierenpark Ph....????
quote:De meest trouwe user: OA
en met kerst een vissalade?quote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.
Examen doen, uit (eten), slapen, spelen met PS2, etc, etc...quote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tje.....![]()
![]()
...waar was je joh...
quote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct.
Ik maak me er momenteel niet echt druk over ivm met de grote drukte hier
En er staat toch altijd nuttige info in die postsquote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu koffie maken![]()
onder anderequote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en met kerst een vissalade?
ik heb voor mijn zoon de PSP gekocht...quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Examen doen, uit (eten), slapen, spelen met PS2, etc, etc...![]()
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb voor mijn zoon de PSP gekocht......kan eigenlijk niet wachten het hem te geven zodat ik er ook op kan spelen...
whahaquote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb voor mijn zoon de PSP gekocht... [afbeelding] ...kan eigenlijk niet wachten het hem te geven zodat ik er ook op kan spelen... [afbeelding]
Ik voel me zwaar beroerd van dat onderzoek, ik voel ze nog porren in mijn darmen. Daarom ga ik er ook maar wat uit en zo, dan hoef ik daar niet steeds aan te denken. Roesje hoeft van mij ook niet meer, of doe maar een kwartier eerderquote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef buzzer het volgende:
Ben je alweer een beetje opgeknapt van je onderzoek?
hey sander hier, deze tijd?quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef Sander170 het volgende:
Tot vannacht gangsters. [afbeelding]
ik sta er ook van te kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey sander hier, deze tijd?
Goed idee, regel je voor mij ook wat?quote:Op zondag 23 december 2007 17:40 schreef buzzer het volgende:
Ik ga eens even wat te eten regelen...
Muck zei me dat ik daar maar eens bij jou naar moest informeren toen ik vroeg waar ze me nou helemaal mee had ingezeeptquote:
Een vent laat zich ook niet met lush insmerenquote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
lush is welmaar ik zou mn vent niet met hiwtk insmeren
lush heetf ook ehct wel mannen verantwoord spul hoor, maar zoeter en meisjesachtiger dan hiwtk kan bijna nietquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vent laat zich ook niet met lush insmeren
Bomchikawawaquote:Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lush heetf ook ehct wel mannen verantwoord spul hoor, maar zoeter en meisjesachtiger dan hiwtk kan bijna niet
ligt er maar net aan wat de vrouw er tegenoversteltquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Met Honey I Washed The Kids van lush dus
ik welquote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
lush is welmaar ik zou mn vent niet met hiwtk insmeren
mijn vent welquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
absoluutquote:Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lush heetf ook ehct wel mannen verantwoord spul hoor,
Das waarquote:maar zoeter en meisjesachtiger dan hiwtk kan bijna niet
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat de vrouw er tegenoverstelt
hey MMquote:Op zondag 23 december 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey mucken idd rockstar of snowfairy
![]()
Volgens mij is er geen vrouw die de wensen van JoeyT wilt inwilligenquote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
van de kleur alleen al word ik onpasselijkquote:Op zondag 23 december 2007 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik word zelf al bijna onpasselijk van die zoete geur maar beetje in mn haar met american cream is wel jum
nee okee, maar daar wil ik ook niet mee onder de douche met HIWTKquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen vrouw die de wensen van JoeyT wilt inwilligen
Het verneukt ook het taalgevoel van mensenquote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
van de kleur alleen al wordt ik onpasselijk
ik hou ook niet van parfumquote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef kless het volgende:
Afterdinner koffie!!!
geurtjes? zet dan een straffe bak ruikt ook lekker!!!
Ik ben niet zo een fan van parfums en sinds ik gestopt ben met roken erger ik me meer aan die walmen.
Ik vind mn eigen geur wel prettig eigenlijk
dat kloptquote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verneukt ook het taalgevoel van mensen
quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef OA het volgende:
Zo. Het is nog wat aan de vroege kant, maar een bak koffie gaat er wel al in!
Weet ik tochquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef JortK het volgende:
Ik kreeg vandaag bij mijn nieuwe telefoon een digitale camera
quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef JortK het volgende:
Ik kreeg vandaag bij mijn nieuwe telefoon een digitale camera
Whehe, pest die pinguin niet zoquote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef OA het volgende:
Ah, de vrouw heeft dus wel ontwikkelde smaakpapillen!
Das waar, maar dan nogquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef OA het volgende:
Onze theepinguin kan zich prima verweren hoor!
Nu al?quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
de Kerstboom staat er endelijk....![]()
![]()
![]()
![]()
Whehequote:
Hier nietquote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
de Kerstboom staat er endelijk....![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |