Mja,... extra gezellig dus!quote:Op zondag 23 december 2007 11:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Brabanders eigenlijk ook wel hoor
En ook Brabanders die nu Gelderlander zijn
Ahh ja,... Nijmegen,... het bakermat van knettergekke gezelligheid en goede Döner Kebab...quote:Op zondag 23 december 2007 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Myrkvar zijn knettergekke, maar gezellige mensen. Ze komen dan ook uit Nijmegen..

Wij moeten er in 2008 ook maar spelen. Verwacht ik wel jou voor aan meebrullend.quote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef Doodkapje het volgende:
Ahh ja,... Nijmegen,... het bakermat van knettergekke gezelligheid en goede Döner Kebab...
 .
.  .
.

.
.  .
.

Haha, daar hoor ik vrienden ook nog altijd over, dat ze daar de allerlekkerste Döner Kebab ooit hebbenquote:[b]Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef
[..]
Ahh ja,... Nijmegen,... het bakermat van knettergekke gezelligheid en goede Döner Kebab...

Ouders die hun kinderen voor kerst weer een wii moeten k0pen
  Ouders die hun kinderen voor kerst weer een wii moeten k0pen  

Wat zei ik je gisteren?quote:Op zondag 23 december 2007 13:48 schreef ibaneX het volgende:
ik naar mediamarkt met de trein, zij de wii's uitverkocht.Ouders die hun kinderen voor kerst weer een wii moeten k0pen

quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Haha kijk bij een review van de Epiphone Tony Iommi signature SG op musician's friend. Zegt zo'n dude:
roses are red violets are blue, this guitar rocks, and i am not s****ing you. buy it now, or buy two. play it loud, play it true. blow your socks off. catch that beat, when you put it down, may god give you peace.
Wat kunnen mensen toch soms mooi praten over gitaren. [afbeelding]. [afbeelding].

Uiteraerd,... als wij zelf ook niet spelenquote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij moeten er in 2008 ook maar spelen. Verwacht ik wel jou voor aan meebrullend..
.

Hehe,... ach,... het was een onderzoekje van een krant en in Nijmegen zaten 2 zaakjes die op de 1e en 2e plaats stonden. Dan nog vind ik de Döner King in Arnhem de lekkerste en goed geprijsde Döner hebben... ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze niet langs elke zaak in NL zijn geweestquote:Op zondag 23 december 2007 13:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, daar hoor ik vrienden ook nog altijd over, dat ze daar de allerlekkerste Döner Kebab ooit hebben

(op andere momenten ook trouwens
  (op andere momenten ook trouwens  )
 )Af en toe lik ik er aan en fluister woordjes in de pick-ups... mijn vriendin wordt dan een beetje jaloers...quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Haha kijk bij een review van de Epiphone Tony Iommi signature SG op musician's friend. Zegt zo'n dude:
roses are red violets are blue, this guitar rocks, and i am not s****ing you. buy it now, or buy two. play it loud, play it true. blow your socks off. catch that beat, when you put it down, may god give you peace.
Wat kunnen mensen toch soms mooi praten over gitaren..
.

quote:Op zondag 23 december 2007 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga mijn gitaar inruilen voor een zwarte pony

In hoeverre verschilt die Tony Iommi van een normale Epiphone SG?quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Wat kunnen mensen toch soms mooi praten over gitaren..
.

quote:Op zondag 23 december 2007 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga mijn gitaar inruilen voor een zwarte pony
 En dan speel je vanaf nu pony ipv gitaar in je band?
 En dan speel je vanaf nu pony ipv gitaar in je band?  

quote:Op zondag 23 december 2007 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Vriendin die op je computer zit

Hmm ik heb nog maar 4 zakjes met snaren over, de andere 2 zaten in hetzelfde pakket:quote:Op zondag 23 december 2007 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor dikte snaren heb je nu
En hoever naar beneden heb je ze gestemd

you guessed itquote:

Sinds ik op 011 speel ga ik niet meer terug. tis wel iets harder werken maar je krijgt er ook een veel vollere toon van.quote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook altijd, vind ze wel lekker spelen

geen idee, ik heb het eigenlijk nooit echt geleerd, gewoon hoop aangekloot, en op een gegeven moment kwam er wat acceptabels uit, en nu probeer ik gewoon steeds leuke dingen te verzinnen voor nummers, als ze een solo nodig hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Solo's spelen kan ik echt niet... Ik kom steeds bij hetzelfde gepingel uit wat weinig inspirerend klinkt... Hoe leer je zoiets
als je je er beter bij voelt: jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet ik die livefoto nou écht nog een keer gaan posten?.
ze wil nu dat ik ook zoiets ga maken... D'OH! :-Pquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:48 schreef allsystemshalt het volgende:
Speel eens wat voor je vriendin (of vriend) met de kerst
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_je_vriendin.html
Dat zijn landveraaders! dood zullen ze! :-Pquote:Op zondag 23 december 2007 11:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Brabanders eigenlijk ook wel hoor
En ook Brabanders die nu Gelderlander zijn
Nog altijd niks mis met .009 vind ikquote:

Aller lager dan 0.11 is voor heaumeaux!quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Nog altijd niks mis met .009 vind ik

Extra power-veren voor je Floyd Rose?quote:Op zondag 23 december 2007 22:24 schreef Cynic het volgende:
Ik overweeg binnenkort eens .013 te proberen, sta nu met .012 in C.

nee, nog nooit nodig geweest eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2007 22:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Extra power-veren voor je Floyd Rose?

En bedankt!quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat zijn landveraaders! dood zullen ze! :-P
brrrr, van eht weekend in Utrecht geweest... ben blij dat ik nu weer terug in Brabant ben, vind het buitenland maar niets :-P
Maar Herman Finkers was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF :-D (das dan net weer geen brabander :-P).

hehe, lekker hypocriet he?quote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
En bedankt!
Naja, jij bent ook beetje landverrader als je Herman Finkers leuk vond! Hehe.

quote:

De parkeerplaats hiervoor staat weer afgeladen vol met kuddevolk dat altijd nog op het laatste moment alles meent te moeten kopen...
 De parkeerplaats hiervoor staat weer afgeladen vol met kuddevolk dat altijd nog op het laatste moment alles meent te moeten kopen...   

In jou geval is dit misschien wel iets,quote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Ik, als beginnend gitarist in spé, zou wel eens willen weten welke boeken/cd's/dvd's/watdanook aan te raden is/zijn om een beetje basic te kunnen spelen
iemand tips?
Ik speel zelf op een Red Special Replica met een Vox Pathfinder10

Ik ben meer op zoek naar een "Learn to play: Guitar"quote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
In jou geval is dit misschien wel iets,
http://www.blackstar.co.uk/dvd/RDR0193/

(StarLicks)
 (StarLicks)

Oh dan is deze topicreeks misschien wel wat,quote:Op maandag 24 december 2007 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben meer op zoek naar een "Learn to play: Guitar"
Ik heb al zo'n video waarin Brian May een groot gedeelte van z'n licks uitlegt(StarLicks)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |