dat gaat rapquote:Op zondag 23 december 2007 09:18 schreef OA het volgende:
BX, Indah en de rets [afbeelding]
Ik heb in 3 dagen ongeveer 10 posts gedaan... [afbeelding]
hey JJquote:Op zondag 23 december 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedemorgen iedereen.... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
thanks god for the holidays!quote:Op zondag 23 december 2007 09:18 schreef OA het volgende:
BX, Indah en de rets![]()
Ik heb in 3 dagen ongeveer 10 posts gedaan...
ha JJ! je rug al iets beter?quote:
moa..kan beter....heb maar weinig geslapen vannacht....quote:Op zondag 23 december 2007 09:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks god for the holidays!
[..]
ha JJ! je rug al iets beter?
Ik heb wel lekker geslapen, maar heb nog altijd wat slaaptekortquote:Op zondag 23 december 2007 09:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moa..kan beter....heb maar weinig geslapen vannacht.... [afbeelding]
vooralsnog voel ik me wel wat beter dan gisteravond. Maar dat was gisterochtend ook al mbt die dag ervoor... dus vanmiddag weet ik meer zeg maar. Maar het voelt veel belovendquote:Op zondag 23 december 2007 09:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moa..kan beter....heb maar weinig geslapen vannacht.......en hoe is het nu met jou dan...???
![]()
ja das altijd wel klote..voel je je 's ochtends wat beter, denk je er bijna vanaf te zijn, maar in de loop van de dag gaat het weer veel slechter....quote:Op zondag 23 december 2007 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
vooralsnog voel ik me wel wat beter dan gisteravond. Maar dat was gisterochtend ook al mbt die dag ervoor... dus vanmiddag weet ik meer zeg maar. Maar het voelt veel belovend
hoop het, want ben het echt zat
idd...quote:Op zondag 23 december 2007 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, even een nieuwe rug is ook een beetje moeilijk
Muckiieeeeee......quote:Op zondag 23 december 2007 10:43 schreef Muck het volgende:
Whehehe, mijn broer maakt een ontbijtje voor me
jeejeequote:
ja inderdaadquote:heeft het toch voordelen om je ouders te zijn.....![]()
![]()
de Lidl van half 9 tot 5quote:Op zondag 23 december 2007 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
Winkels zijn hier pas rond 12uur wakker.. Dus rustig aan hier
quote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
de appie is hier op tweede kerstdag zelfs gewoon open van 9 tot 18 uur
Dunno hier.quote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
de appie is hier op tweede kerstdag zelfs gewoon open van 9 tot 18 uur
ik ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno hier.
Wil het ook niet eigenlijk weten, koop in 99% van de boodschappen toch niet bij de appie.
ik wel....quote:Op zondag 23 december 2007 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno hier.
Wil het ook niet eigenlijk weten, koop in 99% van de boodschappen toch niet bij de appie.
zo hoort het ookquote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
de appie is hier op tweede kerstdag zelfs gewoon open van 9 tot 18 uur [afbeelding]
quote:
da's dan wel weer 14.gifquote:Op zondag 23 december 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag naar Burgers Zoo, even het jaarabo weer gebruiken. Al die paupers zijn nu toch naar koopzondagen
Nja, de supermarkten liggen hier allemaal rond een straal van 500meter. Ik doe het meeste boodschappen bij Digros (dirk), maar Vomar (en in heel mindere mate Hoogvliet en Appie) kunnen af en toe ook een bezoekje verwachten.quote:Op zondag 23 december 2007 11:30 schreef BrandX het volgende:
ik koop bij de appie omdat dat het enige is wat op de route ligt. Was voorheen oveirgens de Konmar. Toen die er nog was kwam ik ook bijna nooit bij de appie.
Eerlijk ruilen dusquote:Op zondag 23 december 2007 10:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd... [afbeelding] ...ze kunnen mij wel opereren....gaat de pijn in mijn benen weg (daar leef ik al 20 jaar mee, dus ben het wel gewend..) maar krijg wss meer en vaker pijn in mijn rug dus ja.... [afbeelding]
Dat is dan wel weer leuk zoquote:Op zondag 23 december 2007 11:36 schreef Pheno het volgende:
En dan tussen kerst en o&n nog een keer in de avond. Dan zijn er gidsen en zo. Elk bezoek van ons is nu toch gratis, ik heb het abo geld er al lang uit. Oh nee, 1 euro parkeerkosten, woei.
smakelijk!quote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef Peterchris het volgende:
Goedemorgen allemaal [afbeelding] [afbeelding]
Zometeen tijd voor een croissantje en natuurlijk een lekkere bak koffie [afbeelding]
goedemorgen....quote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef Peterchris het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Zometeen tijd voor een croissantje en natuurlijk een lekkere bak koffie
Hey JJquote:
goed plan..heel goed plan....quote:Op zondag 23 december 2007 12:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
Ik denk dat ik me maar eens ga wagen aan mn ontbijt, nouja brunch nu eigenlijk
combi-magno ftw....quote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef BrandX het volgende:
ik ga als lunch mijn quiche maar eens nuttigen![]()
ff in de magno opwarmen (bij gebrek aan oven)
quote:
Van mijn tante, die gister feestje hadquote:Op zondag 23 december 2007 12:38 schreef Peterchris het volgende:
[..]
lekker!
Zo, net even wat croissantjes achter de kiezen gewerkt. Gingen er wel in![]()
Mm, geen witte kerst dus. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer de laatste (echte) witte kerst is geweest
bronquote:28 november 2007 - Ons land had beleefde in 1981 zijn laatste witte kerst, dat wil zeggen met op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt. Het hoofdstation van het KNMI is als referentie gekozen omdat hiervan de sneeuwgegevens over meer dan honderd jaar bekend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |