Wist niet dat die reeks er ook wasquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Oh dan is deze topicreeks misschien wel wat,
Leer hier gitaar spelen #6 --> is gesloten er komt wel weer een nieuwe

Thanksquote:Op maandag 24 december 2007 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Mooie gitaar!

Stevequote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo ziet mijn arme Stratocaster er nu uit.... Heaumeauxgoud en gekrast en kaal.
En dit is mijn uiteindelijke doel:
[ afbeelding ]
Ziet er behoorlijk lastig uit, maar ik kan altijd nog opnieuw schuren als het mislukt.

Ik hoop dat jouw helikopterpiloot beter kan vliegenals je hem nog meer na wilt doenquote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er behoorlijk lastig uit, maar ik kan altijd nog opnieuw schuren als het mislukt.

Gewoon achter een trekker hangen en een kilometertje of 10 door de Achterhoek crossen...quote:Op maandag 24 december 2007 12:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]

Samen plannen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Uiteraerd,... als wij zelf ook niet spelen

Heb ik het met mijn vriendin makkelijker: zij wil een gitaar (Ibanez, Schecter of Gibsonquote:
 ) én een pony. Oh en de gitaar moet bij de pony kleuren.
) én een pony. Oh en de gitaar moet bij de pony kleuren.  
  .
. .
.

Punkjunk kan helpen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gewoon achter een trekker hangen en een kilometertje of 10 door de Achterhoek crossen...
 .
.

Ja sorry, wij hebben alleen maar paardenquote:Op maandag 24 december 2007 14:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Punkjunk kan helpen. [afbeelding].

Dan worden ze alleen maar goed geconserveerd, schiet je weinig mee op lijkt me.quote:Op maandag 24 december 2007 14:45 schreef Cynic het volgende:
Bij ons kan je je gitaar in het veen begraven en een tijdje laten liggen, da's pas relicen!

Geef maar een telefoontje, dan start ik mijn schatje alvastquote:

quote:Op maandag 24 december 2007 15:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Geef maar een telefoontje, dan start ik mijn schatje alvast
off-topic
http://nl.youtube.com/watch?v=C6HMfkmZuvw
hehe.

.
 . .
.

Dan zit je wel dichter op het fretboard nu, meer feeling met je muziek enzo.quote:Op maandag 24 december 2007 15:22 schreef VaderJacob het volgende:
Na lange tijd eindelijk weer eens wat tijd om te spelen, snij ik me vingertoppen eraf met een broodmes

Mja voorlopig zit ik nergens dichterbij met mijn verbonden klaauw. Maargoed gelukkig is het mijn linker zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 december 2007 15:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan zit je wel dichter op het fretboard nu, meer feeling met je muziek enzo.

Dan moet je het boek "Speel blues en rock" proberen, heb hem zelf ook en in Deel 1 van de 2 begin je echt bij niks en bouw je het langzaam op tot je leuke dingen kan doen. En zo leer je gelijk de theorie er nog achter ookquote:Op maandag 24 december 2007 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben meer op zoek naar een "Learn to play: Guitar"
Ik heb al zo'n video waarin Brian May een groot gedeelte van z'n licks uitlegt(StarLicks)

quote:Op maandag 24 december 2007 19:03 schreef Doodkapje het volgende:
Tampies, een vrolijke kerst allemaal!
[ afbeelding ]

heb je een ISBN of een schrijver/auteur?quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je het boek "Speel blues en rock" proberen, heb hem zelf ook en in Deel 1 van de 2 begin je echt bij niks en bouw je het langzaam op tot je leuke dingen kan doen. En zo leer je gelijk de theorie er nog achter ook
aanrader dus en neit duur. Je hebt een boek met alle uitleg en muziek en een CD erbij waar alles ook nog eens opstaat

1e hit op google......quote:Op maandag 24 december 2007 19:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je een ISBN of een schrijver/auteur?

Dat kan ik zelf ook nog welquote:Op maandag 24 december 2007 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zal ik hem dan ook maar gelijk voor je bestellen

Zal ik dan maar niet beginnen met gitaarspelen?quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas op dat je geen RSI krijg he

Maar jij speelt alleen maar akoestisch, dan telt het nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Aller lager dan 0.11 is voor heaumeaux!
 .
.

Relics koop je niet in de winkelquote:Op maandag 24 december 2007 14:34 schreef Deansensitized het volgende:
Doe mij maar een reliced SG [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 . Die ontstaan vanzelf
. Die ontstaan vanzelf   .
.

Dan doe ik iets niet goed; heb m'n gitaar nu bijna 3 jaarquote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef SNArky het volgende:
[..]
Relics koop je niet in de winkel. Die ontstaan vanzelf
.

Vind ik ook, waarom zou je zo'n nep afgetrapte gitaar kopenquote:Op maandag 24 december 2007 20:48 schreef Witchfynder het volgende:
Bah, relics. Als ik een of andere verneukte gitaar heb, spuit ik hem over. Spik en span moeten ze zijn!

Dan moet je hem intoneren.quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Gertdh het volgende:
Help !!!!
ik heb een probleem, en ik wil niet VALS 2008 in
Op mijn elektrische gitaar, zijn de B en de hoge e vanaf mn 12e fret echt stevig vals ( een halve toon )
eigenlijk begint het al ergens rond mn 7e fret,
Kan ik hier wat aan doen, moet ik hem wegbrengen, kan ik hem weggooien ?!
kan iemand mij alstublieft helpen?

''Als de toon lager klinkt dan de boventoon moet het kamzadeltje naar voren richting hals worden versteld.''quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je hem intoneren.
Gebruik google maar om te zoeken hoe dat moet ik heb geen zin om het uit te leggen nu
 ?!?!?!?!?!!??!!?!?!!?!?!
 ?!?!?!?!?!!??!!?!?!!?!?! 

Post eens een plaatje van de brug van je gitaar, hoeft geen foto te zijn als het maar een vergelijkbaar soort ding isquote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef Gertdh het volgende:
[..]
''Als de toon lager klinkt dan de boventoon moet het kamzadeltje naar voren richting hals worden versteld.''
?!?!?!!??!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!!?!?!
Kamzadeltje?

quote:Op maandag 24 december 2007 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Post eens een plaatje van de brug van je gitaar, hoeft geen foto te zijn als het maar een vergelijkbaar soort ding is

quote:Op maandag 24 december 2007 22:40 schreef Gertdh het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zoek verder voor je [afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |