haha bedanktquote:Op maandag 24 december 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Oei een floydik zou er met je poten vanaf blijven en het laten afstellen ergens dan
Inderdaad wel zo verstandig als je er geen verstand van hebt jaquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Gertdh het volgende:
[..]
haha bedankt [afbeelding]
dan breng ik m als ik terug ben van skiën wel bij de gitaarboer....
hoe lang nog [afbeelding] the agony!
Die dingen zijn perfect in evenwicht op 1 bepaalde dikte snaren dus voor je alles laat afstellen op die dikte ook enz ff goed bepalen op welke dikte je wil spelenquote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Gertdh het volgende:
[..]
haha bedankt![]()
dan breng ik m als ik terug ben van skiën wel bij de gitaarboer....
hoe lang nogthe agony!
Als je naar boven scrollt zie je hoe mijn strat er nu uitziet.quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar jij speelt alleen maar akoestisch, dan telt het niet.
Jij speelt nu dus alleen akoestisch.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als je naar boven scrollt zie je hoe mijn strat er nu uitziet.
Speelt dat een beetje? zo een red special?quote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Ik, als beginnend gitarist in spé, zou wel eens willen weten welke boeken/cd's/dvd's/watdanook aan te raden is/zijn om een beetje basic te kunnen spelen
iemand tips?
Ik speel zelf op een Red Special Replica met een Vox Pathfinder10
Geen idee, ik kan er zelf geen hout vanquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Speelt dat een beetje? zo een red special?
zoiets als: i want to have!
D'OH!quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er zelf geen hout van
Dat ding is lelijk manquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
D'OH!
wat heb ik nu aan jou? [afbeelding]
ach ja, dan koop ik hem waarschijnlijk alsnog, al zou ie kut spelen [afbeelding]
just a want to have [afbeelding]
Moet je wel ff kijken hoe en waar je em gaat kopen. Ik heb zelf een 2e hands, en dus niet de meest recente. Dit is nog een Burns/Brian May Replica, en neit een Brian May Guitars Replicaquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
D'OH!
wat heb ik nu aan jou?
ach ja, dan koop ik hem waarschijnlijk alsnog, al zou ie kut spelen
just a want to have
Dan koop jij em nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ding is lelijk man [ afbeelding ]
Hoef je ook niet op te rekenenquote:
Hoezo "Anti-May"?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoef je ook niet op te rekenen
Ik als anti-Brian May zijn sig kopen
als ik hem koop wordt het toch een nieuwe, dus de laatste versie enzoquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Moet je wel ff kijken hoe en waar je em gaat kopen. Ik heb zelf een 2e hands, en dus niet de meest recente. Dit is nog een Burns/Brian May Replica, en neit een Brian May Guitars Replica
Weet niet, vind hem gewoon niks... vind hem stiekem een beetje overratedquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo "Anti-May"?
je hoeft ook weer niet Pro-May te zijn, maar waarom anti [afbeelding]
Dat mag van mij best hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ik weet het Ares
[..]
Weet niet, vind hem gewoon niks... vind hem stiekem een beetje overrated [ afbeelding ]
Beetje jammer, Brian is toch wel 1 van de meest complete gitaristen die er rondloopt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet, vind hem gewoon niks... vind hem stiekem een beetje overrated
quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom hebben we hier niet zulke coole TV shows?.
http://www.youtube.com/watch?v=LgLSk_ZKv1k&feature=related
Dat magquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zullen vast goeie gitaren zijn, alleen lelijk [ afbeelding ]
Er is natuurlijk wel van alles fijn aan een Dupje die je fijne dagen wenstquote:
Pfff maak het dan fijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er is niks fijn aan kerstmis![]()
Maar toch bedankt![]()
Hehequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel van alles fijn aan een Dupje die je fijne dagen wenst.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
Heb je die aflevering ook gezien met Kerry King van Slayer? "Hotel California? I can't believe you ask me to play such a shitty fucky tune, I play in fucking Slayer, what the hell are you asking me?" [afbeelding]
Dat wel dan natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel van alles fijn aan een Dupje die je fijne dagen wenst.
Als ik gitaar zou spelen net als jij dan was dat geen probleem!quote:Op maandag 24 december 2007 18:56 schreef fraubitch het volgende:
Je hebt nog 3 vingers over
eikel
Maarja dan maar met 3 vingers spelen
quote:
Die zag ik als eerste. Geweldig man!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Heb je die aflevering ook gezien met Kerry King van Slayer? "Hotel California? I can't believe you ask me to play such a shitty fucky tune, I play in fucking Slayer, what the hell are you asking me?"
Linkshandige broeder!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:09 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, we stonden ook nog met foto in de krant
[ afbeelding ]
En nog eentje van afgelopen vrijdag.
[ afbeelding ]
Ik sta beide keren links
Nog niet, vanmiddag verplichte familiebezoekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
Aan de drukte hier te zien doet verder ook niemand aan kerstmis
Voorlopig niet, we hebben nu kerstreces (donderdag naar Ierlandquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Spelen jullie nog eens in de buurt binnenkort Brother?
Dit jaar niet, vorig jaar de hele familie bij me thuis gehad. Genoeg drukte gehad voor de komende 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
Aan de drukte hier te zien doet verder ook niemand aan kerstmis
Okee doe jij de gitaar doe ik de bas welquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als ik gitaar zou spelen net als jij dan was dat geen probleem!
powerchords
Dat word 1 geniaal optreden danquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee doe jij de gitaar doe ik de bas wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |