whehe.. mag ik een gokje doen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
Werkwerkwerk [afbeelding]
Gister gewoon van 7:00 tot 20:!5 gewerkt [afbeelding] .
Kerst [afbeelding] ... Waarom denken al die supermarkten nou dat morgen ontiegelijk veel versgesneden groente verkocht gaat worden [afbeelding]
Ja. Op oog /madquote:
tuurlijkquote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. mag ik een gokje doen?
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig...quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat ze lam zijn en dus zelf geen groenten willen snijden
Whehe. Goede redenquote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat mensen denken dat ze lam zijn en dus zelf geen groenten willen snijden
geef ze eens ongelijk. Met lui zijn is niets mis, daarom kunnen andere mensen aan het werkquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig... [afbeelding]
whehe.. dat dusquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Goede reden [afbeelding]
Ik heb zelf ook een voorraad meegenomen van t werk [afbeelding] De komende week hebben we groente zat hier [afbeelding]
Je bluft dusquote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Ik twijfel wel of ik het zal doen
meen je dat echt.....????quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Owja, ik ben bijna klaar met teruglezen. Zo maar eens een bakkie maken![]()
![]()
quote:
ik lees nooit terug....quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle KSC post van vrijdagavond 19:25 tot nu heb ik net gelezen
Nu koffie maken![]()
teruglezen ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
Owja, ik ben bijna klaar met teruglezen. Zo maar eens een bakkie maken [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
whehe...quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alle KSC post van vrijdagavond 19:25 tot nu heb ik net gelezen [afbeelding]
Nu koffie maken [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Dat dusquote:
ik heef het je te doenquote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat dus [afbeelding]
Dat doe ik al sinds KSC bestaat. Dwz dat ik alle 626x300+slotjesposts = ongeveer 188.000 KSCposts heb gelezen [afbeelding]
ZIekelijk!quote:
Tja, je moet er wat voor over hebben om jezelf koffiemod te mogen noemenquote:
sterk argumentquote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben om jezelf koffiemod te mogen noemen [afbeelding]
quote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier hebben we een reclame met de slogan "Apa obsesimu?" (Wat is jouw obsessie?)
toepasselijk!
Hoe laat is het daar dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo maar eens mijn bedje in kruipen denk ik.
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...quote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu koffie maken![]()
OA'tje.....quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...![]()
Morgen zal ik de stats van 3 dagen posten!
Correct.quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld gezien dat ik heb verzaakt...![]()
Morgen zal ik de stats van 3 dagen posten!
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon lui tegenwoordig...
al terug van het dierenpark Ph....????quote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.
Ja, het was er heerlijk rustigquote:Op zondag 23 december 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
al terug van het dierenpark Ph....????
quote:De meest trouwe user: OA
en met kerst een vissalade?quote:Op zondag 23 december 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een pinguin. En ga straks de groenten snijden voor de sushi.
Examen doen, uit (eten), slapen, spelen met PS2, etc, etc...quote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tje.....![]()
![]()
...waar was je joh...
quote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct.
Ik maak me er momenteel niet echt druk over ivm met de grote drukte hier
En er staat toch altijd nuttige info in die postsquote:Op zondag 23 december 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu koffie maken![]()
onder anderequote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en met kerst een vissalade?
ik heb voor mijn zoon de PSP gekocht...quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Examen doen, uit (eten), slapen, spelen met PS2, etc, etc...![]()
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb voor mijn zoon de PSP gekocht......kan eigenlijk niet wachten het hem te geven zodat ik er ook op kan spelen...
whahaquote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb voor mijn zoon de PSP gekocht... [afbeelding] ...kan eigenlijk niet wachten het hem te geven zodat ik er ook op kan spelen... [afbeelding]
Ik voel me zwaar beroerd van dat onderzoek, ik voel ze nog porren in mijn darmen. Daarom ga ik er ook maar wat uit en zo, dan hoef ik daar niet steeds aan te denken. Roesje hoeft van mij ook niet meer, of doe maar een kwartier eerderquote:Op zondag 23 december 2007 16:15 schreef buzzer het volgende:
Ben je alweer een beetje opgeknapt van je onderzoek?
hey sander hier, deze tijd?quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef Sander170 het volgende:
Tot vannacht gangsters. [afbeelding]
ik sta er ook van te kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey sander hier, deze tijd?
Goed idee, regel je voor mij ook wat?quote:Op zondag 23 december 2007 17:40 schreef buzzer het volgende:
Ik ga eens even wat te eten regelen...
Muck zei me dat ik daar maar eens bij jou naar moest informeren toen ik vroeg waar ze me nou helemaal mee had ingezeeptquote:
Een vent laat zich ook niet met lush insmerenquote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
lush is welmaar ik zou mn vent niet met hiwtk insmeren
lush heetf ook ehct wel mannen verantwoord spul hoor, maar zoeter en meisjesachtiger dan hiwtk kan bijna nietquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vent laat zich ook niet met lush insmeren
Bomchikawawaquote:Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lush heetf ook ehct wel mannen verantwoord spul hoor, maar zoeter en meisjesachtiger dan hiwtk kan bijna niet
ligt er maar net aan wat de vrouw er tegenoversteltquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Met Honey I Washed The Kids van lush dus
ik welquote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
lush is welmaar ik zou mn vent niet met hiwtk insmeren
mijn vent welquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
absoluutquote:Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lush heetf ook ehct wel mannen verantwoord spul hoor,
Das waarquote:maar zoeter en meisjesachtiger dan hiwtk kan bijna niet
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat de vrouw er tegenoverstelt
hey MMquote:Op zondag 23 december 2007 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey mucken idd rockstar of snowfairy
![]()
Volgens mij is er geen vrouw die de wensen van JoeyT wilt inwilligenquote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
van de kleur alleen al word ik onpasselijkquote:Op zondag 23 december 2007 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik word zelf al bijna onpasselijk van die zoete geur maar beetje in mn haar met american cream is wel jum
nee okee, maar daar wil ik ook niet mee onder de douche met HIWTKquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen vrouw die de wensen van JoeyT wilt inwilligen
Het verneukt ook het taalgevoel van mensenquote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef Muck het volgende:
[..]
van de kleur alleen al wordt ik onpasselijk
ik hou ook niet van parfumquote:Op zondag 23 december 2007 18:40 schreef kless het volgende:
Afterdinner koffie!!!
geurtjes? zet dan een straffe bak ruikt ook lekker!!!
Ik ben niet zo een fan van parfums en sinds ik gestopt ben met roken erger ik me meer aan die walmen.
Ik vind mn eigen geur wel prettig eigenlijk
dat kloptquote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verneukt ook het taalgevoel van mensen
quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef OA het volgende:
Zo. Het is nog wat aan de vroege kant, maar een bak koffie gaat er wel al in!
Weet ik tochquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef JortK het volgende:
Ik kreeg vandaag bij mijn nieuwe telefoon een digitale camera
quote:Op zondag 23 december 2007 19:05 schreef JortK het volgende:
Ik kreeg vandaag bij mijn nieuwe telefoon een digitale camera
Whehe, pest die pinguin niet zoquote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef OA het volgende:
Ah, de vrouw heeft dus wel ontwikkelde smaakpapillen!
Das waar, maar dan nogquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef OA het volgende:
Onze theepinguin kan zich prima verweren hoor!
Nu al?quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
de Kerstboom staat er endelijk....![]()
![]()
![]()
![]()
Whehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |