mooi zo, dat scheelt weggegooid geld. Niet kopen, echt zonde. Kan je beter een spuitbus perskindol halen, op je rug spuiten, 2 ibuproven 400 nemen en rustig gaan liggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ikwilde dus vandaag van die warmte-pleisters kopen...zijn die dingen nergens meer te vinden....
JJ heeft dus ook een dubbele hernia...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mooi zo, dat scheelt weggegooid geld. Niet kopen, echt zonde. Kan je beter een spuitbus perskindol halen, op je rug spuiten, 2 ibuproven 400 nemen en rustig gaan liggen.
Werkt het beste
* BrandX is ervaringsdeskundige want heeft dubbele hernia en meerdere spitaanvallen gehad
ohw, dat ken ik ja. Nasty shit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ heeft dus ook een dubbele hernia......maar tot nu werken die pleisters het beste...
...heb vandaag denk ik wel genoeg ibuproven gehad (6 stuks)...
...probleemis dus nu dat mijn benen behoorlijk beginnen te tintellen en das meestal een slecht teken...
merci....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, dat ken ik ja. Nasty shit.
sterkte er mee iig.
dit omschrijft gewoon 100% wat ik nu voel/ervaarquote:Voorhoofdsholten-ontsteking (= sinusitis) is een ontsteking van de neusbijholten. Daartoe behoren de voorhoofdsholten, kaakholten, wiggebeensholten en de zeefbeencellen tussen de ogen.
Mogelijke verschijnselen (o.a.)
Drukpijn (vooral bij bukken), rood en gezwollen neusslijmvlies, overvloedig neusslijm eventueel met geel-groene pus, rillingen, koorts en ziek gevoel (= malaise).
De drukpijn kan zich o.a. voordoen als hoofdpijn (voorhoofdsholte), kiespijn (kaakholte), pijn achter en tussen de ogen (zeefbeencellen), pijn onder de ogen (kaakholte), pijn in het achterhoofd (wiggebeensholste) of mengvormen daarvan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Water koken in een pannetje, erboven hangen en een handdoek over je hoofd en de pan.
Flink stomen.
ok, ik ga straks ff doen. tnxsquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en een beetje tijgerbalsem of hoe heet dat... Dampo! in het water gooien.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Water koken in een pannetje, erboven hangen en een handdoek over je hoofd en de pan.
Flink stomen.
lol, ik krijg nu ook zowaar trekquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:10 schreef buzzer het volgende:
ZO, ik ga eens even iets aan het eten doen
quote:DE JAARLIJKSE EINDEJAARSVERRASSING
Traditioneel wordt de Palmliefhebber, van midden november tot eind december, verwend met Dobbel Palm. Door het gebruik van meer grondstoffen bij het brouwen bekomt men een tikkeltje meer alcohol, meer aroma en een nog vollere smaak.
Ben je ook iemand die het hele jaar door naar de Dobbel Palm tijd uitkijkt? Hou dan zeker deze website in het oog vanaf november, want Dobbel Palm... is ook online ieder jaar Dobbel Plezant!
quote:
ow lekker, laat ik die nu net voor mijn neus hebben staanquote:
trusten sjow!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga naar 't bed.. Morgen toch maar een kratje Dobbel halen
Ja jezusquote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
na dat topic dat je vanmiddag had kan je dat ook wel gebruiken denk ik S-F![]()
![]()
vermakelijk welquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja jezus![]()
![]()
Tering wat een topic
Ik heb mij rot getyptquote:
* schuift troostbiertje richting Fiets.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
* schuift troostbiertje richting Fiets.
En ik ga denk ik mijn mandje maar eens opzoeken, en hopelijk sta ik morgen wat beter op dan dat ik hem vandaag eindig... 4 dagen ziek vind ik lang zat.
owh, daarvoor dus. Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 23 december 2007 02:26 schreef buzzer het volgende:
Heeee goedemorgen [afbeelding]
Indah: kun jij dit topic even uit zijn lijden verlossen? SNELLE hulp nodig met iets vertalen naar Indonesisch
tnx [afbeelding]
dit is nou echt zo'n moment van de dag dat ik écht niet aan koffie denkquote:Op zondag 23 december 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
Ik kan er niks aan doen ik hou gewoon van koffie:
En ja ik ben er hartstikke verslaafd aan.
En tegenwoordig neem ik ook véél meer dubbele espresso's.
Nou ik kan wel op elk moment van de dag aan koffie denken.quote:Op zondag 23 december 2007 04:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is nou echt zo'n moment van de dag dat ik écht niet aan koffie denk
En ik ben een echt addict hoor...
doe dat maar eensquote:Op zondag 23 december 2007 05:07 schreef Sander170 het volgende:
Dan ga ik zo maar eens slapen beste mensen. [afbeelding]
Dan is een koffie-verslaving makkelijker (en wellicht goedkoper) in stand te houdenquote:Op zondag 23 december 2007 04:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ik kan wel op elk moment van de dag aan koffie denken. [afbeelding]
En aan seks uiteraard. [afbeelding] [afbeelding]
Ja daarom hou ik het ook maar bij een koffie-verslaving.quote:Op zondag 23 december 2007 05:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is een koffie-verslaving makkelijker (en wellicht goedkoper) in stand te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |