quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja dat blijft altijd kut. Bij ons heeft niemand een rijbewijs! Dus meestal rijden er ouders.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja dat blijft altijd kut. Bij ons heeft niemand een rijbewijs! Dus meestal rijden er ouders.
Precies me too.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
En ik geen auto, maar wel een rijbewijs.
Tja, Volkswagens, logischquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Heb een rijbewijs, en twee auto's, maar die zijn stuk
For your information: eigen keus hoor, opknappenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, Volkswagens, logisch [afbeelding]
Wat kostte dat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Jep
Goed getest, en anders hadden we hem niet gekocht
500 euroquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat kostte dat? [afbeelding].
op de Xbox? Cool spel lijkt me datquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, het lukt me maar niet om Tom Morello te verslaan in Guitar Hero III
Nee, PC-versie met toetsenbord spelenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
op de Xbox? Cool spel lijkt me dat
Welke difficulty?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, het lukt me maar niet om Tom Morello te verslaan in Guitar Hero III
very nice!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
500 euro [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op easyquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Welke difficulty?
Ik heb hem op de 360 met die Les Paul. Op medium vond ik die battle met Slash eigenlijk best wel pittig
Hehe, dan moet je gewoon snel de whammy bar heen en weer bewegen op de 360 versie, heb geen idee hoe dat op de pc gaat echter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op easy![]()
Ik weet niet wat ik moet doen als er continu "Whammy" in beeld staat, op de toets drukken voor de Whammy bar had geen effect...
Daar was ik ook al over aan 't denken, ze zijn alleen echt overal uitverkocht op dit moment...quote:
zoek wallie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Deze ook nog maar een keertje dan? Pas wel bij de TT!
[ afbeelding ]
Gelderlanders zijn dan ook wel heel relaxed,...quote:Op zondag 23 december 2007 03:42 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ben weer terug uit het duisteren brabant. Uiteraard zijn wij bedreigt door een malloot vanwege ons gewapper met de Zuid-Hollandse vlag.. Thronar kon het echter wel waarderen (hoewel ze uit Gelderland komen).
Bedenk me net dat ik 11 uur lang van huis ben geweest. Toch wel veel werk voor 45 minuten spelen. Maar, het was toch wel leuk allemaal..
Damn, dan ben jij ook al vroeg thuisquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef punkjunk het volgende:
das werkelijke de slechtste tvp die ik óóit in (beschonken) situatie gemaakt heb.
Welkom thuisquote:Op zondag 23 december 2007 03:42 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ben weer terug uit het duisteren brabant. Uiteraard zijn wij bedreigt door een malloot vanwege ons gewapper met de Zuid-Hollandse vlag. [afbeelding]. Thronar kon het echter wel waarderen (hoewel ze uit Gelderland komen).
Bedenk me net dat ik 11 uur lang van huis ben geweest. Toch wel veel werk voor 45 minuten spelen. Maar, het was toch wel leuk allemaal. [afbeelding].
Brabanders eigenlijk ook wel hoorquote:Op zondag 23 december 2007 04:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gelderlanders zijn dan ook wel heel relaxed,...
Myrkvar zijn knettergekke, maar gezellige mensen. Ze komen dan ook uit Nijmegen.quote:Op zondag 23 december 2007 04:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gelderlanders zijn dan ook wel heel relaxed,...
Brian op de cover!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |