Van dat merk had ik dus al die Les LPaul kopie gezien jaquote:Op woensdag 26 december 2007 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Bij de Musicstore verkopen ze veel Jack & Danny-gitaren. Weer een of ander budgetmerk (al zou je verwachten dat ze ze zelf maken, als je ziet hoe ze erover praten). Ze kopiëren echt alles! Zelfs PRS en Dean. En koop je een SG voor 133,-..
Je zou er bijna één gewoon uit meligheid kopen..
The Who coverband beginnen?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van dat merk had ik dus al die Les LPaul kopie gezien ja169 euro
en 222 euro voor eentje met een gelijmde hals...
Ze hebben ook Telecasters voor 99 euro
Lijkt me niet echt nodig als je deze kunt bestellen..quote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
.
Is het moeilijk om de kam te vervangen van een Spaanse gitaar?
Mwah... is te doen hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[afbeelding]. [afbeelding] .
Is het moeilijk om de kam te vervangen van een Spaanse gitaar?
Voor die prijs heb je zeker gelijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nodig als je deze kunt bestellen..
http://www.musik-produkti(...)-hc-06-lefthand.aspx
Nee, alleen solderen om contact te maken, niet als een soort lijm... er mag eigenlijk geen fysieke spanning op komen te staan.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, ik heb het plamuur ongeveer achter me oren hangen, maar me bordje begint nu mooi afgewerkt te worden. Ik denk dat het morgen wordt dat ik ga spuiten (4mm plamuur doet er lang over om te drogen [afbeelding] ) . En dan ist ie af.
Onee, eerst nog solderen, is dat moeilijk? Je moet eerst een echte verbingen maken met de draad en het contact punt om die vast te solderen neem ik aan? MAW: het is toch niet de bedoeling dat je je soldeer als een soort plaklijm gebruikt?
Mwah, goed solderen is toch wel een kunst... Ik gebruik altijd veel teveel tinquote:Op woensdag 26 december 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, alleen solderen om contact te maken, niet als een soort lijm... er mag eigenlijk geen fysieke spanning op komen te staan.
En solderen is echt niet moeilijk [ afbeelding ]
Dat ligt hem dan aan jezelfquote:Op woensdag 26 december 2007 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mwah, goed solderen is toch wel een kunst... Ik gebruik altijd veel teveel tin [afbeelding]
Schijnen inderdaad hele toffe cabinetten te zijn voor dat geldquote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef punkjunk het volgende:
En kent iemand die Harley Benton cabs? Opzich zou 2x12 onder me versterker niet misstaan, en voor die prijs zeker niet, ik hoor er allemaal onwijs goede verhalen over namelijk.
Klinkt tof manquote:Op woensdag 26 december 2007 15:46 schreef punkjunk het volgende:
Die tele kost 220 eurie.
En het klinkt zoals gitaren met p90 klinken. Beetje humbucker achtig geluid met sprankelend mid en hoog.
Ik assosieer dit altijd gelijk met p90 elementen.
http://nl.youtube.com/watch?v=TMlpqOsc2BU
Haha, de oude 999, ge-wel-dig.
Wel foto's posten als hij binnen is hèquote:Op woensdag 26 december 2007 16:12 schreef punkjunk het volgende:
Yeah. En een witte lp met van die humbucker sized p90? [afbeelding]
Ik heb de blonde bestelt [afbeelding] .
Niet echt, ergens in januari ga ik een ritje die kant op doen voor waarschijnlijk een epiphone dot of een sheraton II.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij Musik Produktiv?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |