quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja dat blijft altijd kut. Bij ons heeft niemand een rijbewijs! Dus meestal rijden er ouders.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja dat blijft altijd kut. Bij ons heeft niemand een rijbewijs! Dus meestal rijden er ouders.
Precies me too.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
En ik geen auto, maar wel een rijbewijs.
Tja, Volkswagens, logischquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Heb een rijbewijs, en twee auto's, maar die zijn stuk
For your information: eigen keus hoor, opknappenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, Volkswagens, logisch [afbeelding]
Wat kostte dat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Jep
Goed getest, en anders hadden we hem niet gekocht
500 euroquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat kostte dat? [afbeelding].
op de Xbox? Cool spel lijkt me datquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, het lukt me maar niet om Tom Morello te verslaan in Guitar Hero III
Nee, PC-versie met toetsenbord spelenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
op de Xbox? Cool spel lijkt me dat
Welke difficulty?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, het lukt me maar niet om Tom Morello te verslaan in Guitar Hero III
very nice!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
500 euro [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op easyquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Welke difficulty?
Ik heb hem op de 360 met die Les Paul. Op medium vond ik die battle met Slash eigenlijk best wel pittig
Hehe, dan moet je gewoon snel de whammy bar heen en weer bewegen op de 360 versie, heb geen idee hoe dat op de pc gaat echter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op easy![]()
Ik weet niet wat ik moet doen als er continu "Whammy" in beeld staat, op de toets drukken voor de Whammy bar had geen effect...
Daar was ik ook al over aan 't denken, ze zijn alleen echt overal uitverkocht op dit moment...quote:
zoek wallie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Deze ook nog maar een keertje dan? Pas wel bij de TT!
[ afbeelding ]
Gelderlanders zijn dan ook wel heel relaxed,...quote:Op zondag 23 december 2007 03:42 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ben weer terug uit het duisteren brabant. Uiteraard zijn wij bedreigt door een malloot vanwege ons gewapper met de Zuid-Hollandse vlag.. Thronar kon het echter wel waarderen (hoewel ze uit Gelderland komen).
Bedenk me net dat ik 11 uur lang van huis ben geweest. Toch wel veel werk voor 45 minuten spelen. Maar, het was toch wel leuk allemaal..
Damn, dan ben jij ook al vroeg thuisquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef punkjunk het volgende:
das werkelijke de slechtste tvp die ik óóit in (beschonken) situatie gemaakt heb.
Welkom thuisquote:Op zondag 23 december 2007 03:42 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ben weer terug uit het duisteren brabant. Uiteraard zijn wij bedreigt door een malloot vanwege ons gewapper met de Zuid-Hollandse vlag. [afbeelding]. Thronar kon het echter wel waarderen (hoewel ze uit Gelderland komen).
Bedenk me net dat ik 11 uur lang van huis ben geweest. Toch wel veel werk voor 45 minuten spelen. Maar, het was toch wel leuk allemaal. [afbeelding].
Brabanders eigenlijk ook wel hoorquote:Op zondag 23 december 2007 04:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gelderlanders zijn dan ook wel heel relaxed,...
Myrkvar zijn knettergekke, maar gezellige mensen. Ze komen dan ook uit Nijmegen.quote:Op zondag 23 december 2007 04:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gelderlanders zijn dan ook wel heel relaxed,...
Brian op de cover!quote:
Mja,... extra gezellig dus!quote:Op zondag 23 december 2007 11:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Brabanders eigenlijk ook wel hoor
En ook Brabanders die nu Gelderlander zijn
Ahh ja,... Nijmegen,... het bakermat van knettergekke gezelligheid en goede Döner Kebab...quote:Op zondag 23 december 2007 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Myrkvar zijn knettergekke, maar gezellige mensen. Ze komen dan ook uit Nijmegen..
Wij moeten er in 2008 ook maar spelen. Verwacht ik wel jou voor aan meebrullend.quote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef Doodkapje het volgende:
Ahh ja,... Nijmegen,... het bakermat van knettergekke gezelligheid en goede Döner Kebab...
Haha, daar hoor ik vrienden ook nog altijd over, dat ze daar de allerlekkerste Döner Kebab ooit hebbenquote:[b]Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef
[..]
Ahh ja,... Nijmegen,... het bakermat van knettergekke gezelligheid en goede Döner Kebab...
Wat zei ik je gisteren?quote:Op zondag 23 december 2007 13:48 schreef ibaneX het volgende:
ik naar mediamarkt met de trein, zij de wii's uitverkocht.Ouders die hun kinderen voor kerst weer een wii moeten k0pen
quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Haha kijk bij een review van de Epiphone Tony Iommi signature SG op musician's friend. Zegt zo'n dude:
roses are red violets are blue, this guitar rocks, and i am not s****ing you. buy it now, or buy two. play it loud, play it true. blow your socks off. catch that beat, when you put it down, may god give you peace.
Wat kunnen mensen toch soms mooi praten over gitaren. [afbeelding]. [afbeelding].
Uiteraerd,... als wij zelf ook niet spelenquote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij moeten er in 2008 ook maar spelen. Verwacht ik wel jou voor aan meebrullend..
.
Hehe,... ach,... het was een onderzoekje van een krant en in Nijmegen zaten 2 zaakjes die op de 1e en 2e plaats stonden. Dan nog vind ik de Döner King in Arnhem de lekkerste en goed geprijsde Döner hebben... ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze niet langs elke zaak in NL zijn geweestquote:Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, daar hoor ik vrienden ook nog altijd over, dat ze daar de allerlekkerste Döner Kebab ooit hebben
Af en toe lik ik er aan en fluister woordjes in de pick-ups... mijn vriendin wordt dan een beetje jaloers...quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Haha kijk bij een review van de Epiphone Tony Iommi signature SG op musician's friend. Zegt zo'n dude:
roses are red violets are blue, this guitar rocks, and i am not s****ing you. buy it now, or buy two. play it loud, play it true. blow your socks off. catch that beat, when you put it down, may god give you peace.
Wat kunnen mensen toch soms mooi praten over gitaren..
.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga mijn gitaar inruilen voor een zwarte pony
In hoeverre verschilt die Tony Iommi van een normale Epiphone SG?quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Wat kunnen mensen toch soms mooi praten over gitaren..
.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga mijn gitaar inruilen voor een zwarte pony
quote:Op zondag 23 december 2007 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Vriendin die op je computer zit
Hmm ik heb nog maar 4 zakjes met snaren over, de andere 2 zaten in hetzelfde pakket:quote:Op zondag 23 december 2007 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor dikte snaren heb je nu
En hoever naar beneden heb je ze gestemd
you guessed itquote:
Sinds ik op 011 speel ga ik niet meer terug. tis wel iets harder werken maar je krijgt er ook een veel vollere toon van.quote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook altijd, vind ze wel lekker spelen
geen idee, ik heb het eigenlijk nooit echt geleerd, gewoon hoop aangekloot, en op een gegeven moment kwam er wat acceptabels uit, en nu probeer ik gewoon steeds leuke dingen te verzinnen voor nummers, als ze een solo nodig hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Solo's spelen kan ik echt niet... Ik kom steeds bij hetzelfde gepingel uit wat weinig inspirerend klinkt... Hoe leer je zoiets
als je je er beter bij voelt: jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet ik die livefoto nou écht nog een keer gaan posten?.
ze wil nu dat ik ook zoiets ga maken... D'OH! :-Pquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:48 schreef allsystemshalt het volgende:
Speel eens wat voor je vriendin (of vriend) met de kerst![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_je_vriendin.html
Dat zijn landveraaders! dood zullen ze! :-Pquote:Op zondag 23 december 2007 11:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Brabanders eigenlijk ook wel hoor
En ook Brabanders die nu Gelderlander zijn
Nog altijd niks mis met .009 vind ikquote:
Aller lager dan 0.11 is voor heaumeaux!quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Nog altijd niks mis met .009 vind ik
Extra power-veren voor je Floyd Rose?quote:Op zondag 23 december 2007 22:24 schreef Cynic het volgende:
Ik overweeg binnenkort eens .013 te proberen, sta nu met .012 in C.
nee, nog nooit nodig geweest eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2007 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Extra power-veren voor je Floyd Rose?
En bedankt!quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat zijn landveraaders! dood zullen ze! :-P
brrrr, van eht weekend in Utrecht geweest... ben blij dat ik nu weer terug in Brabant ben, vind het buitenland maar niets :-P
Maar Herman Finkers was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF :-D (das dan net weer geen brabander :-P).
hehe, lekker hypocriet he?quote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
En bedankt!
Naja, jij bent ook beetje landverrader als je Herman Finkers leuk vond! Hehe.
quote:
In jou geval is dit misschien wel iets,quote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Ik, als beginnend gitarist in spé, zou wel eens willen weten welke boeken/cd's/dvd's/watdanook aan te raden is/zijn om een beetje basic te kunnen spelen
iemand tips?
Ik speel zelf op een Red Special Replica met een Vox Pathfinder10
Ik ben meer op zoek naar een "Learn to play: Guitar"quote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
In jou geval is dit misschien wel iets,
http://www.blackstar.co.uk/dvd/RDR0193/
Oh dan is deze topicreeks misschien wel wat,quote:Op maandag 24 december 2007 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben meer op zoek naar een "Learn to play: Guitar"
Ik heb al zo'n video waarin Brian May een groot gedeelte van z'n licks uitlegt(StarLicks)
Wist niet dat die reeks er ook wasquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Oh dan is deze topicreeks misschien wel wat,
Leer hier gitaar spelen #6 --> is gesloten er komt wel weer een nieuwe
Thanksquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Mooie gitaar!
Stevequote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo ziet mijn arme Stratocaster er nu uit.... Heaumeauxgoud en gekrast en kaal.
En dit is mijn uiteindelijke doel:
[ afbeelding ]
Ziet er behoorlijk lastig uit, maar ik kan altijd nog opnieuw schuren als het mislukt.
Ik hoop dat jouw helikopterpiloot beter kan vliegenals je hem nog meer na wilt doenquote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er behoorlijk lastig uit, maar ik kan altijd nog opnieuw schuren als het mislukt.
Gewoon achter een trekker hangen en een kilometertje of 10 door de Achterhoek crossen...quote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen plannen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Uiteraerd,... als wij zelf ook niet spelen
Heb ik het met mijn vriendin makkelijker: zij wil een gitaar (Ibanez, Schecter of Gibsonquote:
Punkjunk kan helpen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gewoon achter een trekker hangen en een kilometertje of 10 door de Achterhoek crossen...
Ja sorry, wij hebben alleen maar paardenquote:Op maandag 24 december 2007 14:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Punkjunk kan helpen. [afbeelding].
Dan worden ze alleen maar goed geconserveerd, schiet je weinig mee op lijkt me.quote:Op maandag 24 december 2007 14:45 schreef Cynic het volgende:
Bij ons kan je je gitaar in het veen begraven en een tijdje laten liggen, da's pas relicen!
Geef maar een telefoontje, dan start ik mijn schatje alvastquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 15:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Geef maar een telefoontje, dan start ik mijn schatje alvast![]()
off-topic
http://nl.youtube.com/watch?v=C6HMfkmZuvw
hehe.
Dan zit je wel dichter op het fretboard nu, meer feeling met je muziek enzo.quote:Op maandag 24 december 2007 15:22 schreef VaderJacob het volgende:
Na lange tijd eindelijk weer eens wat tijd om te spelen, snij ik me vingertoppen eraf met een broodmes
Mja voorlopig zit ik nergens dichterbij met mijn verbonden klaauw. Maargoed gelukkig is het mijn linker zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 december 2007 15:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan zit je wel dichter op het fretboard nu, meer feeling met je muziek enzo.
Dan moet je het boek "Speel blues en rock" proberen, heb hem zelf ook en in Deel 1 van de 2 begin je echt bij niks en bouw je het langzaam op tot je leuke dingen kan doen. En zo leer je gelijk de theorie er nog achter ookquote:Op maandag 24 december 2007 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben meer op zoek naar een "Learn to play: Guitar"
Ik heb al zo'n video waarin Brian May een groot gedeelte van z'n licks uitlegt(StarLicks)
quote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef Doodkapje het volgende:
Tampies, een vrolijke kerst allemaal!
[ afbeelding ]
heb je een ISBN of een schrijver/auteur?quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je het boek "Speel blues en rock" proberen, heb hem zelf ook en in Deel 1 van de 2 begin je echt bij niks en bouw je het langzaam op tot je leuke dingen kan doen. En zo leer je gelijk de theorie er nog achter ook
aanrader dus en neit duur. Je hebt een boek met alle uitleg en muziek en een CD erbij waar alles ook nog eens opstaat
1e hit op google......quote:Op maandag 24 december 2007 19:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je een ISBN of een schrijver/auteur?
Dat kan ik zelf ook nog welquote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zal ik hem dan ook maar gelijk voor je bestellen
Zal ik dan maar niet beginnen met gitaarspelen?quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas op dat je geen RSI krijg he
Maar jij speelt alleen maar akoestisch, dan telt het nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Aller lager dan 0.11 is voor heaumeaux!
Relics koop je niet in de winkelquote:Op maandag 24 december 2007 14:34 schreef Deansensitized het volgende:
Doe mij maar een reliced SG [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe ik iets niet goed; heb m'n gitaar nu bijna 3 jaarquote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef SNArky het volgende:
[..]
Relics koop je niet in de winkel. Die ontstaan vanzelf
.
Vind ik ook, waarom zou je zo'n nep afgetrapte gitaar kopenquote:Op maandag 24 december 2007 20:48 schreef Witchfynder het volgende:
Bah, relics. Als ik een of andere verneukte gitaar heb, spuit ik hem over. Spik en span moeten ze zijn!
Dan moet je hem intoneren.quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Gertdh het volgende:
Help !!!!
ik heb een probleem, en ik wil niet VALS 2008 in![]()
Op mijn elektrische gitaar, zijn de B en de hoge e vanaf mn 12e fret echt stevig vals ( een halve toon )
eigenlijk begint het al ergens rond mn 7e fret,
Kan ik hier wat aan doen, moet ik hem wegbrengen, kan ik hem weggooien ?!![]()
kan iemand mij alstublieft helpen?
''Als de toon lager klinkt dan de boventoon moet het kamzadeltje naar voren richting hals worden versteld.''quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je hem intoneren.
Gebruik google maar om te zoeken hoe dat moet ik heb geen zin om het uit te leggen nu
Post eens een plaatje van de brug van je gitaar, hoeft geen foto te zijn als het maar een vergelijkbaar soort ding isquote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef Gertdh het volgende:
[..]
''Als de toon lager klinkt dan de boventoon moet het kamzadeltje naar voren richting hals worden versteld.''
?!?!?!!??!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!!?!?!
Kamzadeltje?![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Post eens een plaatje van de brug van je gitaar, hoeft geen foto te zijn als het maar een vergelijkbaar soort ding is
quote:Op maandag 24 december 2007 22:40 schreef Gertdh het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zoek verder voor je [afbeelding]
haha bedanktquote:Op maandag 24 december 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Oei een floydik zou er met je poten vanaf blijven en het laten afstellen ergens dan
Inderdaad wel zo verstandig als je er geen verstand van hebt jaquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Gertdh het volgende:
[..]
haha bedankt [afbeelding]
dan breng ik m als ik terug ben van skiën wel bij de gitaarboer....
hoe lang nog [afbeelding] the agony!
Die dingen zijn perfect in evenwicht op 1 bepaalde dikte snaren dus voor je alles laat afstellen op die dikte ook enz ff goed bepalen op welke dikte je wil spelenquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Gertdh het volgende:
[..]
haha bedankt![]()
dan breng ik m als ik terug ben van skiën wel bij de gitaarboer....
hoe lang nogthe agony!
Als je naar boven scrollt zie je hoe mijn strat er nu uitziet.quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar jij speelt alleen maar akoestisch, dan telt het niet.
Jij speelt nu dus alleen akoestisch.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als je naar boven scrollt zie je hoe mijn strat er nu uitziet.
Speelt dat een beetje? zo een red special?quote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Ik, als beginnend gitarist in spé, zou wel eens willen weten welke boeken/cd's/dvd's/watdanook aan te raden is/zijn om een beetje basic te kunnen spelen
iemand tips?
Ik speel zelf op een Red Special Replica met een Vox Pathfinder10
Geen idee, ik kan er zelf geen hout vanquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Speelt dat een beetje? zo een red special?
zoiets als: i want to have!
D'OH!quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er zelf geen hout van
Dat ding is lelijk manquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
D'OH!
wat heb ik nu aan jou? [afbeelding]
ach ja, dan koop ik hem waarschijnlijk alsnog, al zou ie kut spelen [afbeelding]
just a want to have [afbeelding]
Moet je wel ff kijken hoe en waar je em gaat kopen. Ik heb zelf een 2e hands, en dus niet de meest recente. Dit is nog een Burns/Brian May Replica, en neit een Brian May Guitars Replicaquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
D'OH!
wat heb ik nu aan jou?
ach ja, dan koop ik hem waarschijnlijk alsnog, al zou ie kut spelen
just a want to have
Dan koop jij em nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ding is lelijk man [ afbeelding ]
Hoef je ook niet op te rekenenquote:
Hoezo "Anti-May"?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoef je ook niet op te rekenen
Ik als anti-Brian May zijn sig kopen
als ik hem koop wordt het toch een nieuwe, dus de laatste versie enzoquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Moet je wel ff kijken hoe en waar je em gaat kopen. Ik heb zelf een 2e hands, en dus niet de meest recente. Dit is nog een Burns/Brian May Replica, en neit een Brian May Guitars Replica
Weet niet, vind hem gewoon niks... vind hem stiekem een beetje overratedquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo "Anti-May"?
je hoeft ook weer niet Pro-May te zijn, maar waarom anti [afbeelding]
Dat mag van mij best hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ik weet het Ares
[..]
Weet niet, vind hem gewoon niks... vind hem stiekem een beetje overrated [ afbeelding ]
Beetje jammer, Brian is toch wel 1 van de meest complete gitaristen die er rondloopt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet, vind hem gewoon niks... vind hem stiekem een beetje overrated
quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom hebben we hier niet zulke coole TV shows?.
http://www.youtube.com/watch?v=LgLSk_ZKv1k&feature=related
Dat magquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zullen vast goeie gitaren zijn, alleen lelijk [ afbeelding ]
Er is natuurlijk wel van alles fijn aan een Dupje die je fijne dagen wenstquote:
Pfff maak het dan fijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er is niks fijn aan kerstmis![]()
Maar toch bedankt![]()
Hehequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel van alles fijn aan een Dupje die je fijne dagen wenst.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
Heb je die aflevering ook gezien met Kerry King van Slayer? "Hotel California? I can't believe you ask me to play such a shitty fucky tune, I play in fucking Slayer, what the hell are you asking me?" [afbeelding]
Dat wel dan natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel van alles fijn aan een Dupje die je fijne dagen wenst.
Als ik gitaar zou spelen net als jij dan was dat geen probleem!quote:Op maandag 24 december 2007 18:56 schreef fraubitch het volgende:
Je hebt nog 3 vingers over
eikel
Maarja dan maar met 3 vingers spelen
quote:
Die zag ik als eerste. Geweldig man!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Heb je die aflevering ook gezien met Kerry King van Slayer? "Hotel California? I can't believe you ask me to play such a shitty fucky tune, I play in fucking Slayer, what the hell are you asking me?"
Linkshandige broeder!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:09 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, we stonden ook nog met foto in de krant
[ afbeelding ]
En nog eentje van afgelopen vrijdag.
[ afbeelding ]
Ik sta beide keren links
Nog niet, vanmiddag verplichte familiebezoekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
Aan de drukte hier te zien doet verder ook niemand aan kerstmis
Voorlopig niet, we hebben nu kerstreces (donderdag naar Ierlandquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Spelen jullie nog eens in de buurt binnenkort Brother?
Dit jaar niet, vorig jaar de hele familie bij me thuis gehad. Genoeg drukte gehad voor de komende 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
Aan de drukte hier te zien doet verder ook niemand aan kerstmis
Okee doe jij de gitaar doe ik de bas welquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als ik gitaar zou spelen net als jij dan was dat geen probleem!
powerchords
Dat word 1 geniaal optreden danquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee doe jij de gitaar doe ik de bas wel
Ben je al aan je eigen amp begonnen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoef je ook niet op te rekenen
Ik als anti-Brian May zijn sig kopen
Dan kan je alleen getaway spelenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat word 1 geniaal optreden dan!
Bij nader inzicht toch niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan kan je alleen getaway spelenen was dat iet dat nummer wat je op de bas ook al zo kon zonder middelvinger
![]()
Lijkt me top!quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Bij nader inzicht toch niet.
Alleen de intro trouwens dus daar fiks ik wel wat op.
Vette gympie's, die heb ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:09 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, we stonden ook nog met foto in de krant
[ afbeelding ]
En nog eentje van afgelopen vrijdag.
[ afbeelding ]
Ik sta beide keren links
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben je al aan je eigen amp begonnen? [afbeelding].
De eerste en de laatstequote:Op dinsdag 25 december 2007 13:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat word 1 geniaal optreden dan [afbeelding] !
Ja het zou makkelijker zijn als ik het meteen kon proberenquote:
Ja, ik had eigenlijk meteen 2 paar moeten kopen, helaas niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:18 schreef ibaneX het volgende:
Vette gympie's, die heb ik ookrelaxte dingen
Waarom zijn bijna alle schoenen t/m maat 12 als je 13 hebtquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:30 schreef brother52 het volgende:
Waren dat deze?
[ afbeelding ]
Eens kijken waar ze die verkopen
-ah, al iets gevonden
http://www.fenderfootwearstore.co.uk/index.php
Ja, dat lijkt me ook... Maar waar kun je dan nog op zoiets spelen?? Die gitaren zijn zo exclusief dat ze door kenners wel herkend worden en als mensen hier vanaf weten...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:44 schreef brother52 het volgende:
Ja, ik had het laatst ook al gezien, is waarschijnlijk op bestelling gebeurt. Ze wisten precies welke ze moesten hebben. Volgens mij zit er geen gitaar bij die minder dan 5000 euro kost.
Die van Gretsch en PRS zullen wel ergens op ebay of zo opduiken, die zijn namelijk niet zo exclusief, alleen maar duur. De exclusieve Fenders zullen wel ergens bij de grote jongens in de onderwereld cq mafia aan de muur komen te hangen denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:51 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, dat lijkt me ook... Maar waar kun je dan nog op zoiets spelen?? Die gitaren zijn zo exclusief dat ze door kenners wel herkend worden en als mensen hier vanaf weten...
Als je 22.000 euro uit kan geven aan 1 gitaar heb je dat waarschijnlijk alquote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
Idd. Ik zou er eerder een heel vette amp van kopen en een rits coole gitaren.
Nee man, eigen zaakje uit de grond stampenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
Goed punt. [afbeelding].
In dat geval zou ik het investeren in de bouw van een eigen studio aan huis. [afbeelding].
Gretsch gitarenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef punkjunk het volgende:
Voor de eerste 4 gitaren kun je zowaar een huis kopen. Maar die gretsch zou opzich niet mis staan op me kamer, aan de muur, met een gloeiende Fender versterker er onder.
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, zo eentje, maar dan een goedkope kopie [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Maar nogsteeds lelijkquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]Ow haha, nee, nog goedkoper, bij Musicstore in Köln dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Don't let my username fool you...
Maar Richwood is ook niet duur hoor! En erg leuke gitaartjes!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/spoiler]
Ow haha, nee, nog goedkoper, bij Musicstore in Köln dus [afbeelding]
de kleur of de hele gitaar?quote:
Schaam je inderdaadquote:
Zolang het houtwerk maar goed is.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar Richwood is ook niet duur hoor! En erg leuke gitaartjes!
Goed gebouwd, mooi afgewerkt, klinken ook prima... [ afbeelding ]
quote:besnaarde trommel
Ja, maar nu vergeet je weer iets met betrekking tot mij, waardoor de beschikbaarheid en prijs erg tegen vallen.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ibanez heeft ook wel leuke en redelijk geprijsde akoestische gitaren volgens mij...
En anders [onder andere]:
http://feedback.nl/?b=AEP&a=
http://feedback.nl/?b=CS&a=
http://feedback.nl/?b=TEBEM&a=
http://feedback.nl/?b=PCPK&a=
En welke ik graag wil:
http://feedback.nl/?b=DEANPERFORMERE&a=
Of dit [ afbeelding ]
http://feedback.nl/?b=B3PK&a=
[..]
Bestudeer deze foto eens:quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Hoezo??
Van dat merk had ik dus al die Les LPaul kopie gezien jaquote:Op woensdag 26 december 2007 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Bij de Musicstore verkopen ze veel Jack & Danny-gitaren. Weer een of ander budgetmerk (al zou je verwachten dat ze ze zelf maken, als je ziet hoe ze erover praten). Ze kopiëren echt alles! Zelfs PRS en Dean. En koop je een SG voor 133,-..
Je zou er bijna één gewoon uit meligheid kopen..
The Who coverband beginnen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van dat merk had ik dus al die Les LPaul kopie gezien ja169 euro
en 222 euro voor eentje met een gelijmde hals...
Ze hebben ook Telecasters voor 99 euro
Lijkt me niet echt nodig als je deze kunt bestellen..quote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
.
Is het moeilijk om de kam te vervangen van een Spaanse gitaar?
Mwah... is te doen hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[afbeelding]. [afbeelding] .
Is het moeilijk om de kam te vervangen van een Spaanse gitaar?
Voor die prijs heb je zeker gelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nodig als je deze kunt bestellen..
http://www.musik-produkti(...)-hc-06-lefthand.aspx
Nee, alleen solderen om contact te maken, niet als een soort lijm... er mag eigenlijk geen fysieke spanning op komen te staan.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, ik heb het plamuur ongeveer achter me oren hangen, maar me bordje begint nu mooi afgewerkt te worden. Ik denk dat het morgen wordt dat ik ga spuiten (4mm plamuur doet er lang over om te drogen [afbeelding] ) . En dan ist ie af.
Onee, eerst nog solderen, is dat moeilijk? Je moet eerst een echte verbingen maken met de draad en het contact punt om die vast te solderen neem ik aan? MAW: het is toch niet de bedoeling dat je je soldeer als een soort plaklijm gebruikt?
Mwah, goed solderen is toch wel een kunst... Ik gebruik altijd veel teveel tinquote:Op woensdag 26 december 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, alleen solderen om contact te maken, niet als een soort lijm... er mag eigenlijk geen fysieke spanning op komen te staan.
En solderen is echt niet moeilijk [ afbeelding ]
Dat ligt hem dan aan jezelfquote:Op woensdag 26 december 2007 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mwah, goed solderen is toch wel een kunst... Ik gebruik altijd veel teveel tin [afbeelding]
Schijnen inderdaad hele toffe cabinetten te zijn voor dat geldquote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef punkjunk het volgende:
En kent iemand die Harley Benton cabs? Opzich zou 2x12 onder me versterker niet misstaan, en voor die prijs zeker niet, ik hoor er allemaal onwijs goede verhalen over namelijk.
Klinkt tof manquote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef punkjunk het volgende:
Die tele kost 220 eurie.
En het klinkt zoals gitaren met p90 klinken. Beetje humbucker achtig geluid met sprankelend mid en hoog.
Ik assosieer dit altijd gelijk met p90 elementen.
http://nl.youtube.com/watch?v=TMlpqOsc2BU
Haha, de oude 999, ge-wel-dig.
Wel foto's posten als hij binnen is hčquote:Op woensdag 26 december 2007 16:12 schreef punkjunk het volgende:
Yeah. En een witte lp met van die humbucker sized p90? [afbeelding]
Ik heb de blonde bestelt [afbeelding] .
Niet echt, ergens in januari ga ik een ritje die kant op doen voor waarschijnlijk een epiphone dot of een sheraton II.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij Musik Produktiv?.
Ik sta ook erg sceptisch tegen over het kopen zonder bespelen van gitaren, maar voor 200 eurie en 30dagen niet-goed-geld-terug garantie durf ik het wel aanquote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt, ergens in januari ga ik een ritje die kant op doen voor waarschijnlijk een epiphone dot of een sheraton II.
Instrumenten bestellen vind ik sowieso niets, ik wil er eerst op gespeeld hebben. Het is net zoiets als een auto kopen zonder een proefrit te maken.
Een keer met een Jetta gedaan, eerste keer dat ik er mee reed was toen ik na betaling en overschrijving bij de verkoper de afrit af reedquote:Op woensdag 26 december 2007 17:29 schreef brother52 het volgende:
Instrumenten bestellen vind ik sowieso niets, ik wil er eerst op gespeeld hebben. Het is net zoiets als een auto kopen zonder een proefrit te maken.
Dat 'ie überhaupt al reed mag idd bij een Jetta een wonder hetenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een keer met een Jetta gedaan, eerste keer dat ik er mee reed was toen ik na betaling en overschrijving bij de verkoper de afrit af reed [ afbeelding ]
Ja maar, ik wil hem zelf graag hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Plaatsen, gewoon bieden erbij zetten en kijken hoe hoog het uitkomt.
Maar Iron Maiden is geniaal, en Dave Murray mijn grote voorbeeld. Maar ik ga geen 40 euro betalen voor een plectrumquote:Op woensdag 26 december 2007 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, op die manier
Geen idee... het is maar Iron Maiden
Kom er maar in Daniëlquote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar Iron Maiden is geniaal, en Dave Murray mijn grote voorbeeld.
Nee, daarom vroeg ik me af wat ik ongeveer zou moeten biedenquote:Op woensdag 26 december 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Kom er maar in Daniël
Wel goeie band, maar om nou dik geld te geven voor een plectrum van de dude...
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 26 december 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:
Als ik een plectrum laat liggen of weggeef zeg ik ook altijd: bewaar maar, verdien je later nog grof geld mee.
Je moet zoveel bieden als je er zelf voor over hebt? Of ben ik nou gek. Zo'n ding is in principe niks waard, de waarde komt van jou-zelf.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daarom vroeg ik me af wat ik ongeveer zou moeten bieden
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:
Als ik een plectrum laat liggen of weggeef zeg ik ook altijd: bewaar maar, verdien je later nog grof geld mee. [afbeelding]
Maar wat zou die persoon er voor willen hebben? Heb gister al ¤2,50,- geboden, maar hoor er niks vanquote:Op woensdag 26 december 2007 20:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je moet zoveel bieden als je er zelf voor over hebt? Of ben ik nou gek. Zo'n ding is in principe niks waard, de waarde komt van jou-zelf.
Juist, als jij denkt dat hij wel 100 euro waard is, dan bied je datquote:Op woensdag 26 december 2007 20:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je moet zoveel bieden als je er zelf voor over hebt? Of ben ik nou gek. Zo'n ding is in principe niks waard, de waarde komt van jou-zelf.
Ja wtf. Dan maak ik er zelf wel een waar Dave Murray op staatquote:Op woensdag 26 december 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist, als jij denkt dat hij wel 100 euro waard is, dan bied je dat
Jawelquote:Op woensdag 26 december 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, maar je snapt wat ik bedoel
]http://link.marktplaats.nl/132541723[/quote][/url]quote:Beste David,
Bedankt voor het uitbrengen van een bod op een advertentie op Marktplaats.nl. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie en uw bod.
Bekijk de advertentie Iron Maiden - Dave Murray originele plectrum pick Fields O R
Veel succes met handelen op Marktplaats.nl!
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team.
www.marktplaats.nl
--------------------------------------------------
De advertentie:
--------------------------------------------------
Groep: Muziek en Instrumenten
Rubriek: Overige Muziek en Instrumenten
Advertentienummer: 13254172313
Aangeboden: Iron Maiden - Dave Murray originele plectrum pick Fields O R
Prijs: Bieden
Kenmerken:
---
Originele Iron Maiden - Dave Murray plectrum gebruikt of het Fields of Rock concert afgelopen zomer.
Merk: Ernie Ball
---
Naam: Tom
E-mail: tom.72rm2u6trico3mro358w33trs1y@zend.nu
Telefoonnummer: 06-42145145
Datum: 01-12-07
Link naar advertentie: [url=http://link.marktplaats.nl/132541723
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |