Ja anders stond het zo raarquote:Op zondag 23 december 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow ja zomaar je post editen.....
de voorstukjes zien er heel veelbelovend uit, of waren dat gelijk de hoogtepunten van de film?quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..BrandX....ik heb The Golden Compas gezien....en ik moet eerlijk toegeven dat ik me echt heel erg heb verveeld......![]()
.....vond ik echt zonde van mijn geld en tijd...
...maar cool dat je je iets beter voelt....
![]()
ja idd.....veel meer te beleven is er niet....quote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
de voorstukjes zien er heel veelbelovend uit, of waren dat gelijk de hoogtepunten van de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat vond ik dus ook, en de acteurs spreken me aan. Leek mij wel een leuke film.quote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
de voorstukjes zien er heel veelbelovend uit, of waren dat gelijk de hoogtepunten van de film?
ik ben ook gek op dat soort film maar had van deze veel meer verwacht....quote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook, en de acteurs spreken me aan. Leek mij wel een leuke film.
maar goed, ik hou dan ook wel van dat soort adventure/fantasy achtige films.
Leek me eigenlijk een soort stardust (die ik al heel leuk vond) maar dan nog wat streepjes spannender en zulks.
die is leuk idd...quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb laatst de jongens van bontekoe gezien![]()
Vond het zelfs een leuke film wel![]()
Nog 23 postsquote:
't suikerbroodje wat ik er voor heb op gegeten doet de smaak wel wat veranderen. extra schep suiker loste dat op.quote:
pfffquote:
ik heb hier de hele Narnia box ook nog liggen. Die staan ook op het programma voor de kerstvakantiequote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook, en de acteurs spreken me aan. Leek mij wel een leuke film.
maar goed, ik hou dan ook wel van dat soort adventure/fantasy achtige films.
Leek me eigenlijk een soort stardust (die ik al heel leuk vond) maar dan nog wat streepjes spannender en zulks.
Ik maak een topic in ONZ met tubgirl in de OP en die schop ik dan naar MEDquote:Op zondag 23 december 2007 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfffschiet eens op! Je had ze me gister al beloofd.
En ik wil paarse lama's zien in alle subfora
quote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak een topic in ONZ met tubgirl in de OP en die schop ik dan naar MED
Jaquote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef BrandX het volgende:
[..]je wilt met de feestdagen mod-vrij zijn begrijp!
quote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb hier de hele Narnia box ook nog liggen. Die staan ook op het programma voor de kerstvakantie
lijkt mij ook, ik ben ook gek op dat genre filmsquote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb de boeken gelezen als kind, helemaal fantastisch!
ach, ik val wel voor je in op KLB hoor, blijf toch gewoon thuis tijdens de feestdagen.quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Ik twijfel wel of ik het zal doen
Hoe zeg ik dit nou tactisch...quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
En dan alle topics over de kerstdagen en de kalkoek missen ?quote:Op zondag 23 december 2007 14:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach, ik val wel voor je in op KLB hoor, blijf toch gewoon thuis tijdens de feestdagen.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit nou tactisch...
uhhhh uhhhhhh......hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ja... FB is ook goed
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
WAAAAAAAAAAT?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
gisteren was iemand er ook al van overtuigd dat M en ik uit elkaar waren
Wat is het Javaanse eraan? Krijg je er een lekker wijf bij met lang zwart haar, een lekker kontje en mooie grote ogen?quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef BrandX het volgende:
Javaanse pindasoep van de appie [afbeelding]
ik was het iig niet....quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT?
Wat is dat voor onzin?
Wie dacht dat? Dan kan die een pomper krijgen /mad
een pomper krijgen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT?
Wat is dat voor onzin [afbeelding] ?
Wie dacht dat? Dan kan die een pomper krijgen /mad
JJquote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was het iig niet.......goedemiddag lekker ding...
![]()
![]()
![]()
![]()
whehe.. mag ik een gokje doen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
Werkwerkwerk [afbeelding]
Gister gewoon van 7:00 tot 20:!5 gewerkt [afbeelding] .
Kerst [afbeelding] ... Waarom denken al die supermarkten nou dat morgen ontiegelijk veel versgesneden groente verkocht gaat worden [afbeelding]
Ja. Op oog /madquote:
tuurlijkquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. mag ik een gokje doen?
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig...quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat ze lam zijn en dus zelf geen groenten willen snijden
Whehe. Goede redenquote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat ze lam zijn en dus zelf geen groenten willen snijden
geef ze eens ongelijk. Met lui zijn is niets mis, daarom kunnen andere mensen aan het werkquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig... [afbeelding]
whehe.. dat dusquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Goede reden [afbeelding]
Ik heb zelf ook een voorraad meegenomen van t werk [afbeelding] De komende week hebben we groente zat hier [afbeelding]
Je bluft dusquote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
meen je dat echt.....????quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Owja, ik ben bijna klaar met teruglezen. Zo maar eens een bakkie maken![]()
![]()
quote:
ik lees nooit terug....quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle KSC post van vrijdagavond 19:25 tot nu heb ik net gelezen
Nu koffie maken![]()
teruglezen ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Owja, ik ben bijna klaar met teruglezen. Zo maar eens een bakkie maken [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
whehe...quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alle KSC post van vrijdagavond 19:25 tot nu heb ik net gelezen [afbeelding]
Nu koffie maken [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Dat dusquote:
ik heef het je te doenquote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat dus [afbeelding]
Dat doe ik al sinds KSC bestaat. Dwz dat ik alle 626x300+slotjesposts = ongeveer 188.000 KSCposts heb gelezen [afbeelding]
ZIekelijk!quote:
Tja, je moet er wat voor over hebben om jezelf koffiemod te mogen noemenquote:
sterk argumentquote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben om jezelf koffiemod te mogen noemen [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier hebben we een reclame met de slogan "Apa obsesimu?" (Wat is jouw obsessie?)
toepasselijk!
Hoe laat is het daar dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo maar eens mijn bedje in kruipen denk ik.
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle KSC post van vrijdagavond 19:25 tot nu heb ik net gelezen
Nu koffie maken![]()
OA'tje.....quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...![]()
Morgen zal ik de stats van 3 dagen posten!
Correct.quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...![]()
Morgen zal ik de stats van 3 dagen posten!
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig...
al terug van het dierenpark Ph....????quote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.
Ja, het was er heerlijk rustigquote:Op zondag 23 december 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al terug van het dierenpark Ph....????
quote:De meest trouwe user: OA
en met kerst een vissalade?quote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.
Examen doen, uit (eten), slapen, spelen met PS2, etc, etc...quote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tje.....![]()
![]()
...waar was je joh...
quote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct.
Ik maak me er momenteel niet echt druk over ivm met de grote drukte hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |