Op zich is het een heel uitdagend nummer... solo, hoge zang....quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef brother52 het volgende:
Ga het maar eens spelen, dan is the darkness ineens best wel tof
Bedoelde ook dat het pittig is. Darkness is best wel toffe muziek inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef brother52 het volgende:
Ga het maar eens spelen, dan is the darkness ineens best wel tof
Volgens mijn planning ben ik om 15:00 al klaar, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik al veel eerder klaar en dan wég uit Eindhovenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef Aresdreams het volgende:
*schiet dribbel neer*
oprotten met je vakantie, hier nog veel te lang te gaan (tot kwart voor 5, daarna in de spits naar veldhoven)
En daar hebben we het probleem al te pakkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:34 schreef Metalfreak het volgende:
Dean, je weet dat solo's niet alleen powerchords zijn he? [afbeelding]
Ik wil je er wel vanaf helpen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb 50 euro aan bcc bonnen gekregen van me opdrachtgever, ook leuk
maar ik heb niks wat ik daar wil kopen
Ik krijg nog een wokpan van een leverancier van ons bedrijf...quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb 50 euro aan bcc bonnen gekregen van me opdrachtgever, ook leuk
maar ik heb niks wat ik daar wil kopen
Solo's zijn eigenlijk makkelijker want je speelt meestal maar 1 noot per keer. Voor powerchords heb je er toch altijd 2 te pakken en soms nog wel meer!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En daar hebben we het probleem al te pakken [ afbeelding ]
voor 50 euro mag datquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil je er wel vanaf helpen hoor
ach, soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik krijg nog een wokpan van een leverancier van ons bedrijf...Ow ja, en een heeeeeeeeeeel erg magere kerstbonus (oftewel, je kijkt er 2x heen en hij is op...
) Gen kerstborrel, geen kerstpakket, niets...
Maar de snelheid van het overpakken enzo, dat wil voor geen meter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Solo's zijn eigenlijk makkelijker want je speelt meestal maar 1 noot per keer. Voor powerchords heb je er toch altijd 2 te pakken en soms nog wel meer!
de kwint...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Welke logica zie je dan wel bij powerchords die je bij solo's niet ziet
Solo's hoeven niet snel te gaan om mooi te klinken... het breekt alleen zo lekker het nummer...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar de snelheid van het overpakken enzo, dat wil voor geen meter.
En dat ik er geen logica in zie helpt meestal ook niet echt mee
Solo's spelen kan ik echt niet... Ik kom steeds bij hetzelfde gepingel uit wat weinig inspirerend klinkt... Hoe leer je zoietsquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:20 schreef Aresdreams het volgende:
solo's zijn lekker om te spelen... vooral in een nummer waar eigenlijk niet echt een solo gedefineerd is... kan ik lekker los gaan, en me laten gaan, heerlijk is dat, je gevoel in een solo kunnen stoppen
quote:
quote:
Moet ik die livefoto nou écht nog een keer gaan posten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom niet gelijk uit het vat?![]()
Zangeres heet Charlot, Charles!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wie is Charles eigenlijk. En hoe komen jullie bij die naam [ afbeelding ]
Jullie ook fijne feestdagen!![]()
Ja, weer lekker georganiseerd hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag optreden..
Alleen geen idee hoe er te komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |